Tady snad nikdo v normální pracovní době nepracuje!!!??? Já tedy kóduju celou pracovní dobu, to jsem jedinej?? Se tady dozvídám, že vlastně až Baldurovy gatě přinesly do žánru cRPH příběh, do té doby to byly jen dungeony bez příběhu :) To je smutný zjištění :)
@
valcik (04.10.2018 15:35): Nejen goldboxy, já se s dopadem přesvědčení na hratelnost setkal už v rpg z roku 1981 :) A nebylo skrzevá dialogy! Těch her bylo víc, ale určitě tady žije spousta lidí v domnění, že až Balduři to rozštípli :)
@
Sadako: Ad UU1. Beru, že tě to nebavilo, ale co proboha tam bylo nezkousnutelné, nehratelné? Nebo uživatelsky nepřátelské? Fakt mi to uniká. A ta neustálá stížnost na neohrabanost a kdesi cosi mi přijde fakt neuvěřitelná. Od roku 2000 jsem myslím dohrál více rpg z 80. a 90.let než jsem jich dohrál přímo v těch 90.letech a až na pár výjimek mi to vše přišlo naprosto skvěle ovladatelné. Dokonce hry s čistě klávesnicovým ovládáním (Might and Magic, první Wizardry) se ovládaly mnohem rychleji než hry přes myš.
@
ad142: opět add UU1. Tedy zapomnenout na sira Cabirose...de facto hlavní postavu celého příběhu! :) Ale neboj, já bohužel/naštěstí mám tuhle vlastnost taky, po pár letech se mi jména postav z her pomaličku vytrácí.
Někdo tu zminíl, že kritici Infinity her jsou jako islamisti :) Nevím, ale islamista by asi BG nedal 80% :) Pokud si dobře vzpomínám, já konkrétně zpochybnil onu "revolučnost" žánru, protože vše už tu bylo dávno předtím. A pak jsem dodal, že já mám spojené BG a Infinity hry s nástupem her, kde se od hráče už toho moc nechce. Tedy měl jsem na mysli TREND, který nastal, protože já si dovedu velice dobře představit existenci obého, šlo mi jen o to, že díky tomu úspěchu se začly dělat už JENOM podobné cRPG hry (až na drobné výjimky pochopitelně).