Super hra. Jinak co se týče té nepodobnosti s prvním a druhým dílem. Myslím, že právě v mnoha věcech je to starý dobrý Max. Atmsoféra je jiná, moc se tam o minulých dílech nikdo nezmiňuje, ale ten Max je skoro stejný. Více fuckuje ale jinak všechno zase okomentuje tím stejným stylem jako v jedničce a dvojce.
Diskuze
@ViRus (08.06.2012 12:14): kadeřníci, muhaha:D:D:D.
@ViRus (08.06.2012 19:04): Hra je to vážně dobrá. Akorát to množství nepřátel je až nelogické - jedná se pořád o členy gangu nebo personální gardu, takže by jich tisíce zrovna být nemusely. Jenže už v polovině hry jsem získal achievement 250 kills with rifles a to jsem používal převážně pistole:-D Ale doporučuju...
@Say (08.06.2012 17:04): Tož to nevím, já to nehrál, mně šlo o to hodnocení.
@ViRus (08.06.2012 16:54): Ne, to tys akorát nepochopil moji reakci na Indianovo "Musí to bejt strašně zvrácená hra". Klid ;)
@Say (08.06.2012 16:46): Nah, tak jsem to nemyslel. Morrowind to nepotřeboval, oblivion to velmi potřeboval.
@Say (08.06.2012 16:50): O jaký zvrácenostech mluvíš? A stále se bavíme o hrách, jelikož začínáš "mluvit" jak 75 letý dědek, jenž zažil komunismus a ví všechno nejlíp a pohoršuje se nad vším, jen ne nad tím jak vystupuje na veřejnosti.
@ViRus (08.06.2012 16:46): Takže ty tvrdíš, že zvrácené hry jsou pro tebe to pravé ořechové? Nu proti gustu...
Military negativní... Nejsem militarista, ale WoT jsem obětoval... Pytle, přes 700 hodin *shame on me*.
Military negativní... Nejsem militarista, ale WoT jsem obětoval... Pytle, přes 700 hodin *shame on me*.
@Say (08.06.2012 16:36): Šak nic, jasné, že ne, ale hrdinové byly i proti mnoho násobné přesile, ale kloboučkáři a krajináři nikoliv a kdo není military pozitivní by to asi hrát neměl. "Kdyby aspoň byla! Jenže ani to ne... " to tvrdíš ty..... ;-) Ať si hraje kdo chce, co chce a také si tak hodnotí.
@Bodkin (08.06.2012 16:39): Začali s tím u Morrowindu, takže - Morrowind 420%!
@Borghal (08.06.2012 16:39): Áno, proto to hodnotím, tak jak to hodnotím. Hratelnost je pro mě klíčovou záležitostí u hodnocení.
@Borghal (08.06.2012 16:39): Áno, proto to hodnotím, tak jak to hodnotím. Hratelnost je pro mě klíčovou záležitostí u hodnocení.
@Say (08.06.2012 16:36): Oblivion 220%! :D
@Say (08.06.2012 16:36): Bývá zvykem hodnotit médium podle primárního účelu, což u her vždycky bude hraní hry tak, jak to autoři zamýšleli. Technické zpracování je akorát tak prostředek a možnost moddingu podporovaná autory je příjemný bonus, takže podle toho by těžko šlo hodnotit a srovnávat hry nějak unifikovaně.
@Indian (08.06.2012 14:48): Kdyby aspoň byla! Jenže ani to ne...
Taky bych byl rád v obraze. A inspirace se dá hledat všude.
Jo a ještě jedna věc... Kdyby se tu dalo hodnotit podle přístupu moddingu, technického zpracování etc, hodnocení by vypadalo úplně jinak. Takový Witcher tak 50%, Crysis 95%... Holt to bych musel na jiné stránky asi.
@ViRus (08.06.2012 16:14): Přece mi tu nebudeš říkat, jak hrát hry...? Uvažovat stylem "Co by hrdina, kterého ovládám, právě teď udělal.", tak asi v 99% cokoliv jiného, než se sám vydat proti mnohanásobné přesile ;)
Taky bych byl rád v obraze. A inspirace se dá hledat všude.
