Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

jo našel jsem tam, že "nový build se objeví v nejbližší době", psáno před měsícem a jedním týdnem :-/
Lidi neví někdo jak to vypadá se stránkama herniweb.masseffect.cz? Už jsou pěknou dobu mimo provoz a žádné info. Čeština pro female charakter se taky zasekla.
Tak to vypadá na nové MP DLC odehrávající se na zemi, prokecnul to prý nějaký uživatel serveru reddit. Nějaká nová lidská povolání a zbraně prý též přibidou.
Hele lidi, ta teorie indoktrinace, o čem to vlastně je? To je celý o tom, že se mu to všechno zdálo a byl indoktrinovanej?
@Feidias (05.06.2012 19:05): No to jenom když zvolíš destrukci, když je ovládneš, tak reapeři odlétnou. Normandie je na tom poměrně hůř jelikož jí to motory zničilo, ale ostatní by byli celkem fajn, už mají vymyšlené generátory hmoty v lodích... A navíc u země kotvý citadela, tam se ještě najde technologie a technologie. Při syntezi ani nevím hele, ten konec jsem nezkoušel a nechám si ho na další hraní.
@MickTheMage (05.06.2012 19:23): Při konfiguraci Wii U je nesmysl cpát na to Mass Effect 3. O dost větší nesmysl je uvolnit třetí díl ze tří (ostatně PS3 hráči si stěžovali, že nemají jedničku). U příběhově navazující hry s navazujícím kdesi cosi, což EAware neustále deklarovali, je to absolutní urážka. Nevychytanost Wii systému pro stáhování updateů a DLC je taky docela známá.
Bioware právě ohlásili Mass Effect 3 pro Nintendo Wii U :D :D :D
Tohle mě neuvěřitelně rozesmálo :D
tak jsem si zkusil i konec, ovládnutí syntetiků, no nechápu proč tam musel shepard zemřít, ale tady bych řekl, že dopravu mezi galaxiemi bez použití relé vyřešili, pokud si pomatuju, tak normandie měla ve dvojce vlastní generátor hmoty. jo hold ty konce jsou hodně otevřené, chce to to DLC co to má rozšířit alespoň o pár informací, jen doufám že to fakt přidá jen něco ke konci hry, nechce se mi to kvůli tomu hrát celý znova
nojo, ale pokud máš dost vysoké skore v armédě, můžeš andersona aspoň zachránit od záhadného a následně se s ním rozloučit, takovej detail no...
no, stejně počítám že anderson umře tak jako tak, takže akorát musím zabít záhadného sám, abych se mohl s andersonem rozloučit, že?
Hele, jste tu někdo psal že abych mohl na konci ukecat záhadného až k sebevraždě, musím mu na marsu říct něco s volbou paragona nebo renegáta, no já to asi teda přeskočil, ale co mně zajímá, přidá mi ta volba nějaké větší množství bodů do paragon/renegát? to by šlo eventuelně přetvořit v save editoru =))
A přesto se najdou lidi, co si to koupí... jak to vidím, zase mě nic nepřesvědčí, abych nezůstal u BF2.
Když už jsme v diskusi o EA hře, tak největší prasárna současnosti podle mě je kombinace f2p, pay to win a normálně placené hry ve formě Battlefield Premium...
@Say (04.06.2012 12:18): Něco mi říká, že pokud to Sony nasadí, tak hlavně u her SOE, které jsou z věší části výhradně na PC... Mě spíš teda zaráží absurdnost toho patenu, vždyť to není daleko od patentování kola.

BTW co to má společného s ME? Že by to chtěla EA zavést do svých her (tomu bych se ani nedivil)? :)
No ale měli tam funkční srdce, které používali jako energetický zdroj. No a podle tý animyčky na konci dvojky bych neřekl že něco přežije :-D
a teď jsem si na něco vzpoměl :-D Jak mohl mít sakra cerberus na své hlavní základně toho lidského reapera, když jsem na konci dvojky tu kolektorskou loď rozložil na prach..?

