@
Ross (17.05.2024 15:26): nové Fallouty (3D) jsou tak trochu zvláštní hry. Normálně mi příliš nevadí Bethesda, přesněji řečeno fakt, že TES Oblivion/Skyrim vypadá jak vypadá (tzn. je radost na ně pohledět a jen tak se kochat krajinou) a hraje se jak se hraje (tzn. průměrný příběh, min. NPC ve městech , dialogy, a občas slušné questy) ale u Fallout 3 jsem pár dnů zpět prošel začátkem hry, vyšel na povrch, a vůbec ale vůbec se mi hra nelíbí. Chápu, že se dívám na Washington DC po jaderné válce ale stejně. Falloutům zkrátka přechod do 3D neprospěl, a platí to i pro Fallout New Vegas.
Zatímco v 2D stále obdivuji nádherné propracované post-apo scenérie do nejmenších detailů, u F3 je obecně grafika nic moc, F4 je na tom
výrazně lépe i díky nasvícení, a NV je někde mezi F3 a F4, bohužel spíše graficky tíhne k F3.
Já Vám nevím ale mám z 3D Falloutů smíšené pocity. Když pominu dialogy u F3/F4, které jsou
zhruba stejně
"kvalitní" jako u TES O/S, tzn. nic extra, jenže u TES se bavíme o fantasy kde se dá lecos odpustit, už jen pro radost z procházky nádhernou krajinou, tak 3D F3/FNV grafika silně připomíná doby kdy RTS přešli z vypiplaného 2D do hranaté 3Dfx/D3D
"hrůzy" ve 3D (okolo roku 2000), jenže tam alespoň tvůrci nezapomněli na parádní nasvícení a tak Earth 2150 nebo Emperor Battle for Dune vypadá stále k světu.
Možná je problém jen u mě, nicméně vyjdu u F3 z Vaultechu, najdu první osobu na pokec, a o pár metrů dál na mě ihned zahájí palbu bandité
z bývalé školy. Žádné vysvětlení proč, prostě nic. Jen zadání porozhlídni se po
otci. To už mě přijde i FNV výrazně lépe uvedený do děje, proč, co, jak, kde.....