@mazar1234 (02.04.2013 22:55): Mikolas Tucek rekl v televizi, ze ten novej Bioshock je asi nejlepsi hra vsech dob...ehm :)
Diskuze
@mazar1234 (02.04.2013 22:55): I concur with you, sir :)
Bioshocky z Rapture měly ponurou atmosféru. Střílečka ve městě, které vypadá jako nadpozemský ráj a kde proti nám nestojí spliceři, nýbrž normální lidé, jak soudím podle gameplaye z první půlhodiny hry, mi moc nesedí. Každopádně se těším, až si zahraju.
Taky jsem opatrně, ale fakt opatrně za názor, že jednička je lepší.
Posly Dishonored budu tiše ignorovat, třeba když zavřu oči a budu myslet na něco hezkého, tak odejdou na pastvy... ;-)
Posly Dishonored budu tiše ignorovat, třeba když zavřu oči a budu myslet na něco hezkého, tak odejdou na pastvy... ;-)
@MickTheMage (02.04.2013 22:54): Keby ste hrali System Shocky tak sa nad nejakymi Bioshockmi ani Dishonoredmi nikdy nepozastavujete :-)
Ehm, Ehm, chŕŕŕ, kašl, kašl
Ehm, Ehm, chŕŕŕ, kašl, kašl
@Maximus (02.04.2013 22:36): eh, tak to teda neni. Aj ked...ako sa to vezme. V niecom je lepsi, v niecom je horsi.
A Dishonored je lepsi ako vsetky Bioshocky dokopy :) ale pssssst
Taky jsem za, ze jednicka byla lepsi.
@Maximus (02.04.2013 21:41): Ne, jsem tu s tebou :) I když ted když jsem strávil chvilku s Bety... jak mi hodila tu snajperku abych mohl oddělat ty zmetky... ach, to bylo fajn... asi se mi dostává pod kůži, mrcha jedna a ta hra mě díky tomu začíná víc bavit :P
@AiMLEzZz (02.04.2013 21:50): Viac sa mi páčila atmosféra, viac ma bavili kombinacie plasmidov a tak. Nový Bioshock je pravdaže skvelý, ale po všetkých tých absolútnych hodnoteniach po celom svete same 10/10 a komentare ako - najlepsia hra vsetkych cias a podobne. Cakal som od toho viac.
+ ma absolutne nebavia v Infinite automaty, jedine co tam kupujem su naboje do koltu a preto už mam vyše 6 000 zlatakov a nemam to kam davať, pričom v starom Bioshocku som v tych automatoch stravil skumanim a nakupovanim rozhodne ovela viac minut
+ ma absolutne nebavia v Infinite automaty, jedine co tam kupujem su naboje do koltu a preto už mam vyše 6 000 zlatakov a nemam to kam davať, pričom v starom Bioshocku som v tych automatoch stravil skumanim a nakupovanim rozhodne ovela viac minut
@Maximus (02.04.2013 21:41): Upřímně by mě zajímalo, proč preferuješ jedničku. Nemyslím to nijak zle, nevykládej si mě špatně, ale skutečně by mě to zajímalo.
@Maximus (02.04.2013 21:41): ano! ;) Eh, neviem.
To som tu jediný čo si myslí, že je prvý Bioshock lepší ako ten nový? (síce som ho ešte nedohral, ale neverím, že záver natolko zmení môj dojem z celej hry)
Sel tu uz nekdo do Season Passu? Nevi se, co budou DLCcka zac, ze?
@Suzana (02.04.2013 15:29): Takovýho? http://25.media.tumblr.com/234b71a0d2b5a ... dXI1qdwq9to1_500.png Sorry, jen ve hře. :-)
Nutně potřebuju velkého plyšového Songbirda!
@Walome (02.04.2013 15:16): Ne no, nejsem Spáčilová
@mazar1234 (31.03.2013 15:46): Mě se to tak stalo - dohrála jsem na Normal a odemkla jsem tím ečívment 1999 mód
@Suzana (02.04.2013 15:10): Hmm, první stovka? ;) :)
Ty brďo to bylo dobrý!
@Tolister (02.04.2013 01:56): Ne. Pokud vím, tak se nevrátili odnikud. Pokaždé jen šli do dalšího vesmíru, kterej zase o trochu víc odpovídal požadované situaci.
