Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tarhiel (28.07.2012 00:46): Nevím, považuju to prostě za hloupé. V té formě, v jaké je to ve hře, určitě. Stun gunem se na dálku trefíš opravdu jen velmi zřídka. Alespoň já rozhodně. Pokud jsi v krytu, musíš se vyklonit, ale ani tak nemáš stoprocentní jistotu - ta elektřina se totiž rozpíná jako síť a pokud o něco zavadí, nedoletí.

@Bodkin (28.07.2012 00:46): Já pořád sním o hře, jejíž úseky v příběhu nebudou končit boss fightem, ale třeba úprkem z hroutící se budovy, sprintem do rozjíždějícího se letadla a snahou dostat se do něj, podminováním konvoje, v němž si veze prdel záporák apod. - to se mi zdá přirozené a mohlo by to být opravdu zábavné.
Mimochodem - můj Adam (na nejvyšší obtížnost) vydrží max. ránu z brokovnice, tak čtyři z desítky, zhruba čtyři z útočné pušky, jednu z odstřelovačky (pokud se dokážou trefit), těžko počítat kolik z rotačáku a cca šest z SMG. Bossové vydrží několikanásobně víc - a to mě prostě nervuje.
@Sinister (28.07.2012 00:32): Dokelu, mne to so stun gunom nefungovalo, ja som ich totiž dával nablízko a až po dohraní celej hry som si všimol videá na nete, že tie rany zo stun gunu sa dajú aj strieľať (!) na určitú diaľku - a pritom mne to nefungovalo, proste keď som nebol pri nich dostatočne blízko, rana sa minula účinkom. Tak som potom musel prejsť na taktiku "povyhadzuj všetko, čo máš v inventári a pozbieraj všetky zbrane a náboje v boss aréne a dúfaj, že ti to bude stačiť."

Nevidieľnosť mi u Deus Ex fantasmagorická neprijde, je dobre vybalancovaná (pomaly celú hru som mal len tri baterky a snažil sa ich nevybíjať, teda som sa zneviditelnil len na nevyhnutnú dobu - väčšinou preskočenie medzi úkrytmi), taktiež chvíľku to trvá, než sa zapne/vypne. A keď si čítal logy, nejaké pseudo vedecko-technické vysveltenie tam bolo.

Ostatne, z toho čo viem, armáda na nejakých podbných veciach už nejaký čas maká, takže až také uletené mi to neprijde :)
@Sinister (28.07.2012 00:35): Diskantská fetka s nožejčkem. Taky jsem šel nejdříve do Ruska, ale tuto schopnost jsem bohužel ještě neměl. Tudíž docela peklo.

Já myslím, že tam patří. Něco to vyvažovat musí, když by jensena měla jen jedna strana... tak by ho nic nemohlo zastavit. V jedničce byli bossové mnohem přirozenější. Nic tam neřvalo BOSS FIGHT na míle daleko.

Takže je to opravdu jen o podání, miluju bossfighty ze kterých se mohu vykecat, či se jim úplně vyhnout (např. finále u Witchera 2 a The Bards tale a FNV)
@Bodkin (28.07.2012 00:31): Fialové sáčko? Toho jsem likvidoval (ostatně jako úplně všechny kromě toho šaška s odstřelovačkou a granáty) přes ten super cheat s pistolí - resp. tu dovednost, co zastavila čas. Ve dvou obězích byl mrtev (a to jsem Rusko dělal) jako první.
Ale to nic nemění na tom, že by se v těchto hrách jednoduše vyskytovat neměli.
@USER47 (28.07.2012 00:23): @Tarhiel (28.07.2012 00:23): Pokud to není u hry, tak mě to prostě míjí. Koupil jsem si originál, tak bych to rád v originále dohrál (tzn., že pirátit DLC budu až u dalšího zahrání - už se nemůžu dočkat, jak budu kašlat na všechny alarmy a životy!)
Každopádně - u kočky se super účesem vyzkoušeno kolem pětadvaceti, do bůčka si to úplně nepamatuju, protože jsem se do něj ještě pokoušel cpát headshoty z pistole, tak těžko říct. Ale vím, že po cestě k němu člověk najde kvanta EMP granátů, kteří dělají stejné věci jako stun gun, jen silněji, takže kdyby nešlo, doporučuju kombinovat ;)
A co se neviditelnosti týká - jsem nepřítelem takových pitomých schopností, do hry nezapadajících u všech možných her. Nemá tam co dělat (nadto ani na nejtěžší obtížnost nemá využití).
@Sinister (27.07.2012 23:56): OP = OverPowered

