@FildasCZ (06.06.2013 18:47): Myslíš ukončenie procesu explorer.exe? To sa na výkone príliš neprejaví, akurát to opraví rozhodenú farebnú paletu pri vykresľovaní cez DDraw vo Vistách a sedmičkách. Rozdiel vo výkone uvidíš vtedy, keď namiesto režimu D3D použiješ DDraw, na mojej starej mašinke to pri D3D padalo na 15-20 FPS. A s OpenGL wrapperom, ktorý je spomenutý nižšie, to bežalo najrýchlejšie. Majú to holt Blizzardi nejako špatne optimalizované.
Diskuze
@FildasCZ (06.06.2013 19:00): To hodně záleží na HW. Odhadem to nejde říct.
@Say (06.06.2013 18:49): Pokud by slo treba o 5 fps :D tak se to sikne
@FildasCZ (06.06.2013 18:47): Žádný, naopak by se ti mělo pár FPS zvýšit.
@valcik (06.06.2013 15:14): Jak hodne velky to ma vliv ? Jako laik bych rekl, ze pribyde vic ramek, ale v fps nebude zadny bo minimalni rozdil ?
Diky za vyjadreni
Diky za vyjadreni
@Matthew.J (06.06.2013 15:15): "Zakázat kompozici plochy" bohužel ne vždy problém vyřeší. Zrovna u Starcraftu či takového AoE bylo jediným řešením killnutí exploreru.
Samozřejmě pro příjemnější užívání taktéž doporučuji níže zmíněný valcikův postup, který vše vykoná automaticky při spuštění/vypnutí.
Samozřejmě pro příjemnější užívání taktéž doporučuji níže zmíněný valcikův postup, který vše vykoná automaticky při spuštění/vypnutí.
@Isair (06.06.2013 14:55): Hmm možná by pomohlo v zstupci zaškrknůt Zakázat kompozici plochy ne?
Na zhadzovanie procesov existuje šikovná utilitka, ktorá má pekné užívateľské rozhranie:
http://blog.macuyiko.com/p/palettestealersuspender.html
Ešte jednoduchšie je ale vytvorenie dávkového súboru. V adresári s hrou stačí vytvoriť obyčajný textový súbor, do ktorého vložíš tieto riadky:
@echo off
taskkill /f /IM explorer.exe
game.exe
Start explorer.exe
Potom celý súbor premenuj napríklad na runme.bat a spúšťaj hru cez neho.
http://blog.macuyiko.com/p/palettestealersuspender.html
Ešte jednoduchšie je ale vytvorenie dávkového súboru. V adresári s hrou stačí vytvoriť obyčajný textový súbor, do ktorého vložíš tieto riadky:
@echo off
taskkill /f /IM explorer.exe
game.exe
Start explorer.exe
Potom celý súbor premenuj napríklad na runme.bat a spúšťaj hru cez neho.
Musíš ve správci úloh kliknout pravým tlačítkem myši na Diablo a zvolit "přepnout" (tím hru opět zobrazíš), proces opět spustíš kliknutím na položku "nová úloha" a zde vypíšeš "explorer.exe" (objeví se opět ikony a lišta), to však udělej až po vypnutí hry, jinač ti barvy budou blbnout i nadále.
Když ukončím explorer.exe, zmizí z plochy ikony i start lišta a řeší to jenom tvrdý restart. A ty barvy nefungují i když to spustím přes klasického zástupce, nejenom přes D2MultiRes. Achjo, to je na..... Přes direct3d hru vůbec nespustím, u directdraw nefungují barvy a s glide3x nejde HD rozlišení. :( Grafika obecně pro mě není prioritou, ale hrát to na 24" monitoru v 800x600 si nedovedu představit, přehlednost a viditelnost je uplně nulová.
@Arantir333 (06.06.2013 12:47): Zkus jestli nepomůže ukončení procesu explorer.exe po spuštění hry.
edit: Nějak se mi podařilo odeslat tu samou zprávu dvakrát ve stejnou chvíli, sorry.
Grafickou kartu mám Radeon HD 7950, jak jsem psal.
