Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Fritol (31.10.2012 22:31): vždyť to NEJDE! To je na tom ten největší voser :-D
Tak jednička smysl dává, od první vraždy víš jak to dopadne, ale musíš s tím šaškem zabít další 4 lidi než to dojde i jemu, pak se hra najednou změní na fantasy a na konci uvidíš nápis na zdi, z čehož stejně nejsi moudrej.

Aaaa, jenom si na to vzpomínám a otevírá se mi kudla v kapse. Nejhorší je, že to byla první hra, kterou jsem si koupil na nové pc = 4 roky člověk nehraje nový hry a jako první projde TOHLE!
Na tom AC je nejhorší, že to hezky vypadá, hezky to funguje, ale prostě mě to děsně nebaví. Ani běhání/skákání, ani boje, ani vraždění, příběh samozřejmě už vůbec... prostě nic.
Je někde k sehnání základní příběh hry Desmond i Altair. Vůbec mě to nebaví, takže to už hrát nebudu, ale chtěl bych si zahrát dvojku, tak abych o něco nepřišel. Díky.
Takže dohráno. :-) Začal jsem dvojkou a chtěl jsem vědět, jak je to příběhově před ní... hratelnost je podobná, byť chudší, ale táhlo mne vpřed chtění vědět, jak to dopadlo. Konec na poměry série vcelku normální. :-D

Je pravda, že kdybych tento díl hrál jako první, nejspíš bych měl motivaci to dohrát o dost menší. Chválím vynikající Acre a nenávidím Jeruzalém s rozhledovýma věžema, které jsou snad buglé nebo co - nejde na pozorovatelnu pro odhalení mapy pořádně vylézt bez pětiminutového zkoušení. :-(
Say: A já jsem klasicky s tím ENB nezaznamenal rozdíl... :-D Je to možná nějaké hnědší, ale že by to ve mně vyvolávalo dojem větší reálnosti, to zrovna nee. ;-)
A zrovna ztmavování stínů mě vadí :-) kontrastní prvek, nicméně totálně nereálnej.
No nevidím důvod, proč bych na monitoru nemohl přidat barvě trochu červený (teplotu barev mám nastavenu standardně na teplou). Jinak ano, jsou configy a dll, co nemají skoro žádný vliv na plynulost ( a přesto dobře vypadají) a naopak jsem se setkal s příšernejma, co se sekaly neskutečně (se stejným obrazovým výsledkem). Dle mého to má ale význam hlavně u starších her, kde si člověk přidá trochu bloomu, případně DOF a blur, než abych s tím měnil barvy. Dost lidí tím zvyšuje kontrast, což je úplně na hlavu padlý.
Já nevím, jak to vypadá ve FC2 ani AC, ale ono je dobře, že se ten jev ve hrách opomíjí, protože udělat ho tak, aby nepůsobil směšně, je dost těžký. Dát na zem šmouhu moc reálně nepůsobí.
ENB používám často, ale soudě dle videa tu nevidím nějaký přínos. Tohle si nastavím na monitoru bez dopadu na výkon.

Jinak stín mraků je například v Xpand Rally :-)
@Marty McFly (02.09.2012 18:37): Ono je průměrná hra a průměrná hra. Já když hodnotím hru tak hledím hlavně na to jak moc a jak dlůho jsem sa u ní bavil v porovnání s ostatníma hrama, pak zohledním jestli je na ní neco podle mňa udělané opravdu dobře nebo opravdu špatně. Navíc když sa ke hře tady na DH po delší době vrátím tak často 5-10% přidám nebo uberu.

Nejvíc her mám hodnocených 80% pak 85%, 75% a 90%, 70%, 65%, 50% 55% a 35% a jednu 60ku a jednu 45ku.

Znamená to že hodnotím jako průměr 80%? Neřekl bych. Za průměrné považuju ty, které jsem ohodnotil 50-60 a z toho plyne, které sů podle mňa nadprůměrné a které podprůměrné. Já osobně sa snažím vyhledávat a hrát skvělé hry. Hry u kterých očekávám že budu nadšený. A moje hodnocení ukazuje že sa mě to celkem daří. Enom masochista by hrál většinu her s 50kovým hodnocením a stejný počet her s >50 jak s <50. Každý normální hráč sa špatným hrám snaží vyhýbat. Proto jich skoro nikdo nemá moc s nízkým hodnocením a proto taky je nejvíc her s hodnocením naprůměrným, ale ne až zas tak vysokým. A tady sa ukazuje proč je tady na DH hodnocení "zvednuté" hráči hry které by ohodnotili jako průměrné nebo dokocna špatné prostě nehrajů a nehodnotíja. Takže až na extrémní fujky jako tá náckovská FPS majů hry nadprůměrné hodnocení.

