Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Ok, vdaka. Este to tu budem po ocku sledovat. Ci niekoho nieco nenapadne. Inak pojdem asi do "dvoch zbrani".
@Jab (20.10.2016 12:38): Ja nerad pisem o veciach, ktore mozno nikdy nedokoncim (a ked aj, tak budu musiet byt na sukromne pouzitie, pretoze som pri tom vylootoval cely internet - co sa artworkov tyka ;)) Ide o strucny nazov vlastnosti (schopnosti) hrdinu (na karticke dole) Ktora naznacuje, ze hrdina moze pouzivat zbran aj v druhej ruke (a ma za to nejaky ten bonus). Musi to byt strucne, jasne a vystizne.

Problem je, ze ked som na tom zacal robit, vsetky tieto terminy som popisal v anglictine. Pretoze... Lenze teraz ked uz to vyzera, ze by to aj fungovalo. Tak by som to rad prehodil do rodneho jazyka. A zda sa, ze pri niektorych terminoch je to tak trochu problem :)
Kontext by se hodil. Přijde mi snesitelné to dát jako "dvě zbraně". Neb obouruč naznačuje spíše obouruční zbraň. Ale jestli se to hodí opravdu závisí na kontextu.
Need help! :) Ako uz vsetkych certov prelozite do slovenciny (cestiny) "dual wield", aby to bolo najviac dvojslovne? Teda nechcem nic ako "drzanie dvoch jednorucnych zbrani zaroven" :) Uf.

Hmm, asi by sme tu mali mat diskusnu sub temu - jazykove okienko ;)
@Daemon (19.10.2016 16:19): s tvým textem mám opravdu problém a nerozumím, co jsem si čím vyargumentoval jako blbost. snažím se ti vysvětlit to, na co ses mě ptal, ale očividně to nedokážu vysvětlit dost jednoduše...

1. rychlost stahování přes web je menší, než přes GalaxyClienta
2. když jsem chtěl W3 přeinstalovat, Galaxy vyhazoval chybovou hlášku a musel jsem použít stahování partů přes web. trvalo mi to 3 hodiny, některé party jsem musel stahovat několikrát, protože byly věčně poškozené, i když se dostahovaly komplet. řešil jsem to tenkrát se supportem, kde mi neustále mleli nějaké kokotiny, které už jsem zkoušel milionkrát. nakonec jsem si to vyřešil sám
3. konkrétně W3 je rozdělený do 17ti partů (tj. včetně datadisků a patchů); chápu, jsou omezení FAT32 u některých uživatelů, takže jejich file mají nejvíc 4GB, to mě jako zákazníka ale celkem nezajímá. tu možnost nabídnout mi lepší rozdělení partů tady stále mají...
4. GalaxyClient helper vytěžuje CPU a ve W3 mi to ukrajovalo kolem 5% výkonu. stejně tak je Galaxy druhý nejnáročnější klient na paměť (hned po Uplay). v diskuzi o W3 jsem se o tom zmiňoval
4. s betou na mě nechoďte, je to beta už asi tak nejmíň něco mezi věčností a nekonečnem
5. nedávno Galaxy úplně přestal fungovat a trvalo mi hodně dlouho zjistit, že potřebuje nějaké nové dll knihovny. je to zřejmě problém Walomeho viz níže.
6. poslední update W3 mi trval neskutečně dlouho, inicializace tam svítila tak půl hodiny, než se vůbec spustil download. a to jsem to musel vyvolat sám, ačkoli mám povolené aut. aktualizace
7. mám pocit, že pomalu každý týden vypouští 100MB updaty klienta, protože pokaždé, co ho spustím, se aktualizuje

když si vezmu, že na Steamu jen zmáčknu button a čekám... no neber Galaxy.

@Gordon (19.10.2016 16:48): piráti si stáhnou jeden part, rozbalí, nainstalují a hrají... no big deal
Galaxy mi pořád hlásí nějakou chybu, že to asi odmáznu a nainstaluju znova. Ale nevadí mi to, je to fajn klient, přehlednej, rychlej, nemám s ním problém. Obecně s klienty nemám problém, dokud po mně nechtějí login a heslo, to jsem ztracenej :)
@Garret (19.10.2016 14:24): to ale fakt není šikana. To je prostě realita toho že ta hra má 50GB. Že to je rozdělený do menších souborů je nutnost.
Ale samozřejmě jinak by Galaxy mělo fungovat vždy správně, škoda že je to furt beta.
@Garret (19.10.2016 13:19): Tomu nerozumím, šikanujou podle tebe hráče bez Galaxy tím, že Galaxy zpomaluje CPU? To nedává smysl.

