@Sinister (20.07.2012 21:34): Jo. Nemám tyhle "vsuvky" rád, ale tohle mě celkem pobavilo.
Diskuze
@John Mirra (20.07.2012 18:30): Jo, je. Jen mi jedna její část připomněla základnu M12 z jedničky.
Mimochodem, všimli jste si, že svou troškou do arzenálu přispěla také Ostrava?
Mimochodem, všimli jste si, že svou troškou do arzenálu přispěla také Ostrava?
@Sinister (20.07.2012 16:51): To je myslím základna FEMA, ne?
btw: Hraješ to s tím vizuálním ENB vylepšením? Dělá to celkem rozdíl, hra je pak o dost pestřejší a ne tak žlutá:).
Pár screenů z Detroitu zde, a to mám jen ztlumený barevný filtry:
http://forum.doupe.zive.cz/viewtopic.php?f=505&t=1076400&p=8409051#p8409051
Pro tebe spoileroidní screeny z dalších lokací v případě zájmu zde:
http://imgur.com/a/RaEW5
Pak jsou tam k dispozici ještě nějaký sofistikovaný reflexe, SSAO a podobný věci. Můžeš to všechno vypínat či zapínat zvlášť v textovým configu. Ke stažení zde:
http://enbdev.com/download_mod_deusexhr.htm
Pár screenů z Detroitu zde, a to mám jen ztlumený barevný filtry:
http://forum.doupe.zive.cz/viewtopic.php?f=505&t=1076400&p=8409051#p8409051
Pro tebe spoileroidní screeny z dalších lokací v případě zájmu zde:
http://imgur.com/a/RaEW5
Pak jsou tam k dispozici ještě nějaký sofistikovaný reflexe, SSAO a podobný věci. Můžeš to všechno vypínat či zapínat zvlášť v textovým configu. Ke stažení zde:
http://enbdev.com/download_mod_deusexhr.htm
@USER47 (20.07.2012 17:25): Zamrzí, protože ten ochoz i pohled do chodby vypadaly fakt téměř stejně jako ta základna.
To nevím, každopádně to není žádná z jedničky (tam byly základny na Liberty islandu a v Hong Kongu:)).
Ehm... Pletu se, nebo při misi v Highway Parku se v určitém momentu hráč octne v budoucí základně Majesty 12?
@Walome (20.07.2012 16:04): :D Mám chuť si tú hru zase zahrať.
@USER47 (20.07.2012 00:42): Díks :)
@Feidias (20.07.2012 08:45): Už se trochu začínám chytat. Alespoň mám chvílemi pocit, že jsem došel tam, kam jsem chtěl. I když o čtvrt hodiny později, než jsem chtěl...
Dá se někde uschovat vybavení? Rád bych si některé věci schoval, protože vím, že se budou hodit později (alespoň tuším). Tahat to všechno s sebou se mi zdá k ničemu.
Áááá, boss. Tak to je rovnou - 10% v hodnocení. A to jsem se doteď tak bavil.
@Feidias (20.07.2012 08:45): Už se trochu začínám chytat. Alespoň mám chvílemi pocit, že jsem došel tam, kam jsem chtěl. I když o čtvrt hodiny později, než jsem chtěl...
Dá se někde uschovat vybavení? Rád bych si některé věci schoval, protože vím, že se budou hodit později (alespoň tuším). Tahat to všechno s sebou se mi zdá k ničemu.
Áááá, boss. Tak to je rovnou - 10% v hodnocení. A to jsem se doteď tak bavil.
kluci já se tam taky neorientoval úplně dobře a to si o sobě myslím, že jak ve hrách tak v realném životě se umím orientovat docela dobře. Je to záměrně bludiště kdežto v Mafii, nebo GTA není zkrz orientaci nějaká velká záludnost. Taky si hrajou s terénem, ale pořád je to lepší...
btw: Překupník je v tom baráku hned u basketbalovýho hřiště. Od hřiště tam myslím vede nějakej požární žebřík, hlavním vchodem se tam asi nedostaneš.
Vždyť Detroit sestává z jedný hlavní ulice a pár odboček, ten si zapamatuješ jedna dvě...Hraj rozhodně bez objective markerů:).
@NateLogan (19.07.2012 23:27): Zítra na to poprvé budu vyspaný, tak snad někam i záměrně dojdu.
@Sinister (19.07.2012 22:09): Navigační šipky si nech klidně jenom na minimapě, hrát to bez nich je možné, ale člověk musí fakt dávat pozor a všecko si pamatovat.
@USER47 (19.07.2012 22:06): Ehm, mluvím o Detroitu. Teď jsem strávil 45min tím, že jsem hledal toho černošského kšeftaře někde v bytech. Neúspěšně.
Asi to vzdám, chtěl jsem hrát chlapácky bez těch navigačních šipek, ale za třináct hodin hraní udělat řekněme čtyři nepovinné úkoly a dva povinné, to je možná zbytečně málo.
