Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

ViRus: Základní pravidlo je 1 bod za logo, 1 za info, 3 za popis. Když je info chybně nebo neúplné dávám za 0. Třeba u toho Capcomu jsi editoval jen popis a máš ho za plný počet bodů. U Zombie byl popis kratší a dodělával jsem tam odkazy, pokud si dobře pamatuju, takže to bylo za 2. Frogwares byl myslím komplet, ale vyskytly se tam nějaké překlepy a dodělával jsem odkazy. Takže jen 4. Particle měl minimalistický poisek, takže 1+1+1.

Edit: Ještě bych doplnil. V případě, že info a logo je už vyplněno a někdo odešle delší příspěvek než je zdrávo (než je obvyklé), tak samozřejmě přeleju body z loga a infa do popisku. To dělám cca při 4. odstavci o délce cca 4-5 řádků. Samozřejmě to nesmí být jen nějaké kecy, ale nové a přínosné informace.
Nějak to nechápu, mohl by mě někdo vysvětlit jakým způsobem se hodnotí edice vývojáře? Editoval jsem Camcom za 3body, Zombie 2boby, Frogwares 4body a Particle 3body, nedokáži pochopit ty rozdíly v bodech (někde je přidán obrázek, jindy je obstojný popisek), i když si myslím, že je to to co jsem napsal?

Edit: Četl to vůbec někdo, třeba Capcom, že jsou tam stále chyby i po schválení.
buď sem byl totálně slepej a nevšiml sem si toho nebo je nová funkce vyhledávání uživatelů :-D
Nominoval jsem DH asi do 4 kategorii :) Normalne je mi to sumak, ale kdyz uz jsi to sem postnul, tak doufam, ze zanominuje vic lidi :)
Hmm zeby to bol problem Chromu? Tam ma belsiu farbu nez pozadie.
edit: Looky here (logo samotne ma biele pozadie, kdezto ram je sivsi. Ked to nevidno volnym okom tak pozri pod uhlom, vtedy jasne vidno ze to nedava pozadie transparentne.
Co je podivne, pretoze pod IE to vyzera byt v poriadku.
Je to inak uplna drobnost, ale neslo by dat pozadie loga DH transparentne / rovnakej farby ako podklad na ktorom je umiestnene na stranke DH? :)
danny: vážně už tehdy? já žil tak nějak v domění, že se to prosadilo až po posledním verbovacím kole... i když se mi už trochu slívá jak všichni vip přicházeli, musel bych kouknout do dh blogu. jistě si to vybavuju jen dokud nás bylo pět.
musa: Aha, takže to nám zužuje okruh na dva lidi.

MickTheMage & misadlouhy: Hezky se přiznejte, kvůli komu musím posílat hry do schvalování :-) Protože jak naverboval Memphis mě, tak už to bylo dané :-)
Že to "není zadarmo" nemusí být vždy myšleno o penězích. Což je příklad i VIP na DH. Tu zelenou barvičku pod nickem nemáme kvůli tomu, aby ostatní obdivně vzdychali:). Btw: to přidávání bez schvalování dříve fungovalo, dokud se v tom někteří později jmenovaní VIP nezačali hnípat;).
Ja v podstate pochopil, ze VIP maji vysadu a uvedomil jsem si, ze je to spravne. Predpokladam, ze VIP ucet neni zadarmo, a jiste je to dalsi zavazek. Takze v tomto ohledu nemam namitek a "drzim hubu a krok".
Ono podle psaných pravidel by to mělo být pro nás ještě lepší

"Nadstandardní práva:
- přidávání her do databáze přímo bez schvalování
- editace her v databázi přímo bez schvalování
- návrhy na smazání nevhodných komentářů a diskuzních příspěvků"

Ale jelikož to takhle nefunguje, tak bylo dohodnuto, že máme aspon přednost při schvalování.
derhaa: Fakt je moc ultimátní, spíš nepsané pravidlo ;-) Tohle jsou věci na pomezí, které každý vnímá trochu jinak.
Danny (22.07.2010 23:23:22): "Hry, které poslali VIP uživatelé mají u schvalování přednost. Naopak ty co nemají obrázek, mají krátký popisek nebo stojí celkově za starou bačkoru tam obvykle visí pár týdnů :)" citace uživatele ugraugra Datum: 19.07.2010 23:10:58

Tak jsem to bral jako fakt.