Smysl dávají, bohužel jsou tam nešťastně namontovaní. Zlatý Alpha protocol (a ano, vzpomínám si na toho zkurveného rusáka. Velmi dobře si na něj vzpomínám.)
"...neslyšel promluvit..."

Je němá. Ale souhlasím, bossové by snesli lepší uvedení do děje a představení hráčům. On to celkem slušně dělá Icarus Effect, ale přece jenom u hry přibalenej nebyl:).
@Sinister (27.07.2012 23:56): No ja som do toho prvého minul všetky náboje do stun gunu (určite viac ako 25) a nepomohlo. Máš to vyskúšané, že to funguje?

Prítomnosť bossov ako takých mi nevadí, ale to, že boli blbo implementovaní do hry už áno (stelath charaktery, ako ja, to s nimi mali ťažké.) Stále si myslím, že EM mali spraviť "rozšírenú verziu" hry, kde by bossov lepšie napasovali do hry (a príbehu), namiesto toho, aby spravili DLC, kde, tenokrát už správne, urobili nového bossa.

Vraj v Icarus Effect človek pochopí ich pohnútky - ale to malo byť už v hre.

Neviditeľnosť bola už v jednotke.
@Say (27.07.2012 23:42): Ta výseč světa, která to hrála - neznám jediný pozitivní ohlas a věř, že na fórech jsem se pohyboval opravdu velmi často.
Nevím, co znamená 'OP', ale každopádně - na co tam jsou? Proč? Jaký to má smysl? Tu nesmyslnou ženskou se super účesem a hromadou kostiček místo paže jsem za celou hru v jediné animaci snad neslyšel promluvit. Z několika e-mailů jsem se něco dočetl, ale opravdu musela mít fantasy schopnost neviditelnosti (která mi vadí teda i u Adama) a vydržet nesmyslné množství headshotů? To nedává smysl.
Všechny bossy hodlám vyřídit stejným stylem jako dva první - pětadvaceti ranami stun gunem, ale i tak mě jejich přítomnost štve.
Ne, ne, ne! Celý svět si stěžoval na přítomnost bossů v Alpha Protocolu, takže každopádně MUSEJÍ být i v Deus Ex. Bomba.
V této hře je OST mixem mezi Mass Effect 2 a Vampire: Bloodlines. Obě hry mám hodně rád i co se hudby týče (a v případě Bloodlines nemám ani zdaleka namysli jen licencované tracky), ale jejich kombinace mi až tak nevoní. Ale zrovna u Human Revolution se už delší čas chystám ztlumit hudbu úplně. U stealth her mi stejně přijde primárně zbytečná.
Neříkám, že je OST špatný. Jenom mně jaksi nechává chladným. Ale když slyším Encouter, vždy si vzpomennu na schody ve věži. Nic takového u DE nehrozí.
@M.a.t.t. (25.07.2012 14:01): Zrovna včéra jsem si říkal, že ost překonalo původní díl - ale je nefér to srovnávat. Ale jsem si jist, že na svou dobu byl Deus Ex theme stejně kulervoucí jako dnes DE:HR Theme - si pamatuju, jak jsem si jen tak pouštěl hlavní menu kvůli songu. Dneska už je všechno na yt, to je trapně snadný.
Solidor: Hudba je skvelá a často dosť výrazná a to nijak zásadne neinklinujem k tomuto štýlu, nejak si nedával pozor alebo si ju mal stíšenú :)
@Walome (23.07.2012 19:03): Mne sa na tom hneď niečo nezdalo, ale chcel som splniť všetky úlohy, a aj tak som mal na konci jednu úlohu, teda skôr podúlohu nesplnenú. :( Druhýkrát to musím napraviť!
Znalcům prvního dílu musí bejt celkem jasný, že jde o nějakou křivárnu, když výměnu čipu propaguje Beth DuClare...
@Bodkin (23.07.2012 19:09): To já jim do té pasti taky naklusal, člověk se pak cítí neporazitelný po onom souboji s bossem, v nevýhodě a přesto jsem mu nakopal pozadí. Ale je pravda, že já měl u sebe asi milión min :)
Ono jde sejvovat při soubojích? Tak to si to blbě pamatuju.