Asi to vzdám, chtěl jsem hrát chlapácky bez těch navigačních šipek, ale za třináct hodin hraní udělat řekněme čtyři nepovinné úkoly a dva povinné, to je možná zbytečně málo.
Stačí používat místní navigaci. Na každým rohu máš přehlednej rozcestník. Taky jsem si ty ulice nikdy přesně nezapamatoval, ale šipky mě dovedly kamkoli celkem spolehlivě.
(předpokládám tedy, že mluvíš o Heng-Sha, Detroit je na navigaci primitivní)
(předpokládám tedy, že mluvíš o Heng-Sha, Detroit je na navigaci primitivní)
První pád na plochu! Čekal jsem, že přijde dřív.
Nějak se nemůžu smířit s tím, že kamkoli dojdu, došel jsem zcela nezáměrně. Absolutně se nedokážu orientovat v miliardách cest, tisíci bočních uličkách atd. A to jsem města z Mafie a GTAček měl v malíčku během hodinky.
Nějak se nemůžu smířit s tím, že kamkoli dojdu, došel jsem zcela nezáměrně. Absolutně se nedokážu orientovat v miliardách cest, tisíci bočních uličkách atd. A to jsem města z Mafie a GTAček měl v malíčku během hodinky.
Tak tuhle část jsem nakonec taky dal bez zabití, ale loadoval jsem a nadával jak šílenej :D
@USER47 (19.07.2012 16:50): Ja som mal revolver s vybuchujúcimi nábojmi a dostal som príležitosť ho tam prvýkrát otestovať. :D
Jsem to vyřešil snadno s pistolí...tohle byl jeden z mála momentů, kdy jsem na nesmrtící prostředky ani nepomyslel:).
Jo, je fakt, že to je "těžkej" moment (na dnešní poměry). A člověk je perfekcionista a chce je sejmout co nejefektivněji.
@Bodkin (19.07.2012 16:12): Obuškem jsem myslel Stun Gun :). I bez té neviditelnosti to ale půjde. Prostě člověk nesmí nikde moc lelkovat.
@NateLogan (19.07.2012 16:10): Nemám žádnou neviditelnost ani obušek, jen tranq rifle, stun gun a tu peps what-ever-která-stejně-moc-nefunguje.
@Bodkin (19.07.2012 16:07): Dostatečně dlouhá neviditelnost, omračovací obušek, uspávací pistole, alespoň jeden EMP granát a trochu té taktiky a jde co celkem snadno.
PS: Dlouhá neviditelnost, to je tedy obrat :)
PS: Dlouhá neviditelnost, to je tedy obrat :)
@Feidias (19.07.2012 15:33): Zrovna jsem se u toho zaseknutý. Mé omračující zbraně je nedokáží dost rychle spacifikovat.
@Sinister (19.07.2012 15:01): Ano, je to dobrý základ, ale kdyby to byl opravdu DE, taky by mě to nemrzelo. Byť jako simulátor přenášení krabic a vykrádání skříněk je HR nepřekonatelný a na úrovni s originálem.
Btw - taky vždy HR čtete human resources? Nadnárodní korporace mě už dostala :(
@Sinister (19.07.2012 15:01): Ano, je to dobrý základ, ale kdyby to byl opravdu DE, taky by mě to nemrzelo. Byť jako simulátor přenášení krabic a vykrádání skříněk je HR nepřekonatelný a na úrovni s originálem.
Btw - taky vždy HR čtete human resources? Nadnárodní korporace mě už dostala :(
@Feidias (19.07.2012 15:33): Taky jsem to zkoušel, ale nepovedlo se mi to. Chci si na to přijít sám, až to budu hrát podruhý. Btw pěkný odkaz na jedničku :) Ostatně jako celý HR :-D
@Feidias (19.07.2012 15:33): ide to
zachránili jste pilotku vrtulníku (jde to asi předpokládám)? Zkoušel jsem to 2x a byl jsem línej to zkoušet vícekrát, ale byla lepší než ta jeho stará
@Bodkin (19.07.2012 14:08): Alpha Protocol a VtM:B - přesně moje slova! Nijak mě to neštve. Koneckonců, z mého pohledu je to jedině dobře.
Mimochodem, achievment 'Balls' je historicky první achievment, na který jsem pyšný!
Mimochodem, achievment 'Balls' je historicky první achievment, na který jsem pyšný!
Hlavne v HR ide o trochu nieco ine nez v DE. Ale inak pribeh a svet, velmi dobre konstruovany, len zaver zase trochu hneva. Inak je to takmer dokonala hra, tak ako povodny DE. ;)
@Bodkin (19.07.2012 14:08): No nemá to ten "feel", nemá to tak poutavý děj (ale za to může fakt, že už jsme starší a je těžké dnes kohokoli překvapit dobrý příběhem) a nevytváří to vztahy k NPC - to jsou podle mě hlavní chyby, přičemž ten "feel" je velmi subjektivní měřítko.
