@Gerret (27.08.2012 16:25): Připiš do zástupce za cestu v položce "Cíl" parametr "-dx9" (bez uvozovek).
Diskuze
Mám problém, spustím hru, vše jde v pohodě, ale jak dám nová hra, načítá se a pak vyskočí hláška:
Vyskytl se problém s vaším ovladačem zobrazení. váš systém možná nemá dostatek prostředků ke spuštění hry se zvoleným nastavením. Můžete to zkusit ještě jednou se stvajícím nastavením nebo jej snížit na nižší hodnoty. Ujistěte se, že máte nainstalované nejnovější ovladače a pro pomoc s vyřešením problému zkuste váš systém restartovat.
Ať tam nastavím jakkoliv nižší hodnoty, stejně mi to furt píše to samý.
Zkoušel jsem i aktualizovat ovladače grafiky a DX a stejně nic.
Neměl někdo podobný problém? Díky za každou pomoc.
Vyskytl se problém s vaším ovladačem zobrazení. váš systém možná nemá dostatek prostředků ke spuštění hry se zvoleným nastavením. Můžete to zkusit ještě jednou se stvajícím nastavením nebo jej snížit na nižší hodnoty. Ujistěte se, že máte nainstalované nejnovější ovladače a pro pomoc s vyřešením problému zkuste váš systém restartovat.
Ať tam nastavím jakkoliv nižší hodnoty, stejně mi to furt píše to samý.
Zkoušel jsem i aktualizovat ovladače grafiky a DX a stejně nic.
Neměl někdo podobný problém? Díky za každou pomoc.
@7c (19.08.2012 20:53): Rychlejší to je, ale Jensen vydrží bez augmentací hovno. Každopádně se těším až to projdu za Ramba.
Ja dokopy v inventári nemám ani poriadnu zbraň :D
@Walome (19.08.2012 18:56): "Rambo" je procházka růžovým sadem (a stokrát rychlejší). Jediný důvod pro "stealth" jsou XP navíc (nebo nezabíjení, a samozřejmě styl hraní, ale to teď nerozebírám).
@Nons3nse (19.08.2012 18:51): Rambo styl na nejtěžší je ta pravá výzva, projít stealth to umí každej šmoula už jen proto, že hra je na to dělaná.
@Nons3nse (19.08.2012 18:51): Stealth mě docela zprudka přestává bavit. Naopak si začínám s sebou nosit skutečné zbraně alespoň pro pocit... Asi se to zvrhne :D
Tak dnes som skúšal pre zmenu prejsť misiu rambo štýlom... Neúspešne.
Asi sa budem držať stealthu. Zatiaľ som nikoho v hre nezabil... aspoň myslím :D
Asi sa budem držať stealthu. Zatiaľ som nikoho v hre nezabil... aspoň myslím :D
@Nons3nse (18.08.2012 17:44): Já se nedivim, že si ty lidi myslej, že to tam neni, to je fakt hodně nešikovný.
@Walome (18.08.2012 17:38): Mne tiež trvalo, dokedy som to našiel ;)
@Cobot (18.08.2012 16:37): Aha, to je hezky schovaný. Ale dík.
@Walome (18.08.2012 16:21): Stáhnout jde
@Cobot (18.08.2012 15:39): No právě že neni - autor ji chce mít 100% hotovou a co jsem tak četl, tak není možná si ji stáhnout. Snad ne ani tu betu na původní hru, aspoň teda to psali jedinci v diskuzi.
Nestretol sa niekto s problemami s mysou? Konkretne takym, ze cumim bud do stropu, alebo do zeme. Pohnem mysou o zopar milimetrov a skoci to na druhu stranu - ako keby som mal sakramentsky vysoku sensitivitu (ale fakt to skace len hore / dole, nie ako v pripade vysokej senzitivity)
Je mozne, ze bude problem v mojom setupe (OS X Mountain Lion - Windows 7 Home premium 64bit virtualizovany cez najnovsiu verziu Parallels desktop), ale prosim o radu len ked ste sa s niecim podobnym stretli.