Jo a ještě jedna věc... Kdyby se tu dalo hodnotit podle přístupu moddingu, technického zpracování etc, hodnocení by vypadalo úplně jinak. Takový Witcher tak 50%, Crysis 95%... Holt to bych musel na jiné stránky asi.
@ViRus (08.06.2012 16:14): Přece mi tu nebudeš říkat, jak hrát hry...? Uvažovat stylem "Co by hrdina, kterého ovládám, právě teď udělal.", tak asi v 99% cokoliv jiného, než se sám vydat proti mnohanásobné přesile ;)
Náhodou ja do istej miery Saya chápem, tiež niektoré žánre nevyhľadávam ale raz za čas mi napadne vyskúšať aj niečo iné, napríklad aj zo zvedavosti. Na druhú stranu ale proti žiadnemu žánru nič nemám, existujú len dobré a zlé hry a nie zlé a dobré žánre. Základom je nastaviť správne očakávania a nekritizovať nezmyselne každý nepodstatný detail, že. Nie každý je však asi tak univerzálny ako ja a keby som videl, že mi nejaký žáner nesedí a nemám ho rád, tak len kvôli dobrej grafike hrať určite nebudem, dobrú grafiku má dnes nakoniec mnoho hier, vyberať sa dá...
@Walome (08.06.2012 14:53): Ale jo to já beru, já hraji také ty "špatné", ale přece jen tvrzení, že v akčních střílečkách, chce prohledávat okolí hmmm, byl bych hodně zvědavý jak by to vypadalo v Den D, kdybych jako voják se rozhodl prohledávat a kochat se faunou a florou Normandie...... Ale jinak ano takové to nucení co má někdo dělat je ubíjející.
@Chuck (08.06.2012 14:51): Na Sayovu obranu musím říct, že vyčnívat na DH z davu není zas tak těžké :-D A já taky hraju hry, o kterých tuším, že se mi nebudou líbit. Ale doufám, když už jsem si je koupil.
@Say (08.06.2012 12:38) (7.6.2012 v 19:53): Myslím, že za mě tak nějak odpověděl ViRus a Marcusss v noční diskuzi ke Crysis Warhead. Upřímně si přiznej, že Tebe prostě tyhle typy her nebaví, ať už do nich vývojáři nacpou cokoliv. Ale přesto Tě tenhle fakt, kterého si jseš určitě moc dobře vědom, nijak neodradí a zahraješ si citovaný Crysis Warhead nebo Max Payne 3 a světe div se, zase to pro Tebe stojí za DHZ. Tak buď je to počínající masochismus, nebo Ti dělá dobře vyčnívat z davu.
Sakra dostávám stále větší chutě si to zahrát když se to Sejíčkovi tak nelíbí! :-P Musí to bejt strašně zvrácená hra!!
@Say (08.06.2012 12:38): Taky už jsem nad tím přemýšlel. Já si myslím že do té situace to zcela pasuje. Problém je v tom, že to nesedí k navyklému stylu hraní mnoha hráčů, kteří všechno nejradši do detailů prozkoumají i v situacích, kdy to ingame dává nulový smysl - což je třeba případ zachraňování děvy hned na začátku - irl nebo i ve filmu by se Max rozhodně nezastavoval prohlížením, jak je to tam pěkné nebo co se dá najít na každém stole.
Jenže samotní Rockstar to prohlížení podporují těmi "clues" a zlatými zbraněmi rozesetými po levelu a to mi přijde značně pokrytecké.
Jenže samotní Rockstar to prohlížení podporují těmi "clues" a zlatými zbraněmi rozesetými po levelu a to mi přijde značně pokrytecké.
@ViRus (08.06.2012 12:14): Ale však já to z určitého hlediska hodnotím. Po stránce hratelnosti to jsou pro mě naprosto nezáživné věci... A pro mě je hřích nechat modeláře a grafiky piplat se s prostředím a pak tam nasadit misi, kde na tebe někdo z helikoptéry křičí, že ho se*e, jak jsi pomalý a flákáš se... Můžu já za to, že si raději prošmejdím každý kout mapy, než abych furt dokola mačkal tu myš a měl "dobrý pocit" z toho, že jsem kulkou spustil skript, který udělá klony korejců a lítajících příšerek nehybné?