Jinak je to hodně podobné - což je podle mě největší chyba HR.
Jinak je to hodně podobné - což je podle mě největší chyba HR.
Najlvin: Zahraj si jedničku, pak si můžeš HR užít ještě víc díky různejm odkazům:).
@Walome (19.07.2012 13:59): hahahahaha ne.
Jsem podruhé v Číně a pořád nemám pocit, že hraju Deus ex. Pokouší se používat DE trademarky, ale nějak... jinak. Příjde mi to spíše jako taková směska Invisible war, Alpha Protocolu a Bloodlines.
Rozhodně si kvůli tomu dám v brzké době AP znova.
Jsem podruhé v Číně a pořád nemám pocit, že hraju Deus ex. Pokouší se používat DE trademarky, ale nějak... jinak. Příjde mi to spíše jako taková směska Invisible war, Alpha Protocolu a Bloodlines.
Rozhodně si kvůli tomu dám v brzké době AP znova.
@Say (19.07.2012 13:56): Povedlo. Se všemi klady a zápory. Jsou to prakticky totožné hry, včetně gameplaye, AI a celkově technickou úrovní či jak to říct.
@Walome (19.07.2012 13:50): A imo se jim to povedlo.
@Najlvin (19.07.2012 12:50): Mně se líbila poznámka o tom, že nemám chodit na ženský hajzly. Říkal jsem si, jestli to tam bude... a bylo :)
Jo, snažili se HR udělat stejný jako původní Deus.
Jo, snažili se HR udělat stejný jako původní Deus.
NateLogan: Syndicate jsem hrál taky, před pár měsíci. S Deusem se to samozřejmě rovnat nemůže. Já to bral jako prostou střílečku odreagování a pak mě to celkem i bavilo. Líbily se mi hlavně celkem efektní zbraně a vizuální zpracování, až teda na ty světelné záře všude kolem, ze kterých tak akorát bolela hlava. Ale Deus Ex je prostě Deus Ex - jedna z mála her současné doby, která mě oslovila. A těch 40 hodin na kampaň, který jsem v tom strávil, to taky není k zahození :D
Borghal: Vlastně, s těmi šuplíky nejsi tak moc daleko od pravdy. Já prolezl postupně všechny kanceláře a bral vše, co jsem tam našel. Pak mě docela pobavilo, když se na mě ostatní obraceli s tím, abych se podíval na problém s "kancelářským fantomem", který vykrádá kanceláře ve firmě :D Ta hra je v tomhle prostě dokonalá.
@Najlvin (19.07.2012 11:12): Většina her je tomhle až směšná. Viz třeba nový Syndicate sledování člověka, který má srdeční zástavu. A dokud hráč nestiskne F, tak bude pořád v šoku. Nekonečně dlouho. Nenašel by tu scénu někdo na YT (tato cca ve 3 minuty)?
@Najlvin (19.07.2012 11:12): Já tak nějak cítil, že mě nehoní jen tak - aspoň v tomhle to bylo "revoluční"...
To se šlověk musí vžít do role :P Securiťáka co prohledává každý šuplík, zatímco budovu napadli teroristi, by si asi dlouho nenechali :-)
No jo, víš jak to je - každý tu hru hrál jiným stylem. Já si hodně základal na průzkumu okolí, poslouchání rozhovorů atd - a ne se hned na začátku vrhnout do akce :D Stejně jsem byl z poslední doby tak nějak zvyklý na to, že i když na mě někdo nalehá, jak něco spěchá, tak že je to ve skutečnosti fuk a nic se nestane, i když se někde zdržím. Ve většině her čas nehraje roli a maximálně až po přejití určitého bodu se spustí odpočítávání. Pravda, trochu mě pak zarazilo, že rukojmí už byla mrtvá. Ale to jsem měl u tak propracované hry čekat... :D
@Bodkin (19.07.2012 11:05): Jo! Sakra práce. V jedničce taky můžou pomřít rukojmí, ale to snad nikdo nedovolil... i když já jo, když jsem to hrál poprvé, myslel jsem, že je zachránit nejde... hlupec.
Nic extra tím nezískáš? Zachráníš lidi což je sakra tvoje práce!
Hmmm, Hlavně že Sarif naléhá, ať sebou Jensen hodí, že situace je kritická...
Mně se to při prvním hraním Deuse stalo taky. Ale nijak jsem to neřešil - prostě se to stalo a hotovo... Když jsem nedávno hrál hru podruhé, tak jsem si na to už dal pozor a rukojmí se mi povedlo zachránit. Ale nic extra tím nezískáš. Maximálně pár bodů navíc, achivement a přítele, který se ti pak něčím trochu odvděčí.
@Sinister (18.07.2012 22:24): To isté sa stalo aj mne... Ale kvôli achivmentu som to prešiel znovu.
@Sinister (18.07.2012 22:24): Nemá (myslim), tady je úplně jedno co uděláš, ono to nějak dopadne :) Já taky lelkoval ;)