Tak jsem krapet testoval PS 4 PRO na ruznych hrach. Zajimal me hluk a co lepsiho krome rozliseni PRO prinasi.
Final Fantasy 15 - nabizi tri ruzne mody kvality. Steady - je defaultni nastaveni tak jak hra vysla, hluk zadny. Lite - ma odemknute fps za cenu trosku mensich detailu, hluk vyssi. Ale stejne se to odhadem na vic jak 50 fps nedostane, spis tech 40 - 45. Posledni nastaveni ktere sjme zapomel jak se jmenuje ma byt nejhezci pri 30 fps. Detaily a vyhlazeni je znat. Hluk vysoky.
Dark Souls 3 - odemknute fps 45-60fps, vyhlazovani, vic detailu. Hluk stredni.
Fallout 4 - vetesi vykreslovani objektu, lepsi godrays, debris efekty pri strelbe, vyhlazovani, 30 fps, stabilnejsi framerate Hluk stredni.
AC Origins - vyhlazovani, lepsi efekty, stabilnich 30 fps. Hluk vysoky, zejmena v nahravaci obrazovce, pak to huci o neco min.
Mass Effect Andromeda - nebyvale zlepseni vizualu oproti zakladni PS4. Asi nejvetsi co jsem testoval. Hluk stredni az vyssi.
Nier Automata - Lepsi svetelne efekty, lepsi filtrovani textur, motion blur, stabilnejsi fps, 60 vetsinu casu. Hluk vyssi.
Dragons Dogma - vyhlazovani, lepsi svetelne efekty, vetsi vykreslovani. Hluk minimalni.
Pak jsme zkusil par her co nema primou podporu pres Boost mode.
Star Ocean Integrity of Faithlesness - stabilnich 60 fps vsude (normal ps4 pada ve mestech k 30 fps). Hluk minimalni.
Dark Souls 2 Schollars - stabilnich 60 fps. (normal ps4 pri vetsim zavaru padala pod 60). Hluk zadny.
Final fantasy X/X-2 - totozne s obyc ps4.
Mno, PRO se celkem vyplati, i kdyz si porad spis myslim ze kdyby nevznikla bylo by to lepsi. Akorat u tech narocnejsich her tam ten hluk pristroje krapet je, slim verze je mnohem tissi, ale oproti FAT verzi to je jiste zlepseni.
jeste par veci v cem ma PRO vyhodu a nejsou tak uplne zretelne. Asi nejvetsi vyhoda oproti klasicke PS4 je ze je mozne vycistit vetrak aniz by bylo nutne porusit plombu a prijit tak o zaruku, horni cast PRO se da snadno odklopit a vetrak je hned pod ni.
PRO ma jeden USB port navic a to vzadu, coz je vyhoda pro pripojeni externiho HDD ci dalsich zarizeni a kabel tak netrci zepredu. Konektory vzadu jsou umisteny v dolni casti konzole a min se zahrivaji, pac teply vzduch odchazi horni casti zadku konzole. Vyhoda je v tom ze HDMI konektor u stare PS4 se zbytecne moc zahrival a casem se mohl uvolnit a prestal fungovat.
Disk z konzole vyjede tak ze dira ve stredu je cela pristupna a disk jde krasne vytahnout, u starsich PS4 vyjizdel tak ze z te diry koukalo tak 3/4 a blbe se to vyndavalo. System je sviznejsi a tolik se neseka pri vetsi zatezi diky 512mb DDR 3 ram co je na tohle specialne urcena. A dalsich 512mb navic ktere muzou vyvojari vyuzit pri tvorbe her. Tim se posunula celkova velikost na 5.5GB ciste jen na hry. Chlazeni pusobi velmi ucinne, jelikoz i po delsim hrani a naslednem vypnuti hry konzole okamzite ztichne na rozdil od stare PS4 ktera si hucela jeste nekolik minut potom.
A na zaver jedna debilita co SONY provedla. PS4 PRO umi rozhrani SATA 3 ale montujou do ni SATA 2 disky:)
Video jak korektne otevrit horni kryt a dostat se k vetraku.
odkaz