@special_plan (16.07.2013 12:36): Jo, ale ten perk je až na 21. úrovni. A tvoje postava teda jela na kritický zásahy? A to jsi prolezl třeba i bývalou výrobnu na mutanty? :)
Diskuze
@John Mirra (16.07.2013 12:03): Pokud člověk používá mířené útoky, tak na tom podle mě nijak zvlášť nezáleží. Bonusy ke kritickému zásahu se dají získat přes perky, nakonec je tam i jeden, který udělá z úplně každé rány či kopu kritický zásah. Sám jsem to za postavu beze zbraní dohrál a přišlo mi to snadnější než hra za střelce.
@Say (16.07.2013 12:18): Nojo, ale ta "finesa" se na boj beze zbraně/boj s chladnými zbraněmi nevztahuje, ne? :) Stejně jako se perk "tvrďák" (málo kritických zásahů, ale vždy naděláš pěstmi hodně škody) nevztahuje na střelné zbraně...
@John Mirra (16.07.2013 12:03): Já mám teď rozehrátou postavu se zaměřením na kritický zásah (hned 20% ze začátku) a rychlou střelbu. Myslím, že nebudu mít problém=)
Dohrál to tu někdo za postavu, která bojovala beze zbraně/s chladnými zbraněmi? Docela mě to láká, ale nejsem si jistý, jestli mám sázet na vysoké štěstí a kritické zásahy, nebo ne... :)
no hlásím, že se ten TLA hraje docela dobře :D
@Longin (17.06.2013 21:52): Klinta jsem taky stáhl, ale už na to prdím... Teď je to pasé.
na fóře madbrahmin to je okol Fonline taky mrtvý. 2238 jsem podruhé zkoušel asi před půlrokem a bylo tam docela mrtvo a herní obsah dost nudnej.
Stáhl jsem teď klienta...mno a asi to dneska nezkusím, protože server mají dole kvůli updatu SDK už přes jeden a půl dne.
Stáhl jsem teď klienta...mno a asi to dneska nezkusím, protože server mají dole kvůli updatu SDK už přes jeden a půl dne.
@Longin (17.06.2013 20:38): Taky by mě zajímalo. Hrál jsem před 3 lety FOnline 2238 v těžké betě (nehratelné). Podle gameplay videií toho dost zlepšili za tu dobu... Ale chtělo by to někoho, kdo si to omakal.
Eh, tak prý to končí za pár dní...
Eh, tak prý to končí za pár dní...
hráls tě někdo FOnline The life after mk2 (teď jsem četl, že je to konečně přeložené do angličtiny)? Jak hodně se to liší od frustrující 2238?
je to šokoující ale už to frčí:-D díky všem za pomoc! tohle bych jinak vážně nerozchodil....díky moc!!
@jendelín (13.06.2013 16:25): High-Res patch rozpakuj do inštalačného adresára hry, potom si spúšťací súbor nájde sám a nijakú cestu zadávať netreba. Aktuálnu verziu hľadaj tu: http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php?action=category&cat_id=16
mám originál, konkrétně classic collection, kde je f1 ft a f2. a cestu nikde ukázat nemůžu..možná jsem stáhnul nějak vadný ten hi-res věc..nemáte prosím nějaký ověřený odkaz?
@Logan (13.06.2013 16:13): K súboru ddraw.dll patrí aj konfiguračný súbor ddraw.ini, je to open-source modifikácia s názvom sfall: http://sourceforge.net/projects/sfall/?source=directory
bohužel je to beze změny..asi mi to není souzeno..
@jendelín (13.06.2013 15:54): To vypadá, jako bys Fallout 2 neinstaloval, jen zkopíroval hru odněkud. Pokud ho nemůže najít, měl by ti nabídnout ho najít ručně.
[neexistující příspěvek]: Normálně, složka s falloutem. Tedy BlackIsle/Fallout2. Dává se do hlavní složky, tedy tam, kde je spouštěcí soubor .exe, prostě ho tam nakopíruješ a on buď přepíše původní soubor, nebo jsi ho tam neměl a on se prostě vloží...
Dělá ti to soubor ddraw.dll, zkus si ho stáhnout z netu a buď ho nahradit, nebo doplnit, protože někdy prostě chybí...
Tady ho máš z mé hry na ulozto... odkaz
Tady ho máš z mé hry na ulozto... odkaz
The Fallout 2 executable could not be found..tohle mi to píše, takže to nějak nemůžu aplikovat..:(
@jendelín (12.06.2013 17:15): Nainstaluj Hi-Res patch.
Ahoj. po dlouhé době jsem se rozhodl, že si zahraju ale při spuštění mi to hodí nějaký error..konkrétně error initializink video mode 640x480..nevíte co s tím?
@Javor (24.05.2013 12:40): Vidíš. Zase jsi o něco chytřejší.
@Shoggot (20.05.2013 16:03): Páni, Mr. Broccoli? Tohle mi nějak uniklo.
@Shoggot (20.05.2013 16:03): Děkuji. Vždycky jsem se zapřísahal, že budu útok na Enklávu odkládat na co nejdéle a po smrti šamana jsem se vždycky hrozně vztekl a srovnal jí se zemí... :-D
@Logan (20.05.2013 16:00): William Dwight Schultz.
@Javor (19.05.2013 21:53): Neví někdo, kdo namluvil šamana? Ten se mi vždycky strašně líbil a kdybych se zabil, tak si nevzpomenu... Logicky. Pokud se zabiju, tak si nevzpomenu nikdy a na nic, ale i když se nezabiju, tak si nevzpomenu...