Taky jsem hrál stealth a taky jsem se trápil, ale někde je tam schovaná zbraň. Každopádně i s tim čipem se to dá - mimochodem velká pochvala téhle hře právě za tenhle čip, proto všichni jsme věděli, do čeho jdeme, ale každej chtěl vědět jakej to bude mít důsledek :)
Já ho při prvním hraní nějakým zázrakem dostal pomocí rozhazování min do všech směrů, ale pár pokusů mi to zabralo. Při druhým hraní jsem si s předstihem pořídil typhoon, se kterým jsou bossfighty záležitostí pár vteřin. Ale v místnosti jsou nějaký zbraně + munice, takže to jde udělat i s prázdným inventářem, viz:
http://www.youtube.com/watch?v=TGsT2-L_xFI

Nebo člověk může použít třeba tenhle bug:
http://www.youtube.com/watch?v=4v1X5F0d58I

...či takovouhle sviňárnu:
http://www.youtube.com/watch?v=fWF24OGMYvs

Taky se dá použít ta taktika, kdy si přineseš hacknutou turret a někam ji tam postavíš. Zlikviduje ho celkem spolehlivě.
@Solidor (23.07.2012 16:39): Hodně savovat... já se u toho taky hodně narozčiloval, ale asi na 30. pokus jsem ho dal. Zkrátka savuj i v průběhu boje, když se ti podaří vystřílet mu zásobník do hlavy, když mu úspěšně hodíš pod nohy granát, když budeš vědět kde zrovna je a co v příští chvíli udělá... je to trochu "lame", ale tak co už, já byl taky tichošlápek.
Ty souboje s bossy jsou teda debilní. První dva jsem dostal asi na dvacátej pokus, ale třetího nejspíš nedám. Nechal jsem si voperovat ten čip a nemám šanci. Můj stealth hack Jensen to nezvládá ani na nejnižší optížnost. Nějaké rady?
@Say (20.07.2012 22:31): A Gilmorky, tam je toho fůra. Ale v tvůrčím týmu byl Čech.

Můj neojblíbenější fór, když se tam mluví o nějakým dareákovi: "Znáš pražské taxikáře? Tak ten by okradl i je!"
Hm, asi si začnu zapisovat cizí filmy/hry, ve kterých se mluví o naší zemi. Poslední dobou se s nimi skoro roztrhl pytel, nebo mám jen haluz, že mi to padá pod nohy... Mission Impossible 4, Lakehouse, Season of Witch, Hawire, Sherlock (?)... Všude byly zmínky.
To mi připomíná, věčné dilema dabingu- dabovat větu "Do you speak english" jako "Mluvíte česky?" či jako "Mluvíte anglicky?" Když jsem byl malej a viděl jsem nějakej film, kde se rozhodli pro první variantu, tak mě to hrozně mátlo :D
Však Češi jsou ve světě docela slavní pro výrobu ani ne zbraní, jako spíš munice do všeho možného :).

BTW to mi připomnělo seriál Zmije, kde jedna z hlavních postav drží krabici s náboji a říká/čte: "Vyrobeno v Československu, nic víc ale nedokážu přečíst (bylo to česky)." S českým dabingem fakt komická scéna :D