Grafickou kartu mám Radeon HD 7950, jak jsem psal.
valcik: Děkuju, fungovalo to. Ale když to spouštím přes D2MultiRes, tak mi zase nefungují barvy. :( A to ani když vrátím rozlišení na původní. (přes klasického zástupce to normálně jde). Je možné to nějak fixnout?
@Arantir333 (05.06.2013 20:18): Jednou sem na torrentech našel HD mod... Ale nezkoušel sem to,tak nevim...
Mne to v D3D bežalo pri hromadných bitkách hrozne pomaly, vždy som to spúšťal len v DDraw. Mno, keď sa s tým páraš už takmer týždeň, nevzdávaj to! :)
Díky za tip, vyzkouším a dám vědět. Já vždy při videotestu dával možnost Direct3D na kterou mě to nasměrovalo, DirectDraw jsem nezkoušel, tak třeba to pujde.
Šajze, to je blbé. Na mojom 17" monitore som utilitku na úpravy rozlíšenia nikdy nepoužíval. Skús teda odstrániť ten wrapper - zmaž/premenuj súbor glide3x.dll v adresári s hrou, znova spusti videotest a nastav režim DirectDraw. Potom pre zástupcu aj pre spúšťací súbor hry zakáž v nastavení kompatibility vizuálne motívy plochy (Zakázat kompozici plochy). Možno to blbne kvôli windowsáckym Aero efektom, tie sa vykresľujú cez hardwarovo akcelerované rozhranie. Nič iné ma nenapadá.
edit: Hups, pri odstraňovaní wrappera treba ešte spustiť glide-init.exe na odstránenie zápisov z registra, je to v readme.
edit: Hups, pri odstraňovaní wrappera treba ešte spustiť glide-init.exe na odstránenie zápisov z registra, je to v readme.
edit: "Pokud používáte Glide mód, pravděpodobně neuspějete."
Sakra, teď jsem si toho všimnul. :( Je nějaký způsob, jak to rozchodit na win7 a zároveň si moct hru užít na 1920x1080 ?
Sakra, teď jsem si toho všimnul. :( Je nějaký způsob, jak to rozchodit na win7 a zároveň si moct hru užít na 1920x1080 ?
Skvěle, konečně se to v pohodě rozjelo, moc díky! :)
Mimochodem, pokud by to nebyl problém, tak bych chtěl ještě poprosit o pomoc někoho, kdo má zkušenost s modem "D2MultiRes" pro vysoké rozlišení. Patch 1.12 mám, nainstaloval jsem to a spustil podle těch jednoduchých instrukcí - ale když si chci nahrát postavu, vždy to spadne na plochu... Do hry jsem žádné ostatní modifikace ani programy neinstaloval.
Holt mě tahle hra v dobách své největší slávy minula a tak bych si ji rád užil teď, tak doufám že nespamuju. :)
Mimochodem, pokud by to nebyl problém, tak bych chtěl ještě poprosit o pomoc někoho, kdo má zkušenost s modem "D2MultiRes" pro vysoké rozlišení. Patch 1.12 mám, nainstaloval jsem to a spustil podle těch jednoduchých instrukcí - ale když si chci nahrát postavu, vždy to spadne na plochu... Do hry jsem žádné ostatní modifikace ani programy neinstaloval.
Holt mě tahle hra v dobách své největší slávy minula a tak bych si ji rád užil teď, tak doufám že nespamuju. :)
@Arantir333 (05.06.2013 16:43): Vyskúšaj OpenGL wrapper:
http://www.svenswrapper.de/english/downloads.html
1. stiahni si archív
2. rozpakuj ho do adresára s hrou
3. spusti videotest, po skončení vyber možnosť GLIDE
http://www.svenswrapper.de/english/downloads.html
1. stiahni si archív
2. rozpakuj ho do adresára s hrou
3. spusti videotest, po skončení vyber možnosť GLIDE
No to je právě to čemu nerozumim - základní Diablo takto spustím, ale když k tomu nainstaluju datadisk a totéž nastavím pro zástupce LoD, hru už nerozjedu
@Arantir333 (05.06.2013 16:04): Tak to samé nastav i pro exe soubor LoD.
Tak základní Diablo se mi spustit podařilo potom, co jsem nastavil "režim 256 barev" - ale po instalaci LoD, to zas dělá původní problémy. Nechápu
Nastavení v CCC jsem vrátil do výchozího stavu, takže nic z toho by být zaplé nemělo. Ale prostě stále to nejede, nevím čím to může být. :( Asi mi zbyde zustat u Titan Questu.
