Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ja som to naposledy prešiel za 2x Sorcerer 2x Druid a bolo to najľahšie prejdenie z tých čo si pamätám.
Knight mi prišiel nudný a slabý, rovnako ako Cleric.
Ešte partu s 3 Archermi + Druid musím niekedy vyskúšať.
Ok, ale kdyby tu byla ta možnost si to zahrát za experimentální družinu, tak bych volil toto... Protože co jiného? Mě ty válečnické postavy přijdou nudné. Vlastně v jakémkoli RPG...
@Jab (08.09.2012 23:01): Tiez si myslim ze 2 cleric je zbytocny, ako aj Paladin v principe. Ja som hral Knight/Knight/Cleric/Sorcerer a bolo to uplne v pohode.

Asi aj Knight/Cleric/Sorcerer/Sorcerer by sa celkom dalo aj ked zaciatok by bol horsi z pohladu poctu umrti.... no neskor by to ti Sorcereri museli slusne masakrovat. Implosion, Meteority, najsilnejsie fire kuzlo (sakra si uz nepamatam nazov do prcic) vo dvojici fakt likvidacna zalezitost.

Aj tie sialenosti typu 3-Sorcerer + Cleric, zaciatok musi byt hnusne peklo ale potom to musi byt zase masaker.
@Say (08.09.2012 22:37): To je divny. Vedlejsi efekty ale ceny zvysujou normalne, jsem si je vzdycky pred vstupem odkouzlil, abych usetril (mel jsem asi jen pul miliardy zlatych).
Druhý kněz je úplná zbytečnost. K čemu ti bude? Aby léčil mágy s dohromady 600 hp?
MM6 se da v pohode dohrat i hrubou silou. Magie je nutna jen na sliz (ring of fire) a hlavne na oci v Darkmooru (acid burst).

Nepocitam samozdrejme defenzivni kouzla v cele s town portalem a lloyd`s baconem. Ty jsem pouzival neustale.
@Eru (08.09.2012 21:39): Maják jsem používal, je to kouzlo magie vody pokuď si dobře vzpomínám, společně ještě s jedním, které mě automaticky teleportovalo do nejbližšího města.
@Say (08.09.2012 21:36): A co bys ty doporučil za partu ? Maximálně efektivní. :) Já to dohrál dvakrát, z toho jen jednou(pokuď se nepletu) jsme měl v partě čaroděje specializovaného na magii ohně. S těmi titány jsem měl pokaždý dost problémy.
Zásoba manových lekvarů nebo častější spánek je byť jen s jediným mágem zbytečnost. Všechno řeší kouzlo Lloydův maják. 1 umístit k levnému chrámu, 2. v dungeonu, kde vám zrovna došla skoro všechna mana (životy).
Prý je to nejsilnější parta (několik kamarádů tak tvrdilo). Častěji musíš spát, ale dmg je obrovská.

