@Chuck (11.05.2013 10:00): Výtvor. Stačí xkrát odentrovat a máš hotovo.
Diskuze
To je chyba zobrazení, nebo výtvor Aby?
@RXQ79rudax (09.05.2013 08:15): moc pěkný :)))
tož dobrý koment ne? :D
@d4vid (09.05.2013 13:57): tak to že jsi si to odkládal, jsi rozhodně neprohloupil :) teď terpve zjistíš že polovina z toho co jsi hrál byl odpad :D
tož dobrý koment ne? :D
@d4vid (09.05.2013 13:57): tak to že jsi si to odkládal, jsi rozhodně neprohloupil :) teď terpve zjistíš že polovina z toho co jsi hrál byl odpad :D
@Jo_Do (10.05.2013 19:23): Můj příspěvek se vztahuje ke smazané diskuzi, která byla všechno, jen ne relevantní (k PST). Rudaxův odkaz tady stále je, jak se ostatně můžeš sám přesvědčit.
Vysvětlete mi prosím někdo smysl předchozího příspěvku, moje inteligence na to evidentně nestačí.
Chápu to správně tak, že je zde zakázáno odkazovat na relevantní videa na Youtube?
Chápu to správně tak, že je zde zakázáno odkazovat na relevantní videa na Youtube?
Přispějte prosím Rudaxovi na podporovatelství a bavte se pak o něm u něj. Konec OT.
@RXQ79rudax (09.05.2013 08:15): vypadá to zajímavě, já se na PT chystám už několik let, snad přes vánoce v zimě bych to konečně mohl zahrát
tady video jak můj namakaný mág naběhl do toho vězení a hned to tam pročistil od všech stráží - mylsím že jsem úplně tu celou oblast pročistil bez jediného odpočívání.
Mně se celkem líbila ta střela trpělivosti nebo jak se jmenovalo jedno z kouzel od Dak'kona.
@Sadako (08.05.2013 23:10): Boj rozhodně není silná stránka PT, ale kouzla jsou na něm nejpovedenější...
Pchá, kouzla jsou skvělá. A třeba magická střela, což je kouzlo, které má člověk od začátku, dává slušně (ok, hraju to na nejnižší obtížnost, ale upřímně řečeno, když se chce někdo srát s boji ve hře, kde jsou poměrně nepodstatné na obtížnost vyšší, ať si pak nestěžuje na málo účinná kouzla).
@Jo_Do (08.05.2013 20:10): Zato obranné kúzla sú parádne, ni? Imunita na oheň, imunita na fyzické poškodenie, bonusy k OČ.. Z útočných jedine Black Sphere, paralyzácia FTW! Okrem toho sú tam aj nejaké mágovské predmety so slušným bonusom k OČ.
teď mě napadlo, je zvláštní, že Trias oslovuje hlavního hrdinu "Mortal", i když není smrtelník :)
@Jo_Do (08.05.2013 20:10): jo jo a navíc jsi je mohl použít dost omezeně... Skoro furt jsem běhal spát, aby se mi zase dobily :))
Popřípadě, když na nepřítele spadne roj meteoritů, vyvalí se na něj běsnění Abyssu, rozsekají ho ledové hroty, přejede přes něj tankový prapor a rozdupe ho stádo rozzuřených slonů, ale nad hlavou se mu objeví damage -1, to potěší.
Taky jsem kouzelníka hrál kvůli dialogům. A moc se mi líbily ikonky a efekty kouzel. Škoda, že jejich účinnost nevychytali líp, nedalo by to zase tolik práce.
Taky jsem kouzelníka hrál kvůli dialogům. A moc se mi líbily ikonky a efekty kouzel. Škoda, že jejich účinnost nevychytali líp, nedalo by to zase tolik práce.
@Jo_Do (08.05.2013 18:35): Díky ;)Během hry to celkem šlo, ale v Carceri ty kouzla nějak nefungovala. Byli tam Treloni a takový ty potvory a těm se po použití jakéhokoli kouzla nad hlavou zjevilo jen "magic resistance" a nic jim to neudělalo. Stejně jako s Triasem jsem bojoval hodiny a hodiny a sesílal na něj ta nejbrutálnější kouzla a nic z toho... Nakonec mi došlo trpělivost - rozběhl jsem se proti němu s celou partou, napadl jej fyzicky a za pár vteřin bylo po něm :D
Komentář je vynikající, člověk si podle něj skutečně představí, o co ve hře jde. Aba si jen dělá legraci.
Kouzla v Tormentu jsou trochu k vzteku. Zajímavá, graficky nádherná, ale do schůzky s Ravel dost neúčinná. Při prvním hraní mě mátla stejně jako tebe. Pamatuju si, jak jsem přes Dakkona sesílal magické štíty na nepřítele.