Pokud jde o to stahování, direct download holt má své limity, dává smysl, že to rozdělí na víc souborů. Tak to bylo vždy, rozhodně to není žádná snaha nahnat lidi do Galaxy. A to už tam nemají ten jejich downloader, který má v takovém případě usnadnit stahování? I když nevím, jak je použitelný, sám jsem ho nikdy nevyužil.
@M.a.t.t. (19.10.2016 13:07): bez Galaxy musim Witchera stahovat rucne na asi 15ti partech + dalších 10 partu patchu. vsechno se to instaluje hezky po jedom. a hru musíš updatovat ručně. Galaxy helper zpomaluje cpu asi o 10%, takže po spuštění hry musim galaxy ukončit. CDP šel cestou šikany hráčů nových her bez Galaxy...
@Garret (19.10.2016 13:01): Chápem, ale galaxy je stále v bete a používať ho nemusíš, hrať môžeš aj bez klienta. Alebo musíš? Naviac tam máš toho nakúpeného viac, takže doteraz ti gog zjavne až tak nevadil.
@M.a.t.t. (19.10.2016 12:46): gog je golden standard, nejlepší, ale osobně taky preferuju steam a kupuju tam, už proto že tam toho mám víc a chci to mít na jednom místě. Co si pamatuju tak Garett měl nějaký problémy s galaxy u Witchera, tak ho to asi nasralo a sbohem šáteček :)
@Garret (19.10.2016 12:02): Prepoj si ho so steam účtom a ďalej ho už ani nemusíš otvárať, hry ti zostanú.

Ale inak nerozumiem, čo majú ľudia proti gogu. Je DRM free s možnosťou stiahnuť inštalačné súbory, hromada bonusov zadarmo, staršie hry sú parádne prispôsobené behu na modernejších systémoch a k tomu možnosť prehodiť si naň vybrané hry zo steam účtu cez GOG Connect.
@montana (18.10.2016 20:10): jak velká kupní síla to je nebo není nevíme, ale očividně se to R* vyplatí. Oni mají kapacity udělat 3 verze současně místo dvou, zvlášť tuhle generaci kdy všechny 3 platformy jednou na identický x86 architektuře. Ale prostě proč by to dělali, když můžou vyextrahovat víc prachů takhle.
@Jack_Dark (18.10.2016 18:34): Mno, z jiného soudku - já asi nakonec koupím Witcher 3 GOTY, i když mám W3 ještě z předobjednávky a nikdy jsem ho ani nenainstaloval, čistě proto, že se mi nechce patlat se všemi DLC a patchi. Tohle mohl CDPR vyřešit lépe... Na druhou stranu to beru v duchu příspěvku na charitu :)
@Paul (18.10.2016 17:07): A tak jako tihle lidi nejsou žádná kupní síla. Díky nim GTA V neprodalo těch 50+ milionu kusů, že. Rockstar to nedělá proto, aby to prodal těmhle ocasům, kteří by si to pravděpodobně koupili na PS4 i PC, kdyby to vyšlo současně.
Pokud jim tenhle obchodní model umožňuje dělat takhle dobrý hry, tak hurá za něj. Až to v půlce 2018 vyjde, tak určitě primárně na PS4 Pro a Scorpio, jak říkáš. A víme co R* i z konzolek dokáže vytáhnout, na rozdíl od ostatních.

Každopádně je na tom krásně vidět, jak náročnej je aktuálně vývoj takových monstrózních her. Na PS2 sázeli jednu hru za druhou, na PS3 jen tři a na PS4 už to vypadá jen na 1-2 (remaster GTA V nepočítám)
@ViRus (18.10.2016 18:54): No ono dneska moc různých druhů sběratelek není, kromě Ubisoftu který děla spíše speciální edice, pak sběratelku a pak to největší vydání které se do světa stejně nedostane.
@GodOfTheSick (18.10.2016 17:36): Když třeba někdo vydá hru tak aby si jí férově mohli zahrát všichni ve stejnou dobu, a někdo je fanoušek tak si tu hru koupí víckrát klidně na stejnou nebo na různý platformy, tak tím nepodporuje ten cunty business model. Takže to není moron. Jde tu o ten business model.
@Paul (18.10.2016 17:07): A když si někdo koupí jednu hru na stejnou platformu několikrát, tak je co? Určitě se najdou jedinci, kteří si kdysi koupil hru v krabici na PC a pak si ji koupili znova na Steamu/Gogu. To budou taky pěkní moroni :-)