musim pridat <ironicky>.. pac dota ani hon mi prave jakozto lamerovi prehledny neprijdou ;-)
Diskuze
Áno. Ne tak jako v jedničce (v jedinečné jedničce) , ale jo. Je to v pohodě.
chcete rict - je prehledny a vidim co se deje? ;-)
Nonechtěk jsem lolko zmiňovat :-D
I HoN mi přijde že strašně svítí.
I HoN mi přijde že strašně svítí.
Huh, graficky je to právě paráda, nic ti tam nebije do očí a při team fightu od sebe rozeznáš hrdiny.
no graficky to vypadá dost shity
@Longin (26.08.2012 14:18): Dota-like? Hah.
@Longin (26.08.2012 13:46): Na DOTA 2? To záleží, jestli se k ní dostanu, dokud existuje teoretický zájem a pokud je to alespoň trochu zábavné, zatím mě žádná MOBA nepřesvědčila je to dobrý nápad.
>_<
uvidíme tak za rok no, jestli si na tohle vzpomenete ^_^
uvidíme tak za rok no, jestli si na tohle vzpomenete ^_^
@7c (26.08.2012 12:36): Ovšem, vetřelci do nich nakladli vajíčka a pak se rozprskli, když emzáci lezli ven...
@Bodkin (26.08.2012 11:45): Na tvém místě bych místní uctívače moc nedráždil - víš jak dopadly dvojčata...
@Longin (26.08.2012 11:22): Wow, just wow. Dota 2 je nové zjevení Ježíše Krista, očividně. Jdu si přinést kladivo a hřeby.
A křičím: "Žvásty!"
A křičím: "Žvásty!"
No a jelikož už tam žádný záporný neni tak nevím kdo to byl :-D
nějakej hajzlík ti dal zápornej koukám
Lidi ohodnoťte mi komentář :-D
@Garret (25.08.2012 19:11): tak tohle ostatní MOBA nemají no 8-)
Moc hezké že to tu někdo přidal. Kdyby si chtěl někdo zahrát, pište.
BTW. kámoš letí do Seattlu kvůli práci a bude mít možnost zkouknout průběh Internationalu, takže doufám, že mi sebou přinese pár podepsaných plakátů :D.
BTW. kámoš letí do Seattlu kvůli práci a bude mít možnost zkouknout průběh Internationalu, takže doufám, že mi sebou přinese pár podepsaných plakátů :D.
@Longin (25.08.2012 11:05): ti komentátoři jsou neskuteční :D
Sestřih toho nejlepšího z Defensu aneb Dota rulezz :P
http://www.youtube.com/watch?v=Y6W376wMpdk
http://www.youtube.com/watch?v=g9omEn3jpnk
a zítra začíná první fáze Internationalu, kterou můžete sledovat přes Spectato klienta a vyzkoušet si tak běh Doty na svém PC.
Viz http://www.dota2.cz/novinky/seznam-zapas ... -internationalu-2012
http://www.youtube.com/watch?v=Y6W376wMpdk
http://www.youtube.com/watch?v=g9omEn3jpnk
a zítra začíná první fáze Internationalu, kterou můžete sledovat přes Spectato klienta a vyzkoušet si tak běh Doty na svém PC.
Viz http://www.dota2.cz/novinky/seznam-zapas ... -internationalu-2012
Tak toto má něco do sebe :-D
No ještě že sem musel mít vypnutý zvuk :-D
:( Red orchestra je boží! :(
@Bodkin (21.08.2012 22:19): ne nemám tě rád (už jenom za Red Orchestru :P)
@Isair (21.08.2012 22:32): nechal jsem se unést no, tak se omlouvám, ale v některých výrocích o porovnávání Doty a jejich klonů si stejně budu stát na hlavě :-)
@7c (21.08.2012 23:19): ano jistě pane grammar nazi
@Isair (21.08.2012 22:32): nechal jsem se unést no, tak se omlouvám, ale v některých výrocích o porovnávání Doty a jejich klonů si stejně budu stát na hlavě :-)
@7c (21.08.2012 23:19): ano jistě pane grammar nazi
@Isair (21.08.2012 21:53): Jediná věc horší než sektářský fanatismus mezi těmi jednotlivými náb..., chci říci hrami, je snad už jen to otřesné vyjadřování, které stejnou měrou przní jak český, tak i anglický jazyk :)
@Longin (21.08.2012 22:13): Ne vážně, jen to v kontextu tvých dalších příspěvků vyznělo vtipně... tím vším "osočováním" hodnotících, kteří udělili méně než 80%, "napadání" LoLka(řů) eh, vynucování si svých "objektivních fakt" (:p), až jsem měl chvílemi pocit, že tě za to Valve snad platí, nebo začali také s oním zaváděním ;).
