Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Feidias (01.09.2012 21:47): "Nepomůže ani značka Bioware a Star Wars." No ale si myslim ze tak to aj ma byt a nic zle na tom nevidim. Skor mi pride horsie ze by stacilo len povedat "SW a Bioware" a uz by sa hrnuli miliardy za nejaku sracku, to by len bolo teprve hrozne.

Maju urobit LEPSIU a ZABAVNEJSIU hru ako ma konkurencia a nepotrebuju ani znacku SW ani znacku Bioware.... Jednoducho ta hra slubovala byt nieco extra mega super hyper ultra speci special a........ a nebola tak je to tak ako to je. Proste slobodny trh to vyriesil a ziadne marketingove hype to nezachranilo co je IMHO spravne a aj logicke a prirodzene.
@Say (01.09.2012 12:24): no ideál to asi nebude. Pamatuju si jak psali, že potřebují alespoň 2 mil předplatitelů po dobu 1 nebo 2 roků teď si nejsem jist. Nevím kolik je aktuálně platících lidí. Nicméně uvedeného čísla určitě nedosáhli. Kamarád TOR hraje a tvrdí, že servery jsou plné, ale to až po výrazném snížení serverů. Hráčů asi není úplně nejméně, ale stalo se to, o čem se tolik mluvilo: nejsou schopni pokrýt obrovské náklady na vývoj hry. Je to nejspíš rozumný krok, vzhledem k tomu, že si free to play všichni kdo jednou zkusí pochvalují:). Konkurence v MMORPG je úplně brutální. Nepomůže ani značka Bioware a Star Wars.
Bioware u mě mají malý bezvýznamný plus za to, že ve hře ukázali i Revana a Exile. Další bezvýznamný plus za to, že je nenacpali do hlavních příběhů, ale do volitelnejch flashpointů, kde to člověka celkem překvapí.

Nicméně nechápu, proč z Revana udělali takovýho magora, a už vůbec mi nejde do hlavy, proč mu Republika a Jediové pomáhali s jeho plánem na genocidu miliard lidí, padni komu padni. To někdo v BW imho značně nedomyslel.
@Ebb (01.08.2012 00:14): EA potřebuje nějakou návratnost. Hádám, že jsou díky tomu dost ve sračkách. A navrch k tomu tipuju, že Bioware teď bude mít za úkol vyblít nějaký podprůměrný titul, z nějž si všichni recenzenti světa ustříknou. Povinně. Bez výjimky.
To je pre mňa asi najväčšie prekvapenie roka, nie to, že hra komerčne zlyhala, ale že EA ide skúsiť F2P, kedže na ich predošlých hrách, kde to mohli otestovať to tak doteraz neurobili (WAR, Daoc).
Hmm, zrovna jsem dostal čtvrtou postavu na 15. level v trialu a říkal si, že to tenhle tejden koupím.:D
Ono se stačí podívat na animace toho klučiny v ME3, imho přidaného na poslední chvíli. Prostě vzali mo-cap dospělého člověka a zmenšili ho. Výsledek vypadá hrozně.

Nicméně nad vzhledem téhle postavy bych se moc nepozastavoval, celá stylizace TOR je taková komiksově jetá.
Bylo více variací. S tou linií jeden mistr a jeden učedník přišel až Darth Bane (který to vymyslel mj. na základě holocronu Darth Revana) a vydržela vlastně jen pár generací (počítaje v to i Palpatina).
@NateLogan (25.06.2012 21:46): Tak fajn, s tím se spokojím, ikdyž je to takové podezřelé:-) Ale třeba Yodova věta v epizodě I: "There are always two of them - master and apprentice." A pokud vím, tak to vždycky bylo vysvětlováno, že by víc Sithů nepřežilo, protože by se navzájem povraždili z touhy po moci. A v TOR i KotOR jich jsou zástupy.
Neví náhodou někdo znalejší světa SW, jak je to s tím Impériem? Jak to, že tady v TOR je Impérium, když v taileru KotOR se píše: "Long before Galactic Empire." a v Pomstě Sithů Palpatine zase jasně říká:" The Republic will be reorganized into the First Galactic Empire?" Je to díra v lore? Nebo je tam ten rozdíl, že jedno je jen sithské a druhé galaktické?
Mě to baví pořád. Namaxovanou mám jen jednu postavu, ale drží mě u toho hlavně stabilní parta, se kterou 2x týdně dáváme operace.
A není ten odliv zájmu způsoben taky tím, že se blíží léto, venku je hezky a mnohem víc casualů prostě nesedí tolik u počítačů? Pozoroval jsem to u WOWka během dvou-tří let, tak možná je na tom SW:TOR stejně...
@Feidias (29.05.2012 15:24): Já hlavně nechápu, proč TOR nepřišlo se svým příběhem + dabingem + se vším, co už má WoW (findery, sytém guild atd.). Mě taky hodně bavilo, ale jen dokud jsem nenamaxoval dvě postavy, do třetí už se mi nechce a když vidím, že EA vymýšlí kraviny, místo aby opravovalo chyby, tak pochybuji, že se ke hře vůbec vrátím. Škoda a to mě začátkem roku tolik nadchlo...
každopádně je to asi průser. No nic nevyšlo to ani tentokrát. Nechápu, že se daří pořád jenom wowku. Konkurence je sice strašně moc, ale pořád TOR nabízí něco trochu lákavějšího. Já sice neumím zhodnotit ty boje po dosažení max. lvl. nikdy se mi ho v MMO nepodařilo dosáhnout, ale TOR mě zatím jako jediný fakt bavilo. Já ho sice koupený nemám, ale to proto, že na to nechci mít čas. Jsou lidi, který si na to podle mě čas udělaj...
@NateLogan (29.05.2012 12:50): Warhammer nemá free to play. Warhammer má len časovo neobmedzený trial do levela 10 (a len na vyhradenom servery). To je len trial / demo, pri F2P by malo byť možné sa dostať na maximálny level bez zaplatenia centu. WAR má 40 levelov a zadarmo je len prvých desať a žiadnym iným spôsobom ako byť subscriberom sa cez tento limit nedá dostať.

