-delete-
Všeobecně o DH
Narazim hlavne na ty, kteri nevedi, co ktery sloupec znamena. Jinak ano, mas pravdu. Na druhou stranu nevim, proc by se to tu melo menit, kdyz to beztak bude v DH2 jinak :)
Garion: Pokud narážíš na mě, tak je to brnkačka, ale vzhledem k tomu, že v tom aktuálním čísle se ten rozdíl sčítá i se znamínkem, jsem radši uvedl jednoduchý příklad.
Teď to funguje (podle pozorování uživatelů s malým počtem hodnocení):
Součet rozdílů: (+20)+(+5)+(-25)+(-10) = -10
Průměr rozdílů: -10/4 = -2,5%
Můj návrh:
Součet rozdílů: 20+5+25+10 = 60
Průměr rozdílů: 60/4 =15%
Teď to funguje (podle pozorování uživatelů s malým počtem hodnocení):
Součet rozdílů: (+20)+(+5)+(-25)+(-10) = -10
Průměr rozdílů: -10/4 = -2,5%
Můj návrh:
Součet rozdílů: 20+5+25+10 = 60
Průměr rozdílů: 60/4 =15%
Tak ono to znamena - prumer celkovych hodnoceni her, ktere jsem hodnotil | soucet rozdilu mych hodnoceni od celkovych hodnoceni | prumer mnou udelenych hodnoceni
Cimz nerikam, jestli ta cisla k necemu jsou nebo ne, ale...on to tu fakt skoro nikdo nechape nebo co? :-O Jinak prumer rozdilu je uz brnkacka, ne? Vezme se to cislo a vydeli se celkovym poctem hodnoceni, pocty maximalne na druhy stupen zakladni skoly (cisla mohou byt velka, tak to nebudu hazet do prvniho stupne :) ).
Cimz nerikam, jestli ta cisla k necemu jsou nebo ne, ale...on to tu fakt skoro nikdo nechape nebo co? :-O Jinak prumer rozdilu je uz brnkacka, ne? Vezme se to cislo a vydeli se celkovym poctem hodnoceni, pocty maximalne na druhy stupen zakladni skoly (cisla mohou byt velka, tak to nebudu hazet do prvniho stupne :) ).
MIGtheDRAGON: No vidíš. Selským rozumem jsem čekal, že to ten součet rozdílů bude. A ono je v tom taková zákeřnost=D
No vzhledem k tomu, že v principu to číslo nemá vlastně téměř žádnou užitečnou informační hodnotu tak mi přijde, že by bylo lepší, kdyby to byl průměr rozdílů než součet.
Say: To já jí naštěstí mám už jen v takové odlehčené formě (statistika) ale pokud bych jí před pár dny neměl tak by mě asi ani ta suma nenapadla :D
Say: To já jí naštěstí mám už jen v takové odlehčené formě (statistika) ale pokud bych jí před pár dny neměl tak by mě asi ani ta suma nenapadla :D
Ta suma rozdílů se hodí u hodnocení jednoho uživatele, ale když porovnávám moje hodnocení s jiným uživatelem, tak je to informace docela zbytečná. Možná by bylo užitečnější, aby se zobrazoval průměr rozdílů, nevím jak se tomu říká přesně, tak radši příklad:
S jiným uživatelem mám ohodnocené 4 stejné hry
Rozdíly v našich hodnocení jsou: +20%, +5%, -25%, -10%...
Průměr rozdílů: (20+5+25+10)/4 = 15%
S jiným uživatelem mám ohodnocené 4 stejné hry
Rozdíly v našich hodnocení jsou: +20%, +5%, -25%, -10%...
Průměr rozdílů: (20+5+25+10)/4 = 15%
Já matiku nikdy neměl rád. A taky dobrých 5 let ani neslyšel=)
Obhajujete si to hezky, ale v tom případě vám nesedí druhé číslo, udávající hodnocení, které je ze všech čísel hezky zprůměrováno. A navíc, před tím řádkem je tohle -> Celkem ze všech hodnocení (průměr): ... a i by to dávalo logiku. Takže například, pokud budu mít hodnocení u dvou her -> 10 % nad průměr a 20 % nad průměr tak správný výsledek dole by měl být 15 % nad průměr neboli mé průměrné hodnocení na DH se pohybuje 15 % nad průměrným, kdežto za současné situace to tam hodí 30 % ale to říká co? V současnosti to podle mě počítá kravinu a přitom by dle mého jen lehce stačilo upravit ten "vzoreček" pro výpočet :)
Holt matika bude pro některé lidi vždycky problém :D:D
http://cs.wikipedia.org/wiki/Sumace :) (koukni hlavně na ten znak...)