Takže klíč nee? :(
@Isair (21.08.2012 21:53): Jako bych to myslel vážně? Reagoval jsem na to, že mám kámoše, co je přeučuju na Dotu 2 a majorita vět na Ventrilu se týká toho, jak je tenhle prvek shit, protože to není jako v LoLku
@kurcatovium (21.08.2012 20:10): a copak se ti nelíbí? Reagoval jsem a podložil argumenty.
To jste vážně čekali, že se diskuze neobejde bez srovnání? Časem by to tu stejně někdo hodil nebo fanoušek LoLka by reagoval na komentář srovnávající obě hry.
@kurcatovium (21.08.2012 20:10): a copak se ti nelíbí? Reagoval jsem a podložil argumenty.
To jste vážně čekali, že se diskuze neobejde bez srovnání? Časem by to tu stejně někdo hodil nebo fanoušek LoLka by reagoval na komentář srovnávající obě hry.
"Podezřívám Riot, že závádí do hlav svých hráčů fanatismus"
Vzhledem k tomu, co zde autor tohoto výroku nyní předvádí, to zní opravdu kouzelně:).
Každopádně mi Dotu 2 dokázal solidně znechutit.
Vzhledem k tomu, co zde autor tohoto výroku nyní předvádí, to zní opravdu kouzelně:).
Každopádně mi Dotu 2 dokázal solidně znechutit.
Tohle vážně nemá cenu, kurcatovium out.
@Longin (21.08.2012 19:33): Za jeden klíč se ti přestanu smát tak často a nejspíše si to (DOTA 2) zkusím zahrát i bez předsudků!
Mám asi 7 volných betaklíčů na výměnu, tak jestli máte na steamu nějaké zajimavé hry, tak můžu tradnout
@kurcatovium (21.08.2012 17:27): to že je průběh hry rychlejší neznamená, že je akčnější. LoLko se může se svou intenzitou ganků (ehm kdy se konečně ten náš jungler unáhlí?) zahrabat a to i v jeho competitivě scéně. Trojlinky (či 4-1-0 nebo agresivní push 5-0-0 do 15-20 minut) je jistě v LoLku exotika. Ohledně portování v Dotě pokud má hrdina nato cooldown, který umožňuje v pár sekundách změnit průběhy huntění nějakého chudáka nebo defování tolik významných věží. Co dělá fighty v LoLku akční jsou možná majoritně krátké cooldowny spellů, jenomže to taky souvisí s obecnou charakteristikou spellů, kde LoLko dokola jede na mixaci nuků.
@Redfield (21.08.2012 17:32): uf
Nelibost str/agi/int a jeho implementace do vlastností je tvůj subjektivní názor, tak ok no.
magic rezistence: Však tam je vše, co je potřeba. Jseš late carry dmg-dealer a od tvé práce tě zdržujou nepřátelští disableři a highdmg spelly? Koupíš si Black King Bar, který ti na většinu spellů poskytne imunitu.
Nevadí ti disably, ale nepřátelé jsou schopni tě sejmout dmg ze spellů? Koupíš si item Cloak (upgradnutelný na Hood of Defiance) a zvýšíš si svoji přirozenou spell rezistance (25%).
Bude se na ten item blbě šetřit? Pickneš hrdinu Rubicka, jehož pasivka je aura dodávají spell rezistenci.
Jseš hnusnej AoE spell caster a nepřátelům už moc neubližuješ? Našetříš si na Veil of Discord, který v určité oblasti hrdinům na určitý čas spell rezistenci sníží.
Tým je založenej na pushi a nepřátelé mají zas AoE čističe, tak se musí koupit Pipe of Insight, který poskytne v oblasti spojeneckým jednotkách bariéru na 400 spell dmg.
Více itemů by jenom hru přeplácalo.
zaměřovače: pseudohardcore prvek. Některé spelly prostě musíš umět mířit a mít odhad, jaký mají dosah.
to další nechci komentovat a ano...Dota má propracovanější hery a to je taky důvod proč jsem se od LoLka vrátil zase zpět k Dotě. V LoLku mi právě jako jediný originální hero přišel blood-based Vladimir :-).
Stromky/keře v LoLku vs fog a cliffy v Dotě to je taky kapitola sama o sobě.
