@Saperlotte (19.02.2013 08:53): Heh, to je snad defekt každé diablovky.
Diskuze
@Aba (18.02.2013 14:33): Nějak jsem pokročil, hraju sám a jsem už v obtížnosti Cruel v 1.aktu a dostal jsem úkol zabít Brutuse.
Mám 41. lvl a pokulhávám, snažím se neumírat, penalizace odečtení Expů je krutá ))
Mám 41. lvl a pokulhávám, snažím se neumírat, penalizace odečtení Expů je krutá ))
@Say (16.02.2013 15:19): tak teorie vypadá dycky dobře, teď jen praxe, já jedu postavu do pvp a snil bych o tom, se s tou tvojí setkat :D. Měl by jsi si maxnout alespoň energy shield, protože tak jako tak se později ráně nevyvaruješ.
@HELLER (13.02.2013 18:18): tak k němu to chce hodně armoru života a resistů a dá se to hrát, akorád boss v druhém aktu je pro meelera peklo.
@HELLER (13.02.2013 18:18): tak k němu to chce hodně armoru života a resistů a dá se to hrát, akorád boss v druhém aktu je pro meelera peklo.
@RedDwarf_Cz (16.02.2013 18:41): No mě tady ten systém opakovaného mlácení stejných lokací/příšerek v žádné diablovce moc nešel do hlavy, ale proti gustu...
To nevím, něco kolem 30?, ale vím, že tím příjdeš o většinu obsahu a nemusíš nějak řešit build.
@RedDwarf_Cz (16.02.2013 16:10): Další obtížnosti rozhodně nemám v plánu hrát. Na jaký level se dostanu po první obtížnosti?
Žádné HP, žádné ress. v poslední obtížnosti podle mě nebudeš mít šanci. Možná se pletu, také záleží na výbavě a ostatních gemech.
Co říkáte na tento build? Lighting + critical + speed http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgMBAuMFOgVCB2MHpQ5ID8QRDxEtEZYTnhXnFvMX2BpsHNwfAiImIvQjGCY8KgssnC0fLagvnTQgNsU7fEGWSbJTuFSuVytYG1qmXfJe-mZPaA5qP2sXbRlwUnDVc1Nzs3YRfdJ-M36vf8aBSYIQg_eEr4UOhVWFbYcTiEKJ04w2jRmNHI5kj0aTJ5yknaOdrp97oi6io6SRpwius7GQsjiydbQMtvq31riTuMrAUcG0wcXB88XM0DnVT9WB2CTbWdzH3Yzed9-w4BLkIuTs6-7wa_F28h3z6vem_Ks=
@USER47 (16.02.2013 14:54): Jj, to je zajímavé. Možná jedna z věcí, která dělá tuhle diablovku docela unikátní.
btw: to s těma totemama je v tomhle videu, zhruba od 4:40:
http://www.youtube.com/watch?v=LEDc5lSk87k
http://www.youtube.com/watch?v=LEDc5lSk87k
Say: Tyhle aktivní skilly jsou právě skoro vždycky řešený skrz šutry. Skill tree je spíš na pasivní bonusy, proto taky není žádná velká katastrofa, když hodíš pár bodů někam jinam, než by bylo ideální. Hlavní je tu prostě gear.
Když si všimneš, některý kusy výbavy mají ty sloty propojený, to slouží k zasunutí podpůrnejch šutrů, který různě zesilujou či modifikujou ten základní skill. Před časem jsem viděl nějakej bestiální build, kde ten týpek naspawnoval totemy, co se pak díky modifikačnímu šutru náhodně teleportovaly po okolí:).
Když si všimneš, některý kusy výbavy mají ty sloty propojený, to slouží k zasunutí podpůrnejch šutrů, který různě zesilujou či modifikujou ten základní skill. Před časem jsem viděl nějakej bestiální build, kde ten týpek naspawnoval totemy, co se pak díky modifikačnímu šutru náhodně teleportovaly po okolí:).
Musíš si sehnat šutr whirling blades. Shodou okolností jeden mám.
Toto se mi líbí - http://youtu.be/RTVCwrmtuyY
Akorát jak se dostanu ke skillu whirling blades? V skill tree ho nemůžu najít.
Akorát jak se dostanu ke skillu whirling blades? V skill tree ho nemůžu najít.