Jo tak součet. Tak to potom jo. Já myslel že je to jen procentuální vychýlení. Ok, teď je mi to jasné=)
I plusové mohou být v tisících, je to holt suma rozdílů, takže to může být i milión, když nad/pod-hodnotíš dost her. Že se ty mínusové body získávají o dost snadněji, to už je věc jiná. Je to jen takový ukazatel, jak moc přísný uživatel je... Nikterak obzvláště relevantní. :)
Say: Žádná škála tu není, je to jen součet všech rozdílů od průměru.
Memphis: To je mi jasné, ale proč jsou plusové hodnocení tak jak mají být (tzn. procentová škála je 1-100%) a mínusové je v tisících? Já vím, je to prkotina, ale princip (zase).
Say: To číslo se vztahuje na všechny tvé hodnocení, nikoliv jen na ty, které máš aktuálně zobrazené na stránce.
A? Mě pořád nedochází, co je na tom špatného? Třeba mě skutečně baví (nad obecný průměr) jen poměrně malá část her z celkového počtu mnou hraných her a je tedy jasné, že celková suma těch procent půjde hodně do mínusu... :)
NateLogan: S tím rozdílem, že v plusu jde do řádu desítek čísel a v mínusu do stovek až tisíců=) To aby se nad sebou ti, co hry ,,shazují" zamysleli?=D
Jak správně, respektive špatně? V obou případech je to suma rozdílů přiděleného hodnocení uživatele a průměrného celkového hodnocení.
NateLogan: Ale u uživatelů, kteří mají průměr nad průměr DH se procenta zobrazují správně. Proto se ptám.
Představ si pod tím znakem procenta třeba jablka, přičemž hry lze hodnotit žádným jablkem až sto jablky. To číslo pak znamená, jak byl někdo chamtivý, nebo naopak štědrý oproti obecnému trendu ostatních uživatelů. :-D
Já bych řekl, že význam je jasný. To, že jde z pohledu češtiny/matiky/normy o blbost, je věc zanedbatelná... Asi stejně jako znak procenta, které je na těchto stránkách všude špatně napsáno :)
Já bych řekl, že význam je jasný. To, že jde z pohledu češtiny/matiky/normy o blbost, je věc zanedbatelná... Asi stejně jako znak procenta, které je na těchto stránkách všude špatně napsáno :)
say:+1
Takový dotaz. V průměru hodnocení uživatele jsou docela zajímavá čísla. Myslím, že jen u těch, co jsou pod průměrem celkového hodnocení databáze, např. (∑ = -2185%) Co si pod těmi procenty mám představit?
Bursoft: Jo tak, ok.
Say: Memphis psal, že mu zrušil všechno hodnocení.
Teda nevím, jak se přesně řešil ten Snakeův výlev, ale zmizelo mi veškeré jeho hodnocení. A nebylo jen negativní.
U mě to je:
3 minuty u krátkých textů ověřených uživatelů (i když i toto se většinou protáhne)
5-7 u většiny popisků, kde nemusím nic zásadního opravovat
7+ u extra dlouhých, nebo s nedostatečnou úrovní
3 minuty u krátkých textů ověřených uživatelů (i když i toto se většinou protáhne)
5-7 u většiny popisků, kde nemusím nic zásadního opravovat
7+ u extra dlouhých, nebo s nedostatečnou úrovní
Jen tak čistě ze zvědavosti, chápu, že nelze říci přesné číslo, ale odhadem - kolik času v průměru stráví naši milovaní VIP nad schvalováním návrhů (ať už her, editací, videí)? :) Stačí rozmezí bajwokocihla :)
Takže by to teoreticky doplnili sami. Šlo o rozšíření popisku, což je z toho patrné víc než dost, takže snad O.K.
Pokud již editovanou hru máš ve schvalování a opět ji edituješ, tak se v tom seznamu zobrazí znovu. Ale i když si zapomněl uvést důvod editace, nevadí to. Admini veškeré provedené změny v té editaci poznají, takže jim pak zřejmě dojde i důvod, kvůli kterému si hru editoval.
