Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Adventures of the Worm

Super komentar u te hry :D

'Mr.' José Tiso:
Adventures of the Worm být velmi velmi dobrá hra. Zabavit mě na spoustu hodin a i tak já být v level 10 ze 100.
Igru já obdžet zdarma ale já za ni zaplatit v reálném život půl litr vodka autorovi.
Nabídka být velmi výhodná jelikože hra mít hodnota přes 5 litrů vodka v demyžonu.
Proto nevahájte a kupte hentu hru! Já velmi velmi doporučila.
Chris Avellone jede scorched earth, motherfucker na rpgcodexu a je to dost zábavně smutný čtení. Například:

I didn’t get anything when I left Obsidian. There were no share payouts, no equity, and this was in addition to the other logistical problems around the departure – the sudden cancellation of my health insurance, problems with my 401K, errors in Obsidian’s accounting, and several existing independent contracts they refused to uphold.

Realizing my family issues and the debts therein, however, they did make an attempt to leverage that into a far more confining separation agreement that would remove my right to work on RPGs, and my silence on all issues that could pertain to Obsidian or any other company they were involved with or the CEO had a % in (Fig, Zero Radius, Dark Rock Industries, etc.). This included an inability to critique games I’d worked on – much of my critiques on my own games tend to be blunt, and not being able to speak to them felt unnatural to me.

The company involvement silence worried me more, however, as it meant that if anything illegal happened with any of those companies (these could include serious charges like accounting issues, silence on harassment issues with regards to employees, perjury related to company documents and payments), I couldn’t speak about the issue, even if I felt strongly against what was being revealed.

While all this is good for Obsidian's upper management and is what is sometimes considered "good business," I did feel it showed a lack of ethics.
---------------------------
Aside from making up what Obsidian chose to never pay me, I set aside a legal fund to deal with any repercussions, and I will fight anything they bring to the table, tooth and nail. I welcome it.

If confronted with evil (as categorized by existing employees who will soon resign - check back in a week or two for the latest round, even though one of them dropped yesterday), I will be prepared to fight it. I guarantee I have more in my bank account than Obsidian does, since they rarely think more than 2 months in advance - and unfortunately, their very, very expensive lawyer charges by the hour, which is unfortunate, but he knows, remora-like, what to attach himself to to get the most financial gain.

But it's all okay - Paradox has already been in touch, and they aren't too happy with how Obsidian handled the work they asked for. Future revelations will likely be much more fun than mine.
@Gordon (03.05.2018 14:17): V Quake 3 Arena je nutné skákání správně načasovat. Lze sice stisknout tlačítko ještě před dopadem na zem, ale v takovém případě postava ztratí trošku rychlosti. Je to okem téměř neznatelné, ale pokud se to stane při každém skoku, tak se ta ztráta nasčítá.

V Quake Live to upravili, takže stačí skákání už jen držet a skáče to samo. Ale myslím si, že je to automatické skákání zatížené stejným zpomalením (viz výše). Změřené to nemám a negoogloval jsem to (v QL jsem setinky nikdy nenaháněl, tak jsem to nepotřeboval vědět). Zásadně to ale zjednodušilo skákání na schodech, které dřív bylo utrpením a úspěch byl spíše věcí náhody než skillu. V QL se najednou ze skákání po schodech stala díky automatice radostná událost :)
@Kwoky (02.05.2018 23:22): Pritom Quake 4 byl uplne o hovne, obycejna tisicistopadesata strilecka.

@Richmond (02.05.2018 21:04): DM2 byla skvela hra, ale jinak zastaralej propadak, ale jsem rad, ze Score tehdy hypovalo podle sebe a ne podle mainstreamoveho vkusu. WIz8 ale byla hutna zalezitost a je skoda, ze vysla o rok pozdeji, nez mela. Oboji jsou to skvely hry.
Hmm... Já se asi nejvíc těšil na Quake 4 a GTA 4. To byly dvě hry, ze kterých mi podle prvních informací lezly oči z důlků.
@kuler91 (02.05.2018 17:49): mám rád westerny obecně. Vypadá to moc dobře. Těším se ale dosud jsem ještě nedohrál RDR1. Nemohli by s vydání ještě rok až tři počkat? :)

