Nevím, jestli se to tady už řešilo. Humble store teď patří pod IGN a je možné, že se časem změní podmínky pro Monthly. Prý proběhl dotazník, kde jsou jako zvažované varianty docela zajímavé možnosti. Více viz článek.
Všeobecně o hrách
@Fingon (26.04.2018 22:05): Tak víš co, když jsem to hrál poprvé tak jsem prostě vzal z knihovny díl který jsem nehrál a neřešil to. Ale teď jako to hraju po pořadě tak mě to udivuje. Navíc to beru tak trochu jako recenzi, píšu teď ke každé knize komentář na databázi knih:)
@Red (26.04.2018 16:04): Pokud nemas Sommerswerd, mas moznost ziskat primo na hrbitove mec Zelezneho srdce. Po prvni rane je pak Pan chaosu tezce zranen. Ale i tak jsou pry Zajatci casu jako samostante dobrodruzstvi udajne nehratelne.
Jinak si s tim hranim "poctive" delas, dle meho nazoru, moc tezkou hlavu. Trocha cheatovani ve hre me nikdy nezabila (tedy mozna krome doomackych cheatu v Hereticu) a ze bych si tim kazil zazitek, jak se tvrdi, to mi nikdy neprislo - prave naopak.:-)
Pamatuji si, ze jsem gamebooky vzdycky hral stylem "reknu, ze ten predmet mam / rekneme, ze jsem ten souboj vyhral" a pri druhem hrani jsem naopak patral, kde dany predmet opravdu ziskat. Nejvetsi sranda je, kdyz se te kniha pta na predmet - a pokud ho MAS, game over.
Jinak si s tim hranim "poctive" delas, dle meho nazoru, moc tezkou hlavu. Trocha cheatovani ve hre me nikdy nezabila (tedy mozna krome doomackych cheatu v Hereticu) a ze bych si tim kazil zazitek, jak se tvrdi, to mi nikdy neprislo - prave naopak.:-)
Pamatuji si, ze jsem gamebooky vzdycky hral stylem "reknu, ze ten predmet mam / rekneme, ze jsem ten souboj vyhral" a pri druhem hrani jsem naopak patral, kde dany predmet opravdu ziskat. Nejvetsi sranda je, kdyz se te kniha pta na predmet - a pokud ho MAS, game over.
@Eru (26.04.2018 15:23): To myslíš alether, ten přidává +2. Kdybych ho měl a dokončil duchovní okruh (+3) tak by byl rozdíl jen -5. Ale vezmi si ty kecy že dokončit může knihu jakkkoliv nahozená postava a pravděpodobnost jak lidi minou stříbrnou helmu a štít. Ten baťoh a tedy i Alether mám prakticky pořád vysypanej...cely hodiny potkávám nepřátele pod 24 a na konci taková obluda.
Ještě teda je tu jedna možnost: http://lonewolf.wikia.com/wiki/Adgana, v sedmý knize jeden exemplář, který jsem jednou v průběhu získal, ale poté jsem ztratil baťoh:))
Ještě teda je tu jedna možnost: http://lonewolf.wikia.com/wiki/Adgana, v sedmý knize jeden exemplář, který jsem jednou v průběhu získal, ale poté jsem ztratil baťoh:))
@Red (26.04.2018 14:55): Co si pamatuji, tak v průběhu série se daly sbírat nějaké rostliny (bobule?), které dočasně umožnily zvýšit útočnou sílu. Hodně vzácné, ale na těch pár super silných nepřátel dostačujících.
@Red (26.04.2018 14:55): jestli umis anglicky, tak poslouchej / cti podcasty Night Vale. Jinak me nic nenapada. Ja se tu vzdycky hadal o kvalitach Bethesdich her, ale pokud nemas vetsinu stranek bloknutych jak to mival ja, tak se ti urcite naskyta hromada lepsich moznosti. :-D
@SilentWolf (26.04.2018 14:29): Máš nějaký tip? :)
@Red (26.04.2018 14:21): za chvili ti gamebooky dojdou. Co potom v praci? :-D
Nevyhnutelný souboj se SommerSwerd podruhé, Zajatci času:
Chaos-master (lehce zraněn): Úmění Boje 44 Kondice 62
Poctivě to hrát nejde:(
Chaos-master (lehce zraněn): Úmění Boje 44 Kondice 62
Poctivě to hrát nejde:(
@SilentWolf (25.04.2018 15:40): hele oni zpromujou cokoli, Albi dává recenzáky jak na běžícím páse.
@Red (25.04.2018 13:32): tyvole to jsou statistiky :D
@Red (25.04.2018 13:32): tyvole to jsou statistiky :D
Sakra. Pitomy podcast o deskovkach od games.cz
Hned mam zalusk na Lords of Hellas.