Trošku ještě potřebuju přijít na jednu věc. Asi sem nedával pozor a vůbec celkově ten příběh už sem jen těžko chápal, ale po všem co sem přečetl už vím víc. Každopádně vrátili se vůbec Booker s Elizabeth z toho alternativního vesmíru, když tam šli po tom co našli Chen Lina? Elizabeth totiž říkala, že už nebude cesty zpět a šli do toho vesmíru kde Booker zemřel jako vůdce Vox Populi.
@SilentWolf (01.04.2013 23:03): Jasne, s tim urcite souhlasim taky. To je stejne jako ty dvojcata, ktere Comstock zabil v jednom svete, a oni se odrazili do vsech svetu, kdy se mohou objevit kdekoli, kdykoli.
Narazil jsem na netu na zajímavou teorii ohledně schopností Beth
Tím jak procházela skrz dva světy přišla o malíček, který zůstal v jednom světě, tím pádem je na dvou místech zároveň a proto dokáže otevírat tyhle.. brány Ale nevím ani jestli to moc dává smysl, kdosi to psal na youtube, a docela se mi ta myšlenka zalíbila.. :D
Tím jak procházela skrz dva světy přišla o malíček, který zůstal v jednom světě, tím pádem je na dvou místech zároveň a proto dokáže otevírat tyhle.. brány Ale nevím ani jestli to moc dává smysl, kdosi to psal na youtube, a docela se mi ta myšlenka zalíbila.. :D
@Solidor (01.04.2013 16:28): To bylo dobré. 85%!
Pud sebezáchovy.
co ti brání?
@Solidor (komentář): ...jakoby si vývojáři uvědomilY krátkost hry a začali vlny...
Někdy bych si nejradši sám dal facku.
Někdy bych si nejradši sám dal facku.
@AiMLEzZz (01.04.2013 14:48): Toho se bojím zase já. Jenže když ve světě lítají komentáře typu "nejlepší hra všech dob"... To by byl pak hřích nezahrát si to.
@AiMLEzZz (01.04.2013 14:48): no zrovna bioshock tak nejak i trochu jo, respektive moc jsem od toho necekal a pak prisly tady ty ultryhypovane chvalozpevy z recenzi i od mistnich, tak jasne ze chci vedet jak to teda opravdu je. A vubec nejak ty vyjimecny kousky najit musim ne? :)
@pipboy (komentář): Tak se mi skoro zdá, jako kdybys ty hry hrál spíš z povinnosti a byl z toho otrávenej, než abys to trochu prožíval :D.
@Fg (01.04.2013 13:43): jo tak v tom smeru urcite lepsi je.
@pipboy (01.04.2013 13:21): co se týče pocitu ze střelby a zbraní, ten byl v Bioshocku vždycky totálně naprd, tak jsem alespoň v tomto čekal zlepšení...
@Fg (01.04.2013 12:37): no v kvalite zasadni rozdil proti jednicce nevidim, jen je to proste jine. Asi. Mozna mi to tak prislo jen proto, ze jsem hral ciste zbrane a zadny plasmidy, nebo jak se tady tomu nadava.
@MickTheMage (01.04.2013 11:46): Dotýkající se hlavně všech rozehraných Bioshock: Infinite, všech stejných dimenzí. Jsem myslel kdovíjak nejsem chytrej, ale koukal jsem, že to už den po vydání napadalo hodně lidí. :-)
@pipboy (komentář): takže gameplay je konečně hratelný?
@Barney (01.04.2013 11:14), @Marty34 (01.04.2013 02:54): Vo v ztahu k Bioshocku (mozno ako hre, hernej serii dokonca) by som povedal, ze je podstatne "There is always a lighthouse, a man, and a city." Majak, muz a mesto je ako prvy Bioshock, tak aj Infinite. A ak by som to mal, ako sa hovori "overthinking" - teda vidiet tam nieco, co tam mozno nie je (?), tak by to mohla byt i vseobecna metafora dotykajuca sa hier ako takych.
@Marty34 (01.04.2013 02:54): Zrovna jak se věci mají s dvojčaty lze pochopit z několika zapadlejších Voxofonů. Explicitně se to tam říká, ale až ke konci hry.
Mrtvola v majáku je strážce majáku, kterého zabili Lutecovi.
