Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No tedy musim říct, že poslední tři dny (po přechodu na druhý ostrov) tomu už moc nedávám. Nějak zmizela motivace. To jak se vypořádali s Vassem mě fakt nakrklo. Konečně trochu zajímavější záporák a takhle to zaříznou. Co mě taky překvapilo je že jsem si celou dobu říkal, že by to chtělo trochu změnit grafiku (prostředí) což se sice stalo, ale druhej ostrov se mi zas moc nelíbí. Je to moc do hněda. Chtěl jsem něco jako změny v původním Far-Cry, kde sice nebyla pravidelná změna denní doby za pochodu, ale tím, že se některé mise odehrávali v různou denní dobu tak si dodnes pamatuju nějakou misi v podvečer, kdy se změnilo nasvícení a vypadalo to parádně.

Taky je divná možnost vracet se na první ostrov. Tam musim letadlem a zpět funguje fast travel. Ale ok je to sand-box.

No bohužel tomu zdá se dochází dech (hlavně bez Vasse). Zvažuju, že dojedu hlavní příběh a na zbytek se zatím vykašlu.
Meh, to finále příběhu... zlatí mutanti z jedničky.

Celý druhý ostrov je úplně zbytečný - ne nudný, ale i tak je to jen opakování téhož v podobném prostředí, jen o pár řádů méně motivujícím k podrobnému procházení. Plus těch pár příběhových misí na něm, které by se mohly v klidu vejít i na ostrov původní.
Menší rozloha a větší propracování do hloubky by tu rozhodně bylo ku prospěchu věci.

Ale těším se až na to vznikne nějaký "hardcore-realism" mod, který hru stylem trochu vzdálí od GTA (které z ní čiší na sto honů), a trochu přiblíží ke Stalkerovi. Tedy, alespoň doufám že vznikne.
@montana (12.12.2012 18:08): http://www.youtube.com/watch?v=I8O34VpJ2Ys čas 8:05. Ono je to takové zavádějící. Protože takhle to opravdu může i vypadat, že on tam prostě zůstal, tak jak celou dobu chtěl. Ale souhlasím, že to může i znamenat, že to je jen pohled z ostrova a on je na lodi. Ale tím, že pak za něj můžeš hrát dál, tak to průstě vypadá i tak, že s nima neodjel ;).
@montana (12.12.2012 17:11): Pokud je necháš žít, tak se Citra s Denisem naserou, Denis omylem Citru sejme. Tím cutscena končí, na ni hned naváže druhá, jak stojíš na ostrově a koukáš na ten člun co opravili, jak odjíždí. A ty tam zůstaneš a můžeš si dál objevovat svět. :)
@AlieN (12.12.2012 16:28): No aspon nekomu to jeste vadi :) Me prijde uplne na palici, ze ho za pulkou tak stupidne vysoupli a misto nej dali nejakyho nezajimavyho vosousta. Zvlast kdyz na nem byl postaveny cely marketing.
Zaverecny mise jsou snad jeste vic zoufaly, nez ty predchozi. Az v te finalni pobavila muzika :) Konec je ale fajn.


@M0re11o ad koment: Jak jsi prisel na ten konec "nechá své kamarády odplout zpět do civilizace samotné" imho z toho vcelku vyplynulo, ze vsechny sve pratele musi zabit, pokud tam chce zustat, ne? Jen to neni zobrazeny. Pratele prezili jen pokud s nima odjel.
Dostal jsem se na druhý ostrov a pořád mě to dost baví - jen ty lineární příběhové mise jsou na pěst, a linka s Vaasem vyvrcholila vskutku zoufale dementně.
Jeden z nejlepších herních záporáků za poslední roky, a on je nejenže nejprve odklizen na druhou kolej jakožto přitroublý sidekick "skutečného záporáka", ale ještě pak chcípne v pitomé skriptované snové WTF sekvenci. Meh :/
@jezek (12.12.2012 15:16): sidequesty, fakt? Ty wallpapero mi to nabídlo, ale tak to je výsměch (hello google), ale sidequesty, to je jiná... to na to mrknu.