Jinak moje nejoblíbenější kouzlo je Černá koule - efektní a slušně účinné.
I když ani Elyzejské slzy, nebo Roj hmyzu nejsou špatné.
Nesmím zapomenout na Smrtící oblak, krásně vyčistí celou plochu a pomocí amuletu Dýmka z Abyssu jde použít i nekouzelníkem.
Kouzla v Tormentu jsou trochu k vzteku. Zajímavá, graficky nádherná, ale do schůzky s Ravel dost neúčinná. Při prvním hraní mě mátla stejně jako tebe. Pamatuju si, jak jsem přes Dakkona sesílal magické štíty na nepřítele.
Jinak moje nejoblíbenější kouzlo je Černá koule - efektní a slušně účinné.
I když ani Elyzejské slzy, nebo Roj hmyzu nejsou špatné.
Nesmím zapomenout na Smrtící oblak, krásně vyčistí celou plochu a pomocí amuletu Dýmka z Abyssu jde použít i nekouzelníkem.
@Matthias (08.05.2013 08:46): není zlej :)
[neexistující komentář]: ještě si zapomněl dodat co jsi ten den snídal a jakou jsi měl stolici, pak bych to považoval za kompletní komentář. Ale je fajn že jsi 90 % vystihl to co jsem čas od času v komentech parodoval :D
Toto je jeden z nejčastějších bugů, stal se i mě. Naštěstí je to jeden z mála bugů ve hře. Stačí si uložit a pokud se bug objeví znovu, tak načíst pozici.
Mimochodem, zkoušeli jste někdy hrát bez ukládání? Prostě co se stane, stane se? Jednou jsem to zkusil a byla to síla.
Mimochodem, zkoušeli jste někdy hrát bez ukládání? Prostě co se stane, stane se? Jednou jsem to zkusil a byla to síla.
@Matthias (05.05.2013 07:17): práve že nie je, as to zoberiem ako bug a dám znova.
@sxg (05.05.2013 06:35): Zkus tu bránu otevřít teď, když je odemčená :)
Rozhodol som sa doplniť si vzdelanie a rozohral som P:T, najskôr na skúšku cca 1hod a potom na ostro, 1/2 hodku sa prplem s tvorbou postavy, začnem a stala sa mi taká vec, hneď na začiatku, čo máte dostať zo zombíka klúč a otvoriť prvú bránu, klúč mám podídem k bráne a tá sa neotvorila a kĺúč zmizol. Má to tak byť a dá sa odtiaĺ dostať inak, či to je bug?
@Blue.Shark (komentář): Skvělý koment.
Nakonec bude i stronghold
http://www.gameranx.com/updates/id/14386 ... -final-stretch-goal/
http://www.gameranx.com/updates/id/14386 ... -final-stretch-goal/
No, tak 4,25 už mají. Ale fakt pochybuju, že dají i těch 4,5. Každopádně, natáčím budíka, ať stihnu ten livestream z párty v 10:30 našeho času. http://www.twitch.tv/inxile_entertainment
Mně to ani nepřijde. Skoro bych řekl spíš naopak. Jako Obsidian dobrý, ale tady mi to přišlo skoro lepší - snaha hned nahodit něco "hmatatelnýho" (track od Morgana, pár rozhýbaných screenů), aby člověk viděl, že nesedí na zádeli a nečekají až a jestli vůbec jim připutují chechtáky. No nic, nakonec jsem se rozhodl taky podpořit. Hodil jsem jim $45 ať to mám i s Wastelandem, který jsem nestihnul.
Ano, s tím souhlasím, koneckonců o tom vypovídá i srovnání průběhu obou kickstarterů. Torment měl brutální nástup, ale po pár dnech to rychle spadlo, protože nedokázali poskytnout takový updaty, o kterejch by se psalo a který by byly trochu vidět. Eternity měla pomalejší start, ale díky těm odemykatelnejm labyrintům a dalším pěkně ilustrovanejm píčovinkám se jim dařilo získávat o dost víc peněz v těch samotnejch třiceti dnech mezi začátkem a koncem...Celkově to v Obsidianovským podání působilo trochu promyšleněji a důsledněji.
Podle mě je to hlavně o tom, že staví na zavedené (a pořád žádané, viz GOG) značce, byť to bude v jiném světě a s jinými pravidly. Eternity jede od nuly a nikdo tak nemůže úplně přesně vědět, co od toho vlastně čekat.
