Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

<span class="reply">@Garret (26.08.2021 20:28): Tvl, konečně pořádné přání. :)

@Jab (26.08.2021 17:03): Jasně, tak DH je top web, o tom žádná, jen škoda té cenzury. :)

Já samozřejmě taky přeju Chuckovi vše nej, ale je zajímavé, že přání k narozeninám ve "všeobecně o DH" není off topic, ani spam, ale když já se chci slušně pobavit o tom, jak funguje moderování diskuzí na DH, tak jsem okamžitě smazán s odůvodněním, že se jedná o spam nebo o provokaci. :)
@PRIVATE MARTIN (26.08.2021 19:53): Ďakujem Ti. ;-)

@Strady (26.08.2021 20:08): Díky, bez zdraví to jde na prd, ale zatím se držím úměrně k věku a postavení. :-)

@Paul (26.08.2021 20:09): Díky Paule! No párkrát jsem o tom fakt vážně uvažoval, ale i po delší pauze jsem pokaždé přišel na to, že to bez hraní neumím. A právě proto jsem si nedávno pořídil to nové CPU a silnější zdroj pro případ, kdyby u mě jednoho dne přece jen ještě přistála nějaká ta 30-ková grafika. ;-)
@Zoltan (26.08.2021 16:43): Díky. ;) Mínuska se nepočítají. :) Hlavně ty první roky je nemálo lidí spamovalo, anžto tu ještě nebyla vyvinuta komentářová kultura. 

@H34D (26.08.2021 16:29): Bral bych to spíše celkově. U drtivé většiny her tu jsou komentáře zajímavé právě z toho důvodu, že je tu taková plejáda rozdílných autorů. Proto je DH také stále bezpečně nejlepší kompas ve hrách na českém a slovenském internetu.
@H34D (26.08.2021 16:29): Na to je jednoduchá odpověď,....nejsem. Jinak ale předpokládám, že někomu se moje komentáře líbí, možná třeba i proto, že nejsou zas tak "odborné", ale spíš v jednodušší formě. Ovšem sám vím, že některé se mi moc nepovedly a měl jsem chuť je proto smazat, ale nakonec jsem to až na pár drobných výjimek (např. Quantum Break ) udělal. Jinak ale nevím, jak tohle chceš od ostatních posoudit, nicméně, pokud budou reakce, rád si je přečtu. ;-)
Tak statisticky Chuck je nejlepší komentátor na DH, má nejlepší poměr komentář/pluska. Nabízí se otázka: je opravdu nejlepší?

(a jsme tady, položil jsem otázku do pléna, kterou si lze vyložit jako vybídnutí ke spamu a tedy moderátoři mají opět právo mě smazat :) )
@Všivák (26.08.2021 09:58): Já bych jen podotknul ze hry z klasického xboxu co běželi na X360 fungovali přímo z disku a běželi přímo na hw x360. U xone/xsx je MS musí upravit aby fungovali a je to vzasade nějaká forma emulace.
Když přidávám hry. Konkrétně na Xbox. Platí kompatibilita s novějšímy systémy pro všechny hry? Nebo jen pro hry na digitální distribuci?
a není vlastně výhodnější udělat ten profil trochu z prdele, dostat tři body a pak to za měsíc zeditovat? :-)
@rikuhahl (25.08.2021 15:11): Též mnohokrát napíši chyby všude možně, ale zde jde primárně o ten koncept schvalování. Kdybych neustal s editacemi, měl bych o hodně DH bodů více. Ale pak se zavedlo 1+, 0+, 1+ a tak. Na střídačku, dle množství editací momentálně. A samozřejmě za to může i má lenost.
Popisek ke hře Splitgate je kvalitně sepsán, ale chybka se vloudila.  Je tam dvakrát za sebou slovo "portály".