Rad typu "skus ten Win cez dual boot", "skus 32bit win", "skus verziu priamo pre OS X" si nasekam na kazdy prst desat aj sam :)
Edit: skusal som aj komplet periferie cez bluetooth; aj vsetko odpojene so zapojenou len USB mysou - rovnaky vysledok
Je mozne, ze bude problem v mojom setupe (OS X Mountain Lion - Windows 7 Home premium 64bit virtualizovany cez najnovsiu verziu Parallels desktop), ale prosim o radu len ked ste sa s niecim podobnym stretli.
Rad typu "skus ten Win cez dual boot", "skus 32bit win", "skus verziu priamo pre OS X" si nasekam na kazdy prst desat aj sam :)
Edit: skusal som aj komplet periferie cez bluetooth; aj vsetko odpojene so zapojenou len USB mysou - rovnaky vysledok
@Walome (18.08.2012 15:32): čeština je a je v podstatě i hotová. Jen jsou tam prý nějaké překlepy. Každopádně autor to přerušil a dělá češtinu na Mass Efect 3.
Tyjo, ještě není hotová čeština, ani pro dlc ani pro původní hru. Docela fail.
@Walome (07.08.2012 11:34): Jo, ten epilog zdá se navazuje na to nejbočnější tlačítko, vždy se tam zmíní o troskách. A Jensen to z Reedové pořád nevymlátil, takže...
@7c (07.08.2012 11:31): Však jo, tyhle ečívmenty byly třeba už v Commandos, kdes dostal medaily podle toho, jak jsi misi zvládnul. Nebo v Medal of Honor, to samý. Žádná novinka.
@Bodkin (07.08.2012 11:34): Jo tys mluvil o HR, já myslel, že o DE. Nevim, kolik to má konců, mně se nelíbil tradičně ani jeden (až na to je všechny povraždit, což jsem si vychutnal v IW).
@Bodkin (07.08.2012 11:34): Jo tys mluvil o HR, já myslel, že o DE. Nevim, kolik to má konců, mně se nelíbil tradičně ani jeden (až na to je všechny povraždit, což jsem si vychutnal v IW).
@Walome (07.08.2012 11:20): To je blbost, nenutí tě to nijak hrát. Snad jen tě to donutí pustit si to někdy znova a zkusit to trošku jinak. Na druhou stranu, dobře udělané 'achievy' měl Mass Effect či Alpha Protocol (nebo v podstatě už první Fallout), ty každopádně nikam nevyskakují, což je škoda. Lidi by si pak všimli, jak je to dobrý nápad.
Konce to mělo 4, ne? Tedy byly tam čtyři tlačítka.
@7c (07.08.2012 11:31): :D Jednička je stále lepší v téměř každém ohledu.
Konce to mělo 4, ne? Tedy byly tam čtyři tlačítka.
@7c (07.08.2012 11:31): :D Jednička je stále lepší v téměř každém ohledu.
@Bodkin (07.08.2012 09:44): No, pořád lepší než jednička. Jen škoda toho nevyužitého střílení - zbraně jsou tu zhruba 5x zábavnější, ale cca 10x méně užitečné.
@Walome (07.08.2012 11:20): Ne, jsou tu čistě proto, že jde o "standardní" funkci dnešní doby - podobně jako odkaz na Facebook a Twitter na každém webu nebo voda ke kávě. Krom toho, projití hry bez zabití nebo alarmu je na stupnici obtížnosti na stejné úrovni jako zabití prvního bosse - jen to trvá déle. Jinak řečeno, "achievements" jsou v DXHR čistě pro zábavu.
Pokud mám uvést příklad hry, kde je nějaká podobná funkce jako dnešní "achievements", ale jde o opravdové "achievements", tak je to například Aliens vs Predator (AVP1) "Cheat Codes".
@Walome (07.08.2012 11:20): Ne, jsou tu čistě proto, že jde o "standardní" funkci dnešní doby - podobně jako odkaz na Facebook a Twitter na každém webu nebo voda ke kávě. Krom toho, projití hry bez zabití nebo alarmu je na stupnici obtížnosti na stejné úrovni jako zabití prvního bosse - jen to trvá déle. Jinak řečeno, "achievements" jsou v DXHR čistě pro zábavu.
