Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem tam ten klíč z té retail re-edice zadal a bez problému aktivováno. Díky ostatním za info.
Nevíte někdo jestli to funguje i s jinýma hrama, který běžely přes Gfwl?
No já spíš doufám, že mi pojedou koupená DLC, které mám právě v GFWL.. Mám tam i The Protector Trials.. Je to jediné co jsem kdy na GFWL kupoval a fakt doufám, že o to nepijdu..
Fakt to funguje, paráda, kdyby to šlo takhle se všema krabicovkama..... A to jsem nikdy Steam nechtěl :)
@PavelU (03.10.2013 20:49): Já mám klíč na zadní straně manuálu. A druhý díl vyžadoval GFWL, ale důvod proč to teď dali na steam je ten že GFWL končí, takže by to již být potřeba nemělo.
V jaké podobě se ten klíč na krabicovce nachází a kde přesně? Mám nějakou re-edici BioShock 1 a 2 v jednom, kde jsou pouze dvě DVD a manuál v elektronické verzi formou download linku na zadní straně obalu.

Ještě by mě zajímalo, zda je druhý díl jen čistá steamovka, nebo vyžaduje i další online služby, aktivace apod.?

Tak jeden klíč pod DVD prvního dílu je, ale jestli se týká i druhého dílu, to nevím.
Jinak regnout na steamu jde asi jakákoliv verze, i digitální od jinud (např. gamefly).
To samý čeká nejspíš i Batman AA. Plus z obou her bude mizet GFWL.
Can: Ukazuje se tam cena, ale pokud sis hru aktivoval, tak Ti bude svítit že DLC vlastníš. Zadáš normálně kód z manuálu, při potvrzovacím dialogu Ti tam bude svítit jakési hausnumero STEAM...., ale Bioshock 2 se objeví v knihovně.

Paul: Díky !!!
Bioshock 2 právě dostal podporu gamepadů a zdarma Minerva's Den DLC pro všechny co to mají na steamu.
PLUS, ti co mají krabici (jako já) si nyní můžou hru regnout na steamu (a minervu dostanou taky, zdarma). Yay.
No já přeskočil rovnou na Infinite, ta dvojka mi furt padala tak jsem se na to vyprdnul.
@Arcee (15.07.2013 02:03): Steam ukazuje 23 hodin, ale to je odhad, plus jsem měl dost problémů s GfWL (tj. časté padání a opakování sekcí), než jsem je ke konci vyřešil. Celkově mě ale dvojka bavila víc než jednička.
Hmm, tedy, jestli bude Infinite stejně uživatelsky "přítulný" jako BioShock 2, tak se tedy máme na co těšit. Přitom z hlediska hratelnosti (pokud by tedy autoři trochu víc zapracovali na poslední části co se nepřátel/předmětů týká) jde o poměrně slušný nadprůměr.

Takže jen doufám, že u Infinite to nebude opět: nainstalovat, aktualizovat, odinstalovat GfWL, nainstalovat nové GfWL, updatovat GfWL, nastavit klávesy a konfiguraci, nastavit makra pro opravení chyb v nastavení, nastavit konfigurační soubor jen pro čtení, aktualizovat hru tak, aby se opravily soubory poškozené instalací GfWL, a potom konečně nějaké to hraní. Pokud by se do hrací doby započítával i čas strávený konfigurací a rešerší, tak by na tom byl BioShock 2 celkem slušně (no, je to celkem dlouhá hra i tak :).
Mam takovy problem, mam sberatelskou edici, ktera se mi updatovala na verzi 1.5 neco, pokazde co hru rozehraji tak se mi to nepravidelne sekne - nekdy za minutu nekd za pet. Potom mne to hodi zpatky do Win ze hra prestala reagovat a je treba ji zavrit. Mam W7 64bit, cetl jsem o tom problemu na forech ale presentovane reseni mi nepomohlo (smazat slozku kterou si hra vytvori v dokumentech). Dela to take nekomu, nebo nevite co s tim? Nebo existuje nejaky patch? Cetl jsem ze by to snad mel zpusobovat klient od GfW LIVE, nevite jak se ho zbavit? Predem diky za pomoc.
Som myslel ze to je standard, ze ked ma nejaka hra debilnu DRM tak si ju ako prve cracknem.
@Tulareanus (23.07.2012 21:39): Zdá se, že 2K "zprasilo" hru po patchi 1.4. Steam forum je plné nářků a 2K to samé (odpovědi žádné, samozřejmě). Vůbec jen rozjet BS2 je záležitost tak na hodinu (pokud už nemáš s terrorem GFWL nějaké zkušenosti).
Hmm, prvních 0%, úspěch. Hra samotná by byla tak na 85% (dle mě zábavnější než první díl, i když zase je tu víc balastu v předmětech) - ale po technické stránce je to na střeleckou četu. Podpora od vývojářů - 0. Support forum - 0. GFWL - otřesné. Pravidelné padání, nemožnost nahrát některé lokace, nepravidelné padání, dlouhé logování GFWL při každém novém spuštění hry, nemožnost dokončit hru (padání).

Doporučuji všem masochistům.
@NateLogan (17.07.2012 23:07): Vybral jsem záměrně opravdu hnusnou scenérii - ale i "obyčejné" textury jsou lowres odpad. UE3 nebo ne, jde prostě o naprosto trestuhodný "port" z Xbox360, který by možná byl tolerovatelný v době vydání prvního Bioshocku.

Navíc vyloženě "kreténský" systém GFWL, který se musí zalogovat po každém spuštění hry - což je u hry "stabilní" jako Bioshock 2 opravdu radost - hraní opravdu nevylepší.

Jako, hra to není špatná, ale z technického hlediska čistý odpad.
@7c (17.07.2012 22:31): Unreal Engine 3 streamuje textury během hry a u Bioshocku 2 to dost blbne, někdy se high-res textury vůbec nenačtou, jindy se ti obraz pomalu "zostřuje", prostě to blbne.

Prostě takhle by to vypadat nemělo, máš tam něco špatně (respektive ta hra je dost zabugovaná).
Teda, co se technické stránky grafiky týče, tak mi Doom přijde hezčí. Nemohli do těch 8 GB místa, co hra zabírá, alespoň přihodit hi-res textury? Hned jsem zavzpomínal na Half-Life 2 v době po vydání (a ne v dobrém). Vydávat takovouhle hrůzu na PC by mělo být trestné - obzvlášť v kombinaci s tím otravným DRM.

Jinak hra začíná být docela zábavná.
MGS je prostě taková telenovela, no. Spousta lidí pohrdá Esmeraldama, ale když se stejný laciný schémata zabalej do rádobyšpiónský akce, tak roněj slzy a přísahají na nejlepší příběh všech dob.
MGS a jeho vykonstruovaná cituplnost, nemile zavánějící holywoodskou laciností špatného filmu - záchrana Meryl v jedničce byla jedna z nejhorších voleb, které jsem kdy ve hře učinil: její blábolení a fňukání jsem byl nucen snášet až do závěrečných titulků.