Mno tak po hodině googlení to vypadá spíš tak na vydání patche na DX9 půl roku po vydání přímo od vývojářů (až výrobci grafických karet nahrabou). DX9 jinak C3 nevede.
Diskuze
@ViRus (27.02.2013 20:14): 10/10? wat
@Say (27.02.2013 20:12): Divné já myslel, že C2 je DX9 only s DX11 patchem, ale je možné že to změnit pude, přecejen je Engine DX9 kompatibilní.
@Say (27.02.2013 20:12): To je fakt, takových her bylo víc, chce to vyzkoušet.
@ViRus (27.02.2013 18:57): To tvrdili i u C2 a šlo to přes cfg měnit.
@Say (27.02.2013 18:48): Ne ne, jen pouze directx 11 support.
@Greg (27.02.2013 00:28): To nejede na DX9?
@sten (27.02.2013 06:23): Šak v pohodě, nic se neděje :)
@Arc (26.02.2013 21:48): Jasně, sorry klik jsem na jinou reakci ;-)
@Say (26.02.2013 23:37): Jestli myslíš základní C2 bez těch lepších textur a DirectX 11 patche, tak bych to tipoval na něco mezi nízkýma a středníma. Ale dávej si pozor abys měl grafiku podporující DX11 ;-) .
@ViRus (27.02.2013 00:18): Nanosuit si uložil všechny jeho genetický informace a postupně ho znovu vytvořil místo mrtvoly Alcatraze. A přibudoval k tomu pár schopností přímo do jeho těla, viz. outro.
Panečku to byla jízda. Je malé vysvětlení: Nějak jsem nezjistil jak to, že Prorok žije, když to má být 23 let po druhém dílu, kde si prohnal hlavou kulku a vzdal se obleku?
O kolik je to náročnější, než C2? Zhruba... Když jsem rozjel na high C2, rozjedu i toto aspoň na medium.
@USER47 (26.02.2013 21:50): Asi fakt myslel moje, sem poslal pár srovnávacích na picase, a info sem mu taky dával já :D kdo ví :D ale tys určitě v opilosti nic nenapsal neboj :D
Říkal jsem si, že myslel asi někoho jinýho, ale žádný screeny jsem v diskuzi neviděl, tak jsem měl strach, že jsem někde v opilosti zase dělal něco, co si nepamatuju:-D.
@USER47 (26.02.2013 21:29): Nemyslel náhodou moje screeny ?:D
Kde, co, jak?:-o
@USER47 (26.02.2013 13:05): Děkuji za screeny i info. Poučné :-)
@Kubulus (26.02.2013 17:47): taky mi to z obrázků přišlo jako dvojka, ale khurwa, je to mnohem lepší.
@Kubulus (26.02.2013 17:47): Nie nie, je to neskutočná grafická pastva. Kopec detailov, megalomanské scenérie, nič krajšie tu nebolo a ešte dlho (minimálne rok) nebude.
a dvojka vypadala pekne, ale nijako extra graficky nevyčnievala, ale Crysis 3 je podobný grafický skok ako bola svojho času jednotka.
a dvojka vypadala pekne, ale nijako extra graficky nevyčnievala, ale Crysis 3 je podobný grafický skok ako bola svojho času jednotka.
@Maximus (26.02.2013 17:45): Fakt? Jsem zvědavý, protože jsem to slyšel z více míst, ač mně samotnému to na první pohled připadá stejné jako dvojka.
Neskutočne namakaná grafika!!! král je mrtvy (Witcher2) nech žije král!
@mazar1234 (26.02.2013 13:56): Hehe, na okruhu asi bude běžný smrtelník jezdit každý den. A cálovat palivo taky?=)
@ViRus (26.02.2013 13:57): Jo taaakhle, pán je gurmán=D
@ViRus (26.02.2013 13:57): Jo taaakhle, pán je gurmán=D
@Say (26.02.2013 13:53): Si to nechám dovést ne ;-)
@Say (26.02.2013 13:53): No to zalezi od uhlu pohladu, co ak by si chcel zajazdit na okruhu? V takom pripade sa jedna o automobil nanajvys prakticky, narozdiel od nejakeho rodinneho kombi, ktore je ale oproti tomu prakticke pri ceste na dovolenku ci nakup....
@ViRus (26.02.2013 09:19): Praktické? Bych tě chtěl vidět, jak s tím jedeš s rodinou na dovolenou nebo na nákup=D
@USER47 (26.02.2013 13:05): Záleží na tom které modely myslíš, například u šutrů máš docela pravdu ale u určitých stromů ne, viz moje screeny, ale i tak je teselace deformuje (většinou). Jak už jsem psal třeba vlnitej plech v jedné lokaci nebo cihlové zdi nejsou udělané ani jako ve dvojce (teselace a DM na samotné cihly) a ani nejsou vymodelované jako ve dvojce s teselací. Proto jsem to moc nepochopil :D
Dodatek: Vzhledem k tomu, že jsou tam docela početné grafické bugy si nemyslím že by se nějak dlouho srali s modelama :D
Dodatek: Vzhledem k tomu, že jsou tam docela početné grafické bugy si nemyslím že by se nějak dlouho srali s modelama :D
Myslel to nejspíš tak, že ty zjemnění hran, výrazná plasticita a podobný věci, o který se stará teselace, tentokrát udělali přímo grafici na modelech. Takový řešení by bylo asi výpočetně náročnější a dalo by víc práce, ale teoreticky je toho samozřejmě možný dosáhnout.
