@Marty McFly (11.10.2012 14:46): Retail distributoři.
Diskuze
Co je vlastně ten hlavní důvod proč některé země musí čekat déle než jiné ? Proč ne všude vydat najednou?
@Longin (08.10.2012 23:24): Nee.
Windows XP nejsou podporovány? :o)
no a asi takhle se bude Xcom prodavat i v realu :)
@MickTheMage (01.10.2012 13:22): jestli to nepůjde ve stopách battlefielda nebo COD, tak by to mohlo být fajn.
Koukam na to a premyslim, jestli to ma co delat se zrusenym x-comem, co se mel hrat podobne jako Valkyria Chronicles. Protoze podle tech obrazku bych i rek ze jo.
(kazdoapdne doufam ze to proste bude treti xcom hra a ne nahrazka za tu fps, bo ta vypadala velmi zajimave... ale asi je zbytecne cekat ze by nekdo stal o to prodavat vicero her od jedny znacky v relativne kratkym case)
(kazdoapdne doufam ze to proste bude treti xcom hra a ne nahrazka za tu fps, bo ta vypadala velmi zajimave... ale asi je zbytecne cekat ze by nekdo stal o to prodavat vicero her od jedny znacky v relativne kratkym case)
Niekto sa tu nedavno pytal na XCOM FPS, nuz chlapci, aby ste z toho nakoniec nemali budget third-person hru :) http://kotaku.com/5947737/the-other-xcom ... third+person-shooter
@Redfield (27.09.2012 21:54): oka :D
...a na tu xcom fpsku jsem taky dost zvedavy. Oh well...
@konvice (27.09.2012 21:49): Kdyžtak to přesměruju rovnou do odpadu.
@Redfield (27.09.2012 20:10): to je fakt ještě se ti můžu vyblejt do pošty, nebo ne! Rovnou se ti tam vysrat. :D
@mazar1234 (27.09.2012 21:02): Ja som to robil tak, ze zasadne som nenechaval umierat postavicku so svojim menom :) U ostatnych... Je to tak zabavnejsie. Nasledky tvrdsie. Takze som hral na normal. Masochista nie som, aby som skusal rozne iron mody.
A dokonca - co v povodnom UFO nebolo - si mozes obtiaznost menit aj za pochodu. Keby nieco :)
A dokonca - co v povodnom UFO nebolo - si mozes obtiaznost menit aj za pochodu. Keby nieco :)
@MickTheMage (27.09.2012 20:31): Ufff, tak to mi odlahlo, lebo stale pocuvat tie keci okolo toho ako ti tam hocikedy niekoho zabiju a treba odznovu trenovat zelenacov a tak vobec podobne zvasty stale a stale..... takze je to na hracovi ako si to exploitne nakoniec, to je dobre.
@Rattus (27.09.2012 20:36): Vidis, ja uz si vyvoj vojakov z UFO: After... serie ani moc nepamatam :), ale ked si ju uz spomenul. Moja najoblubenejsia je prave posledna z tejto serie - Afterlight a niekedy by som si ju mohol zahrat znova.
Mimochodom, tento posledny diel mal tiez vyraznu komiksovu stylizaciu.
Mimochodom, tento posledny diel mal tiez vyraznu komiksovu stylizaciu.
@MickTheMage (27.09.2012 18:07): me co se tyce postav a zbrani naprosto vyhovovalo ufo aftershock a afterlight. oboje melo zajimavy zpusob zlepsovani vojaku, stejne tak modifikace zbrani.
@mazar1234 (27.09.2012 19:47): V normalnom mode - ano. Presne ako to bolo v starom UFO, kdekolvek a kedykolvek mozes ulozit.
@konvice (27.09.2012 19:29): V tom případě nevidím jediný důvod, proč zvracet zrovna tady.
@MickTheMage (27.09.2012 19:40): Mick toto mi prosim ta povedz, lebo uz som videl vseliake videa a tak okolo toho ale nikde som nedokazal postrehnut jednu zasadnu vec. Ako je to so SAVEgameovanim? Viem ze tam ma byt klasicka Ironman volba, ale normalne, da sa saveovat nepretrzite ako v povodnom Xcome?
@konvice (27.09.2012 19:29): Lahka hra? Chlapce, uistujem ta, ze nie je :)
@Redfield (27.09.2012 19:21): nevidím jedinný důvod si ho zahrát, už tak je mi z toho blivno.
@konvice (27.09.2012 18:43): Řekl někdo, kdo ani to demo nehrál...