Hned mam zalusk na Lords of Hellas.
Tak další hrozná sviňárna v Lone Wolfovi - devátý díl Kotel strachu.
Pokud máte Sommersweld závěrečný souboj vypadá takhle. To jde vyhrát jen obrovským štěstím v tabulce náhody.
Prošel jsem další odkazy a tam ho můžete podle různých různě oslabit či dokonce zabít hozením Vashnovy dýky.
Teď jestli začít odznova s tím že jsem nechal Sommersweld v klášteře...jako nevím, je to těsně před koncem, asi budu dělat že jsem na Sommersweld zapoměl a hodím tu dýku...ale nepříjemná pachuť když se s tím poctivostí hodiny moříte.
Pokud máte Sommersweld závěrečný souboj vypadá takhle. To jde vyhrát jen obrovským štěstím v tabulce náhody.
Prošel jsem další odkazy a tam ho můžete podle různých různě oslabit či dokonce zabít hozením Vashnovy dýky.
Teď jestli začít odznova s tím že jsem nechal Sommersweld v klášteře...jako nevím, je to těsně před koncem, asi budu dělat že jsem na Sommersweld zapoměl a hodím tu dýku...ale nepříjemná pachuť když se s tím poctivostí hodiny moříte.
demo Detroitu pěkný, ale trochu kratší, než jsem čekal. typická QD hratelnost, jen škoda těch 30fps při 1080p... i při opakovaném průchodu jsem měl stejný konec, tak bude asi lepší to moc neopakovat :-)
@SilentWolf (24.04.2018 08:37): jojo to je tam hodně debilní a nelogický.
@Garret (24.04.2018 10:33): jo přesně tak, zapne mi to i tv a jsem ready to play!
@Garret (24.04.2018 10:33): jo přesně tak, zapne mi to i tv a jsem ready to play!
@SilentWolf (24.04.2018 08:37): ja ji zapínám přes gamepad, podrzenim PS buttonu. ale je fakt, že si vubec nevybavuju, kde to ma power button :)
@Garret (23.04.2018 21:58): ta konzole hrozne chyta prach. :-D A dodnes nevim ktere tlacitko konzoli zapne a ktere vysune disk. Zapinam ho tak malo, ze vzdycky omylem vysunu ten disk. :-D
@kiwizak (23.04.2018 18:51): paráda, konečně vymetu pavučiny z PS4...
@Charllize (23.04.2018 20:22): No, měl jsem na mysli Fahrenheit. Nicméně je dost možné, že jim křivdím, a nové hry už jsou lépe vybalancované (narážím na druhou část FH, která dle mě ztratila koncepci nejen děje, ale i té interaktivní části).
@7c (23.04.2018 19:31): to jsou takove ty hry kde kdyz si u nich clovek pindi hondoura tak ho ta hra ani jednou neprerusi ze by musel sahnout po ovladaci? :)
@kiwizak (23.04.2018 18:51): David Cage - možná mu dám někdy druhou šanci, ale zatím spíš ne :)
http://www.hrej.cz/novinky/2018/04/23/od ... mise-detroitu-47391/
Kdyby někoho zajímalo.. Já bohužel nemám PSko, ale ta hra bude určitě vynikající. (A ještě tady nemá profil btw).
Kdyby někoho zajímalo.. Já bohužel nemám PSko, ale ta hra bude určitě vynikající. (A ještě tady nemá profil btw).
@SilentWolf (23.04.2018 16:09): to je skvělé!
@Red (23.04.2018 16:47): ty jedeš jako pila! Ja ještě neměl čas otevřít 1 díl. :)
@Red (23.04.2018 16:47): ty jedeš jako pila! Ja ještě neměl čas otevřít 1 díl. :)
Tak 1. díl magnakai dán....zase docela pohodička, tentokrát ale spousta nesignalizovaných smrtí (jedna nepříjemná ke konci, kdy prostě jdete do nové chodby=smrt), jinak jsem umřel popravou, lynčem davu u chrámu a v bitvě. Tu bitvu si možná pročtu, jestli to taky není slepá větěv.
Jinak mytago chystá i "Stíny nad řádem Kai". První díl té série příběhů.
@SilentWolf (23.04.2018 14:50): Já to napsal v tom smyslu, protože jinak není jediný důvod proč jít do paláce. O Hakkonovi, Magnakai a spol neví, cíl měl sepsat mírvou smlouvu, což padlo). Ale je možný, že nějaká alternativní cestička je.