@Arantir333 (01.06.2013 11:00): V CCC zkontroluj, jestli máš vypnuté AA, AF, v-sync, tripple-buffering a podobné...
Grafickou kartu mám Radeon HD 7950 ...
Tak jeste zkus aktualizovat directy..
@Arantir333 (01.06.2013 11:00): To je divný, protože mně to fungovalo taky bez problémů... A koukám, že pořád funguje i po přeinstalaci Windows, aniž bych hru instaloval znovu.
Kompotabilitu jsem nastavil jako Win XP SP3, spustil jako správce ale vše stejné, žádný rozdíl. Napadá někoho další způsob? Nevím jak je možné že tady Guldymu to takhle fungovalo a mně ne. :(
Spoustej hru jako administrator. K tomu doporucuju right clicknout iconku a za exe mezeru a napsat -w.
viz "D:Diablo IIDiablo II.exe" -w
Bude se ti spoustet ve windowed modu a pravdepodobne se ti to tak bude hrat lepe. Vyzkousej :)
V zalozce kompatibilita (taky pod right clickem) dej: Windows XP (SP 3)
viz "D:Diablo IIDiablo II.exe" -w
Bude se ti spoustet ve windowed modu a pravdepodobne se ti to tak bude hrat lepe. Vyzkousej :)
V zalozce kompatibilita (taky pod right clickem) dej: Windows XP (SP 3)
Zdravím. V poslední době mě dost chytnul Titan Quest, tak jsem se rozhodl že vyzkouším tolik uznávaného předchůdce. Mám koupenou originálku D2+LOD, patch 1.13c, v režimu kompotability nastaveno spouštění pro Windows 7, "video test" jsem taky projel ... Ale prostě to na win7 64bit, nespustím - vždy se ozve "cinknutí", naskočí černá obrazovka jen s nějakým malým bodem v levém horním horu. Chtěl bych proto poprosit kohokoliv kterým to jde o rady jak to vyřešit, protože takhle hra mě dost láká.
@7c (28.03.2013 21:35): Díky, zítra vyzkouším
@Gonzalez (28.03.2013 21:26): Vlož 20 bodu so Summon Skeleton a 20 do Skeleton Mastery, alespoň jeden bod do Summon Resist a jako golema používej Clay Golem (stačí jeden bod), a Diablo by měl být bez problémů. Kletba Amplify Damage nebo Decrepify.
patch mám 1.13c. Já cpal nejvíc bodů do vitality, do síly jen občas kvůli předmětům a do many taky moc ne, protože mi stačilo málo jen na vyvolání 6 kostlivců a pak sem tam hodit nějakou kletbu. Do vylepšení kostlivců a golemů jsem pravda moc bodů zatim nedal tak si s tím ještě zkusím pohrát. Na to, že jsem zatím procházel hrou jako nůž máslem je diablo jak rána do ksichtu, ale alespoň je nějaká výzva
@Gonzalez (28.03.2013 17:46): Máš poslední patch?
@Gonzalez (28.03.2013 17:46): já jsem nekromancera hral s iron maiden před třicátým levelem do všeho co není pasivní je nejlepší dávat jeden skill. Do vylepšení kostlivců a golémů co nejvíc. Doporučuju investovat až do ohnivýho goléma a revive. Dávat skilly do hliněnného goléma, kostlivců a mágů je uplně na nic. Už na Nightmare se to dost projevý. Taky se doporučuju úplně vykašlat na bone spear. Bone spirit má na vyšších levelech mnohem větší sílů. Atributy doporučuju rvát jenom do many a do síly (kvůli brnění).
