Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Cathan (14.02.2018 01:19): Nehral som to, ale mne to prišlo ako ďalší AC 1, ktorý je skôr sandboxový , ale bez poriadnej náplne (ale uvidím, keď si to zahrám, lebo to mám na uplayi) + to hodnotenie je subjektívne samozrejme.
@Gordon (14.02.2018 03:53): Já myslím, že Watch dogs nemá nic, co by neměla jiná hra. Na druhou stranu si odevšad bere to nejlepší. Probudilo to ve mě určitou herní závislost vše stylu, že tu ve čtyři ráno nabourávám věže které jsou součástí městské sítě xD Navíc se mi poměrně líbí teorie, že Watch dogs a Assassin creed mají stejné universum.
Inu, ona je to každého věc samozřejmě. Ale vezměme si, že Watch dogs není jako celek o nic horší než GTA nebo Assassin creed, a dobře ty hry kombinuje. Kvalitní flák hry. 72 je strašlivě málo, a pokud je to primárně kvůli slibům...
Každý má jiná kritéria a to je dobré. Nemohu vyloučit že očekávání nehraje v mém hodnocení žádný vliv, ale PR firem mi je celkem volná - předobjednám si hru jen když chci dát peníze tvůrci, jinak hraju hry rok+ po vydání. Pokud bych měl jinou praxi tak by mě asi dost naštvalo kdybych koupil něco prezentovaného jako tahová strategie a vyklubala by se z toho RTS.

Watch dogs mi je taky líto.
@Cathan (13.02.2018 14:53): Ono je to častokrát prepojené. Vývojári/vydavateľ prezentuje hru tým, čo je odlišné alebo lepšie ako u iných hier, ak to nenaplní/nesplní očakávania, poukazuje na to, že hráči si nemyslia, že hra je odlišná/originálnejšia alebo lepšia a tým pádom sa to negatívne prejaví na hodnotení, nie preto, že by to bolo založené na sklamaní zo sľubov a prezentácie, a porovnávané ale preto, že absenciou sľubovaných vecí hra nemá dané pozitívne aspekty.
@Cathan (13.02.2018 14:53): Pokud ji nějak reprezentovali a pak ukázali naprosto něco jiného jako třeba ve watch dogs, a tys očekával to co ukázali, pak by se to odrazit ve tvém hodnocení nejspíš mělo.
Čím dál tím více se setkávám s tím, že hry jsou podhodnoceny protože nedali hráčům to, co od hry očekávali. V současné době mě to zaujalo třeba u Watch Dogs, kde je velmi často psáno, že hra není taková jak jí Ubisoft představil. Myslíte, že by se to mělo odrazit v hodnocení her? Přeci jen, měli bychom hodnotit to co máme, ne to, že nebylo něco splněno.
@Charllize (13.02.2018 12:16): tak starý známý fakt, že pc jede hlavně v evropě. Nicméně zrovna ubisoft? vždyť loni byl rok, kdy kromě Mario+Rabbits měli jen propadáky. For honor, Wildlands, South park. Možná je na pc jen náročnější publikum :D
K assasinovi se nevyjadřuju, od 3 jsem nehrál.
Na které platformy se ve 3. čtvrtletí fiskálního roku 2017 nejčastěji prodávaly hry od Ubisoft? PS4 (44 %), Xbox One (25 %), PC (15 %), Switch (6 %), starší generace konzolí (4 %), ostatní (6 %).
No a kdyz pripocteme situaci s grafikama zda se ze hrani na pc jde lehce do hajzlu:)
Lehky troling, ja vim ale je treba mit se na pozoru:)
@Kwoky (11.02.2018 22:42): Máš to tam vyplnené. Som sa vlastne o sebe vo výsledku dozvedel, že som celkom sporivý v takýchto veciach. Možno aj preto, že nemám rád mikrotransakcie a v cene mnohých skinov, petov, cardbackov a mountov si radšej kúpim hru v zľave alebo celý bundle. :)
45%. Jen minimum jsem věděl. Dost jsem toho trefil podle dojmů a pocitů. PSX šlo úplně mimo mě.
Chtěl bych vás požádat o pomoc s vyplněním dotazníku. Jde o dotazník k mé bakalářské práci. Je určen pro všechny, kdo někdy nakupovali přes internet, zejména pak videohry. Vyplnění dotazníku zabere přibližně 15 minut.

Odkaz na dotazník

Předem děkuji za váš čas.

Prosím o sdílení. Rád bych nasbíral co nejvíce odpovědí, aby byly výsledky reprezentativní.
@Charllize (10.02.2018 13:14): Myslím to z hráčskeho hľadiska - či sa ti napr. uzavrel alebo vysvetlil hlavný príbeh alebo si na to musíš kúpiť dlc, či máš dosť contentu v pomere/cena výkon alebo zistíš, že vlastne už pri launchi vlastníš 1/3 contentu a postáv, ktoré si budeš musieť dolootboxovať.
@7c (10.02.2018 12:29): Základ je asi v tom, že blizzard zvyčajne dáva normálny content a ten mikrotransakčný je až kontent navyše alebo niečo bolo naozaj vyvinuté nad rámec toho základu. Pri EA mám pocit, že oni niečo vyvinú, následne z toho povytrhajú kusy (napr. pri singleplayer hrách vytrhnú záver hry, postavy a časti hl. príbehu) a za to potom pýtajú peniaze a hráč tam dostáva ako pôvodný produkt hru, ktorá nie je dokončená.
Zrovna Blizzard (a CAPCOM a nejspíš i Riot) mají mikrotransakce/DLC (dle mě) parádní. Když trávím hraním hry desítky/stovky hodin, velmi rád autorům zaplatím (ať už za propracovanou hru, nebo neustálé vylepšování nebo rozšiřování obsahu).