Z mojich hodnocených her majů

3 95%
12 90%
16 85%
21 80%
12 75%
9 70%
6 65%
1 60%
2 55%
3 50%
1 45%
2 35%
@Marty McFly (02.09.2012 20:39): No dyť, já takhle taky hodnotím - dal jsem padesát pět, protože je to podprůměrná hra s velice nadprůměrnými technickými klady (šplhání, grafika, kůň apod), které byly do té doby téměř nevídaný a určitou dobu mě bavily... ale jinak je to sračka :)
A myslím že to je dobrá věc. Máte pravdu chlapi, ono je vlastně jedno že většina to stejně bude dělat "nematematicky", že někteří lidé se budou divit proč dávám tak "málo". Bude to férové hodnocení a férovost mám rád.
@Marty McFly (02.09.2012 18:37): Než jsem přišel na DH, měl jsem za to, že tenhle systém praktikují pouze "recenzenti" a jde jen o obchodní záležitost. Postupem času mi došlo, že na to přistoupilo i docela dost hráčů=/ Však na co nějaká matematika, či široká škála hodnocení. Stačí 80-100%.

S tímhle přístupem bych vlastně mohl hodnotit ve škále 0-20%, hehe=)

Hodnoť tak, jak považuješ za správné, ne tak jak to dělají ostatní.
@Say (02.09.2012 17:49): Na mě naléhala přítelkyně, ať si to zahraju, tak s koupí notebooku kde to půjde spustit (jaro 2011) jsem hru rozehrál. Dostal jsem se ke druhému městu, ale pořád mi na hře něco moc nesedělo. Nevím co přesně, lézt mohl všude (to bylo fajn), možná to bylo ovládáním, gamepad by byl lepší. No a ještě mi každý říká, jak je dvojka dobrá. To je fajn, ale nejdřív "musím" dohrát jedničku, což znamená přetrpět, nebo pokud možno užívat si jedničku. Ach jo.

No a to hodnocení ? 80% je možná vysoko na stupnici 0-100%, ale když jsem na DH kdysi přišel, zjistil jsem že průměrné hodnocení co lidé dávají je nějakých 80%. Ne u AC, ale obecně u her. Někomu přišla hra dost dobrá ? Dá 100%, někomu se hra moc nelíbila ? Dá 70%. Průměrným hrám dávají 80%. Nesouhlasím s tím, ale nechci dávat průměrné hře 50%, když to budu dělat já a pár dalších uživatelů. Ale to je na jinou diskuzi.

P.S - Ale nedá mi to a zareju si - dejte si žebříček her, seřazeno podle %. Her s 75% a více je cca 1000 a her 75% a méně je taky cca 1000. No a proto de facto 75% (nebo mých 80% je průměr, v případě těch 80% trochu nadprůměr. Smutné, že ?
@Say (02.09.2012 17:22): No já nevim, ale všechny GoW (oboje :)), FF, jánevimcovšechno jsem u něj hrál, tak nešlo přeskakovat. Vždycky mě to deptalo - chtěl mi ukázat nějakou hru a já si musel protrpět úvodní filmečky.
Jak se tak dívám, dost lidí to nedohrálo, ačkoliv dali celkem vysoké hodnocení? Plánujete do dohrát? Deimos, Marty, ViRus, Karas...
Sayi, cutscény se nedají přeskočit na konzolích, a to snad od počátku věků - vždycky mě to u kámoše deptalo. Kdo mohl vědět, že tahle móda dorazí i na pc.
@Say (31.08.2012 21:21): Já to dohrál 3x :), poprvé v době vydání mi kámoš půjčil originálku, tu objednával někde ze zahraničí. Pak po čase znovu, když už byly ke stažení české titulky do hry a pak před vydáním druhého dílu jsem si to zahrál ze zvědavosti i s českým dabingem.
Co je tohle ku*va zase za módu, cpát cut-scény přímo hráčovi přímo do ksichtu bez možnosti je přeskočit? By mě zajímalo, jestli to někdy někdo dohrál víc jak jednou.

Jinak ta náplň hry bude asi pořád stejná, že? Dojet na koni na cirkusovou dráhu, obhlídnout ji, najít info, ohlásit se, zabít dotyčného a zase se vrátit za guildmástrem? Sem se trošku zděsil, když mi řekl, že mě ještě 6 vražd čeká.
Hm, to jsem zvědavý, jak se to vyvrbí. Ten cechmástr žvatlá něco o tom, že někteří jsou přesvědčení o svém jednání (otrokář sbírající nemocné, starce a slabé) jako o dobré věci, přitom assassini na tom nejsou o moc jinak. Doufám, že to autor bere v potaz.