P.S. Ale jede btw hlavně na magii temnot. Samozřejmě až od té doby, co jí vlastníš v dostatečné účinnosti.
@Majkee (08.09.2012 21:23): Kromě toho, že budeš muset furt tahat zásoby lektvarů many, tak budeš imo hodně chcípat. Dmg mít sice budeš, ale stačí, když tě sejme nějaká větší skupinka na dálku a půjdeš rychle do kytek.
Na jaře jsem dohrál poprvé osmičku a jak to tak vypadá, tak si asi zopáknu potřetí i šestku. Nezkoušel někdo partu Sorcerer, Sorcerer, Sorcerer, Cleric, burst takové party by mohl být slušný, ne ? Ring of Fire dával docela za dost, teda samozřejmě pokuď člověk nenarazil na nějaké ohnivé elementály nebo podobné ohni imunní potvory.
Joo, mě jednou v sedmičce zabásl Archibald Ironfist, když jsem splnil další z jeho temných úkolů. :-)
Moje nejoblíbenější kouzlo Déšť meteoritů (na slabší nepřátele) a Dračí dech. A Armaggedon? Když jsem jej poprvé koupil, tak si říkám, hned ho vyzkouším: Země se zachvěla, obloha zrudla, a všichni v Blach Shire byli mrtví. Nu což, stane se.... Pak jsem došel (po nějaké době) do hradu Ironfist se splněným questem a: na jeden rok jsem skončil ve vězení. Od té doby aspoň vím, jak získat pověst hodnou Miloše Zemane pro povýšení v černé magii.
Já raději ty úrovně. Hlavně v díle dalším, když si chci vymazlit shrapmetal. :-) Zkušenosti jsou báječná věc. A respawn mi nevadí. Od toho bůh vymyslel Armaggedon. :-)
@Say (08.09.2012 19:16): Ja jsem to dohral s postavami na 80. levelu, skillpointu jsem mel hromadu a v podstate uz bylo jedno, jestli byly na 70. nebo 150. levlu. Ale kazdej to hraje jinak, no.
@Say (08.09.2012 19:04): Jasne, neomezena identifikace vseho. Dost to ulehcuje hrani, nemusis si u nikoho pestovat identify a pak mu davat veci do packu, nalezeny veci muzes rovnou pouzivat. Zkusenosti budes mit brzo plnou vis-co a scholar ji navic pridava taky.
@90210 (08.09.2012 18:46): Počkat jak neomezená? Jako že identifikuje úplně vše?

No pořád je to "jen" způsob, jak mít víc peněz. A o ty já nějak extra nouzi nikdy neměl. Takže raději budu postupovat na levely, než hrabat peníze.
@90210 (08.09.2012 18:24): Zatím mám instruktora (XP navíc za pár zlatek), časem snad najdu i bankéře (ale raději bych druhého instruktora=D ).

@Jab (08.09.2012 18:25): Díky=) Kde nemám pauzu tak to je druhý dungeon na první mapě, takže mi přišlo rychlejší to vybít takto. Teď už si to ale tak nějak dovolit nemůžu, je to tužší a tužší.
Si říkám. :)

Není někde btw tabulka s tím, co ta povolání dělají? Že bych zkusil příště něco jiného než bankéře a instruktora... Although... to asi bude na tom českém MaM portálu, co už tady párkrát byl...
@Jab (08.09.2012 18:25): Slo.

Asi zalezi na stylu hry, ja (a delam to v kazdym RPG) poctive sbiram a prodavam uplne vsechny veci, takze mam pomerne brzo vic penez, nez bych kdy spotreboval a plati to i v MM6/7. Weapon master se hodi pro muj styl hry, kdy chci co nejmin levelovat, aby se mi nerespawnovaly mapy (to byl problem hlavne v 7. dile), navic vazne neni nutny hrat na 100 a vetsi level. Weapon master je super do zacatku, ale po celou hru je IMHO prospesnej, zvlast kdyz u magu a kleriku nedavas tolk bodu do bojovych vlastnosti (typicky bow), ale diky nemu v nem nejsou uplne marny.
Ty rozdíly tam takhle na pohled moc patrné nejsou. Btw v šestce nešlo to always run a flip to exit nastavit v menu?

Btw tu pauzu nepoužíváš standardně nebo jen že jsou ty navštívené dungeony jednoduché? :-)

P.S. Jinak ale schopné video a za ten popis tě postupu chválím! ;-)

Banker a Instructor. Bankéř zaplatil instruktura (a ještě něco zbylo) i sebe a Instruktor tak již jen přidával slušnou dávku zkušeností. :-)

Body do zbraní atp. nejsou moc výhodné. Resp. nedělá to tak dramatický rozdíl (to spíš hodnosti od experta, mastera příp. grandmastera).

@90210 (08.09.2012 18:24):
MODDING & TWEAKING - Návod na zprovoznění GrayFace patche, včetně gameplay ukázky.

Ale tak YT konverze mě se*e, zaze si to zkomprimovali=/
@Falagar (06.09.2012 14:20): Beztak je v té věži, kde po mě smažil firebally, když jsem vyletěl nad město!