A vůbec... Proč tam cpát to "Go go, we don't have much time, common!", když vím, že žádný odpočet se nekoná? To má nějak zvyšovat adrenalin, či co?
A vůbec... Proč tam cpát to "Go go, we don't have much time, common!", když vím, že žádný odpočet se nekoná? To má nějak zvyšovat adrenalin, či co?
@Bodkin (08.06.2012 12:21): No ale to neplatí nejen o hodnocení her, ale také o zdejší komunikaci. Nadhled chybí.
@ViRus (08.06.2012 12:14): Očekáváš nadhled? Tady?
@Say (08.06.2012 11:56): To jo, já neříkám jak hodnotit, ale přece jenom je hodnotit jen z určitého hlediska a ne jako celek se mně jeví jako nešťastné ba přímo postavené na hlavu :-). Třeba takový Matrix, který si právě teď dáváš jako maraton, kdybych byl třeba takový kadeřník a začal ten film hodnotit podle účesu/ů......
@ViRus (08.06.2012 10:15): Ne každý se o hry zajímá čistě z herního hlediska. Někdo se v nich rád rýpe, jiný zase o nich píše recenze, další je sbírá (a nehraje ;) ) a jiní je zase tvoří.
@Abel (08.06.2012 05:44): Příběh... Tady... wait a minute.
@Abel (08.06.2012 05:44): Příběh... Tady... wait a minute.
@ViRus (08.06.2012 11:17): :Thumbs up: Guest passy nemám :(
@Bodkin (08.06.2012 10:30): No jistě, complete a dnes mně přišly 3 guest pass do RO2 :-)
@ViRus (08.06.2012 10:15): Nu, nejspíše ho to láká, tam někde hluboko uvnitř, jenže než to od idu přejde k jeho egu, změní se to v pokrytecké "já to hraji protože grafika, normálně bych se o to nezaujal".
edit: Doufám, že sis koupil dungeons of dredmor!
edit: Doufám, že sis koupil dungeons of dredmor!
Fakt nechápu proč to Say vůbec zkouší, natož hraje a jistě má origoš. Je to čistý alibismus, tvrdit, že je hraje kvůli technologii, jako zbytek FPS.......
Tak jsem to právě dojel a musím Maxovi trochu přilepšit, druhá půlka už má super drajv. A jak jsem psal, že je to CoD, tak bych se poopravil na Uncharted - milion průměrných soubojů s přičmoudlejma týpkama v maskáčích, co blábolí věty v hatlamatilce. Všechno ale zachraňuje příběh, jeho podání a hlavně perfektně zpracované prostředí (hlavně favely, bordel atd.).
@Say (08.06.2012 01:36): Z nějakého důvodu to tak jak říká Kubulus někdy funguje, někdy ne. Proč tomu tak je, to ví asi jen Rockstar.
@Abel (08.06.2012 01:06): A co bys čekal, když nahradili komiks filmečkama? Jinak stejnou šablonu měla jednička i dvojka, akorát ty střílecí části byly delší. Hmm... asi si je půjdu znova zahrát. To střílení mě tady zatím až tak nebaví. Možná jsem to neměl rozehrávat na Hard, kde si člověk bullet time moc neužije.
@Abel (08.06.2012 01:06): A co bys čekal, když nahradili komiks filmečkama? Jinak stejnou šablonu měla jednička i dvojka, akorát ty střílecí části byly delší. Hmm... asi si je půjdu znova zahrát. To střílení mě tady zatím až tak nebaví. Možná jsem to neměl rozehrávat na Hard, kde si člověk bullet time moc neužije.
@Kubulus (08.06.2012 00:41): To je pěkná záminka, které bys rád věřil. Cut-scéna nejde přeskočit ani po 5 minutách, normálně se uložená pozice načítá max 15-20 vteřin. A vůbec už jen ten princip, že ti to vývojáři mažou přímo do ksichtu... Děkuji uctivě, měli jste s tím určitě moc práce, ale...
