@SilentWolf (25.10.2012 18:48): Já tu schopnost použil na dveře jen jednou, ale ano, rozrazilo to dřevěné zamčené dveře.
Diskuze
"Poryv větru- schopnost dokáže rozrazit dveře.." to jako zamčené dveře?
@montana (25.10.2012 16:42): Souhlas, ale další dvě mají být storydriven a v jednom má figurovat Daud, takže ty budou must buy. Kdyby každé mělo např. 3-4 mise v kvalitě samotný hry, vůbec bych se nezlobil.
Tak to prvni DLC Dunwall City Trials si muzou narvat do prdele. Vazne nechapu co kazdyho neustale laka na debilnich online zebriccich. Ve vetsine pripadu stejne prvnich milion pozic zaberou cheateri a exploity.
Na druhou stranu, tupej mlcici hrdina se do takovych sterilnich trialu hodi :))
Na druhou stranu, tupej mlcici hrdina se do takovych sterilnich trialu hodi :))
@mazar1234 (25.10.2012 15:38): Ano, to máš pravdu :) Je to jednoduché. Já si za plnou hru kupuju minimum her, Dishonored byla jednou z nich.
@mazar1234 (25.10.2012 15:38): To vůbec není to, co jsem chtěl :P
@Bodkin (25.10.2012 15:31): No zase keby to bolo az take tak to utorentim a neriesim nejaku kupu....
Proste nezarabam tolko aby som daval 50 za hru.... boli casy ked som to robil (zil som v Irsku) a ked sa to zmeni tak to budem robit znovu. Je to jednoduche.
Proste nezarabam tolko aby som daval 50 za hru.... boli casy ked som to robil (zil som v Irsku) a ked sa to zmeni tak to budem robit znovu. Je to jednoduche.
@Bodkin (25.10.2012 15:31): Mně poděkovaly i tak ;) Sice nevim, jak se ke mně ten dopis dostal, ale tak... doufal jsem, že tam bude nějak vysvětleno KDO konkrétně mi ho dal.
@Walome (25.10.2012 14:00): Pro její dobro? Jak to můžeš vědět? Co když potají milovala zrovna jeho? A než abys je konečně dal dohromady, tak ji zabiješ. A její sestry také ocení a poděkují ti za její nezabití, takže: Pfffff!
@mazar1234 (25.10.2012 14:36): Takže chceš aby z toho byl finanční propadák a takové hry se přestaly dělat? :P To máš tak rád Modern Warfare?
@mazar1234 (25.10.2012 14:36): Takže chceš aby z toho byl finanční propadák a takové hry se přestaly dělat? :P To máš tak rád Modern Warfare?
Sakra, ja to snad nevydrzim do vianoc alebo tak nieco.... ale 50-tku sa mi nechce davat ani nahodou, holt budem musiet zatat zuby a vydrzat, vsak ono to zlacni - skor ci neskor.
@Paul (25.10.2012 13:50): Já nevim, proč to všichni hrajete bez zabíjení - mně to zabíjení děsně bavilo :) Tady jsou ty souboje fakt supr.
Ale tak já si to hrál po svým - to je fakt snad jediná hra, která mi necpe nějakej postup a jen reaguje na to, co dělám. Někoho jsem si zabil, někoho ne, jak se mi zlíbilo.
Jednu z těch sester jsem chtěl nechat naživu, ale když jsem koukal, jak to s ní dopadlo, radši jsem ji, pro její vlastní dobro, zabil :-D
Ale tak já si to hrál po svým - to je fakt snad jediná hra, která mi necpe nějakej postup a jen reaguje na to, co dělám. Někoho jsem si zabil, někoho ne, jak se mi zlíbilo.
Jednu z těch sester jsem chtěl nechat naživu, ale když jsem koukal, jak to s ní dopadlo, radši jsem ji, pro její vlastní dobro, zabil :-D
Já to právě dohrál a steam ukazuje 33 hodin, ale čistej čas je tak 29, zbytek jsem různě blbnul. Krátký mi to ale přišlo stejně, proste proto že to je tak dobrý a chci víc :-)
Ale hrál jsem čistě a většinou nonlethal, ani jeden z hlavních cílů jsem nezabil..v podstatě jsem za celou hru zabíjel jenom Tallboye a pak Daudovo Assassiny.