No a denying je třeba zmínit...opět pseudohardcore prvek hry, který Riot dal pryč, aby zas o něco smazal rozdíly mezi nováčky a skillery (ale kurva, jak někdo může nejen v téhle hře s tímhle souhlasit???) a vybalancoval early fázi mezi melee a ranged hrdiny, což je upřímně taky hloupost (a mám co dělat, abych nepoužil über sprosťánu). Balancuje to prd a zrovna v Dotě jsou melee hrdinové, kteří si ranged dávají, ale to souvisí s tím, aby hráč se naučil hrát pasivně a nebyl frustrovaný z toho, že si to nedává. Když je v LoLku proti tobě nějaký hero/champ, který je na určitou lajnu a fázi hry "silný", tak se budeš pouštět do sebevražedných akcí proti němu? Ovlivní to prvek deny? Nehledě na to, že pomocí deny lze ovlivňovat push creepů a lze je třeba tak udržovat co v nejbezpečnější blízkosti spojenecké věže.
@kurcatovium (21.08.2012 17:27): to že je průběh hry rychlejší neznamená, že je akčnější. LoLko se může se svou intenzitou ganků (ehm kdy se konečně ten náš jungler unáhlí?) zahrabat a to i v jeho competitivě scéně. Trojlinky (či 4-1-0 nebo agresivní push 5-0-0 do 15-20 minut) je jistě v LoLku exotika. Ohledně portování v Dotě pokud má hrdina nato cooldown, který umožňuje v pár sekundách změnit průběhy huntění nějakého chudáka nebo defování tolik významných věží. Co dělá fighty v LoLku akční jsou možná majoritně krátké cooldowny spellů, jenomže to taky souvisí s obecnou charakteristikou spellů, kde LoLko dokola jede na mixaci nuků.
@Redfield (21.08.2012 17:32): uf
Nelibost str/agi/int a jeho implementace do vlastností je tvůj subjektivní názor, tak ok no.
magic rezistence: Však tam je vše, co je potřeba. Jseš late carry dmg-dealer a od tvé práce tě zdržujou nepřátelští disableři a highdmg spelly? Koupíš si Black King Bar, který ti na většinu spellů poskytne imunitu.
Nevadí ti disably, ale nepřátelé jsou schopni tě sejmout dmg ze spellů? Koupíš si item Cloak (upgradnutelný na Hood of Defiance) a zvýšíš si svoji přirozenou spell rezistance (25%).
Bude se na ten item blbě šetřit? Pickneš hrdinu Rubicka, jehož pasivka je aura dodávají spell rezistenci.
Jseš hnusnej AoE spell caster a nepřátelům už moc neubližuješ? Našetříš si na Veil of Discord, který v určité oblasti hrdinům na určitý čas spell rezistenci sníží.
Tým je založenej na pushi a nepřátelé mají zas AoE čističe, tak se musí koupit Pipe of Insight, který poskytne v oblasti spojeneckým jednotkách bariéru na 400 spell dmg.
Více itemů by jenom hru přeplácalo.
zaměřovače: pseudohardcore prvek. Některé spelly prostě musíš umět mířit a mít odhad, jaký mají dosah.
to další nechci komentovat a ano...Dota má propracovanější hery a to je taky důvod proč jsem se od LoLka vrátil zase zpět k Dotě. V LoLku mi právě jako jediný originální hero přišel blood-based Vladimir :-).
Stromky/keře v LoLku vs fog a cliffy v Dotě to je taky kapitola sama o sobě.
No a denying je třeba zmínit...opět pseudohardcore prvek hry, který Riot dal pryč, aby zas o něco smazal rozdíly mezi nováčky a skillery (ale kurva, jak někdo může nejen v téhle hře s tímhle souhlasit???) a vybalancoval early fázi mezi melee a ranged hrdiny, což je upřímně taky hloupost (a mám co dělat, abych nepoužil über sprosťánu). Balancuje to prd a zrovna v Dotě jsou melee hrdinové, kteří si ranged dávají, ale to souvisí s tím, aby hráč se naučil hrát pasivně a nebyl frustrovaný z toho, že si to nedává. Když je v LoLku proti tobě nějaký hero/champ, který je na určitou lajnu a fázi hry "silný", tak se budeš pouštět do sebevražedných akcí proti němu? Ovlivní to prvek deny? Nehledě na to, že pomocí deny lze ovlivňovat push creepů a lze je třeba tak udržovat co v nejbezpečnější blízkosti spojenecké věže.