Konec ale dobrý, moc otevřené a nevysvětlené se mi to nezdá, to děcko tam řeklo prakticky všechno důlěžitý. Ze hry celkově mám dobrý pocit, až na ty nervy s obtížností, která mi značně prodloužila herní dobu, a pár bugů, které se dali bez problému přehlédnout, z toho mám dobrý zážitek.
@Arcee (03.06.2012 17:47): Na Wikii se píše, že u všech konverzací se Záhadným - tj. Mars, Thessia, Cerberus Headquarters musíš volit modré nebo červené odpovědi. Nicméně jsem se ještě dočetl, že na Marsu je lehce přeskočitelná odpověď: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RA8GjsPxWh0#t=60s - pokud v ní nevybereš "You're wasting my time!", ale rovnou paragon/renegade odpověď, neotevře se ti důležitá část dialogu, bez které budeš mít závěrečnou konverzaci se Záhadným zašedlou.
Rly? to jsi mi ale moc neporadil.... Já mluvím o tom že mi ta poslední paragon/renegade odpoveď použít nejde, protože je zašedlá.
Já tam měl Garruse a Ash, jo hraju to na spectru a nehodlám si to snižovat, jen mně prostě sere přístup bioware a vás taky, tak nechápu proč ho tady většina teď omlouváte.
Toto jsem taky nepobral... Na citadele u ovládacího panelu jak tam kecám s Andersonem a Záhadným jsem teď měl před tím než ho zastřelím zašedlou možnost dobra i zla, co je to sakra za bullshit? Sílu armád jsem měl přez 7000 a vždycky všechno jsem dával na paragona, měl jsem to plné už ve 3/4 hry, tak co mám udělat pro to, abych je mohl použít? Prostě totální bullshit.
@Arcee (03.06.2012 17:11): Proč jsi dáváš nejtěžší obtížnost když s tím máš zjevně problém. Soubouj s Kai Lengem jsem taky hrál na nejtěžší, a zabral mi cca 10 minut. A u tĚch raket jsem měl sebou Garruse a Tali a taky jsem to zvládl, celkem v pohodě.
@Arcee (03.06.2012 17:11): Bioware snad nikdy jinak obtížnosti neřešili u jejich vlastních trejdmarků. Co hraješ za obtížnost? Protože jestli hraješ třeba na nejvyšší dostupnou, jak mám v Mass Effectu ve zvyku já, je to pochopitelné - a já bych byl rád.
Nicméně, nehrál jsem, takže neporadím. Jen mě to zajímá.
@Arcee (03.06.2012 17:00): Nesnaž se za každou cenu všechny zabít, ale zároveň zabíjej co nejvíc lidí co nejefektivněji. A drž si odstup (hlavně od Banshee).

Jestli ti ale Kai Leng trval tak dlouho, zvážil bych snížení obtížnosti (jestli to jde).
jo sorry... ale toto se fakt nedá, už z toho mám nervy jak prase
tak snad to má být udělané tak abych neměl problém z žádnou partou ne? jak mám doprdele čekat co u konce hry bude a podle toho tu partu vybrat?
klasika bioware, prostě všem zvedneme dmg a je to vyřešený, stejně jako DA2
Dá, pokud si nahraješ save ze dvojky, kde si měl lvl 30.
Lidi ale už mně to zas začíná srát... to kurva jak mám ubránit ty posraný raketomety na nejtěžší obtížnost? 2 vyjebaný bánší a všude kolem samej záškodník, chcípnu než stihnu zabít jednu... Toto je fakt nedomyšlený ty obtížnosti, nervy jak prase z toho.
A to sem tu ještě nepopisoval souboj s Kai Lengem, ten mi trval minimálně hodinu. Ty přízraky se tam furt schovávali a já když od nich chytl ranu, tak na jednu mi zrušili štíty a na druhou mně zabili...