@
Kwoky (29.03.2016 11:49): Jak píše BINGMAN - v zahraničí je twitter to hlavní (a co se týče IT obecně je twitter populární i u nás - ale spíš mezi lidmi v oboru než mezi uživateli). Facebook je imho bezvýznamný.
No a pokud byste se chtěli zaměřovat jen na české publikum tak to nemá smysl, protože je moc malé.
Když jsem dělal svou mobilní hru, tak jsem se o tom tak nějak zmínil když byla hotová, rozeslal jsem asi 50 emailů různým novinářům (na veřejně dostupné maily) udělal fb page, napsal na několik fór/subredittů a pár tweetů... no a bylo to všechno k ničemu, hru prakticky nikdo nehrál. To bylo cca 2 roky zpátky a teď mám chuť i čas zase něco dělat (a začít s tím pořádně) a chci to dělat jinak - být aktivní na twitteru, napsat si nějaký web kde budu mít své hry které nebudu chtít nijak zpeněžit, založit github účet kam budu dávat jejich zdrojáky, o vývoji psát na blog (v angličtině) a třeba se účastnit i nějakých ludum dare soutěží (které jsou dobré, protože se jim věnuje prostor v mediálním prostředí a je celkem pravděpodobné že si člověk vytvoří zajímavé kontakty na vývojáře).
Nevím, jestli něco takového bude fungovat, ale učitě to chci vyzkoušet, protože si myslím, že v první řadě je důležité si udělat nějaké jméno - zvyšuje to šance na to, že si tě všimne někdo jiný.
Pokud se v tvém případě jedná o lidi zcela neznámé lidi, kteří si něco kutí doma a nikdo o tom neví tak jediné doporučení je ať o tom mluví všude kde můžou.
Kdyžtak doporučuji tuhle
skupinu na fb.
BTW: Co se týče českých herních médií - Pavel Dobrovský (games.cz) se už několikrát (třeba ve FightClubu) zmiňoval o tom, že problém spousty vývojářů je, že o svých věcech nemluví dostatečně hlasitě (a pak se diví, že nikdo nemá tušení o jejich existenci).