Pokud edituji hru a zapomenu napsat důvod, můžu do té editace znovu nahlédnout a doplnit ho? Nebo se to už bude posuzovat jako druhá editace?
Seznam deseti her, které můžete někdo přidat na DH.
1. Beach Head 2000
2. Beach Head 2002
3. Pro Rally 2001
4. Deadly Dozen
5. Operation Matriarchy
6. Tom Clancys - Rainbow Six: Rogue Spear: Urban Operations
7. Tom Clancys - Rainbow Six: Covert OPS Essentials
8. Ultim@te Race Pro
9. CoLoBot
10. Virtual Insanity (3D logická sharewarovka)
Demo http://www.gamershell.com/download_1062.shtml
Plná http://www.downloadpipe.com/purchase/Vir ... dition-buy67911.html
1. Beach Head 2000
2. Beach Head 2002
3. Pro Rally 2001
4. Deadly Dozen
5. Operation Matriarchy
6. Tom Clancys - Rainbow Six: Rogue Spear: Urban Operations
7. Tom Clancys - Rainbow Six: Covert OPS Essentials
8. Ultim@te Race Pro
9. CoLoBot
10. Virtual Insanity (3D logická sharewarovka)
Demo http://www.gamershell.com/download_1062.shtml
Plná http://www.downloadpipe.com/purchase/Vir ... dition-buy67911.html
přesně tak pánové(Say a Pipboy)
Největší tragédie je, když se dělají komentáře proto, aby se líbily a dotyčný se tak snažil zavděčit všem a ne sepsat svůj názor. A co mě trochu mrzí, tak je, že tu někteří těžce snáší kritiku. To teď nesouvisí s Snakem.
Tak ovsem stat si za hodnocenim a byt schopny/ochotny ho zduvodnit jsou dve ponekud odlisne veci, ze. (Krom toho je to takovy argument ze soudku "prece nemusis nic tajit, kdyz nedelas nic spatneho.")
(Pak je tu taky klasicky problem ovlivneni hodnoceni za ucelem nezkurvit/vylepsit si vztahy s hodnocenym, potazmo vlastni image, coz osobne povazuju za zasadni zkresleni reality a jako takove za znacne nezadouci jev.)
(Pak je tu taky klasicky problem ovlivneni hodnoceni za ucelem nezkurvit/vylepsit si vztahy s hodnocenym, potazmo vlastni image, coz osobne povazuju za zasadni zkresleni reality a jako takove za znacne nezadouci jev.)
Zase druhý pohled je, že člověk by si měl za svým hodnocením (komentáře) stát.
Taky si myslím, že by nemela bejt nejaká povinnost mínusy obhajovat, ale někdy to může vrtat hlavou. A leží li to někomu v žaludku, nebral bych jeho dotaz na mínus jako obtěžování. Když budu mít čas a náladu, klidně mu odpovím. Neodpovím-li, bylo by fajn, kdyby to zase on nebral jako moji aroganci. Ale jen , že mě to tak netankuje..bla bla bla
Jo, se snakem jsem mel kratkou konverzaci na tema "proc jsi mi dal minus", vysledkem cehoz bylo, ze tam ty odstace nadelal, ja to docet a minus zahodil.
(Nicmene vseobecne vzato nejsem povinen ty minusy obhajovat a to, ze mi obcas nekdo takhle napise soukromou zpravu, kde se dozaduje zduvodneni, povazuju v podstate za nezadouci obtezovani.)
(Nicmene vseobecne vzato nejsem povinen ty minusy obhajovat a to, ze mi obcas nekdo takhle napise soukromou zpravu, kde se dozaduje zduvodneni, povazuju v podstate za nezadouci obtezovani.)
Jsem rád, že tu zavládnul zase pořádek :) díky za to
2bartas: kromě toho, že jsem mu dal mínusko k Poslu smrti, tak snad nic :)
2bartas: kromě toho, že jsem mu dal mínusko k Poslu smrti, tak snad nic :)
jinak se mi ty pluska a minuska docela líběj.Upřímnost nade vše:)Nijak bych je neanonimizoval. Chce to mínus nebrat jako útok proti osobě, ale jen jako nesouhlas s komentem a hl. se nemstít!! Proboha.