Btw obávám se, že FC 3 je jedna z těch her, kterou nikdy nedohraju, protože se budu zdržovat hledáním sošek a pokladů :)
@Walome (12.12.2012 14:31): U Uplay získáváš za achievementy nějaké body a můžeš si pak kupovat různé věci. Třeba tématický wallpaper nebo i sidequesty do hry. Jinak to supluje achievementy ze steamu.
jn, trofeje na PS3 je niečo iné ako achievmenty napr. na steame...
Na PS3 sa to aspoň niekde zobrazuje, kto koľko má, a keď sa náhodou pošťastí platinovka, tak to je paráda :)
prosímvás, o jaké trofeji to mluvíte? Tam jdou vyhrávat trofeje? Já zatím jen jezdím po pláži a hraju poker pro zábavu (včera jsem přišel o 750 dolarů) :)
Teda nejsem znalec pokru a skoro nevim jak se hraje... ale neni to tady trosku divny?
Sel jsem hrat do Thurston Townu, abych udelal trofej "vyhraj 1500$ v pokeru" s tim, ze u toho stravim stoleti. Z prdele zkusil dat experta a All in a okamzite jsem vyhral. Trikrat po sobe, az mi vsichni odesli od stolu. A to jsem se ani nedival na karty, nic nemenil... :)
Pak sem si dal repete a behem tri minut byla trofej doma.
Teda dneska se fakt těším na partičku pokeru :) možná si k tomu otevřu i pivo. Forever alone :-D (škoda, že ten poker nejde hrát jako mulťák)
Každopádně ta hra se mi strašně líbí, prostředí sandbox FPS kde je stále co dělat je skvělé a takhle dobrý pocit z boje, jsem snad ještě v žádné akční hře neměl.
Tá snová pasáž pod vodou je úplne ako z Dishonored, ale úúúúplne :-O Tak kto od koho ? Či mali len obe štúdiá taký istý nápad? Dvojičky :D
@Walome (09.12.2012 22:58): Tak chlapy maji aspon 3-4 skiny, ale zenska je tam jen jedna sereda + tanecnice :)

cha cha, klube se z toho platinova trofej! Jsou tam fakt jednoduchy, dokonce staci jen 60 relicu misto komplet 120 (mam 79) a nemusi se splnit ani ty vsechny vedlejsaky jako headhunter nebo loveni zvere. Moc si s nima praci nedali a bohudik tam az na dokonceni co-op misi nejsou zadny multakovy.
Ha! Na Nováčka první vítězství v pokeru! Všechny jsem je rozsekal. Btw mohli si dát víc práci s obličeji, když kolem projíždí auta a v něm tři stejný ksichty, už to je děs, ale dívat se na stejný ksichty u pokerovýho stolu, to už je nedbalost. Ale jinak ten poker je perfektní, už by to chtělo jen servírku co by mi nosila drinky!
Docela zajímavý, teď poslouchám soundtrack a nezní vůbec špatně, přitom ve hře jsem si hudbu vypnul protože mě v menu vyloženě srala a při stealthu prostě překážela. Asi jsem si jí aspoň pro příběhový mise měl nechat zaplou, sakra.
Po scénce se Zippákem... Heh, tak to Jamesovo neustále zmtrvýchvstání (tentokrát ZIPPO save) mi začíná připomínat Titanic. Kdyby to nebylo tak blbý, tak se mi ten příběh i celkem líbí a i postavy. Navíc mám pocit, že se mnou Citra a spol slušně vyjebávaj. No uvidíme..

Ty hlavy při rozhovorech působěj celkem realisticky. Mimika a tak....

