@Coldplaz (13.12.2018 12:17): Hry komprimované budou stále stejně, akorát se zvětšuje množství assetů které jsou detailnější.
Při komprimaci strašně záleží na tom, jaká data komprimuješ - čím jsou si data podobnější tím lepší bude komprimace. Pro představu:
"aaaaabbbbb" se ti zkomprimuje na něco jako "a5b5", velikost komprimace je tedy 40% původní velikosti.
"abcde" se ti zkomprimuje na něco jako "abcde1", velikost komprimace je o 20% víc než původní velikost dat.
Rozdíl mezi Crysisem a Doomem je obrovský. Crysis má celkem málo assetů, které se opakují po celém ostrově celou hru, Doom má o dost rozmanitější prostředí (= mnohem více unikátních textur a modelů) a hlavně má velmi dynamický systém animací, který se s Crysisem nemůže vůbec rovnat (nehledě na to, že úroveň animací se za tu dobu mezi Crysisem a Doomem o dost zlepšila celkově).
Kdyby hry nebyly komprimované, tak budou zabírat desítky až stovky terabajtů (odhaduji).
Při komprimaci strašně záleží na tom, jaká data komprimuješ - čím jsou si data podobnější tím lepší bude komprimace. Pro představu:
"aaaaabbbbb" se ti zkomprimuje na něco jako "a5b5", velikost komprimace je tedy 40% původní velikosti.
"abcde" se ti zkomprimuje na něco jako "abcde1", velikost komprimace je o 20% víc než původní velikost dat.
Rozdíl mezi Crysisem a Doomem je obrovský. Crysis má celkem málo assetů, které se opakují po celém ostrově celou hru, Doom má o dost rozmanitější prostředí (= mnohem více unikátních textur a modelů) a hlavně má velmi dynamický systém animací, který se s Crysisem nemůže vůbec rovnat (nehledě na to, že úroveň animací se za tu dobu mezi Crysisem a Doomem o dost zlepšila celkově).
Kdyby hry nebyly komprimované, tak budou zabírat desítky až stovky terabajtů (odhaduji).