@RedDwarf_Cz (16.02.2013 09:06): No já právě tvořím nějaký použitelný build od tříčlenné skupiny. Já witch + templar a nejspíš ranger. A právě pořád nevím, jestli se zaměřit na miniony nebo spíš na plošný útok, protože minioni jsou spíš na sólo hraní (?) a ve skupince raději budu plnit funkci útočného mága, než nějakého supportera, který bude dělat miniony pletoucí se kamošům pod nohy=D
Za questy dostaneš také pár respec. Jinak ten orb se jmenuje Orb of Regret a nemusí ti jen padnout, můžeš ho koupit za 2x Orb of Scouring, který ti také nemusí jen padnout, ale můžeš ho koupit za 4x Orb of Chance, který už ti musí padnout, protože ten se prodává u vendora za 1x Orb of Fusing, který je moc vzácný na to, abys ho vyhodil za Orb of Chance.
Pokud chceš dobře poradit, tak nervi vše do dmg., glasskanony v té hře nefungují, investuj hodně bodů do životů a rezistů, jinak se kolem 50 lvl. zastavíš.
Pokud chceš dobře poradit, tak nervi vše do dmg., glasskanony v té hře nefungují, investuj hodně bodů do životů a rezistů, jinak se kolem 50 lvl. zastavíš.
@USER47 (16.02.2013 01:07): Aha, takže to jde jen díky itemu, který mi musí padnout. No lepší než drátem do oka. Ale stejně to chce vymyslet build dopředu... Jenže jak to mám sakra vědět, když je ten skill tree tak obrovský=D
Jde to, ale jen po jednom a ujídá to tzv. orbs of regret, či nějak tak se těmhle poměrně vzácnejm orbům nadává. Když si otevřeš strom, měl bys tam mít někde napsaný, kolik těch respec pointů máš.
Jde nějak zpětně měnit vražené skill pointy? Když by se mi znelíbil nějaký skill nebo chtěl trošku upravit build? *prosím ať to jde, prosím ať to jde*
Věř mi, že každý char má co do sebe. Jen se člověk musí dobrat ke správným gemům a poskládat si dobré komba.
Duelista patří k nejslabším, aspoň se to šušká a jde to vidět i na publicu.
http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Support_Gems#Support_Gems seznam support gemů
Duelista patří k nejslabším, aspoň se to šušká a jde to vidět i na publicu.
http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Support_Gems#Support_Gems seznam support gemů
@USER47 (14.02.2013 00:01): Dal jsem si nakonec witch a je to teda jiné kafé. Dokonce mě to začalo i bavit, což se jen tak nevidí. Prostě to má něco, co D3 postrádá. O tom žádná.
Čistě nekro buildy mi přijdou takový trochu nudný, protože boje se pak dost táhnou. Největší a nejrychlejší řezník, za jakýho jsem hrál, byla rangerka s lukem a nějakejma základníma zombiema na rozptýlení mobů. Shadow by na tenhle kombinovanej dex/int build byl možná vhodnější, ale ono v PoE můžeš z těch základních rolí postupovat skoro kamkoli. Jde tam hlavně o gear, takže s trochou snahy si můžeš udělat třeba witch s obouručním kladivem a žádnejma kouzlama.:-D
Tak shadow mi nesedl... Váhám mezi templarem a which. Rád bych plošná/hromadná kouzla, vysávání životů a armádu nemrtvých kolem sebe. Takový necro build.
@RedDwarf_Cz (13.02.2013 15:31): Já bych co možná nejlehčí build na jedno projití. Víc to hrát nehodlám=) Ale žádného nudného řezníka...
@Aba (13.02.2013 13:59): Ahoj, ano taky jsem to tak pozměnil a jedu 2H mace Maraudera a je to lepší (prozatím). Uvidíme, kdy mě nějaká mrška poprvé překvapí :D
@Say (12.02.2013 23:54): Oba jsou dobré, prý je shadow s lukem lepší než ranger, ale osobně vyzkoušeno nemám. Já jedu rangera, jsem v poslední obtížnosti a zatím +/- jde to.
Ale přituhlo fest, motá se to tam samýma elite, rare a podobným hnusem.
Ale přituhlo fest, motá se to tam samýma elite, rare a podobným hnusem.
@Say (12.02.2013 23:54): Provnání je tuším přes ALT.
@HELLER (11.02.2013 01:19): ja jedu maraudera se zaměřením pouze na obouční kladiva, ale občas nějaká mrška překvapí :D
Na Shadow byste doporučili spíš dual wield build, nebo bow? Já jsem pro bow, ale dual wield mě láká na vysávání životů... Prý jsou s ním ale tuzí bossové.
