Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dobře se čte, špatně se hraje...škoda, že to nevyšlo o pár let pozděj kvůli lepšímu combat systému a bez bugů.
Hmm, tohle poprvé ukáže skutečně reálně možnosti Kickstarteru - protože teď konečně se s Wasteland 2 uvidí jak moc komunitně financované hry mohou dostát nemalým očekáváním... a na tom bude stát (a padat) i tohle. Už žádný masivní "hurá efekt"
Myslíte, že je problém, když místo plnění úkolů prostě ty lidi pozabíjím? Ze začátku v první městě, jsem nemohl splnit úkol s přinesením prstenů na nějaké církevní obřady nebo co to bylo (netuším, jestli to byl bug, ale ani za nic jsem nemohl najít stříbrný prsten), tak jsem je naaggroval přes Morta a normálně je zabil, to samé u postavy, která chtěla přinést rubín.

Jen mě zajímalo, jestli se tímto můžu dostat do nějaké slepé uličky.
@Longin (18.01.2013 00:17): pri poslednim hrani jsem ten unfinished business mel, tuhle lokaci jsem tusim navstivil (ale vzpomnel jsem si az u tech dvou Abishaiu, to bylo fakt peklo). Nicmene na obrazek se nemuzu dostat!
@Fingon (16.01.2013 22:13): šak ano
jen by mě zajímalo, jestli je tak PST propracované, že by FFG konfrontrovala TNO později ve hře.
PST chybí nějaké kompletní wiki, kde by se dalo o tom něco počíst
@Fingon (16.01.2013 21:30): néé :D Po pár letech zkouším znovu PST, ale tenrokráte chci mít všechno do puntíku, co nejlépe...takže paralelně při hraní čumím do návodů atd. a zrovna tahle pasáž patří k těm gamebreaking
když se pokusíte hodit Fall from grace do pilíře lebek, tak se odteleportuje pryč s výhružkou, že se ještě potkáte. Dopracoval se někdo k tomu?
Máte prosím někdo zálohovaný Widescreen mód pro PST? Stránky autora nejedou -_-
Tak se tim nějak prokousávám. No, zatim to neni takovej nářez jak bych čekal. Jsem ale zvědavej na rozuzlení. Zatím se prokecávám dolní čtvrtí.
@7c (31.12.2012 23:31): A tak vždyť Torment není nějaká na soubojích postavená nebo na ně náročná hra...já vždycky nechala mydlit ostatní a můj mág si ta kouzla střílel jen tak pro radost, jejich účinek mi byl jarním vánkem. Stejně se mi díky systému vytrvalého prodeje krámů a syslení pokaždé podařilo časem nashromáždit tolik léčivých kapek, že i kdyby se protivníci rozkrájeli, tak mě prostě nezabijí.
Pravda, nehrála jsem to nikdy na jinou obtížnost než nejlehčí, ale nevidím důvod, proč si ve hře, která na souboje kašle, ty souboje ztěžovat.
@valcik (31.12.2012 08:38): Vidím to (nepřekvapivě) také tak.

Kouzla (vyšších úrovní) trpí Final Fantasy syndromem - krásné na poprvé, pauza na vaření kávy, když je vidíte podesáté. Jo a taky nic moc účinek (čili pro změnu opět FF syndrom - na cíl kouzla spadne 8 solárních systémů, přejede je tanková divize, zkomprimuje černá díra a stylově se zakončí několika nukleárními výbuchy - výsledek: -10 hp XD).
Dík za odpovědi, asi po několika minutách od odeslání dotazu už jsem nosil bylinky a trajdal na tržiště a k babce zpátky :D, já si vždycky ve hrách dávám, pokud je možnost, kouzelníka. Většinou pošlu nějakou volavku naaggrovat nepřítele a z dálky je odbouchávám kouzlama, ale tady jsem zatím moc nepřišel jak na to.
Mám nějakou knížku, do které jsem zkopíroval kouzla z pergamenu, ale když jsem použil, tak mi zmizely, má to nějaké omezení do dalšího použití?
Ošklivý powergamerský hint:
Na začiatku hry úplne stačí INT 15. Mág je užitočný snáď len pri dialógoch s Dak'konom, Ignusom a Raven, ale tam sa oplatí na chvíľku prehodiť povolanie cez niektorého parťáka. Najjednoduchšie sa to hrá za bojovníka s vysokou odolnosťou (20+) a so špecializáciou na sekery. (Obratnosť je úplne zbytočná a rovnako aj charizma.)
@Longin (30.12.2012 21:44): INT a CHA nemají ani vzdáleně tak podstatné a zajímavé a v posledku ani tak časté speciální dialogové možnosti. Jednou jsem zkoušel hrát sympatického ale roztržitého mága a nebylo to úplně, co bych si představoval.
Hrát moudrého bojovníka mně osobně sedělo nejvíc a můžu to vřele doporučit. A toho jsem taky začínal se statistikami na mága, aby mi hned od začátku nic neuniklo.
Tak čistě teoreticky by si mohl udělat i bojovníka-intelektuála, ony jsou stejně souboje v Tormentu naštěstí jen takový doplněk...ale ta kouzla tam mají opravdu ňuňu efekty, o ty by bylo škoda přijít.
@Folwar (30.12.2012 19:58): v planescape torment si nevolíš povolání na začátku hry, každá nová postava má defaultně nastaveného bojovníka a k ostatním se dostaneš někdy v průběhu hraní... do detailů to ale neznám, P:T mě moc nebavilo
Zdravím, až dneska jsem se pustil do téhle hry, no zatím je to super, ale mám dotaz ohledně postavy, konkrétně typu. V profilu mám uvedeno, že jsem bojovník, ale vůbec si neuvědomuju, kde bych tuhle možnost zvolil. Zatím jsem vyběhl z Márnice a plním už nějaké ty mise v prvním městě. Chtěl jsem hrát za mága (taky jsem si podle toho v charakteristice zvolil body hlavně do inteligence a moudrosti). Dá se to ještě někde změnit?
Bonus za 4 mega byl take zive nahrany soundtrack ke hre. A s paypal platbami to na tech 4 mega dali, takze vse bude. :-) Vsichni se zdali byt veseli. Krom Sawyera. Ten uz si, jako project leader, asi predstavoval, kolik prace navic to predstavuje. :-)
@Sinister (17.10.2012 10:12): Aj tak by to nevadilo, pisu ze cokolvek nad 3,5 pojde do enhancmentu takze aj 3,6-3,7 mega by malo nieco prilepsit. Jediny bonus za 4 mega je ze Chris bude donuteny hrat Arcanum, co bolo asi len ako joke ale ako vidiet treba vazit zelania lebo sa mozu splnit.
A po skončení - přes 4 miliony dolarů!
Když se vezme do úvahy že i to je v podstatě jen zlomek peněz, které hra ve finále utrží až vyjde na pulty obchodů, tak je to vážně masakr.
13 hodín pred ukončením KS nahrabali 3,5 milióna, keď prirátame aj PayPal. Dočkáme sa teda desaťpodlažného superdungeonu a aj druhého rozsiahleho mesta, hejhou!
@marwel (12.10.2012 16:07): Tak tak, z toho jejich prvního videa jsem pouze skepticky podotkl "to jsou zase kecy". Ale musím přiznat, že z dostupných obrázků a informací si zajistili mou plnou pozornost a... no fandím jim:).