@MickTheMage (27.09.2012 18:07): to možná i jo každej je lehce nahraditelnej :DD v tom bych viděl výhodu, ale obtížnost stejně bude jak klubíčko pro koťátko.
@Rattus (27.09.2012 17:26): To, ze leveluju "iba" 6 krat vobec nevadi, priam naopak to prinasa iste takticke rozhodnutia, pretoze mnohe tie vlastnosti su dobre na nieco ine. Chces mat zo supporta medica, profilujes ho tymto smerom, chces z neho mat chlapika co kryje zvysok strelbou a dymovnicami - profilujes ho tymto smerom. A takto to je u kazdej specializacie. I ked leveluju celkom rychlo (aspon v preview verzii levelovali), to je pravda.
Něco k tomu demu:
http://www.rockpapershotgun.com/2012/09/ ... about-the-xcom-demo/
"Do not worry about linearity. This demo will barely let you breathe because it’s only the tutorial and some bonus cutscenes, and for that reason I think it might have been a huge mistake. It’s giving out the wrong impression entirely, and it doesn’t reflect the ongoing tension of the constant decision-making the game involves."
http://www.rockpapershotgun.com/2012/09/ ... about-the-xcom-demo/
"Do not worry about linearity. This demo will barely let you breathe because it’s only the tutorial and some bonus cutscenes, and for that reason I think it might have been a huge mistake. It’s giving out the wrong impression entirely, and it doesn’t reflect the ongoing tension of the constant decision-making the game involves."
@RNDr. Gunár Pavel (27.09.2012 13:08): zrovna tenhle xcom kdyby uplne pohrbili by me vubec netizilo, ze vsech tech videi sem mel jen negativni dojmy. podotykam ze fps ve svete ala xcom by se mi moc libila. ovsem to co tam bylo me vubec nepresvedcilo. jo a taky nemam moc rad americka 50ta leta a celej tenhle retar.. eh retro styl :)
u tohohle se jen bojim prilis zjednodusene - tedy streamlinovane ci jak tomu rikaj v ramci PR - strategicke casti. uz to ze vojak leveluje jen nekolik malo levelu (6?) a na kazdem se pouze rozhodne mezi dvema volbama me nenaplnuje nadsenim. To ze mam pouze jednu zakladnu a par lidicek ( max 6 ve vysadku ) z toho dela spis ty power rangers aka banda zachranuje zemi, misto aby to byl boj celeho lidstva.
Tak jak tak ty herni mechaniky souboje jsou dost solidni a ocekavam ze boje budou odsypat mnohem rychleji nez v puvodnim ufu a bude to trosku vybalancovanejsi.. ovsem na ukor volnosti no.
Tak jak tak to pro me vypada na jednu z nejlepsich her na par let zas :-D
u tohohle se jen bojim prilis zjednodusene - tedy streamlinovane ci jak tomu rikaj v ramci PR - strategicke casti. uz to ze vojak leveluje jen nekolik malo levelu (6?) a na kazdem se pouze rozhodne mezi dvema volbama me nenaplnuje nadsenim. To ze mam pouze jednu zakladnu a par lidicek ( max 6 ve vysadku ) z toho dela spis ty power rangers aka banda zachranuje zemi, misto aby to byl boj celeho lidstva.
Tak jak tak ty herni mechaniky souboje jsou dost solidni a ocekavam ze boje budou odsypat mnohem rychleji nez v puvodnim ufu a bude to trosku vybalancovanejsi.. ovsem na ukor volnosti no.
Tak jak tak to pro me vypada na jednu z nejlepsich her na par let zas :-D
@CJ (27.09.2012 16:06): Tipl bych si tak na podzim pristiho roku. Pokud vubec.
@RNDr. Gunár Pavel (27.09.2012 13:08): Kedy má TEN XCOM výjsť?
@pipboy (27.09.2012 14:33): Prostě víš co chceš, o tom to je :DDD
Ale až mi málem ukápla slza dojetí, že jsme se tak krásně shodli :DDD
Ale až mi málem ukápla slza dojetí, že jsme se tak krásně shodli :DDD
a od Xenonautu si taky slibuju vic.. achjo.
@MickTheMage (27.09.2012 14:23): že jsem si nevšiml a to mam ufo nahraný a hraju jo furt.
@RNDr. Gunár Pavel (27.09.2012 13:58): Vytvarny styl je v podstate podobny ako u prveho UFA ;) Len tak mimochodom.