@SilentWolf (23.04.2018 14:50): mám pocit, že když se nenechas zaujmout a jdeš kanály, tak se buď nakazis, nebo rovnou zemres. Ale je fajn, že tak nebo tak máš možnost získat diamantový palcat. Ale kanály jsem zkusil jen jednou,už hodně dávno.
@Red (23.04.2018 14:18): moje TOP 2.
Tam se musi chytnout ta nemoc v kanalech? Kdyz zkousis ty ruzne variace.
Tam se musi chytnout ta nemoc v kanalech? Kdyz zkousis ty ruzne variace.
Tak pátý díl Lone Wolfa zakončen:)
Bavil, mě, je zvláštní že je rozdělen na dvě části.
Už na začátku můžete být zajmut a tak mít paniku že jste bez vybavení....a nebo utéct a skrývat se v cizí nepřátelské městě, kde ve stokách dostanete smrtelnou nemoc a musíte tak dobrovolně na stené místo jako při zajmutí:)
Ve druhé části už hledáte knihu Magnakai a závěrečný boj byl epický i se mečem Sommerweldem. Docela jsem propadl smutku kolik zvláštním předmětů jsem zřejmě v sérii minul, bo už byl požadavek na mě neznámé předměty, a to se snažím hrát po smrti různými způsoby a ne jít stejnou cestou.
Obtížnostně to bylo jednoduché, podobně jako předchozí díl. Zemřel jsem sice 4x ale byly to ty extrémně nešťastná úmrtí typu číslo náhoda 0-9, 0-1 smrt a já hodil tu smrt:)
Bavil, mě, je zvláštní že je rozdělen na dvě části.
Už na začátku můžete být zajmut a tak mít paniku že jste bez vybavení....a nebo utéct a skrývat se v cizí nepřátelské městě, kde ve stokách dostanete smrtelnou nemoc a musíte tak dobrovolně na stené místo jako při zajmutí:)
Ve druhé části už hledáte knihu Magnakai a závěrečný boj byl epický i se mečem Sommerweldem. Docela jsem propadl smutku kolik zvláštním předmětů jsem zřejmě v sérii minul, bo už byl požadavek na mě neznámé předměty, a to se snažím hrát po smrti různými způsoby a ne jít stejnou cestou.
Obtížnostně to bylo jednoduché, podobně jako předchozí díl. Zemřel jsem sice 4x ale byly to ty extrémně nešťastná úmrtí typu číslo náhoda 0-9, 0-1 smrt a já hodil tu smrt:)
@Crash (21.04.2018 16:53): Tahle hra byla vytvořená už před 30 lety, ale až po smrti Sopencera se to dotáhlo do konce. :-)
@Steve (21.04.2018 15:13): Tohle je naopak jedna z nejjednodušších otázek - lidé vs nelidé jsou skutečně na sobě nijak nezávislé druhy, protože lidé pocházejí ze zcela jiného světa. Nevíme, jak to bylo s evolucí trpaslíků, elfů a gnómu a dost možná pocházejí ze stejné evoluční větve - o lidech můžeme s jistotou říct, že nemají ani společnou evoluční čáru.
@Walome (21.04.2018 16:33): Jak u koho, někdo může vyznávat interpretační rámec smrti autora.
@Walome (21.04.2018 16:33): Jen pokud ho plive nemrtvý drak! :D
@Crash (21.04.2018 16:53): To už chvíli bylo v Early Access :-)
@Gordon (21.04.2018 14:12): já nikdy neřešil vlastnosti a "coby kdyby" u fiktivních postav, kde odpověď je vždy stejná: "záleží jak to pojme autor".
Ale je fakt že když jsem chodil na literární workshop, řešili jsme, jestli magický oheň může roztavit kámen!
@Kwoky (21.04.2018 16:20): mezi komiksákama je to ještě horší, to je fakt jak v TBBT. Ale naštěstí jen na netu, v reálu žádné takové neznám.
Ale je fakt že když jsem chodil na literární workshop, řešili jsme, jestli magický oheň může roztavit kámen!
@Kwoky (21.04.2018 16:20): mezi komiksákama je to ještě horší, to je fakt jak v TBBT. Ale naštěstí jen na netu, v reálu žádné takové neznám.
ano spousta otázek. Proč nejsou zaklínačky a trpasličí zaklínači...a proc když jsou teda jiný druh, se projevuje mutace jinak - např geraltovy bílé vlasy, odlišne city, sexualita vs asexualita. A to že elfové nadávají geraltovi do lidí jsem četl na pár místech, ale hledat to nebudu...
To je diskuze jak noha fakt :D
@Cathan (21.04.2018 14:54): "Ačkoli si věčně stěžoval na své vrzající kosti a byl starý bezmála jako samotné rozvaliny Kaer Morhen..."