BTW když už tady zmiňuji westerny úplně mě uniklo, že na trhu jsou nějaké westernové střílečky? Bože jak se to jenom jmenuje, ach ta paměť. Asi tušíte o čem, že to mluvím, mám pocit, že existují 2 nebo 3 díly, jo už vím Call of Juarez. Stojí to vůbec za to?
@Charllize (01.05.2018 23:29): ok může být, v celkových počtech vede SONY ale ty čísla nejsou na Microsoft vůbec špatné. :)
Já jsem vlastně taky ten "jiný" typ rodiče a, ano po zkušenostech z MS OS Windows jsem také raději zvolil v prodejně Xbox One S (obecně i kvůli lepším multimediálním schopnostem) a ne PS4 (popravdě nemohl jsem se do poslední chvíle rozhodnout, neboť jedna konzole má skvělé závodní hry a druhá zase skvělé rubačky a akční adventure). Volby jsem chvíli po koupi litoval, neboť jsem si myslel, že na Xbox mě to nebaví ale po nalezení zpětné kompatibility s Xbox360/Xbox hrami (jako např. Red Dead Redemption) a objevení kouzla Forza Motorsport (s nezbytným ročním Live členstvím kvůli MP) jsem fakt rád, že mám nakonec ten Xbox.
Do toho maličkost, že si na něm zahraješ TES Morrowind, Oblivion v rámci zpětné kompatibility stejně jako Fallout 3/New Vegas a jako zákazník MS jsem nyní spokojený. :) Teď už naopak nevím co dřív hrát. Ty hry "zadarmo", v případě zpětně kompatibilních her opravdu zadarmo a které navždy zůstávají v knihovně i když člověk nekoupí Live, mě nakonec baví možná leckdy více, než ty co jsem zakoupil. :)
Jasně MS se start s Xbox One nepovedl (možná ale o to větší má vliv Xbox One X nyní zvláště v dnešních cenách GPU) ale nyní to dohání jak může a naopak mi jejich politika přijde sympatičtější než u japonců.

Nakonec si i toho japonce koupím. Těch dobrých her (no snad mě budou bavit) je tam celá řada ale ruku na srdce v začátcích PS4 těch exkluzivních a dobrých her moc nebylo....prvních pár let to byla bída s nouzí. O neschopnosti vydat GT6 na PS4 nebo respektive vydat jeho nástupce na PS4 škoda mluvit. Být tam tenkrát GT6, koupil jsem nejspíš PS4. Auta jsem moc chtěl. Auta jsou prostě auta. Komukoliv to ukážete z mužského publika, sedne si a jde jezdit s vámi na split screenu.

Mám takovou myšlenku, že vezmu Xbox One S do práce, domluvím se s naším HR a naplánuji pravidelné hraní Forza Motorsport 6/7 v určitý čas, když už ve fa. máme tu open culture, a všechny ty krásné kuchyňky a odpočinkové místnosti alá google, a k tomu řadu velkých TV (opravdu velkých, hned bych bral domů :) ). Na tom bude radost a zážitek jezdit. Úplně to vidím, to bude slavit úspěch.
Je teseni se na nejakou hru velkym stylem provozuju porad. Proste to tak mam rad a ani na stary kolena si to nenecham vzit. Ale asi nejvic jsem ,,nezvladl,, Final Fantasy 12, tam jsem si opatril japonskou verzi ktera byla asi o rok drive, sehnal si anglicky preklad dialogu a formou zapamatovani si znaku v menu a tak podobne ji pak 115 hodin hral, tohle uz bych nikdy neudelal:)
@Richmond (02.05.2018 21:04): Já se paradoxně docela těšil na Planescape Torment - výsledek vesměs splnil očekávání (až na ty bugy v první verzi), ale BG u mě (narozdíl od mnohých) nepřekonal. A potom samozřejmě (chvíli) na DM3 (kdo by nechtěl hlasové ovládání, že)...
@90210 (02.05.2018 17:26): Já se těšil nějak extrémně na 2 hry :) Nejdřív jsem byl zmasírovanej hýkáním ve Score, takže DM2 jsem očekával s velkou vervou. A pak Wizardry 8. Tam to bylo úplně nejvíc. Běžel jsme pro krabici, týden studoval manuál a připravoval složnení party. Nic podobného se už neopakovalo a opakovat nebude :) (zase mi to vynahradily některé deskovky) :)
@kuler91 (02.05.2018 17:14): Che, 70-80 hodin? Já mám odehraných 76 hodin a to hlavní linku skoro nehraju :D Momentálně mám za úkol přivést Umu. Jinak hlavně dělám vedlejší úkoly.