Ta možnost a paralele Columbie a Rapture je pochopitelná. Ale já si myslím, v rámci světa (spíš světů) tak zamýšlená není a je to hlavně pomrknutí na hráče, hlavně ve spojitosti s "There is always a lighthouse..."
Mrtvola v majáku je strážce majáku, kterého zabili Lutecovi.
Ta možnost a paralele Columbie a Rapture je pochopitelná. Ale já si myslím, v rámci světa (spíš světů) tak zamýšlená není a je to hlavně pomrknutí na hráče, hlavně ve spojitosti s "There is always a lighthouse..."
@Arc (01.04.2013 06:21):Tak to bych mel prvni vec vyresenou :)
@Marty34 (01.04.2013 02:54): když hodíš mincí a oni pak odejdou, mrkni se tomu chlapovi na záda ;)
Hru jsem pochopil az po projeti zdejsi diskuze, hlavne Barney, 30minutoveho videa na YT a bioshock wikipedie (plus vznik columbie a dalsi veci, ktere by asi hrac zjistil kdyby poslouchal vsechny audionahravky atd). Tak si rikam, zda jsem ja tak blbej a nepochopil jsem to hned z pocatku a nebo je to skutecne tak komplikovane. Mam ale pocit, ze ne kazdy hrac se bude po vysvetleni po internetu pidit a tak to necha byt s tim, ze jsou proste nejake dve reality (nekonecno), kde jeden vezme holku z druhe. Jak, proc, a kdo jsou ty otravne dvojcata uz zjisti jen opravdu pozorni hraci. Osobne jsem rad, ze jsem si vsechny veci zjistil, ale pro masu lidi to tak byt nemusi, proto si myslim ze by radeji udelali lepe s klasickym jednoduchym koncem, ale zase by se o hre nemuselo tak suskat :)
BTW: kdo je ta mrtvola v tom majaku na zacatku s napisem "nezklam nas" a kdo ho zabil. Zeby dvojcata? Je to snad mrtvy Booker z predchoziho neuspechu? Nebo jen strazce majaku, kteremu C. naridil zabit falesneho pastyre?
BTW2: Jak jste prisli na to, ze hrdina prochazi columbii po ste, ja vidim na tabulce jen neco kolem 20 carek. Hru hraji podruhe a pokazde carka na stejne strane.
BTW3: Docela me pobavilo kdyz jsem mel elizabeth podruhe vybrat nahrdelnik mezi kleci a ptackem. Pri druhem hrani pri vybrani klece, prohlasil chlapek, ze cekal ze si vybere ptacka, ktereho jsem vybral v prvnim hrani, asi jen nahoda :)
BTW4: co si myslite o nazoru ze Rapture je jina alternativa pro Comstocka, ktery misto Columbie udelal Rapture? Docela zajimave to doklada tento YT koment
"Rapture and Columbia ARE the same place but in different universes. Elizabeth explains the constants. There is always a lighthouse, a city Columbia/rapture , a man comstock/Ryan, her Elizabeth/little sister, and the songbird/big daddy. The variables are just different I e where the city is located in the sky, below the sea somewhere in the next game?? Plasmids/vigors, etc etc. that's what this scene is portraying. Constants and variables"
Jedine co mi nehraje je rozdil cca 30 let v historii.
BTW: kdo je ta mrtvola v tom majaku na zacatku s napisem "nezklam nas" a kdo ho zabil. Zeby dvojcata? Je to snad mrtvy Booker z predchoziho neuspechu? Nebo jen strazce majaku, kteremu C. naridil zabit falesneho pastyre?
BTW2: Jak jste prisli na to, ze hrdina prochazi columbii po ste, ja vidim na tabulce jen neco kolem 20 carek. Hru hraji podruhe a pokazde carka na stejne strane.
BTW3: Docela me pobavilo kdyz jsem mel elizabeth podruhe vybrat nahrdelnik mezi kleci a ptackem. Pri druhem hrani pri vybrani klece, prohlasil chlapek, ze cekal ze si vybere ptacka, ktereho jsem vybral v prvnim hrani, asi jen nahoda :)
BTW4: co si myslite o nazoru ze Rapture je jina alternativa pro Comstocka, ktery misto Columbie udelal Rapture? Docela zajimave to doklada tento YT koment
"Rapture and Columbia ARE the same place but in different universes. Elizabeth explains the constants. There is always a lighthouse, a city Columbia/rapture , a man comstock/Ryan, her Elizabeth/little sister, and the songbird/big daddy. The variables are just different I e where the city is located in the sky, below the sea somewhere in the next game?? Plasmids/vigors, etc etc. that's what this scene is portraying. Constants and variables"
Jedine co mi nehraje je rozdil cca 30 let v historii.