@Arantir333 (09.12.2012 18:33): Zvířat je tam plno a některá uvidíš až za dýl.
Sorry že odbočuju, ale je normální, že jsem ještě po X hodinách hraní nenarazil na místo, kde se vyskytuje dingo? Potřeboval bych větší batoh, ale nemůžu nikde sehnat kůži.
@montana (09.12.2012 14:40): No a právě proto se na ty trailery nekoukám :-p

Mně zase vadí, že u tohodle typu her mi hlavní linka tvrdí, jak je děsně málo času a že mým známým jde o život a pak tři dny hraju poker :)
Máte někdo prozkoumané, jak přesně funguje ukládání ve hře? Párkrát jsem umřel a všiml jsem si, že po respawnu jsem měl méně věcí v inventáři, takže předpokládám, že po smrti se nerespawnu v safe house ve stavu před smrtí, ale ve stavu spojeném s nějakým autosavem. Ale kdy přesně se hra autosavuje?
Musím říct, že mi quicksave chybí, sice nemám rád akce, kde quicksavuju a loaduju na každém rohu, ale taky mě štve, když ztratím času ve hře (nasbírané věci, peníze,...) kvůli tomu, že mě třeba sežerou tygři. Našel jsem nějaký save, který pravděpodobně ukládá stav inventáře a progress ve hře kromě aktuální pozice, ale musím kvůli tomu lézt do menu, což mi trochu kazí zážitek.
Taky putuju na druhej ostrov. A opravdu nejvic mi stale vadi neuveritelne srackoidni pribeh a hlavne pribehovy mise. Duty Calls se muze jit zahrabat.
Zklamani je take Vaas. Cekal jsem ze bude mit MNOHEM vic prostoru, ale vsechny jeho sceny pochazi z traileru. Ve hre neni vubec nic navic. Tomu rikam marketing...
Ale pobihani po ostrave me porad dost bavi :)
@Cobot (09.12.2012 13:02): Naopak, ekonomickej model je slušně vybalancovanej. Mám nahráno přes 20 hodin a jsem na druhém ostrově a peněz teď moc nemám, asi 2 litry. Ale je to daný tím že jsem kupoval i ty mapy a například desert eagle jsem si musel koupit hned, ikdyž bych ho pak měl zdarma až odblokuju nějakou věž. Když kupuješ všechno plus náboje tak ty peníze ubývají dost rychle. Batoh unese nějakých 96 věcí, což je víc než dost..teď tam v podstatě už nosím jenom kytky na dělání syringes.

Těch relikvií a krabic je fakt hrozně moc, to jo. Osobně tyhle collectibles ve hrách v oblibě nemám vůbec. Ale aspoň tu za ně jsou ty peníze/XP...např. si pamatuju že v Assassins Creed za ty kreténský vlaječky nebylo snad vůbec nic.
@Paul (09.12.2012 12:53): Jo blikací kytky to je taky věc :D

Mě na tom nejvíc vadí to obírání mrtvol (ano vim že nemusim). To že za pár hodin naprosto přestane fungovat ekonomickej model (tedy fungoval jen ze začítku). Prostě nubudu mít za co utrácet a vzhledem k velikosti batohu nebudu moci sbírat věci. To je fakt nedomyšlený. No a pak nesmyslně obrovsky velkej počet beden a relikvií. Kdby jich bylo jako těch dopisů a SD karet bylo by to OK. Z HUDu bych jednozančně zmenšil minimapu a dal jí víc do levýho rohu. Hra mě ale stále baví.
Jo a to blikání je nejhorší v noci v přírodě. Stojím někde na kopci, rozhlížím se kolem sebe, a vidím 20 kytek blikajících jako vánoční stromečky. Přitom už jejich vzhled znám a vůbec bych to blikání k jejich identifikaci nepotřeboval.

Podle mě všechny tyhle kraviny do hry dali, protože to u nich testovali i lidé kteří nikdy žádnou hru nehráli a totálně se v tom ztráceli. Takže to dofocustestovali až na úroveň "chimpanzee's first game".