Tak jsem se po 12 letech od vydání rozhodl zahrát si legendární diablo. Hra mě zatím dost baví ale potřebuju radu od zkušenějších. Hraju za nekromancera, mám level 27, používám hlavně vyvolávání kostlivců, hliněného golema a pak kletby.. problém nastal ve 4. aktu kdy mám jit proti diablovi, který si jen pšoukne a všichni moji kostlivci i golem jsou ve vteřině mrtví a já na něj můžu jen koukat... co teď? mám nizký level? nebo mám dát nějaké body do útočných kouzel? což se mi moc nechce protože jsem chtěl čistokrevnýho summonera a svoje vyvolaný príšerky jen podporovat kletbama
Nenapsal bych to líp. Ve dvojce jsem strávil stovky a stovky hodin a na trojku se těšil, jako na nic jiného. Betu jsem nezkoušel, nechtěl jsem si kazit zážitek a počkám už těch pár dnů na plnou (sběratelka je samozřejmost ;-)). Bohužel s hraním trojky už to asi nebude tak horké, jako u tebe. S rodinou a hlavně malým dítětem už není času jako kdysi a hlavně v mém okolí neznám nikoho, s kým bych ho hrál. Ale nepochybuju, že v SP strávím nejednu (sto)hodinu.
Prave se mi potvrdilo, ze budu mit svou CE. Pokud by nahodou nejakeho fanouska zajimalo, tak preposilam svuj text i sem, ponevadz k tomu asi lepsi misto v teto komunite nenajdu. Ostatnim se omlouvam. D2 jsem hral v podstate az do nedavna, to je nejakych skoro 10 let. Tato serie se stala velkou soucasti meho zivota, ostatne jako hry samotne. Jeste pred oznamenim odhaleni projektu Hydra jsem doufal, aby to bylo dalsi Diablo a ono se tak skutecne stalo. Od dne ohlaseni jsem kazdy den sledoval fora dvou nejvetsi fan stranek (diablofans, diablo inc) a ofic. fora. Ob den jsem sledoval videa a kazdy rok, kdyz byl blizzcon, jsem umel nazpamet jejich povidani o systemech hry, jejich filozofii, napadech apod. Po 4 predchazejici roky jsem prozil spolu s touto hrou jeji development cycle, ale do bety jsem se bohuzel nedostal. Vyjimaje tohoto vikendu samozrejme. Projel jsem vsechny classy spolu s prateli, se kterymi jsme castokrat usedavali u piva a debatovali o Diablu. Planuji hrat nekolik dni v kuse, bez prestavky na spanek, ci cokoliv jineho. Tesim se, az budu s prateli umirat v Infernu. Dlouhe mesice mam rozhodnuto, ze budu DH female. Long story short.. toto je muj pribeh.
Jako hrac her pouzivam Xfire s nickem guldy. Pokud by si me nekdo z vas v budoucnu chtel pridat na bnetu a sledovat jak postupuji hrou, ziskavam achievementy, gear.. muj battle tag je Guldy#2283. Rad si vas pridam a samozrejme budu take sledovat..
Jako hrac her pouzivam Xfire s nickem guldy. Pokud by si me nekdo z vas v budoucnu chtel pridat na bnetu a sledovat jak postupuji hrou, ziskavam achievementy, gear.. muj battle tag je Guldy#2283. Rad si vas pridam a samozrejme budu take sledovat..
@Jab (22.04.2012 18:19): To se ovšem u onlinovek předpokládá=)
Ještě mají nějaký čas, aby to dodělali. A pak... Dokážete si dnes představit hrát dvojku alespoň bez patche 1.10? :-)
Blizzard na rozdíl od tuny jiných výrobců své hry podporuje (resp. citelně vylepšuje) i po vydání. Nevylepšují hru vydáním dalšího dílu. Což je pozitivní,
Blizzard na rozdíl od tuny jiných výrobců své hry podporuje (resp. citelně vylepšuje) i po vydání. Nevylepšují hru vydáním dalšího dílu. Což je pozitivní,
@valcik (22.04.2012 11:27): Z toho co jsem vyzkoušel je to tak, je jedno co máš v ruce, animace útoků pro skilly je vždy stejná a kolikrát nemá nic společného s vybavenou zbraní - třeba to vytáhnutí flusačky u Witch Doctora, což je útok, který má hned od začátku místo úderu zbraní (Možná u barbara je tomu jinak, nevím, doufám).