Btw, možná bych si na to nestěžoval, kdybych nemusel už podruhé resetovat misi kvůli nějakému prapodivnému bugu, kdy po loadu checkpointu Payne míří před sebe a vše, co můžu, tak akorát rozhlížet se kolem, dokud mi jedna nepřistane. Tlačítka prostě nereagují.
Btw, možná bych si na to nestěžoval, kdybych nemusel už podruhé resetovat misi kvůli nějakému prapodivnému bugu, kdy po loadu checkpointu Payne míří před sebe a vše, co můžu, tak akorát rozhlížet se kolem, dokud mi jedna nepřistane. Tlačítka prostě nereagují.
Teď jsem na to přišel, už vím, co mi hra připomíná. Akční jízda, schéma film-milion nepřátel-film. Ano, vykazuje všechny typické znaky série Call of Duty.
Než ru propadnete davové hysterii, ty cut-scény, které Say myslí, jsou tam namísto loadingu. Pokud se během nich nic nenačítá, lze je přeskočit.
Jo, problémů nemá tahle hra zrovna málo. A tak jak se nad Yahtzeeho hodnocením většinou jen šklebím, tentokrát podle mne uhodil hřebík na hlavičku.
@Say (07.06.2012 23:52): No to si ze mě děláš prdel... chjo, to je největší vopruz.
@HolyMeatball (07.06.2012 23:54): Zatím první hodnocení.
@Say (07.06.2012 23:52): ^_^Kolik procent jsi jenom za tohle srazil dolů?
Tak tohle sme si nedomluvili... Já na ty cut-scény nebudu hledět pořád dokola. Co to je za debilitu nemožnost je přeskočit?
@NateLogan (07.06.2012 23:34): Kristova noho, ten snad mluví moc rychle i pro rodilýho Anglána...
Já bych to viděl takto: http://www.escapistmagazine.com/videos/v ... ion/5893-Max-Payne-3
@Chuck (07.06.2012 17:36): O co tady jde?
@ViRus (07.06.2012 12:02): Jako kdybys netušil, o co tady jde. :-/
Prostě si Max Payne nezasloužil takovej neosobní příběh po tom co zažil. Kdyby se hra jmenovala Sao Paulo: Welcome to Hell byl bych šťastnější ale značka dělá peníze :-)
@ViRus (07.06.2012 12:02): Ale divil by ses... Kombinace špičkové optimalizace a bullet-timové akce mě zatím drží. Příběh už teda raději ignoruji, neustále rozmazané cut-scény bohužel taky (bolí mě z toho hlava - nemusím se za obrazovkou cítit jak Payne)... Když to budu brát vyloženě jako blbou střílečku, tak je to dobře hratelné.
@NateLogan (07.06.2012 12:11): Je to směs všeho možného, naplácané jedno přes druhé, pořád se drží té americké povrchní společnosti, která je idealizovaná od hlavy až k patě. Vždyť do tohohle se ani vžít nedá=/
@NateLogan (07.06.2012 12:11): Je to směs všeho možného, naplácané jedno přes druhé, pořád se drží té americké povrchní společnosti, která je idealizovaná od hlavy až k patě. Vždyť do tohohle se ani vžít nedá=/
Tak Rockstar neumí dělat osobní příběhy. I Red Dead Redemption tím trpí.
@Say (07.06.2012 11:57): Právě že v minulých dílech byl děj docela rozumný, motivoval k postupu, ladil s celkovou atmosférou a především byl pro Maxe čistě osobní záležitostí, ne jako tady :- /
Njn Say, tys to neměl ani instalovat, tahle hra není pro tebe......
Netuším, do jaké míry byl klíčový děj v předchozích dílech, ale tady je teda vyloženě trapný, naivní a šíleně neosobní... Vesměs jde o jedno velké nablýskané ho*no, nevím jak jinak bych to nazval=S
Já si ještě před tím, než jsem začal hrát trojku zahrál druhý díl a řekl bych, že je to pořád ten starý dobrý Max Payne. I když se celkem dost věcí změnilo (spíš maličkosti). Ale všechno jen v tom dobrém (zatím)...
@sten (06.06.2012 23:12): Asi tak, čuju z toho restart série ze strany R*. Ale zase to dělají celkem kvallitně a to je fajn.