@
pajmič (23.05.2013 13:37): Nu, hráli, ale asi jsem na tohle více náročný ;) Neprotiřečním. Ty tvrdíš originální zbraně, já si při zmínce originálních zbraní vzpomenu na
Blood, Pain má klasické zbraně (až na ten šurikenomet a painkillera), dvě smontované do jedné, aby se vyhnuli problému užitečného Alt-firu. A právě kombinace brokovky s mrazičem a kulasu s raketometem mi přišla fajn, protože se vzájemně na rozdíl od ostatních doplňovali. Mizerné jsou proto, že nemají ten správný feel, hitboxy to někdy nestíhají a nepřátelé létají na všechny strany jako pinpongáče.
Ano, každá mise vypadá jinak/jedná se o jiné prostředí, ale level design je stále stejný nebo jen lehce obměněný. 'Nejraději' mám blázinec a plague city, to má alespoň atmošku. Architektonika je tam šíleně přepálená, nejvíce se to jde vidět u Opery? Tam ta gigantická epičnost ostatních levelů vypadává a člověk má spíše dojem, že je hračka nebo nějaký trpaslíček. Nebo lépe, úplně to tam ujíždí, cela ta scéna je jak pro bandu obrů, ale židličky a schody a všechno je děláno pro hráče, takže je to příliš kontrastní . Tímhle právě netrpí ty mé oblíbené levely, ty jsou takové... vyvážené.
@
pajmič (23.05.2013 13:42): Painkiller NENÍ jako SS. Možná si přeje být jako on, ale v zásadních věcech se mu to nedaří a selhává.