Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

@Charllize (26.06.2020 12:18): Ono by to klidně mohlo fungovat jako na ČSFD, kde máš jeden obal jako výchozí a po rozkliknutí tam máš mnoho dalších. Klidně by se zde, při tom nahrazování za větší, mohly přidávat i obaly pro konkrétní platformy. ;c)
@Kwoky (26.06.2020 12:04): +1 Já bych se toho zvětšení nebál

@Jumas (26.06.2020 12:01): Tak na druhou stranu i u těch starých her se kolikrát vyměňovaly covery (za "neutrální" verze bez označení platformy). Pár týdnů by to vypadalo trochu mázle, ale myslím, že u těch více navštěvovaných her by to byla otázka pár hodin, než by si toho někdo všimnul a upravil. Plus je to prostě další možnost pro komunitu zase něco dělat pro DH, nemyslím, že je to nutně špatně.
@samorost (26.06.2020 11:50): Já DH nevyvíjím, to je jen můj odhad, ale počítám, že se to měnit nebude.

@Kwoky (26.06.2020 11:58): 20 000 obalů časem povyměňovat? Hodně štěstí :)

@Bursoft (26.06.2020 12:00): Teď už ano, ale dříve ne a ty obaly zůstaly stejné. To je kupa her, která je má stále. Jestli se to při nahrávání větších nějak zmenšuje netuším. Pro zobrazení určitě, ale jestli někde zůstávají původní obrázky nevím.
@Jumas (26.06.2020 11:44): Vždyť přece se můžou vkládat i větší rozměry, to se při uploadu nějak zmenší? Souhlasím, že pokud mi něco vadí na tom novém vzhledu, tak jsou to ty titěrné covery her, třeba na 1440p desktopu nejde kolikrát ani přečíst název hry z coveru apod.. Myslím, že kdyby se i nějaké staré malé obaly trochu zvětšily na úkor kvality, nic by se nestalo nebo by to úpraváři holt spravili..
@samorost (26.06.2020 11:36): Obaly se nejspíše zvětšovat nebudou, protože v řadě případů jsou vloženy přímo s danými rozměry (původně 120x144-171 pixelů), a při zvětšení by utrpěla jejich kvalita.
Tak na upravený design webu jsem si definitivně přivykl a mohu s klidným svědomím říct, že je to opravdu fajn změna. Tmavý mód je příjemný, hned po pár dnech jsem si jej nastavil jako výchozí. Snad jen přečtené a nepřečtené příspěvky v diskuzi by mohly být více barevně odlišené, v podstatě se orientuji jen podle oranžové linky. Souhlasím pak s Drolinem, také bych více zdůraznil grafické prvky, především obaly bych maličko zvětšil, momentálně působí v profilu hry lehce utopeně. Celkově je ale za mě inovovaný vzhled jednoznačně změna k lepšímu!

Jednu vážnější výtku bych ale přeci jen měl a pokud by došlo k opravě, byl bych moc rád. Soukromé štítky se opět o něco zmenšily, resp. vepsaný text se nezobrazuje celý. Bylo by fajn prodloužit textové pole štítku, případně to vyřešit buď pohyblivým textem v rámci štítku, nebo informační bublinou nad štítkem při podržení kurzoru myši. Tedy pokud něco takového lze. Momentálně jsem ve stavu, kdy nevidím celý text svých štítků a mnohdy netuším, co jsem si tam vlastně poznačil. Pokud se na to někdo mrkne, budu vám vděčný.
A to ze to poradne nefunguje na iPadu ze Safari je taky tim ze uz to je zastarale? (tentokrat ho mam updatnuty, ne jako minule)
@Rapier (25.06.2020 08:54): Problém je, že XP jsou plné bezpečnostních chyb, které nebyly nikdy opraveny, a ani s novým prohlížečem nejsi v bezpečí. Můžeš zkusit třeba tenhle jeden z mála, ale neřeší to podstatně větší problém děravého OS.

Jinak DH nepoužívá žádné cutting-edge technologie (minimálně ne pro důležité věci). Převážná většina užitých webových technologií je už pár let stará a většinou výrobců implementovaná. Teď se jich pár přidalo, i když teda samozřejmě težko hádat, kterou z nich to je.

EDIT: schválně jsem si stáhl Operu 36 a chyba je přímo v Reactu, jedné z knihoven, kterou používáme. Zcela mimo můj dosah.
Windows XP používám na staré simulátory s 3dfx které mě jinde neběží. Do updatu nebyl problém stránky otevřít na XP v Opera 36, což je poslední verze kterou tam lze nahrát. Chápu, že vývojáři to nepodporují. Beru na vědomí.
@Tulareanus (25.06.2020 05:59): Tak proč se toho nedržíš? :-) Žádné vhodné přirovnání mě teď nenapadá, ale jsou to dvě naprosto odlišné věci.

Ještě co se Windows XP týče, ty by vůbec neměly být připojeny k internetu.
@Tulareanus (25.06.2020 00:54): Javou to určitě není, ta už je na webu dlouhou dobu minulostí spolu se starým Explorerem. (Samozřejmě je mi jasné, že jsi myslel JavaScript. :) )

Každopádně Opera 36 to má taky za sebou.
Díky za ty bannery alespoň v diskusi o slevách a akcích. Konečně jsem nezapomněl a mohl nějaká éčka poslat i pro DH :-)
Nesouhlasím s mazáním mého obsahu u Saints Row 2. To byla asi nejzajímavější informace, nehledě na to, že než jsem pobral, jak to funguje. A přesto smazáno :( Jinak je to pro mě letos jedna z nejzajímavějších her, co jsem rozehrál.
Poznámka k aktuálnímu světlému motivu. Na kartě hry bych dal název hry barevně. Přijde mi, že aktuálně je to nevýrazné (ačkoliv velké), a oči mě spíše sklouznou k vývojáři, než k názvu hry, když se podívám do oblasti, kde název hry hledám. Zároveň by to trochu zpestřilo stránku, aby nebyla tak moc tón v tónu "nemocniční šeď" (což mě osobně nevadí, jen je vhodné tam občas přidat právě výraznější prvek).
Neviete niekto prečo mi odvčera nejde na telefóne načítať hlavnú stranu ani zapnúť vyhľadávanie?
(Honor Play a aktuálny Chrome)
@MCZ (22.06.2020 13:20): Garionovi jde asi hlavně o text diskuzních příspěvků a komentářů, jejichž část je vidět na hlavní stránce. Třeba u nejnovějšího článku v blogu je tenhle text černý.
@Psyx (22.06.2020 16:10): Asi nerozumím otázce. Množství textu určuje zejména délka názvu hry. Jméno uživatele se pak většinou vejde na další jeden řádek. Ale mám za to, že tohle všechno jde přece hned vidět a pochopit.
V posledních přidaných hrách na hlavní stránce, podle čeho se určuje kolik textu se zobrazí po najetí? Některé jsou na tři řádky z pěti a některé třeba rovnou ukazují sedm řádků ze sedmi.
@Memphis (21.06.2020 22:01): Hezký. Sice jsem si zas musel předělat profil, ale ten poměr jednotlivých prvků vypadá lépe. A ještě k těm vývojářům. Když je tam informace, že jde o hlavní vývojáře a také to, na které verzi pracovali, asi by bylo dobré zobrazit to i u sekundárních. Třeba u nově přidané hry Super Paper Mario vypadá zvláštně, že Intelligent Systems popis mají a Nintendo Software Planning & Development ne.