Taky je pořád šance dostat hru zadarmo přes HW survey: http://www.dota2.com/survey/experience/ ... i když to může trvat a i tak je výsledek nejistý.
na aukru můžeš koupit klíč i levněji, každopádně mám člověka který prodává acc s dotou 2 za 200kč, tak pokud by jsi měl zájem, napiš PM =)
Už aby Dotka 2 vyšla, pretože sa mi nechce dávať za ňu 25 eur, keď viem, že bude zadarmo a tak si stačí len počkať, no to čakanie je unavujúce. :D Týmto komentárom som vlastne povedal, že som nič nepovedal...
@Longin (21.08.2012 16:18): Především asi to, že některé ty nedostatky z původní Doty ve hře zůstaly. Nikdy jsem třeba nebyl zrovna fanoušek str/agi/int systému v Dotě. Především se mi nikdy moc nezdálo, že str a agi poskytují jak dmg, tak výdrž, int "pouze" dmg a manu. Int by podle mého neuškodilo, kdyby přidávala spell resist a dmg v jiné formě než + do autoattacku. S tím taky souvisí, že v Dotě je podle mého příliš málo itemů (2 kompletní tuším), které dávají možnost hráči snížit dmg z obdrženého magic dmg. Celkově se mi systém int hrdinů/mágů v Dotě nikdy moc nelíbil.
Taky jsem nepochopil proč v Dotě není "zaměřovač" na cone spelly stejně jako na AoE spelly. Podle mého jsou u příliš mnoha hrdinů pasivky nahrazující klasické spelly, v horším případě unikátní aury (Leoric jako odstrašující příklad). Ale to je spíš záležitost starších hrdinů jestli se nepletu, u těch novějších jsem si těchto neduhů buď nevšiml, nebo mi nevadily.
Taky "outer" věže by mohly mít trochu větší dmg, les by mohl podle mého být udělán trochu líp, UI obchodu by neuškodilo předělání (asi jediná vada na kráse jinak skvělého UI), nadmíra active itemů, které umožňují větší všestranost než je u týmové hry zdrávo...
Na druhou stranu se ale musí uznat, že třeba většina hrdinů je velmi propracovaných a odlišných (velký rozdíl oproti LoL), líbí se mi výhoda "high ground" (i když pozůstatek z W3 a mnou nenáviděné ovlivňování hitů se mi tenhle prvek moc líbí), orby...
Všechno ber trochu s rezervou, naposledy jsem hrál D2 asi před půl rokem a je možné, že se toho většina změnila.
PS: Záměrně nezmiňuji denying, protože u toho si stále nejsem jistý, jestli je to výhoda nebo ne, a forest/jungle, protože netuším, jak moc je opravdu "viable".
Taky jsem nepochopil proč v Dotě není "zaměřovač" na cone spelly stejně jako na AoE spelly. Podle mého jsou u příliš mnoha hrdinů pasivky nahrazující klasické spelly, v horším případě unikátní aury (Leoric jako odstrašující příklad). Ale to je spíš záležitost starších hrdinů jestli se nepletu, u těch novějších jsem si těchto neduhů buď nevšiml, nebo mi nevadily.
Taky "outer" věže by mohly mít trochu větší dmg, les by mohl podle mého být udělán trochu líp, UI obchodu by neuškodilo předělání (asi jediná vada na kráse jinak skvělého UI), nadmíra active itemů, které umožňují větší všestranost než je u týmové hry zdrávo...
Na druhou stranu se ale musí uznat, že třeba většina hrdinů je velmi propracovaných a odlišných (velký rozdíl oproti LoL), líbí se mi výhoda "high ground" (i když pozůstatek z W3 a mnou nenáviděné ovlivňování hitů se mi tenhle prvek moc líbí), orby...
Všechno ber trochu s rezervou, naposledy jsem hrál D2 asi před půl rokem a je možné, že se toho většina změnila.
PS: Záměrně nezmiňuji denying, protože u toho si stále nejsem jistý, jestli je to výhoda nebo ne, a forest/jungle, protože netuším, jak moc je opravdu "viable".
Je to jak do dubu... Adolfik je zřejmě nepoučitelný flamer a vždy si hledá to svoje vysvětlení, které se mu zrovna hodí do krámu. Ano, stojím si za tvrzením, že LoL je akčnější. Nikoliv však v počtu kliků za minutu (to je zas kravina), ale v tom, že recall tě nic nestojí, není třeba se zaobírat denyováním a celkově je (zpravidla) průběh hry znatelně rychlejší. V Dotě je zkrátka potřeba víc taktizovat.
blablabla
Lidi noták, prostě každej máme jinačí chutě, tak to je a tak to bude, tak se tu nehádejte kvůli doslova a s prominutím pičovině...