První Zaklínači podle nějaké tajmlajny vznikli v roce 950, Zaklínač 3 se odehrává v 1270něco.
První Zaklínači podle nějaké tajmlajny vznikli v roce 950, Zaklínač 3 se odehrává v 1270něco.
@Cathan (21.04.2018 12:19): "Ne, ale elfové a lidé jsou zcela odlišné a nezávislé druhy." No a tos vzal třeba kde? Tady stejně nikdo z nás nemá moc čím argumentovat, protože se toho prostě většina o světě zaklínače neví.
Nicméně, jak na to poukazuje gordon, argument, že zaklínač je pořád člověku dost podobnej je mimo. Elfové, trpajzlíci a jiní šmejdi mají k člověku blíž.
A vůbec, není třeba člověk nějaká mutace elfa, nebo tak něco? :D
Nicméně, jak na to poukazuje gordon, argument, že zaklínač je pořád člověku dost podobnej je mimo. Elfové, trpajzlíci a jiní šmejdi mají k člověku blíž.
A vůbec, není třeba člověk nějaká mutace elfa, nebo tak něco? :D
@Kunick (21.04.2018 14:23):Asi je tím myšleno, že si pamatuje kdy Ker Morhan obsadili zaklínači - potom je mu minimálně několik století.
@Shoggot (21.04.2018 13:49): ale to platí jen v HC. V normálu právě jde použít nelidské ale humanoidní rasy.
@Cathan (21.04.2018 13:44): hry jsem nehrál. A ani netuším jak jsou do univerza zasazeny. A stovka je v pohodě. Ale že by byl Vesemir starší než elfská pevnost o tom pochybuju :D To by postavilo na hlavu historií toho světa.
@Cathan (21.04.2018 13:44): hry jsem nehrál. A ani netuším jak jsou do univerza zasazeny. A stovka je v pohodě. Ale že by byl Vesemir starší než elfská pevnost o tom pochybuju :D To by postavilo na hlavu historií toho světa.
@Walome (21.04.2018 12:36): Že to říkáš zrovna ty. :)
@Gordon (21.04.2018 12:22): Většinou je stvořil nějaký bůh nebo jsou potomci bohů a lidi jsou něco co nějaký jiný bůh uplácal že sajrajtu.
Vztáhněte to pravidlo na to, že to nesmí být antropomorfní protagonista a máte to hotový.
Vztáhněte to pravidlo na to, že to nesmí být antropomorfní protagonista a máte to hotový.
@Kunick (21.04.2018 12:53): No, kolem Zaklínače 3 má Geralt kolem stovky, a Vesemir je mnohonásobně starší než on (dokonce je prý starší než Kaer Morhen, alespoň to prý tvrdil)
@Cathan (21.04.2018 12:28): tak magii, pomíjím, s ní jde dělat cokoliv. Ostatně mágové se podíleli i na vytvoření zaklínačů. U nich si ale tvrzení o několikanásobné délce života nepamatuju. Nicméně to sedí s tím, že u nich došlo k umělé změně toho jak organismus funguje - a mám pocit že v poslední knize zaznělo něco o tom, že mají zmnožené některé vnitřní orgány.
Nerdi!
@Kunick (21.04.2018 12:25): Bohužel špatný argument, protože zaklínači mohou žít také několikanásobně déle a navíc to dovedou i čarodějové a čarodějky skrz magii - v rámci universa Zaklínače :D
@Gordon (21.04.2018 12:22): To je těžké definovat v rámci "spoustě univerz". V rámci Zaklínače se nejen jedná o zcela odlišné druhy, ale zároveň o druhy ze zcela jiných světů.
Elfové mohou v jiných světech být třeba i s lidmi příbuzní, a mohli se vydat evolučně jinou cestou. (asi jako neandrtálci a homo sapiens).
Zásadní asi je to, že elfové se jako elfové rodí. Pokud se elf stane zaklínače, taky přestane být elfem? A pokud jsou tedy zaklínači mutanti, proč se jejich druh prostě nenazývá "zaklínači" ?
Elfové mohou v jiných světech být třeba i s lidmi příbuzní, a mohli se vydat evolučně jinou cestou. (asi jako neandrtálci a homo sapiens).
Zásadní asi je to, že elfové se jako elfové rodí. Pokud se elf stane zaklínače, taky přestane být elfem? A pokud jsou tedy zaklínači mutanti, proč se jejich druh prostě nenazývá "zaklínači" ?
@Gordon (21.04.2018 12:22): ve většině případů žijí několikanásobně déle. To si asi nejde představit bez jinak postaveného metabolismu, resp celé fyziologie