Jo a jak porovnávám staty itemů v inventáři? Jde to doufám... Jinak to nízké FOV (přiblížení kamery) je fakt otravné=/
Jo a jak porovnávám staty itemů v inventáři? Jde to doufám... Jinak to nízké FOV (přiblížení kamery) je fakt otravné=/
@Say (10.02.2013 22:37): Ja na 45. levelu pouzivam 2 a pul (zridka) schopnosti. Ostatni veci, ktery mam jsem bud vicemene nepouzil, nebo na ne proste nemuzu najit vhodny sockety. Vubec me docela prudi zpusob dropu. Proc mi kurna na mape pro 40. level padaji veci pro 7. level?
Tak mi to nedalo a rozehrál jsem si 1H+shield maraudera a teď jsem v 2. aktu a plním úkol s Chamber of Sins a celkem tuhý boj :D z dob, když jsem hrál uzavřenou betu to dost přituhlo.
V poschodí 3 mám celkem solidní trable s mágama, ale našel jsem si WP v 2.patře takže je to lepší.
V poschodí 3 mám celkem solidní trable s mágama, ale našel jsem si WP v 2.patře takže je to lepší.
@Say (10.02.2013 22:37): Obecně bych doporučil sjet (alespoň ty zabývající se vysvětlením a postupy) videa zde. Mírně nestandardní dojem může být způsoben nonstop maratonem PoE btw.
@RedDwarf_Cz (10.02.2013 14:52): Mm, to nerad slyším. Chápu, že extrém ala Diablo 3 tu čekat nemůžu, ale drtit 10 levelů nepřátele opravdu jedním mačkáním tlačítka a díváním se na tutově stejné animace... Ufff, to je hardcore i na mě.
@USER47 (10.02.2013 14:58): K těm itemům jsem se zatím moc nedostal.... Jestli to dobře chápu, tak něco jako měna ve zlatých tu neexistuje, všechno s mění za jiné předměty. Což je zajímavý nápad.
@USER47 (10.02.2013 14:58): K těm itemům jsem se zatím moc nedostal.... Jestli to dobře chápu, tak něco jako měna ve zlatých tu neexistuje, všechno s mění za jiné předměty. Což je zajímavý nápad.
Say: Aktivní skilly nezískáváš rozšiřováním toho stromu, ale socketováním skill gemů do svý výbavy. Pokud si pamatuju, první skill gemy získáš už celkem na začátku.
Tyhle skilly pak můžeš různě modifikovat pomocí podpůrnejch gemů, ty začneš získávat myslím tak od druhý kapitoly na nejnižší obtížnosti, možná ještě dřív.
Co se týče inventáře, hodně lidí si vždycky stěžovalo na jeho velikost, protože je zvyklá lootovat všechen bordel. Na to se tu moc nehraje, z prodeje běžnejch předmětů člověk moc nezíská, takže se vyplatí lootovat jen vzácnější předměty, předměty s vhodným rozestavením socketů apod.
Tyhle skilly pak můžeš různě modifikovat pomocí podpůrnejch gemů, ty začneš získávat myslím tak od druhý kapitoly na nejnižší obtížnosti, možná ještě dřív.
Co se týče inventáře, hodně lidí si vždycky stěžovalo na jeho velikost, protože je zvyklá lootovat všechen bordel. Na to se tu moc nehraje, z prodeje běžnejch předmětů člověk moc nezíská, takže se vyplatí lootovat jen vzácnější předměty, předměty s vhodným rozestavením socketů apod.
"Nuda" to je do cca. 40 lvl. :), ber to tak, že seš šupák, co zatím nic neumí, takže těžko tam budeš rozsévat smrt a ano co lvl, to bod a pár bodů z questů. Mám rangera na 55 lvl a můžu ti říct, že teď to už sype jak kulomet. A až budu někde kolem 80, tak z něj bude minigun.
Celkově pak hra dostane na spádu díky obtížnosti a počtu mobů a když to hraji v 6 lidech, tak je to zas o něčem jiném.
Celkově pak hra dostane na spádu díky obtížnosti a počtu mobů a když to hraji v 6 lidech, tak je to zas o něčem jiném.