Tak se započítáním paypalu je už teď jasný, že těch 4,25 na další stretch goal pokořej. Na to, že průběh kickstarteru měl do profesionality Projectu Eternity daleko, je to moc pěknej výsledek...
@Sadako (05.04.2013 23:17): To mi připomíná mé syslení stimpacků ve Falloutu... :-D
@valcik (05.04.2013 20:40): Ja to ve Fortress of Regrets zvladala levou zadni. Pravda, moje sysleni si krvavych kapek je asi zaznamenanihodne, i kdyby se tam Herr Namenlose flakal tyden, asi by mu nedosly.
@Kubulus (05.04.2013 21:17): Přijde mi, že právě Morgan umí tu hudbu ušít úplně skvěle na míru. A to se cení a je to třeba!
@Zero (05.04.2013 20:09): Chtěl si říct nezlepšila... ehm.
@Sadako (05.04.2013 20:02): Občas sa nízke THAC0 a dve hviezdičky v boji s dýkou zdaria. Do fienda z Moridorovej krabice som sa nemohol trafiť ani keď bol paralyzovaný a aj vo Fortress of Regrets ide o hubu, keď sa parta rozdelí a zjazvený bojuje sám. Ale máš pravdu, súboje sú inak jednoduché. Šiesty level som spomenul hlavne ako maximálnu hranicu, kedy treba zmeniť class, inak prešvihneš bonusové body k inteligencii a múdrosti za mágovskú špecializáciu na leveloch 7 a 12.
@USER47 (05.04.2013 17:34): Nevím, jak to dělá, každopádně Morganova schopnost skládat hudbu se od dob Planescapu ani trochu nezhoršila.
@valcik (05.04.2013 07:50): Na co tech sest urovni s bojovnikem, vzdyt to ani neni potreba. Torment opravdu nema tezke souboje.
Doporučuji dát nesmrtelnému takovou prokletou dýku a on tam s ní vykuchá šecky okolo skorem sám.
jo taky doporučuji zkusit hrát za mága - a v bojích využívat toho že některá kouzla jakoby zastaví čas ale přitom účinek kouzel již seslaných ( kletba hmyzího roje ) pořád platí.
ukázka boje: part 632 - Modron Maze
ukázka boje: part 632 - Modron Maze
@kurcatovium (05.04.2013 02:52): Keď ma omrzel silný a odolný bijec so sekerou, prešiel som na mága. Do inteligencie daj na začiatku minimálne 15 a počas hry maximálne 18, sila a odolnosť stačí 13, obratnosť na minimum. Múdrosť je dôležitá, charizma v podstate zbytočná. Šesť úrovní treba odohrať s bojovníkom, špecializovaným na boj dýkou; hneď po dosiahnutí šiestej úrovne ho preškol na mága a jedeš. Perné chvíľky som prežíval iba v Baatore a modronskom bludisku, všetko ostatné je s kúzlom Black Sphere prechádzka ružovým sadom.
Jak byste mi doporučili v PS:T navolit postavu? Kdysi jsem to hrál asi do půlky s mudlou zaměřeným tuším na wisdom a sílu, ale bylo to... divné? Kam doporučíte nacpat body?
http://www.pcgamer.com/2013/04/04/tormen ... nd-patrick-rothfuss/ - výborný rozhovor s McCombem a Patrickem Rothfussem, jejich názory ohledně her a vize nového Tormentu jsou hodně podobné těm mým, takže se teď těším ještě víc.
A taky bych si mohl sehnat ty Rothfussovy knížky.
A taky bych si mohl sehnat ty Rothfussovy knížky.
@Longin (05.04.2013 00:35): Ty radši nemysli...
Já si myslím, že SíDžej je prostě vůl
@valcik (04.04.2013 22:09): Perla=D Fakt=D
@valcik (04.04.2013 22:09): DA:O? Intimní partie? DA:O je jako třináctiletá buchta na diskotéce, který koupíš čtyři drinky, protože vypadá starší. Pak se náhodou dozvíš, co je zač a nenajdeš ani svoje intimní partie...
@Tulareanus (04.04.2013 22:41): Neber to špatně. Vyrábí si takto panny...
@Tulareanus (04.04.2013 22:41): Neber to špatně. Vyrábí si takto panny...
@SíDžej (04.04.2013 22:04): skôr to pôsobí ako keby si nevedel, že z tej ženy treba dať najskôr dole oblečenie a až potom "tlačiť". :D
@SíDžej (04.04.2013 22:04): Jako vtip dobré. UI P:T je z mého pohledu ta nejslabší stránka hry - tj. horší to snad už ani být nemohlo. Fallout má oproti tomu perfektní ovládání (i pokud mluvím pouze o ovládání myší).