Lidi noták, prostě každej máme jinačí chutě, tak to je a tak to bude, tak se tu nehádejte kvůli doslova a s prominutím pičovině...
@kurcatovium (21.08.2012 16:18): LoLko jde akčnějším směrem?
Takže se v LoLku se odehrává víc ganků? To že hráčovo APM překračuje hodnoty 100-150 dává nějaký smysl nebo je to jenom "čím víc klikám, tím jsem víc pro"?
Ne tady internetové fráze "směju se ti, padám na kolena, ale v realifu mám krutej pokerface" padají spíš na tebe ;)
Takže se v LoLku se odehrává víc ganků? To že hráčovo APM překračuje hodnoty 100-150 dává nějaký smysl nebo je to jenom "čím víc klikám, tím jsem víc pro"?
Ne tady internetové fráze "směju se ti, padám na kolena, ale v realifu mám krutej pokerface" padají spíš na tebe ;)
Epické, vskutku epické! Asi jsem na stejné vlně jako Redfield, kdy se musím Adolfikovým názorům opravdu smát. Nehodlám rozpoutávat nekončící flame Dota vs. LoL, protože to nikam nevede. Ty hry jsou stejně totiž úplně o něčem jiném. Základní princip je sice stejný, ale LoL jde mnohem akčnějším směrem, kdežto Dota sází víc na strategii. A je už pak na uvážení každého soudruha, co mu sedí víc. Mě obě hry baví zhruba stejně, každá má v něčem navrch, ani jedna není dokonalá. Aspoň pro mě ne.
a co ti na Dota 2 vadí (nemyslím jedničku s jejími nedostatky ohledně enginu a platformama, kde se dala hrát)?
@Longin (21.08.2012 15:59): Proč bych měl dávat 0%? Ta hra má svoje kvalitní prvky, ale jenom proto, že jsem nedal 100% jako ty, tak jsem hned D2 hater a LoL lover? To si prostě nedokážeš připustit, že někdo má radši něco jiného než ty? Protože přesně takhle na mě působíš.
@Redfield (21.08.2012 15:29): já fakt nevím, co si od tohodle slibuješ. Chceš se tu hádat o tom, kdo blbě chápe definici objektivity?
Ty jestli budeš D2 dále hrát, tak ten svůj přístup k ní prostě nezměníš, protože cokoliv co bude jinak než v tvém milovaném LoLku bude pro tebe shit. (OMG proč jsem pořád zaseklej! V lolku takový dlouhý disably nebylyyy!). Místo toho aby sis třeba uvědomil, že je to fajn a že hra získává na akci a tlaku na hráče.
Bohužel jestli máš rád pojem casual a seš názoru, že v competitive playingu by se měli mazat rozdíly mezi skillery a nováčky, tak u toho LoLka zůstaň a D2 napař rovnou 0% :-)
Ty jestli budeš D2 dále hrát, tak ten svůj přístup k ní prostě nezměníš, protože cokoliv co bude jinak než v tvém milovaném LoLku bude pro tebe shit. (OMG proč jsem pořád zaseklej! V lolku takový dlouhý disably nebylyyy!). Místo toho aby sis třeba uvědomil, že je to fajn a že hra získává na akci a tlaku na hráče.
Bohužel jestli máš rád pojem casual a seš názoru, že v competitive playingu by se měli mazat rozdíly mezi skillery a nováčky, tak u toho LoLka zůstaň a D2 napař rovnou 0% :-)
@Longin (21.08.2012 11:55): Prostě blbost. Je jedno kolik máš, kde nahráno, ale tvůj názor je objektivní tak maximálně pro tebe. Pro mě je tvůj názor stejně subjektivní jako můj, tak nechápu proč bych se měl řídit podle toho tvého.
kdo hrál jedničku, pochopí jistě kvality tohodle videa
http://www.youtube.com/watch?v=d1l_6-JbBA4
http://www.youtube.com/watch?v=d1l_6-JbBA4
Já se to tu snažím vysvětlit horem spodem, ale někdo to prostě pochopit nechce =)
@7c (20.08.2012 20:14): Ta hra ale v podstatě už vyšla, tak nějak plynule přešla z bety a je možné si ji koupit (i když ne klasicky přes Steam, ale přes speciální Dota Store , kupujete v podtatě early access do budoucí F2P hry). Je to prostě jenom neortodoxní přístup Valve k vydávání her, proč by se tomu databáze her nemohla přizpůsobit?