derhaa: Abych řekl pravdu, tak jsem taky nevěděl, že by VIP měli mít přednost při schvalování :-) Ale je pravda, že když schvaluješ něco od VIP tak je to jen o opravě překlepů, protože:
1. VIP zná pravidla schvalování (i ta nepsaná).
2. Nedovolí si odeslat nesprávné info, hru bez obrázku, protože by se před ostatníma jenom ztrapnil :-D
MickTheMage: Ja nevim, ja o ni nikdy neslysel, jen jsem cekal, ze kdyz jsi prijmul chvalu, ze bude za co! :)
Garion: A co by si tam viac chcel? :) Jedina gold box hra, ktoru som nikdy nehral :) Informacie inde na webe skor hovoria o technickych srandach, pribeh to asi tiez nemalo, tak co by si chcel? :)
Však také objektivní srovnání her, které dělí několik let od sebe, je zpravidla skoro nemožné kvůli rychlosti vývoje (SW i HW). U takových filmů je situace jednodušší, jelikož u velké části filmů není potřeba Avatar-like efektů (i když to asi pomalu přestane platit). Na porovnávání v tomhle případě je nejlepší využít dobových ocenění...
(OT MickTheMage: Teda jak jsem te tuhle chvalil, tak s tim popisem ses teda nepredal :) )
NateLogan & Garion: Samozřejmě, že srovnávám nesrovnatelné, ale jak lépe znázornit příklad než takhle?

Zoltan: Něco na tom bude. :-)

Asi tak, prece nejde porovnavat W3D s cimkoliv novym, je samozrejme jasne, ze z primeho porovnani by to pro cokoliv rozumneho noveho vyslo pro W3D asi dost zle. Jde o hodnoceni takove, jake bys tomu dal, kdyz jsi to hral (pokud jsi hral W3D pred rokem, tak je vhodne prihlednout ke stari hry a jak to asi bylo, kdyz hra vysla, k tomu te ovsem samozrejme nikdo nenuti, pokud tomu das 10% s tim, ze je to v dnesni dobe "blbost a prezitek", tak jasne, mas asi pravdu, na druhou stranu te vsichni ostatni budou povazovat za blba).
Jenže na některé hry se s odstupem času můžeš koukat úplně jinak než v období, když jsi je hrál. Pravdou asi je, že by se mělo zanechat hodnocení původní, tedy takové, které bylo uděleno hře v tom období, kdy jsi ji hrál. Pak může ovšem nastat jiná situace, že u např. Wolfenstein 3D mi bude zářit 95% a u Crysis 75%, ačkoliv ty hry jsou z kvalitativního hlediska v současné době neporovnatelné a lidi se mě budou ptát, jestli to mám v hlavě v pořádku, když jsem takového herního veterána ohodnotil lépe než novodobou vymakanou hru. Jenže takhle se to samozřejmě brát nedá.
Jednou hru ohodnotím a už nikdy její hodnocení neměním. Samozřejmě si vždy dobře rozmyslím kolik které hře dám, ale i po opakovaném dohrání už dříve udělené hodnocení u ní nechávám, tak jak je a neměním ho.
"Jenomže někteří hnidopiši by v tom tady mohli nalézt zálibu. /na mě se nedívej/. Další příležitost ke konfrontaci."
A to je přesně ten důvod, proč si myslím, že je zbytečné to vypisovat (kromě toho, že to mate).
Chucku, mě je to jedno. Zrovna nějaká historie hodnocení mě nevzrušuje. Konkrétně já jsem nerozhodná a jednou za čas své hodnocení překopu :-). Hlavně že je hra ohodnocená, ne?

Jenomže někteří hnidopiši by v tom tady mohli nalézt zálibu. /na mě se nedívej/. Další příležitost ke konfrontaci.
derhaa: Ono je to taky o karme. Na sve prvni hry jsem taky cekaval nekolik dni, ale ted uz je mam schvalene v radu hodin, administratori si vetsinou zapamatujou, jestli pridavas dobre nebo spatne a kdyz mas dobrou karmu, tak vi, ze kdyz na tvuj navrh kliknou, najdou spravne vyplnenou hlavicku, prectou si popis s tremi rozumnymi odstavci, ve kterem opravi jednu carku a jeden slovosled a maji schvaleno za 5 minut, kdezto kdyz vidi nekoho neznameho, casto je ceka tak 5-10 minut kontroly hlavicky a dalsich 10 minut kontroly a upravy popisu. To se to potom jinak schvaluje :)
MUSA - No v podstatě je mi jedno, že jsem čekal - ale co mi ale vadilo, že jsou schvalovány hry několik hodin staré. Podrážděná reakce byla na místě, neboť jsem totiž nevěděl, že VIP jsou upřednostněni aj. důvody ...

Nešlo by notifikovat, kdo na koho reaguje a naopak, zcela náhodou jsem dohledal komentář Musa?