@Kubulus (31.03.2013 19:42): Ptám se abych došel na samý okraj vysvětlitelného. Je mi jasné, že dokonalý smysl to nemůže dávat nikdy, už jenom proto, že se pracuje s množinou nekonečna. Tvé výtky jsou přesné.
@Barney (31.03.2013 14:15): Ty snad chceš, aby tohle nesmyslné téma dávalo naprostý smysl?
Je to hra, která si s tímhle neumí poradit. Už v samotném konci, kdy Booker jde zkontrolovat Annu, by správně neměl nic vědět o existenci Elizabeth ani Columbie, ale díky postavě hráče ví. Hra absolutně ingnoruje autonomní vědomí jednotlivých realit... samozřejmě. Jinak by to ani nešlo.
A jen tak mimochodem, problém celého vyřešení hry, bereme-li to logicky, tkví v tom, že počet realit je nekonečný. Příběh bere ovšem v úvahu to, že Comstockem se stane Booker jen při přijmutí křtu, což je nesmysl.
Je to hra, která si s tímhle neumí poradit. Už v samotném konci, kdy Booker jde zkontrolovat Annu, by správně neměl nic vědět o existenci Elizabeth ani Columbie, ale díky postavě hráče ví. Hra absolutně ingnoruje autonomní vědomí jednotlivých realit... samozřejmě. Jinak by to ani nešlo.
A jen tak mimochodem, problém celého vyřešení hry, bereme-li to logicky, tkví v tom, že počet realit je nekonečný. Příběh bere ovšem v úvahu to, že Comstockem se stane Booker jen při přijmutí křtu, což je nesmysl.
@mazar1234 (31.03.2013 15:42): Ten 1999 mód zní věru zajímavě, o jeho existenci jsem neměl ani tušení. Hned mám na Bioshock o dost větší chuť:).
@MickTheMage (31.03.2013 15:45): Aha tak som bol oklamany istym nemenovanym virtualnym priatelom, ktory mi hovoril ze 1999 sa unlockne az po dohrani hry na normalnom mode. TYM LEPSIE :-)
BTW a ty si to nehral na 1999? Si nerob srandu ze nie!
BTW a ty si to nehral na 1999? Si nerob srandu ze nie!
@mazar1234 (31.03.2013 15:42): Ten je znamy uz hned od zaciatku. V hlavnom menu: Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, Esc, Enter
:)
:)
@GodOfTheSick (31.03.2013 14:36): Tak na ten som zvedavy uplne najviac, dufam ze v case ked si hru kupim (50%-75% zlava) uz bude k dispozicii unlocker/patch/mod/crack ktory mi umozni hrat 1999 hned na prvy gameplay :-)
@GodOfTheSick (31.03.2013 14:36): Nehraji, ale z videjí se dá vytušit, že je to poměrně brutální. :-)
@Barney (31.03.2013 14:15): Hraješ to podruhé v tom 1999 Mode? Jaký je dyštak rozdíl?
@SilentWolf (31.03.2013 12:22): Už se s druhým hraním blížím ke konci, tak to budu sledovat. Ale je tam pár děr, se kterými si nevím rady. Možná je ten odlišný hod mincí prvotní impuls k utváření nové reality. Problém je v tom, že nevíme, jak skončili ostatní Bookerové, poté co si prošli celou naší hrou. Jasné jen je, že hrajeme za Bookera jedinečného.
+ Proč se vlastně na konci topí náš Booker? Nenacházíme se snad v dimenzi, kde je ještě jiný mladý Booker, kterého teprve čeká pokřtění? A neměl by se zabít právě on, aby se nestal Comstockem (pokud baptismus přijme) nebo Bookerem v dluzích (pokud ho odmítne)?
+ Proč se vlastně na konci topí náš Booker? Nenacházíme se snad v dimenzi, kde je ještě jiný mladý Booker, kterého teprve čeká pokřtění? A neměl by se zabít právě on, aby se nestal Comstockem (pokud baptismus přijme) nebo Bookerem v dluzích (pokud ho odmítne)?