Hm... Chválím grafiku a mrtě skillů (teda spíš rozšiřování statů, ehm...). Co mi ale dost vadí, tak je robustní a poněkud nepřehledný inventář a trošku nuda. 3 level za téměř 40 minut hraní a pořád to tam pižlu nějakou dýkou... To budu dostávat každý level jeden bod? Jestli to bude tímhle tempem, tak se snad ani k žádnému jiném aktivnímu skillu nedostanu.
Hraji to s polákem, co jede shadow a můžu říct, že to je řezník jako prase. Jako neslabší se mi zatím jeví duelista, nebo aspoň tak mi to připadá, když zapnu public, což samozřejmě nemusí být pravda.
Nevidím to moc nadějně, ale pokud něco najdu, určitě dám vědět... Jinak váhal jsem mezi templarem a shadow. Nakonec jsem zvolil toho twilighta. Snad mě jeho schopnosti přesvědčí.
Pokud bys na něco přišel, dej vědět zde, nebo pm. O grafické úpravy až tak zájem nemám, já jsem spokojený. Největší pomoc by bylo to oddálení, ale moc nevěřím, že zrovna to půjde. Hraju za rangera a směrem dolů se fakt kurevsky špatně útočí, takže se snažím, pokud to jde, dostat se na úroveň střelby z boku, nebo z dola nahorů.
@RedDwarf_Cz (10.02.2013 12:06): No zrovna tenhle kousek toho nastavení moc nemá, na módy jsem se ještě nedíval. Jinak proti Diablovkám všeobecně nic nemám... Ideální na vypnutí mozku=)
Say- tvůj fetiš je se hrabat v různých nastaveních, mohl by ses podívat i na tuhle hru, třeba zkusit větší oddálení, atd? Nebudeš věřit, ale zrovna včera jsem se bavil s jedním hráčem o tomhle a zmínil jsem se o tobě, ale s tím, že to asi nevyjde vzhledem k tvému postoji k diablovkám, že tě ani nepřemluvím k tomu, abys to nainstaloval :))
Jestli ukecám bratra a kamoše, tak bych to snad i projít mohl.
No tak to jdu otestovat.... Už se to stahuje, 16%. 4,5GB left.
Abych uklidnil všechny PoE nadšence - upravil jsem po zkušenostech z 3. aktu komentář v bodech o grafice a rozmanitosti potvor.
@RedDwarf_Cz (04.02.2013 18:02): Clovece tak ja ti nevim, nejdriv lzu, pak to vlastne je jenom tim, ze hra je nova (a proto to neni spatne?) nebo tim, ze tobe se dana vec vlastne libi (ackoliv ja napsal, proc _si myslim_ ze je to minus)... Co dalsi pripady kdy lzu?
@Aba (04.02.2013 18:11): Aha, takze nejspis ficura, ktera by mela osetrit pripadne zabiti (napr. hardcore postavy, ze?) pri odpojeni/lagu a podobne... Jop, tak to ti Blizzardi fakt posrali, takhle myslet na hrace.
Mimojine jsem to prave zkousel - postavil jsem se mezi potvory a... po peti minutach jsem zadne neutoceni nepozoroval. Tak jak?
@Aba (04.02.2013 18:11): Aha, takze nejspis ficura, ktera by mela osetrit pripadne zabiti (napr. hardcore postavy, ze?) pri odpojeni/lagu a podobne... Jop, tak to ti Blizzardi fakt posrali, takhle myslet na hrace.
Mimojine jsem to prave zkousel - postavil jsem se mezi potvory a... po peti minutach jsem zadne neutoceni nepozoroval. Tak jak?
@Aba (04.02.2013 18:11): Ano, tuším, že tomu tak bylo. Od té doby jsem tomu nevěnoval nijak pozornost, takže neznám celkovou délku hry, kolik to má aktů.
@Saperlotte (04.02.2013 17:47): tady jde o to že v případě o D3 se nejedná na bug, ale je tam "přátelsky" předefinovaná AI monster, která hlavního hrdinu po pár útocích naprosto ignoruje a odejde(pokud setrvává hrdina v nečinnosti :)).
lzu, kdyz pisu, ze mapy se po nekolika minutach resetujou- ne, ale spíš by to mělo být +, nemusíš vypínat a znovu zapínat hru, když expíš/farmíš, o tom ta hra je.
nebo ze potvory casto laguji - na forech tomu rikaji desynchronizace - a hra vas casto odpoji?