Pokud mám uvést příklad hry, kde je nějaká podobná funkce jako dnešní "achievements", ale jde o opravdové "achievements", tak je to například Aliens vs Predator (AVP1) "Cheat Codes".
@Bodkin (07.08.2012 11:16): To je blbost - je to uměle vytvořenej systém pro umělej pocit toho, jak seš dobrej a "nutí" tě to hrát "nějak". Já si rád hraju po svým.
A samozřejmě, že hra musí brát v potaz jeden z konců a ne všechny tři... ačkoli IW to tak nějak zvládlo.
A samozřejmě, že hra musí brát v potaz jeden z konců a ne všechny tři... ačkoli IW to tak nějak zvládlo.
@Walome (07.08.2012 10:55): Yay, odkaz na jedničku! Který navíc bere v potaz jen ten autodestrukční konec! Vše je zachráněno!
@John Mirra (07.08.2012 11:13): Přesně. To je smrt pro lidi, kteří musí mít vše odškrtnuté. Krom toho, projdi hru bez zabití/alarmu má o něco větší váhu, než zabij prvního bosse.
@John Mirra (07.08.2012 11:13): Přesně. To je smrt pro lidi, kteří musí mít vše odškrtnuté. Krom toho, projdi hru bez zabití/alarmu má o něco větší váhu, než zabij prvního bosse.
Jo na Steamu, tak to jo. A já tu ečívmentovou tabulku pořád hledal ve hře... No tak lidi holt mají rádi, když si můžou odškrtávat jednotlivé kolonky :)
@John Mirra (07.08.2012 11:08): Něco uděláš (třeba najdeš já nevim všechny tyčinky v jednom levelu) a dostaneš ečívment a všichni na steamu pak viděj, jakej seš borec, že máš ty ačívy. Něco jako tady = úplně k hovnu :)
O jakých ečívech to pořád mluvíte?
@Bodkin (07.08.2012 10:43): Ne, jen ta muzika :) A malý epilog s Bobem Pagem a tou tvojí holkou, Megan?
@Walome (07.08.2012 10:42): Byl tam nějaký filmeček? Gah.
@Bodkin (07.08.2012 10:39): Já taky. Konec byl divnej, to spoileráku.
VON SE NEDOKOUKAL NA KONEC CREDITŮ! ZABTE HO!
VON SE NEDOKOUKAL NA KONEC CREDITŮ! ZABTE HO!
@Walome (07.08.2012 10:26): Fakt? Já to tedy hned vypnul a šel spát.
A ten ečív za nezabíjení jsem nedostal, sakra práce. Plus co měl k sakru znamenat ten konec, milion a jeden zombie. Vyšťavil jsem všechny tyčinky na neviditelnosti.
A ten ečív za nezabíjení jsem nedostal, sakra práce. Plus co měl k sakru znamenat ten konec, milion a jeden zombie. Vyšťavil jsem všechny tyčinky na neviditelnosti.
@Bodkin (07.08.2012 10:16): myslím tu z původního Deus Ex
@Walome (07.08.2012 09:46): Tu si také nepamatuji. Žádnou si nepamatuji.
@Bodkin (07.08.2012 09:44): 70 je tak akorát ;) ale já dal 75 za tu závěrečnou skladbu.
@Bodkin (07.08.2012 03:00): To je věc, která původnímu Deusu chybí - kick ass hláška. Z "trust no one" už se stalo klišé :)
I never asked for this.
@USER47 (29.07.2012 23:24): Prostě jsem chtěl jít touhle cestou! :) Dopsal jsem příspěvek a po třech pokusech se nakonec podařilo. Jakým způsobem netuším.
Měl jsem podobnej problém s ventilačkou někde v misi s mladým Tongem, ale nakonec jsem se tam myslím nějak nacpal...Asi to chce mlátit do tlačítek tak dlouho, až se ti podaří nějakej skrčskok:).
(ačkoli na sto pokusů by mě to asi nebavilo a radši bych zvolil jednu z mnoha jinejch cest:)).
(ačkoli na sto pokusů by mě to asi nebavilo a radši bych zvolil jednu z mnoha jinejch cest:)).
