Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Say (26.02.2013 23:37): Jestli myslíš základní C2 bez těch lepších textur a DirectX 11 patche, tak bych to tipoval na něco mezi nízkýma a středníma. Ale dávej si pozor abys měl grafiku podporující DX11 ;-) .
@ViRus (27.02.2013 00:18): Nanosuit si uložil všechny jeho genetický informace a postupně ho znovu vytvořil místo mrtvoly Alcatraze. A přibudoval k tomu pár schopností přímo do jeho těla, viz. outro.
O kolik je to náročnější, než C2? Zhruba... Když jsem rozjel na high C2, rozjedu i toto aspoň na medium.
Říkal jsem si, že myslel asi někoho jinýho, ale žádný screeny jsem v diskuzi neviděl, tak jsem měl strach, že jsem někde v opilosti zase dělal něco, co si nepamatuju:-D.
@USER47 (26.02.2013 13:05): Záleží na tom které modely myslíš, například u šutrů máš docela pravdu ale u určitých stromů ne, viz moje screeny, ale i tak je teselace deformuje (většinou). Jak už jsem psal třeba vlnitej plech v jedné lokaci nebo cihlové zdi nejsou udělané ani jako ve dvojce (teselace a DM na samotné cihly) a ani nejsou vymodelované jako ve dvojce s teselací. Proto jsem to moc nepochopil :D

Dodatek: Vzhledem k tomu, že jsou tam docela početné grafické bugy si nemyslím že by se nějak dlouho srali s modelama :D
Myslel to nejspíš tak, že ty zjemnění hran, výrazná plasticita a podobný věci, o který se stará teselace, tentokrát udělali přímo grafici na modelech. Takový řešení by bylo asi výpočetně náročnější a dalo by víc práce, ale teoreticky je toho samozřejmě možný dosáhnout.
@Arcee (26.02.2013 12:40): Ne opravdu nechápu vůbec myšlenku, nechytám se :D vím že bteselace je jen ha Velmi Vysoké detaily, a ty máš asi menší. Ale nechápu smysl věty "jen bych řekl že těch několik málo objektů bude spíš jen lépe vymodelovaných než teselovaných."
Asi sem blbej holt :D
Co na tom nechápeš? To je to tak složité? :D
Logicky, když mi konzole řekne, že teselace dostupná neni, tak tam asi nebude, no ne?
Pfff, no zatím musím říct že mně to celkem baví. S lukem je sranda a líbí se mi, že má konečně i sám prorok co říct.
Při vědomí že single player je krátký mám ale furt nutkání tu hru pokaždé po pár desítkách minut vypnout, aby mi zbylo na později :D

Ta teselace mi ani moc nechybí, s ní už bych to asi musel všechno stáhnout na minimum :D můj CPU už neni co býval :-/, jen bych řekl že těch několik málo objektů bude spíš jen lépe vymodelovaných než teselovaných.
A já bych z dovolením nechala Proroka..... hlavně ten jeho robocopí nano obleček....mňam! :D
@sten (24.02.2013 20:44): Takže tam Tessellace i Pixel Acurrate Displacement Mapping nakonec je, ALE zatím sem nenašel jedinou žábu teselovanou, stromy jsou takhle udělány jen některé (víceméně jen ten druh co byl v techdemu, jakýkoliv menší strom už teselovaný není vůbec), teselovanou vegetaci sem nezpozoroval, objeky teselované jsou (kmeny velkých stromů, klády - nemají ale ten P.A.D.M. takový - jsou jen mírně deformované), některé objekty (kameny, kamené zdi) jsou také, ale většina kamenů (balvanů) není, zdi (rozvaliny, ruiny) jsou teselované špatně (jsou vystouplé/deformované okraje, nikoliv teselované a vystouplé cihly jako jsme to mohli vidět ve dvojce, prostě jsou takové objekty brány stejnou metodou jako šutry).
Nadělal sem pár screenů kdyby se někdo chtěl podívat. Je to z lokace Původ všeho zla.
@Arc (24.02.2013 09:43): Teselace mi taky vadí. Hlavně, že na dvojku vydali patch po pár tejdnech, kde jí dodělali ale aby si dali tu práci a ve trojce to vydali s teselací to ne...