Nutno ale říct, že jsem dosud netrpěl žádnou finanční nouzí. Kupuju pouze sem tam nějaký recept na lektvar, sady na opravování věcí a mapy se zaklínačským vybavením. A jednou za čas si nechám vyrobit nějakou tu zaklínačskou zbroj (momentálně mám vylepšenou medvědí). A občas taky dokoupím pár surovin, když mi zrovna chybí na výrobu.
Já nikdy na hru před vydáním natěšený nebyl, i proto že jsem nikdy neměl počítač abych rozehrál nejnovější hry:)

Fallouty a Gabriel Knighta jsem dostal jako přílohu časopisu od kamaráda, kterýmu se nechtěly takový ne 3D hry hrát. Baldurs Gate jsem zase dostal v 5 vypálených CD zabalených v pytlíku od svačiny, jediný co jsem věděl že je to prý dobrý RPG tak jsem si to "objednal" s pár dalšími, spíše jen nadprůměrnými hrami. No a Sensible world of Soccer jsem náhodně viděl u kamaráda nešťastníka co byl zase o level níž a měl 386...

A abych se vrátil k Zaklínači tak jednička ve mě spíš rostla v průběhu času, dvojka mě zklamala a od trojky jsem tak už nic neočekával. Všechna ale moje kritika je takový hnípání, prostě u her které milujeme víme taky všechny nedostatky a mnohé chápu jako otázku preference, někdo rád craftuje někdo rád rube, jinej rád kecá a každej to má v jiným poměru. Všechno jsou to kvalitní hry.
@Paul (02.05.2018 19:11): Já soudím z traileru, že to bude super příběhovka .. jinak máte pravdu nic extra se z toho vyčíst nedá ... obecně se málokdy posadím na prdel z nějaké traileru, raději vitám gameplay :)
@kuler91 (02.05.2018 17:14): hmm, pro mě to byla taky nejočekávanější hra vůbec (dodnes nepřekonaná, ikdyž KCD a Cyberpunk jsou vysoko a novej Obsidianí Fallout by byl taky), ale paradoxně si den vydání moc nepamatuju. Musel bych kouknout sem do zdejší diskuze. Co si pamatuju, že mi to na Radeonu 280X nešlapalo jak jsem chtěl, takže jsem v den vydání objednal 970 a pak celej tejden v práci sušil hubu a čekal až začně víkend, dovolená, a budu se do toho moci pustit :)
@Zx Atari 500 (02.05.2018 11:21): jo za 2 roky už nikdo nebude ani vědět ,že nějaký KC existuje :)

@Chuck (02.05.2018 09:48): Manželka to prostě toleruje, nic jiného ji nezbývá :) Ale zase těch mých max 10 hodin týdně asi není na prudké rozepře :) To když jsme se znali a já chodil na vejšku, tak to bylo horší, byl jsem schopnej hrát o víkednech do 3 do rána , pak ráno vstát a začít znovu :)) Uff, to je tak strašně dávno!!
@Charllize (02.05.2018 14:34): To máš samozřejmě pravdu, ale když se bavíme o PC prodejích, tak jsem to záměrně nezmiňoval :)

@Drolin (02.05.2018 14:37): Jo, to jsem si na Wiki přečetl taky, pět milionů na všech platformách, což je slušné, ale určitě ne žádný rekord :)

GTAV je na všech platformách dohromady třetí, po Minecraftu a Tetrisu.
@Ronik (02.05.2018 14:21): Prodával se jak rohlíky, Enter The Matrix Premieres as No. 1 Selling Video Game; Sales Surpass 1 Million Units in First Week :). Ve Score to možná popletly s tím, že jde o nejprodávanější hru.

Ted bude první GTA V. I když údaj o prodeji moc žádnou výpovědní hodnotu nemá, mimo toho, kolik se vrazilo do reklamy.
Sice nesleduju už tak 20 let prodeje, ale kdysi nejprodávanější hra Enter the Matrix byla překonaná? :)) Kdo vlastně třímá žezlo dneska? Když tedy vezmu v potaz pouze PC.
@Zx Atari 500 (02.05.2018 12:10): když se to srovná s witcherem (16 DLC, dva datadisky, druhé nejprodávanější RPG všech dob) a Skyrimem (nekonečno modů, nejprodávanější RPG všech dob), tak ano, ten propad je větší. Ale to mi nepřijde jako fér srovnání :)
@Zx Atari 500 (02.05.2018 11:21): huh? Tohle je u singleplayer her normální. Lidi dohrajou, jdou hrát něco jnýho. Kdyby to Warhorse drželi při životě aktivnějc DLCčkama (jako CDP s jejich 16 dlc), mohli to trochu pozdržet. Navíc já to furt nehrál :)
@Chuck (02.05.2018 10:34): Ale je taky pravda, že jsem kotrmelínu, která hry nesnášela. Hraní jsem sice omezil ale nevzdal bych se ho. A pak je dobrý, když kážeš vodu a piješ víno. Ty furt hraješ! A pak čumí hodinu a půl do FB :)
Jak se říká, vše s mírou. Děti, Partnerka, koničky, práce, domácí práce a hry :)