Chce to lépe kontrolovat, všímám si toho často. Editacím se už ale nevěnuji.
@Kunick (24.08.2021 15:35): Tady je menší seznam her, které se dají editovat za více bodů. Mají krátké popisky a dá se k nim dohledat dost informací, aby je bylo možné rozšířit. Každopádně nemyslím si, že je dobrá cesta schvalovat horší popisky, aby je bylo možné editovat za více bodů. Některým hrám by ten popisek zůstal napořád. Někdy se však naskytne hraniční případ, kde je vidět, že by šel napsat popisek obsáhlejší, ale lze hru schválit za 4 body.
Já jsem hlavně rád, že je to konečně přidaný. Nechce se mi hrát hry co tu nejsou. S tím že to možná neprojde jsem počítal, ale chtěl jsem to nějak popohnat, takže cíl splněn.
Tak a teď kurwa koukejte už konečně schválit nějak i ten Enderal :)
Tohle téma se mi líbí. Nahodou jsme totiž o víkendu nahrávali s Victorem (píšu to raději v delší formě - potrpí si na to) a s tajemným hostem další díl podcastu. A zrovna o přidávání her a popiscích jsme tam docela debatovali.

a abych se přidal k debatě. Měly by se schvalovat i horší popisky, aby bylo snadnější získat achiev za editace!
Osobně na to nahlížím hra od hry. Třeba ta freeware hra s jedním odstavcem, co sem dal PavelU, je ok s takhle krátkým popiskem, nicméně kdyby někdo poslal jeden odstavec třeba k novému Call of Duty, tak to neschválím. A už vůbec ne kdyby někdo napsal jeden odstavec k 50h RPG. Někdy jsou i dva odstavce málo za mě. K drtivé většině placených her prostě jdou napsat dva odstavce imo. Samozřejmě nějaké výjimky se najdou, ale zrovna Omno jedna z nich není teda.

Každopádně aby to nevypadalo, že tady chci Paula šikanovat a pak flexit, jak to umím napsat líp, tak jsem nebyl jediný pro zamítnutí. :D A není nic lepšího, než prostě psát. Mně to v mých začítcích na DH taky dělalo problémy, no teď už se blížím 500 přidaným hrám a sepsat popisek je pro mě rychlejší, než ho přepisovat a kontrolovat ostatním uživatelům. A to i ke hrám, které jsme nehrál. Do toho se člověk dostane poměrně rychle... Ne že by teda moje popisky byly kdovíjaká slohová díla, ale číst se to snad dá.
@PRIVATE MARTIN (24.08.2021 14:19): Když to bude kvalitní jeden odstavec, tak proč ne (ač mám radši třeba 3 kratší, tematicky oddělené), ale je to hra od hry. Každopádně je třeba držet nějaký dobrý standart a nesnižovat se k jednovětným, nebo naopak nicneříkajícím popiskům a to i za cenu, že se přidávající “naštve” a popisek už nepřepracuje a hra na DH nebude.

@PavelU (24.08.2021 15:00): Souhlasím, není nic lepšího, než si hru před přidáním na DH zahrát, sám až na výjimky hru, kterou jsem nehrál, nepřidávám. Ale to těžko jde u AAA věcí, které se přidávají měsíce před vydáním, ale tam je zas většinou hromada informací známá, takže to tak nevadí.
@PRIVATE MARTIN (24.08.2021 14:19): Pokud bude popisek alespoň takovýto a nebude tam moc zásahů schvalujícího, mělo by to být za pět bodů. V případě té hry Where Stars Belong tomu tak u mě bylo. U freeware počinů si ty hry prostě zahraji a sepíši to pak o dost snáze. A samozřejmě se ještě vyvaruji jakékoli pravděpodobnosti nějakého kopírování textu.
Keď načal Paul tie popisy, prečo by každá hra mala mať 3 odstavce?
Pri príbehových RPG hrách sa to natiahnuť dá, ale pri multiplayer FPS alebo nezávislej casual hre je to zbytočné a niekedy mám problém nájsť dosť informácii, aby som si nemusel vymýšľať nezmysly. :D