@
Daemon (19.10.2016 16:19): s tvým textem mám opravdu problém a nerozumím, co jsem si čím vyargumentoval jako blbost. snažím se ti vysvětlit to, na co ses mě ptal, ale očividně to nedokážu vysvětlit dost jednoduše...
1. rychlost stahování přes web je menší, než přes GalaxyClienta
2. když jsem chtěl W3 přeinstalovat, Galaxy vyhazoval chybovou hlášku a musel jsem použít stahování partů přes web. trvalo mi to 3 hodiny, některé party jsem musel stahovat několikrát, protože byly věčně poškozené, i když se dostahovaly komplet. řešil jsem to tenkrát se supportem, kde mi neustále mleli nějaké kokotiny, které už jsem zkoušel milionkrát. nakonec jsem si to vyřešil sám
3. konkrétně W3 je rozdělený do 17ti partů (tj. včetně datadisků a patchů); chápu, jsou omezení FAT32 u některých uživatelů, takže jejich file mají nejvíc 4GB, to mě jako zákazníka ale celkem nezajímá. tu možnost nabídnout mi lepší rozdělení partů tady stále mají...
4. GalaxyClient helper vytěžuje CPU a ve W3 mi to ukrajovalo kolem 5% výkonu. stejně tak je Galaxy druhý nejnáročnější klient na paměť (hned po Uplay). v diskuzi o W3 jsem se o tom zmiňoval
4. s betou na mě nechoďte, je to beta už asi tak nejmíň něco mezi věčností a nekonečnem
5. nedávno Galaxy úplně přestal fungovat a trvalo mi hodně dlouho zjistit, že potřebuje nějaké nové dll knihovny. je to zřejmě problém Walomeho viz níže.
6. poslední update W3 mi trval neskutečně dlouho, inicializace tam svítila tak půl hodiny, než se vůbec spustil download. a to jsem to musel vyvolat sám, ačkoli mám povolené aut. aktualizace
7. mám pocit, že pomalu každý týden vypouští 100MB updaty klienta, protože pokaždé, co ho spustím, se aktualizuje
když si vezmu, že na Steamu jen zmáčknu button a čekám... no neber Galaxy.
@
Gordon (19.10.2016 16:48): piráti si stáhnou jeden part, rozbalí, nainstalují a hrají... no big deal