@Arcee (26.02.2013 12:40): Ne opravdu nechápu vůbec myšlenku, nechytám se :D vím že bteselace je jen ha Velmi Vysoké detaily, a ty máš asi menší. Ale nechápu smysl věty "jen bych řekl že těch několik málo objektů bude spíš jen lépe vymodelovaných než teselovaných."
Asi sem blbej holt :D
Asi sem blbej holt :D
Co na tom nechápeš? To je to tak složité? :D
Logicky, když mi konzole řekne, že teselace dostupná neni, tak tam asi nebude, no ne?
Logicky, když mi konzole řekne, že teselace dostupná neni, tak tam asi nebude, no ne?
@Arcee (26.02.2013 09:42): pak teda nechápu co si před tím napsal, můžeš pls vysvětlit, třeba mi po ránu mozek nepracuje :D
@Arc (26.02.2013 07:21): Odborník nejsem, ale vím co ty pojmy znamenají.
@Say (26.02.2013 00:25): To jsou praktické věci a já jsem taky pro Murciélago :-)
Jinak s C3 velmi spokojený, není pravda, že by se nedal využívat oblek na kombo úder, a i stealthem se to dá pěkně hrát, ne vždy ale většinou ano.
Jinak s C3 velmi spokojený, není pravda, že by se nedal využívat oblek na kombo úder, a i stealthem se to dá pěkně hrát, ne vždy ale většinou ano.
@Arcee (26.02.2013 03:30): Co si myslel tím lépe vymodelovaných než teselovaných? Víš k čemu slouží Teselace + Displacement Mapping ?:)
Pfff, no zatím musím říct že mně to celkem baví. S lukem je sranda a líbí se mi, že má konečně i sám prorok co říct.
Při vědomí že single player je krátký mám ale furt nutkání tu hru pokaždé po pár desítkách minut vypnout, aby mi zbylo na později :D
Ta teselace mi ani moc nechybí, s ní už bych to asi musel všechno stáhnout na minimum :D můj CPU už neni co býval :-/, jen bych řekl že těch několik málo objektů bude spíš jen lépe vymodelovaných než teselovaných.
Při vědomí že single player je krátký mám ale furt nutkání tu hru pokaždé po pár desítkách minut vypnout, aby mi zbylo na později :D
Ta teselace mi ani moc nechybí, s ní už bych to asi musel všechno stáhnout na minimum :D můj CPU už neni co býval :-/, jen bych řekl že těch několik málo objektů bude spíš jen lépe vymodelovaných než teselovaných.
@Paul (25.02.2013 23:02), @7c (25.02.2013 23:06): Já raději praktické věci=)
A já bych z dovolením nechala Proroka..... hlavně ten jeho robocopí nano obleček....mňam! :D
@Say (25.02.2013 22:34), @Paul (25.02.2013 23:02): Super, hádám, že se ideálně doplňujeme - já bych si tedy nechal to Murciélago...
@Say (25.02.2013 22:34): Já spíš tu Zondu... :)
@Paul (25.02.2013 18:03): Ten projektor bych bral...
@Indian (25.02.2013 17:42): thumbs up, EA má občas fakt dobrej marketing, viz
http://www.youtube.com/watch?v=cm8f-TvxJR0
nebo
http://www.youtube.com/watch?v=s8V8lFMQsZM
http://www.youtube.com/watch?v=cm8f-TvxJR0
nebo
http://www.youtube.com/watch?v=s8V8lFMQsZM
@Indian (25.02.2013 17:42): I když tohle zrovna nemusím, ale tenhle se poved :D
Prorok v Praze škoda, že sem ho nepotkal :-D tohle se teda hodně povedlo! :-)
@Greg (25.02.2013 17:03): Moje album s Crysis 3
šipkou doprava na srovnávací screeny, doleva pak na bugy v grafice a k tomu pár normálních screenů
Kdyby někdo chtěl můžu nadělat tunu screenů :D
šipkou doprava na srovnávací screeny, doleva pak na bugy v grafice a k tomu pár normálních screenů
Kdyby někdo chtěl můžu nadělat tunu screenů :D
@Arc (25.02.2013 08:43): Jestli máš grafiku na max., tak bych se i docela rád podíval :-) . Máš je někde k dispozici?
@sten (24.02.2013 20:44): Takže tam Tessellace i Pixel Acurrate Displacement Mapping nakonec je, ALE zatím sem nenašel jedinou žábu teselovanou, stromy jsou takhle udělány jen některé (víceméně jen ten druh co byl v techdemu, jakýkoliv menší strom už teselovaný není vůbec), teselovanou vegetaci sem nezpozoroval, objeky teselované jsou (kmeny velkých stromů, klády - nemají ale ten P.A.D.M. takový - jsou jen mírně deformované), některé objekty (kameny, kamené zdi) jsou také, ale většina kamenů (balvanů) není, zdi (rozvaliny, ruiny) jsou teselované špatně (jsou vystouplé/deformované okraje, nikoliv teselované a vystouplé cihly jako jsme to mohli vidět ve dvojce, prostě jsou takové objekty brány stejnou metodou jako šutry).
Nadělal sem pár screenů kdyby se někdo chtěl podívat. Je to z lokace Původ všeho zla.
Nadělal sem pár screenů kdyby se někdo chtěl podívat. Je to z lokace Původ všeho zla.
@Arc (24.02.2013 09:43): Teselace mi taky vadí. Hlavně, že na dvojku vydali patch po pár tejdnech, kde jí dodělali ale aby si dali tu práci a ve trojce to vydali s teselací to ne...
@Arc (24.02.2013 09:45): Už příběh v Crysis 2 byl takový clusterfuck of nonsense.
@7c (24.02.2013 12:37): Kdes posledních pět let byl?
@Arc (24.02.2013 09:45): To měla být parodie?