Otázka: Přisunul jsem si doprostřed místnosti vysokou bednu tak, aby nad ní byl vlez do ventilačky, kterou jsem do místnosti prolezl. Je snad jen hloupý vtip, že do ní nemohu vlézt zpátky? Zkoušel jsem dovnitř skočit, ale Adam se buď napřímí (když jsem skrčený) nebo skrčí (když stojím).
Po stém pokusu už to považuji za docela trapas.
Po stém pokusu už to považuji za docela trapas.
V DA se mi libil ten novy, prisnejsi hodnotici system stealth postupu. A samo o sobe z toho vychazi, ze v Double Agent nejenom ze muzes omracovat, ale melo by byt mozne hru projit i bez omracovani. Mechanikami se DA od CT nijak nelisi, jen je vyrazne hur designovany, odehrava se prevazne za dne a je silene zabugovany.
V DA volba omráčení je...tuším, že po klasickým chytnutí pod krkem levým tlačítkem podřízneš, pravým tlačítkem přidusíš. Upřímně řečeno mi to v tomhle ohledu nepřišlo moc odlišný od Chaos Theory, a to jsem ty hry hrál těsně po sobě.
@USER47 (29.07.2012 00:55): Asi jak pro koho. Ve většině misí v DA musíš zabíjet (ani zde není volba omráčení), kdežto v CT se dá většina stráží obejít bez omráčení.
Ale jo, mise na JBA základně byly asi to nejlepší na DA. Jen nebýt tak zabugované :-(
Ale jo, mise na JBA základně byly asi to nejlepší na DA. Jen nebýt tak zabugované :-(
@NateLogan (28.07.2012 23:50): No nevím, mně spíš přijde, že Chaos Theory k tomu omračování všech dost svádí. Narozdíl od Double Agenta, kde v misích na JBA základně naopak omračovat vůbec nesmíš. Máš to naopak:).
@NateLogan (28.07.2012 23:50): Já stealth hry s vyjímkou Hitmana a Deus Ex nehraju. Obecně to nemám rád. Čímž chci říct, že takhle mě to taky dost uspokojuje :)
@Sinister (28.07.2012 16:01): Protože je to větší výzva a jde o ten "pravý" stealth postup. Proto je taky Chaos Theory milionkrát lepší než Double Agent :)
@Kubulus (28.07.2012 14:49): Proč bez take downů? Ghost i pacifist hodnocení dosáhneš i s nimi.
Neviditelnost má hlavně smysl z toho důvodu, pokud chceš hrou pocházet bez takedownů. Na rozdíl od jiných her lze HR projít už při prvním hraní pacifisticky. A souboje s bossy jsou vskutku debilní, ale dají se i s naprosto zoufalou postavou, s využitím okolního prostředí. Jak se tu už řešilo, na toho hromotluka stačí házet sudy s plynem, tu ženskou zas donutit zničit ty generátory elektřiny. S Namirem to je horší, zvlášť když člověku vypnou augmentace - tam jsem se opravdu zapotil :-)
@USER47 (28.07.2012 12:13): Nějak zvlášť nepotřebuju nikam spěchat. Sledování vzorců pohybu je snad jediná zábava ve stealth hraní. Speedruny jsou pro děti :)
"A co se neviditelnosti týká - jsem nepřítelem takových pitomých schopností, do hry nezapadajících u všech možných her. Nemá tam co dělat (nadto ani na nejtěžší obtížnost nemá využití)."
Nemá využití? Tak to si ještě počkej na konec.:D
Jinak využití má i v průběhu hry, velmi často jsem ji zapínal na zlomek sekundy u přecházení mezi kryty, nemusíš pak čekat, jak se kde kdo otočí, a postupuješ levelem rychleji.
Nemá využití? Tak to si ještě počkej na konec.:D
Jinak využití má i v průběhu hry, velmi často jsem ji zapínal na zlomek sekundy u přecházení mezi kryty, nemusíš pak čekat, jak se kde kdo otočí, a postupuješ levelem rychleji.
@Say (28.07.2012 00:58): Je to paradoxní, ale teoreticky nejslabší zbraň v AP (tedy pistole a především schopnost jí používat vylepšená cca do poloviny) byla klíčem k vybíjení bossů.
@Bodkin (28.07.2012 00:46): Jo, ta ruská guma byla u mě hřebem do rakve nad AP.