U nové hry s tím musí každý počítat. D3 bylo první týden od vydání téměř nehratelné a problémy, sice menší, byly i několik týdnů poté.
nebo ze potvory casto laguji - na forech tomu rikaji desynchronizace - a hra vas casto odpoji?
U nové hry s tím musí každý počítat. D3 bylo první týden od vydání téměř nehratelné a problémy, sice menší, byly i několik týdnů poté.
@Aba (04.02.2013 17:06): Netusim, co jsi psal o AI v D3 a nechci to hledat mezi tisici prispevky k D3. Ja zadne bugy nepozoroval. To o cem mluvim je to, ze zatimco se na me potvory v D3 vrhaji po skupinach jako vztekle, tak v PoE se ke mne hodne z nich soura docela pomalu, casto se nekolikrat po ceste zastavi, kdyz se ke mne dostanou, tak cekaji nez zautoci a casto se jen tak otoci smerem pryc. Muj kolega, ktery byl ze hry nejdriv cely uneseny, rika to samy. Obema nam prijdou boje mnohem mene intenzivni.
@RedDwarf_Cz (04.02.2013 17:24): A skvele, ted uz dokonce lzu. Prosim zkus specifikovat presne v cem lzu a nejak to vyvratit (lzu v tom, ze nejde respecovat? lzu, kdyz pisu, ze mapy se po nekolika minutach resetujou?, nebo ze potvory casto laguji - na forech tomu rikaji desynchronizace - a hra vas casto odpoji?) Ano vim, ze hra je v "open beta" stadiu a ze jsem ji jeste ani nedohral. A proto jsem taky neplacl jen tak od pasu nejake hodnoceni a jen pisu postrehy, co se mi libi a co ne. Taky jsem si vymezil moznost pridavat dalsi veci (a taky jsem to uz udelal).
@RedDwarf_Cz (04.02.2013 17:24): A skvele, ted uz dokonce lzu. Prosim zkus specifikovat presne v cem lzu a nejak to vyvratit (lzu v tom, ze nejde respecovat? lzu, kdyz pisu, ze mapy se po nekolika minutach resetujou?, nebo ze potvory casto laguji - na forech tomu rikaji desynchronizace - a hra vas casto odpoji?) Ano vim, ze hra je v "open beta" stadiu a ze jsem ji jeste ani nedohral. A proto jsem taky neplacl jen tak od pasu nejake hodnoceni a jen pisu postrehy, co se mi libi a co ne. Taky jsem si vymezil moznost pridavat dalsi veci (a taky jsem to uz udelal).
Saperlotte-Podle mě v těchto hrách, až na některé vyjímky mobů, žádný boj není. Je to jen kosení na 1-3 rány, je to jen jak píšeš akčnější a to jen proto, že lokace jsou v D3 menší= větší koncentrace mobu a AoE mají větší pokrytí.
A to, že hra má chyby je jasné, to mají všechny nové hry, jenže ty defacto lžeš ve všech tebou udaných mínuskách, krom jedné, že monstra v interierech tě přestanou pronásledovat, pokud vyběhneš ven a řekněme grafická stránka hry, která se nemusí líbit každému, ale rozhodně není na úrovni D2.
Když se podívám na D3, tak vidím uprostřed obrazovky barevnou kaňku, ze které lítá hromada barev při útoku.
Podle mě máš hodně málo nahráno na to, abys zde mohl něco soudit. . Vůbec ses v tvém komentáři nezmínil o endgame obsahu, to znamená, že jsi tu hru ani nedohrál. A málo druhů mobu žádného hráče těhle her nezajímá. Zajímají ho ability monster, drop, buildy a lokace na farmení.
A to, že hra má chyby je jasné, to mají všechny nové hry, jenže ty defacto lžeš ve všech tebou udaných mínuskách, krom jedné, že monstra v interierech tě přestanou pronásledovat, pokud vyběhneš ven a řekněme grafická stránka hry, která se nemusí líbit každému, ale rozhodně není na úrovni D2.
Když se podívám na D3, tak vidím uprostřed obrazovky barevnou kaňku, ze které lítá hromada barev při útoku.
Podle mě máš hodně málo nahráno na to, abys zde mohl něco soudit. . Vůbec ses v tvém komentáři nezmínil o endgame obsahu, to znamená, že jsi tu hru ani nedohrál. A málo druhů mobu žádného hráče těhle her nezajímá. Zajímají ho ability monster, drop, buildy a lokace na farmení.