@Jack_Dark (20.05.2013 10:53): Osobně mi přijde jako nejlépe napsanej/nejzajímavější (nejuvěřitelnější) parťák ze všech.
@eremita (20.05.2013 10:51): Tak to je dobré vědět až se tam vypravím.
@Jack_Dark (20.05.2013 10:38): Veronica Santangelo...
@Javor (19.05.2013 21:53): V New Vegas je Felicia Day?
Tak Fallouty měly vždy velmi solidní voice actory, kromě Perlmana byl třeba v jedničce i Keith David, Clancy Brown či Richard Dean Anderson. Vždyť já se i do New Vegas pustil jen kvůli Felicii Day.
@eremita (10.05.2013 18:04): To ano, ale zjistil jsem to relativně pozdě a nebyl jsem sám. Skvělá informace k ohromování hráčů Falloutu... :-D
@Logan (10.05.2013 16:50): Namluvil všechny Fallouty, dokonce i Tactics...
Když tak teď sleduji začátek, vždycky mě dostávalo, že ten první monolog "war never changes" namluvil Ron Perlman (Hellboy, Zákon gangu, Kulikov z Nepřítele před branami).
@Red (10.05.2013 10:13): To já jejda řeknu taky, ale teprve potom, co zjistím, že jsem vzteky sežral klávesnici...
"Nespočítám ten počet probdělých nocí, vzteklého řevu, když to v boji do mě napálil Vic, nebo mne Cassidy sejmul dávkou"...u nás v rodině když něco opravdu po*ereš tak řekneš "jejda!".
@90210 (31.01.2013 22:18): To možno. Mám ji orig. ještě v krásné krabici, tak jednou vyzkouším. :-)
@Jab (31.01.2013 22:04): Podle me bys byl z IWD 2 prijemne prekvapenej...
Také u mě F1 předčí o něco dvojku, kterou beru ale jako dobrý béčkový datadisk. BG2 je pak před BG1. S mody ale spíše obráceně (hrát s NPC projectem za zlou partu s Xzarem a Montaronem je opravdu čirá rozkoš).
Z IWD jsem pak hrál jen jedničku. Můj postoj k ní viz komentář. Dvojku už jsem pak logicky nehrál.
Z IWD jsem pak hrál jen jedničku. Můj postoj k ní viz komentář. Dvojku už jsem pak logicky nehrál.
@Say (31.01.2013 21:41): Máš asi trochu nižší míru všímavosti, v takovém případě doporučuji si přečíst příspěvky ostatních uživatelů pro každý případ opakovaně, ušetříš tím ostatním spoustu času;).
@Isair (31.01.2013 21:39): Vrať se prosím (opět) k tématu. Ušetříš si čas. Díky=)
@Say (31.01.2013 21:31): Ále, DH už mě za tu dobu co zde "ztrácím čas" dávno zocelila, to bych se z toho jinak musel zbláznit. Čekal bych, že za tu dobu co zde působíš, se přes "jemnou" kritiku taktéž přeneseš:).
Ale k tématu. Rád bych odkázal (a snad jim to nebude vadit) na Daemonův a Hamsterův komentář, kteří to vystihli myslím dokonale. Holt některým lidem stačí k podařenému pokračování opravdu velmi málo:).
Ale k tématu. Rád bych odkázal (a snad jim to nebude vadit) na Daemonův a Hamsterův komentář, kteří to vystihli myslím dokonale. Holt některým lidem stačí k podařenému pokračování opravdu velmi málo:).
@Isair (31.01.2013 21:13): Nápodobně ;)
@Say (31.01.2013 21:08): Ty opravdu nesneseš kritiku svých oblíbených her, což?:)
@Isair (31.01.2013 21:02): "...bez pořádného nápadu a té správné postapo atmosféry"
Ignorant, na to se nedá nic jiného říct=)
Ignorant, na to se nedá nic jiného říct=)
s F2 souhlasím, BG2 taky, i když tam už byla svoboda pohybu omezena na postupné otevírání lokací, s čím teda nesouhlasím, je IWD2... momentálně mám hru rozehranou, musel jsem se dvakrát vracet ke starší pozici, protože mi bug ve hře zabránil pokračovat (nebo použít konzoli, která mě nazve cheaterem při pokusu cokoliv napsat...), nemluvě o extrémním poslíčkování na začátku hry, aplikování zbytečně překombinovaných DnD pravidel (oproti prvnímu dílu), horší grafické vyobrazení lokací, které na rozdíl od prvního dílu nejsou ani trochu fascinující a postrádají detail, s dějem je to u obou dílů tak zhruba nastejno na hov... ale první díl měl alespoň zajímavý děj v datadisku
Osobně to mám takto: IWD 1=IWD 2, BG 1<BG 2 a F1>F 2. Fallout 2 jsem pro změnu raději ani nedohrál, anžto mi to už přišlo jako pouhá nastavovaná kaše bez pořádného nápadu a té správné postapo atmosféry, přestože některé herní mechanismy byly rozvinuty či více využity.
Hmm...F2 mám raději než F1. IWD 2 raději než IWD 1 a Balduři jsou tak nějak nastejno.
@Drolin (31.01.2013 20:18): Ale jo, s tím se dalo relativně souhlasit.
Nicméně u IWD to vidím na remízu, aby to bylo kompletní :).