@Ebb (06.09.2012 14:31): Délky se těď moc nebojím. Ovládání mám totiž hodně poupravené, takže to mám jak ve FPS. Navíc když jsou jednoduchá monstra, na enter kašlu a smažím to v realtimu. Okolí prvního města jsem od těch skřetů, nebo co to je vybil za necelou půlhodinku (a ještě si sithl prodat a vyměnit výbavu).
Ja som MM6 znovu dohral niekedy pred rokom dvomi, a tiež som mal predtým spomienku že dungeony boli megalomanské a celkovo hra príliš dlhá. V skutočnosti mi zabrala "len" 71 hodín podľa xfire čistého času a tie dungeony sa mi práveže zdali o dosť menšie než som si ich pamätal.
@Say (04.09.2012 12:24): Jo, můžeš. Ale řekl bych, že k ní mají přístup jen ti "praví" sesilatelé jako čaroděj a léčitel - tedy ne lučištníci, druidi, paladini a bůh ví co tam ještě je na přechodu povolání.

Jinak já jsem MM6 poprvé spustil někdy z Level CD - naprosto jsem nechápal, která bije. Vlezl jsem do prvního baráku (stáje), loading a nová lokace (Ironfist). Hele, hrad na kopci. V hradu jsem nešťastně vlezl do teleportu a během okamžiku mrtvý. Co je to za blbost? Pryč s tím!

Na podruhé jsem to už bral poctivěji a zabalil jsem to někde v gigantických dungeonech na konci hry. Dohrál jsem to až při třetím pokusu, kdy jsem se ke hře vrátil jako k nostalgické legendě, asi tak 3 nebo 4 roky zpátky. A bylo to výborné, i teď! Ta hra má atmosféru. Sněžná čapka za vánice v kombinaci s Kingovou hudbou je např. úplně famózní... ale nejen ta. Možná to k prokousání opravdu potřebuje starší minulou zkušenost se hrou, každopádně je to ale i dnes hodně hratelný kousek!
Mna celkom bavilo v pokrocilejsej faze hry hrat sa na letecky bombarder. Zakuzlit Fly a potom bombardovat a bombardovat tych hajzlov meteormi. Ktore RPG este obsahuje takuto minihru na letecky bombarder? (okrem MM7 samozrejme).
@StriderCZ (04.09.2012 20:24): VII a VIII bola pre mňa pomerne svižná. Myslím si ale, že v VII hrala silnú motiváciu moja znalosť krajiny z HOMAM III a aj celkovo vábivejšie questy a exteriéry. A asi aj fakt, že tie dungeony boli predsalen menšie.

Ale ako som písal určite to chcem ešte dohrať, len občas tá predstava, že ten nasledujúci dungeon je fakt obrovský a možno aj náročný pôsobí trocha unavujúco, hlavne v prípade, že som pred vstupom do Alamosu vykydlil Kriegspire, to dokáže človeka unaviť. :D

Momentálne ale vidím problém skôr v tom, že akosi nemám čas (a v prípade mnohých hier ani chuť) si k tomu sadnúť na dlhšiu dobu. A hrať nejaké RPG veľmi rozkúskovane na zážitku nepridá a ani sa mi to tak hrať nechce. Aj preto som akosi v poslednej dobe skončil pri adventúrach a nenáročných akčných hrách. Ale ja sa k tomu vrátim! :)

@Say (05.09.2012 01:15): Ono sa to na prvý pohľad nezdá, ale ten herný koncept tam fakt výborne funguje až na akejsi podvedomej úrovni. :)
Je to děsně návykové... Člověk si zase začíná uvědomovat, proč se kdysi k těm hrám tak rád vracel. Přes ty tuny s*aček, které dnes lezou kde z koho je tohle prostě slast.

Jestli se dostanu k tvorbě her, moje první (no dobře, raději druhá) bude v tomhle duchu. Dokážu si to celkem dobře představit. Něco jako LoG dnes na poli dungeonů.