@konvice (27.09.2012 14:00): Altaři nic nevlastnili, jen si 'pujčili' licenci pro pár dílů (které teď myslím vlastní 1C, když Altaři skončili)
@RNDr. Gunár Pavel (27.09.2012 13:58): Já žil v přesvědčení že autorská práva vlastní nějaká česká firma na Ufo. Nebo jak to je, víte někdo?
Jinač já se velice těším na Xenonauts oproti této kýčovité škváře se drží tradice a konceptu Ufa a demíčko jsem si zahrál s chutí :)
Jinač já se velice těším na Xenonauts oproti této kýčovité škváře se drží tradice a konceptu Ufa a demíčko jsem si zahrál s chutí :)
@MickTheMage (27.09.2012 13:48): ze to svojim zpusobem je xcom mi jako cloveku co stary xcomy nehral muze asi bejt celkem jedno :) Jako pujdu do toho, ale ze by to bych to kupoval day1 to v tuhle chvili asi nehrozi.
@konvice (27.09.2012 13:49): Děkuji, co se XCOMu od Firaxisu týče, nelíbí se mě ten výtvarnej styl, asi jako ten u Diabla III, demo taky hrát nebudu.
btw. včera jsem hrál demo Resident Evil 6 a přišlo mě to jako strašná blbost, předpokládám, že kultovní status má ta série asi díky RE4, Drolinovu oblíbenému dílu. :)
btw. včera jsem hrál demo Resident Evil 6 a přišlo mě to jako strašná blbost, předpokládám, že kultovní status má ta série asi díky RE4, Drolinovu oblíbenému dílu. :)
@RNDr. Gunár Pavel (27.09.2012 13:08): vypadá to hustě! Jestli to bude vůbec něco společného s konceptem ufa, tak to vypadá na špica retro Xcom :D
@pipboy (27.09.2012 13:39): já demo nehrál ani, prostě xcomy ani ufo to nením tak ať se s tím jdou vysrat asi tak :D Opět jen zneužítí značky.
@pipboy (27.09.2012 13:39): já demo nehrál ani, prostě xcomy ani ufo to nením tak ať se s tím jdou vysrat asi tak :D Opět jen zneužítí značky.
@pipboy (27.09.2012 13:39): Demo je len tutorial. A ten je hooodne dlhy a rozvlekly. Co je imho chyba, ale co ine mali narvat do tutorialu? Mozno len nejake misie nezavisle na hre. Ale potom sa hra otvori a je to XCOM, svojim sposobom :)
Niektore zmeny som uz prijal, u inych som si stale neni isty, ci to bol dobry napad. Samotne misie su velmi dobre, len...stale mam pocit, ze male + nieco sa vytratilo z toho napatia povodneho UFA.
Niektore zmeny som uz prijal, u inych som si stale neni isty, ci to bol dobry napad. Samotne misie su velmi dobre, len...stale mam pocit, ze male + nieco sa vytratilo z toho napatia povodneho UFA.
No dekuju pekne ted si prijdu jak kreten, ze jedinej dalsi, komu se demo nelibilo, je konvice >_>
Konviceho mektání je třeba přecházet bez povšimnutí, holt už to má hošík jednou tak. Třeba v příštím životě na tom bude o něco líp :-)
Vypadá to libově a demo to jen potvrdilo. Těch čtrnáct dní bude celkem krušnejch.
Vypadá to libově a demo to jen potvrdilo. Těch čtrnáct dní bude celkem krušnejch.
@Bodkin (27.09.2012 13:15): Už mlčím jako hrob.
@RNDr. Gunár Pavel (27.09.2012 13:08): Na ten jsem také zvědav, ale tady raději pšššššššššššt
Tohle není TEN XCOM, na který čekám. :)
@Rattus (27.09.2012 12:52): Demo byl jen tutoriál ze hry.
je vubec mozny aby se pletl vic nez obvykle? jestli to nepopira nejaky zakladni konstanty vesmiru a vubec :-D
Demo me docela navnadilo, sice bylo priserne linearni, ale verim ze to bylo hlavne tech demo pro system boje coz me dokonale stacilo.
Demo me docela navnadilo, sice bylo priserne linearni, ale verim ze to bylo hlavne tech demo pro system boje coz me dokonale stacilo.
Jo, dokonce to zajímá i mne, který má na pinďourovi tetování: "Apocalypse forever!"
@konvice (27.09.2012 12:19): Je to zvláštní, ale pleteš se víc než obvykle.
@konvice (27.09.2012 12:19): Pletes se a hodne (ostatne ako vacinu casu ;) )!
Bože můj! vypadá to jako naprosté zoufalství tahle hra! Takhle to zprznit!
Doufám že se jen pletu :/
Doufám že se jen pletu :/