Docela se těším na druhej násilnější playthrough, přeci jen to taky bude mít něco do sebe.
Ale hrál jsem čistě a většinou nonlethal, ani jeden z hlavních cílů jsem nezabil..v podstatě jsem za celou hru zabíjel jenom Tallboye a pak Daudovo Assassiny.
Docela se těším na druhej násilnější playthrough, přeci jen to taky bude mít něco do sebe.
To je ale krásný Takhle alternativně jsem třeba odstranil podlého vládce Dunwallu, když namísto buranského vtrhnutí do jeho ložnice, kterážto varianta by byla mnohem rychlejší a jednodušší, jsem se seznámil s dunwallským hlasatelem, který prozradil, že bídný lord ve svém sejfu uchovává tajné nahrávky, v nichž se přiznává k úmyslnému vypuštění morových krys. Vypuštění takové nahrávky do éteru pak briskně jeho politickou kariéru ukončilo. z recenze na Eurogamer.
Recenzent prošel hru stealth za 13 hodin. Já to nechápu :) Já se tam asi moc kochal nebo co.
Recenzent prošel hru stealth za 13 hodin. Já to nechápu :) Já se tam asi moc kochal nebo co.
@Borghal (22.10.2012 19:48): však to je pointa těch non-lethal konců :) Ne nadarmo se ten achievement jmenuje "Poetic Justice"
@montana (22.10.2012 22:33): Ano, to bylo jediné zklamání v té misi!
Ja ji sel ojet na pokoj a nic z toho nebylo :(
Já prolezl všechno včetně sklepa i půdy, ale vůbec to nebylo potřeba..vyklopil mi to ten její milovník a předtím za drink ta moucha či co to bylo :-)
@Matthew.J (22.10.2012 21:52): Ani ne.
@USER47 (22.10.2012 21:06): Spoiler?
Já ani nešel nahoru. Přinesl jsem drink nějaký slepici v přízemí a ta mi hned vyklopila, jaký má kdo šaty...
@Bodkin (22.10.2012 20:36): Já ji poslal s tím chlápkem na lodi někam do prčic. A v pokojích nenechal vůbec nic=)
@Walome (22.10.2012 19:33): Nevím, co byste chtěli víc než prozkoumat jejich pokoje. Však tam šlo jen o prachy ne o život!
@Borghal (22.10.2012 19:48): Já si právě říkal, že je lepší ji zabít :-)
@Paul (22.10.2012 19:26): @Walome (22.10.2012 19:33): Teď myslíte zjistit, která ja ta milenka, nebo jaké má ta milenka na sobě šaty? Ta první část mi přišla akorát, s tou barvou to ale nemuselo být prostě napsané, pravda. Když už jsme u toho, ten non-lethal způsob, jak ji odstranit, je dost... tragikomický :-D
@Paul (22.10.2012 19:26): Přesně, to mě taky zklamalo. Hodně.
To bylo vlastně moje jediné větší zklamání.
To bylo vlastně moje jediné větší zklamání.
Ta mise Lady Boyle byla úžasná teda, s jedinou výtkou - škoda že přijít na to, která z nich je Boyle, bylo tak snadný. To byl lehce promrhanej potenciál, mohli to udělat ještě detektivnější.
@USER47 (22.10.2012 16:23): Ano, je tam velká míra náhody. Blueprinty, bonecharmy, Boylovic, kódy do některých sejfů...
@SilentWolf (22.10.2012 16:33): Hře je to jedno, pro ni je zabití jako zabití.
@SilentWolf (22.10.2012 16:33): Hře je to jedno, pro ni je zabití jako zabití.
Jde mi o to jestli je pro hru snesitelnější zabít i civilistu ale takovým tím kreativním způsobem. Než jednoduše rozšít jen cíl. Ale asi je to fakt jedno no.. Stejně občas někoho zabiju, ale zase.. nejsou to civilisti :D
Já měl v tý páře nějakýho jinýho chlápka se šlapkou a Pendltoni byli se svejma šlapkama normálně na pokojích. Je možný, že to ta hra nějak randomizuje?
Vtipný ale je, ze v te páře se páří se šlapkou, ale kdyz ho zabijes, tak tam lezi sám :)
@SilentWolf (22.10.2012 15:24): Z hlediska herních mechanizmů jo. Nenápadnost likvidace cíle se tady neřeší...