Podľa mňa EA neprizná neúspech, a na F2P to neprejde ani v najbližších 3 rokoch. Servery ale zrejme v tichosti mergnú ešte do konca roka.
@Ebb (29.05.2012 08:34): WAR už má nějaký pochybný F2P model... I když tedy nevypadá zrovna moc použitelně.

Podle mě EA, až přiznají neúspěch a sloučí servery, nasadí F2P model, kdy bude možné odehrát třeba 1/4 příběhu.
@Feidias (29.05.2012 11:26): Úspech TOR je vylúčený, 100 mil naspäť nezoženú ani za 20 rokov, a im je to jasné, preto už začali prepúštanie v Austin Bioware, vrátane Stephena Reida a prechádzajú do "conserve" módu tak ako s WAR.
http://www.pcgamer.com/2012/05/23/layoffs-hit-star-wars-the-old-republic/

Značne úsmevne vyhlásenie malo EA aj o ich prioritách - že TOR už nie je ich top 5 priorita (Famózny PR...). Zrejme najdrahšia hra v histórii je pár mesiacov po vydaní odsunutá na druhú koľaj (to tých 200 milionov v budgete je ešte dosť konzervatívny odhad, hovorí sa o rozmedzí 150 až 500 mil).
http://tor-talk.com/storm-preparation/
Jasně, u nás v guildě bývají k večeru tak 2-3 lidé online, ale pořád je to solidní MMO. :)
@Feidias (02.05.2012 15:33):Co si tak vybavuju, tak namaxovat troopera mi trvalo celý leden. Ve větší skupině to ale pak šlo s tím jedim rychleji. Jako sólo hráč jsem musel dělat všechny questy, které jsem dostal, abych se mohl posouvat v příběhu. Na heroic záležitosti pak bylo občas dost zdlouhavý hledat lidi přes LFG v chatu. No a na world bosse jsem často nedal partu dohromady vůbec...
@Feidias (02.05.2012 12:39): Ano, je to 8 příběhů, ale unikátní jsou jen ty hlavní pro každou třídu, zbytek se opakuje. Navíc jsem hrál s kamarádem, který měl jedi guardiana a bral mě s sebou na svoje questy, tudíž jsem už většinu znal i tak. Pak jsme se dohadovali ve větší skupině a já si vylosovoval zas toho guardiana - musím říct, že třeba Coruscant ještě dlouho vidět nemusím:-D
@Abel (02.05.2012 11:33): 4 byly ty povolání žejo? Já už si to moc nepamatuju. Byl jsem jen v Beťě a jeden ten free weekend jsem dával. Obé za Troopera. Tozn. jestli dobře počítám 8 linií příběhů. Twl to je stejně mazec hodně:))).
@Feidias (02.05.2012 11:22): Zatím ne, hrál jsem jen za commando troopera (50lvl) a jedi guardiana (36lvl). Pak mi došlo předplatné a já ještě neprodlužoval. Možná jsem měl zkusit Impérium, aby to bylo rozdílnější, ale nemám ho moc rád:-)
@7c (01.05.2012 08:45): Ale, jen tu trochu blbnu s přístupem k hodnocení her - asi nějaké jarní šílenství, už se to zase začíná vracet do normálu:-)

Poslední měsíc a půl jsem nehrál, takže moc nevím, kam se hra po patchích vyvíjí. Spíš čekám na nějaký pořádný datadisk. Zatím si ale za hodnocením stojím, pořád je to pro mě hra, která mi otevřela svět MMO. Bohužel pro ní jsem koncem února vyzkoušel, jak vypadá Cataclysm a propadl jsem mu. WoW je teď takové přístupnější, příběhově celistvé a celkově vyzrálejší.

Ta stovka je tak celkem subjektivní záležitost, hlavně z toho pohledu, že je to v podstatě první onlineovka, která mě doopravdy bavila. Když se ohlédnu zpět, tak mě ale pár věcí štve. Pořád jimi ale nejsou chudý end game content, horší pvp a operace nebo absence finderů. Jsem povětšinou stejně sólo hráč a chci si užívat svět a příběh. Horší už je ale taková generičnost TOR. Ve WoWku jsou postavy dost rozdílné jak vzhledem, tak i používanými mounty, tituly, companiony u hunterů pety atd. Tady mě trochu štve, že si jsou všichni podobní jako vejce vejci a jedna classa má i stejné lodě.

Ohledně přidávaného obsahu bych spíš u takto příběhově orientované hry uvítal nějakou další zápletku (ne nějaké zombie-like přídavky), přidávání planet, nových lodí, oživení vesmírných soubojů a vůbec více těžit z variability SW univerza. Jak jsem psal v komentu, aby se nesnažili konkurovat WoW, protože to jim zlomí vaz. Všichni víme, že BioWare umí vyprávět, ale technicky na výši moc nejsou a i EA je spíš orientováno na kvantitu než kvalitu. Tudíž mám trochu obavy:-)