@
Kwoky (07.03.2016 13:35): Pokud si hru kupuji s tím, že si jí jednou zahraji, tak to přeci vůbec neznamená, že je neoblíbená. Neoblíbená by byla v případě, že by jí nikdo nekoupil, anžto by nikoho nezaujala.
Že čas nedovolí ji hrát ihned po zakoupení už je věc druhá, ale to se holt nedá nic dělat. Už nám není patnáct, abychom měli dost času na vysedávání u počítače. O to spíše, že her je teď ještě k tomu jak máku a valí se to na hráče ze všech stran:).
A já si tedy vždycky udělám čas na to co si zakoupím... dříve nebo později (později jsou sice někdy i roky, ale co už). Rozhodně hru nekupuji s tím, že si jí nikdy nezahraji a i ty "zásoby" si dělám čím dál menší, protože vím, že jich tolik nepotřebuji (což je samozřejmě na druhou stranu z hlediska vydělávání na chleba pro vývojáře katastrofa).
A ano, jako reklama pirátění jistě v určitých případech může fungovat. Jde jen o to, v kolika procentech případů se to autorům skutečně vyplatí (malé studio by komerční neúspěch jejich prvního produktu pravděpodobně zruinovalo). A taky o to, zdali ti konkrétní piráti budou ochotni za následující produkt skutečně zaplatit (nebo si ho 99% upirátí znovu:)).