(nicméně taky mám adepta na mínuska skoro u všech jeho komentářů, ale dal jsem mu jen pár abych ho moc nefrustroval :) a taky moc nenasral.)
a docela by se mi líbilo nějaký odůvodňování mínusek, ale to si můžem vyřikat poštou...
právě se snakem jsem docela rozumně o mínusku pokecal (před datumem jablekových obrázků)
(nicméně taky mám adepta na mínuska skoro u všech jeho komentářů, ale dal jsem mu jen pár abych ho moc nefrustroval :) a taky moc nenasral.)
a docela by se mi líbilo nějaký odůvodňování mínusek, ale to si můžem vyřikat poštou...
právě se snakem jsem docela rozumně o mínusku pokecal (před datumem jablekových obrázků)
Tak koukám na svý komenty, a řikam si, to zase snake zmenil nazor,že mi od něj zmizely ty pluska?
a jen tak jsem poprvý, tady na dh, odklik všeobecnou diskuzi a ejhle Snake je na pořadu dne...
Co jsi mu proved jableku? to je docela ulet ten obr. Blbeček1, blbeček2..
Docela zajimavý, asi před 4mi dny jsem se se snakem (docela rozumně) bavil o hodnocení komentů o mínuskách a tak...
a jen tak jsem poprvý, tady na dh, odklik všeobecnou diskuzi a ejhle Snake je na pořadu dne...
Co jsi mu proved jableku? to je docela ulet ten obr. Blbeček1, blbeček2..
Docela zajimavý, asi před 4mi dny jsem se se snakem (docela rozumně) bavil o hodnocení komentů o mínuskách a tak...
Už by to mělo být v pořádku.
A ještě jsem si všiml, že sice zmizelo hodnocení od obou uživatelů, ale všude mám o jeden plus míň (kromě Mafie a NFS 5).
Snake. přišel o hodnocení komentářů, 50 dh bodů a má poslední varování před banem. Jeho sekundární účet "kritik" byl smazán úplně. Podobné chování ke zdejším uživatelům nemůže a ani nebude tolerováno - v případě dalších podezření na pochybné aktivity/účty se nebojte ozvat.
Děkuji za odstranění mínusů od uživatelů Snake. a kritik, který bal koukám odstraněn úplně.
Edit: Teď jsem si ještě všiml, že má Snake. komentáře hodnocené od 609 do 627 plusů. To jsou hodně kvylitní komentáře.
Edit: Teď jsem si ještě všiml, že má Snake. komentáře hodnocené od 609 do 627 plusů. To jsou hodně kvylitní komentáře.
ideální by bylo obojí :)
Nebo by musel člověk pro udělení mínuska poslat sms na číslo 903 12 34 kde by mu došel autorizační kód kterej by sem napsal a pak by to mínusko začlo platit.
To co se stalo jablekovi je extrém, to je prostě na ban na ty dva (respektive jednoo) nebo na smazání těch mínusů nějákým adminem.
To co se stalo jablekovi je extrém, to je prostě na ban na ty dva (respektive jednoo) nebo na smazání těch mínusů nějákým adminem.
A co třeba to anonymizovat, ale dát někam (ke komentáři) tlačítko, které minuskáře "poprosí" o info, co se nelíbilo. (A přitom minuskář zůstane anonymní.)
Ještě mě napadlo něco srandovního, tak ať se taky pobavíte: Co třeba anonymizovat i samotné komentáře? (Pak by minuska anonymní být ani nemusely vlastně.) (Fakt to nemyslím vážně.)
EDIT: Případně ještě přidat možnost při minusování popsat, co se nelíbilo. (To už asi někdo navrhoval.)
Ještě mě napadlo něco srandovního, tak ať se taky pobavíte: Co třeba anonymizovat i samotné komentáře? (Pak by minuska anonymní být ani nemusely vlastně.) (Fakt to nemyslím vážně.)
EDIT: Případně ještě přidat možnost při minusování popsat, co se nelíbilo. (To už asi někdo navrhoval.)
...a třeba se těm dvěma mínuskářům jenom nelíbí vaše výplody...moc si to berete, jde o hovno ;-)
Jablek: Nemyslel jsi spíš nedostatečnou erekci? ;-)