@SilentWolf (22.10.2012 15:24): Imo je to úplně jedno.
Chápu dobře systém hry? Která možnost je lepší. (spoiler k 2 misi) Jednoho z těch bratrů zabiju tak, že tam pustím horkou páru do té místnosti, když je tam s tou šlapkou. Umřou oba a je to tedy horší možnost než zastavit čas, naklusat tam a střelit mu před xicht šipku a utéct?
Hezky zatim mezi top 2012 :)
@Walome (21.10.2012 10:18): :povzdech:
@Bodkin (21.10.2012 09:41): No ale pak to právě nedává smysl.
@Walome (21.10.2012 09:10): To není o mrtvých tělech ale o počtu zabití, už jsem to tu myslím jednou říkal.
@Bodkin (20.10.2012 23:31): Aha, a když všechny mrtvoly hodíš do moře? :)
No a když třeba nějakého střážného sežere krysa, tak se tím taky zvedne chaos? :-D
Já se je snažím převážně omračovat, teda... hehe, omračuju skoro všechno, co se na mně mračí :-D ať pak mám při přápadném útěku volno.
Já se je snažím převážně omračovat, teda... hehe, omračuju skoro všechno, co se na mně mračí :-D ať pak mám při přápadném útěku volno.
@Walome (20.10.2012 22:19): Dohrál jsem high i low chaos a bylo to značně poznat, krom různé poslední mise je to hlavně o počtu weeperů, na low chaos tam byla banda survivorů, na high to bylo plné weeperů
Bude.
Jinak stav města se mění podle úrovně chaosu, kterej zvyšuješ zabíjením, spouštěním poplachů apod. O zabíjení hlavních charakterů tam nejde. Ty jsem zabil skoro všechny a chaos jsem měl celou dobu na low, protože jsem jinak postupoval převážně nonlethal - s výjimkou občasný nevysvětlitelný smrti strážnýho nebo záměrnýho zabíjení hajzlů assassinů:).
Jinak stav města se mění podle úrovně chaosu, kterej zvyšuješ zabíjením, spouštěním poplachů apod. O zabíjení hlavních charakterů tam nejde. Ty jsem zabil skoro všechny a chaos jsem měl celou dobu na low, protože jsem jinak postupoval převážně nonlethal - s výjimkou občasný nevysvětlitelný smrti strážnýho nebo záměrnýho zabíjení hajzlů assassinů:).
Četl jsem že ten slackjack nebo jak se jmenuje má pak ve hře ještě nějakou roli, bude tam pak i přez to že ten jeho lektvar otrávím?
@Walome (20.10.2012 22:19): Mno nvm, ale statistiku o počtu zabití si hry kvůli achieventom dělajů běžně.
@Arcee (20.10.2012 21:45): Prej jo, ale... uřpímně... nevěřim tomu - podle mě hra hodnotí jen "hlavní" zabití, jestli vůbec...
A myslíte to tak, že bude to město v pohodě a bude v něm míň krys a míň těch divných šílených lidí?
@MickTheMage (20.10.2012 14:19): Ale prosím tě. Děláš jako by jsi v každé lepší hře měl možnost takto masivně ovlivnit příběh. Haješ za nějakou postavu, ne za sebe.
Vsak u me si zatim take nikdo nestezoval. Ackoli je pravda, ze smrt prisla driv nez ji ocekavali. :-)
@Arcee (20.10.2012 18:14): u me byli vsici stastni az do smrti i kdyz sem to otravil :) teda krome tech co se toho napili :-D
Lidi asi jsem ujetej když chci spoilery, ale nechci tu hru hrát víckrát. Co přesně se stane, když kontaminuju ten ilegální elixír gangu?
Snažím se co nejmíň zabíjet, jen ty cíle které jsou součístí úkolů zabíjím, má to pak nějaký špatný vliv na město? Chci mít nějaký dobrý konec kdy budou všichni šťastní až do smrti :-D
Snažím se co nejmíň zabíjet, jen ty cíle které jsou součístí úkolů zabíjím, má to pak nějaký špatný vliv na město? Chci mít nějaký dobrý konec kdy budou všichni šťastní až do smrti :-D
@MickTheMage (20.10.2012 14:19): Proto jsem se snažil každou npc zabít :) hlavně admirála, když jsme vyslýchali Sokolova... škoda.