Existuje tam sice "skill" základní úder zbraní, ale ten nenávratně zmizí jakmile získáte první sekundární skill, který ho nahradí. V betě ho nelze vrátit zpátky, v plné hře by to PRÝ mělo jít, ale stejně (slova vývojářů) to mají navržené tak, aby ho nikdo nechtěl používat. Takže zbraň zůstane pouze ozdobou u pasu přidávajícím damage nesmyslným způsobem (to že mám na zádech dvouručák mi zvyšuje damage šipek z foukačky nebo posiluje vyvolané netopýry), který pomocí lore zkrátka nelze obhájit. Na to lze říct pouze "No a, však je to jen hra". A to mě poslední dobou štve čím dál tím víc, jak tím lidi obhajují designové rozhodnutí.
Existuje tam sice "skill" základní úder zbraní, ale ten nenávratně zmizí jakmile získáte první sekundární skill, který ho nahradí. V betě ho nelze vrátit zpátky, v plné hře by to PRÝ mělo jít, ale stejně (slova vývojářů) to mají navržené tak, aby ho nikdo nechtěl používat. Takže zbraň zůstane pouze ozdobou u pasu přidávajícím damage nesmyslným způsobem (to že mám na zádech dvouručák mi zvyšuje damage šipek z foukačky nebo posiluje vyvolané netopýry), který pomocí lore zkrátka nelze obhájit. Na to lze říct pouze "No a, však je to jen hra". A to mě poslední dobou štve čím dál tím víc, jak tím lidi obhajují designové rozhodnutí.
@7c (22.04.2012 10:58): Hm, keď si dobre spomínam, v D2 mali postavičky animáciu pre každú zbraň zvlášť. Keď držal nekromancer sekeru a zaútočil namiesto kúzla zbraňou, tak bolo vidno, že toho kostlivca mastí po lebeni sekerou. Určité zbrane používali rovnakú animáciu, napríklad kladivá/cepy, alebo kyje/palcáty. Inak tam bol ale pre každú triedu zbraní samostatný sprite a podľa toho čo píše Borghal mám dojem, že v trojke používa každá postava len jednu bojovú animáciu, bez ohľadu na typ zbrane. (Nechce sa mi veriť, že by z toho urobili arkádu, možno je to len nejaké obmedzenie beta-verzie, kvôli veľkosti inštalačného balíka.)
@Borghal (22.04.2012 09:36): Hmm, a to se liší od D2 v čem jako? Nebo jsem něco nepochopil? Necromancer držící sekeru s ní také nebušil (zpravidla) kostlivce po hlavách, ale nosil ji kvůli bonusům, které dávala jeho kouzlům.
@RedDwarf_Cz (22.04.2012 09:07): Jsem nasraný, tak to přeháním. Samozřejmě jako loot se sebrat dají, ale minimálně u Witch Doctora (a v menší či podobné míře u dalších povolání, afaik) plní funkci pouze dekorační.
Základ pro damage skillů je totiž damage zbraně, kterou máš v ruce. A všichni můžou vzít do ruky (téměř) všechno. Takže třeba jako v mém případě, běháš po koridorech s lukem nebo sekerou v ruce, ale jakmile chceš zaútočit, zbraň se magicky teleportuje k boku nebo na záda, a milý Witch Doctor vyčaruje ze vzduchu flusačku, kterou (co jsem četl) nelze po celou dobu hry ani vylepšit.
Takže v důsledku ať už máš zbraň jakou chceš, útočíš stále stejným způsobem závislým na zvoleném povolání a skillu a zbraň s sebou tvá postava nosí aby s ní mohla pochodovat v ruce a promptně odložit, jakmile dojde na boj.
Základ pro damage skillů je totiž damage zbraně, kterou máš v ruce. A všichni můžou vzít do ruky (téměř) všechno. Takže třeba jako v mém případě, běháš po koridorech s lukem nebo sekerou v ruce, ale jakmile chceš zaútočit, zbraň se magicky teleportuje k boku nebo na záda, a milý Witch Doctor vyčaruje ze vzduchu flusačku, kterou (co jsem četl) nelze po celou dobu hry ani vylepšit.
Takže v důsledku ať už máš zbraň jakou chceš, útočíš stále stejným způsobem závislým na zvoleném povolání a skillu a zbraň s sebou tvá postava nosí aby s ní mohla pochodovat v ruce a promptně odložit, jakmile dojde na boj.
Jak nejsou tam zbraně?
Dohrál jsem to po 7. level s Witch Doctorem, pak mě to znechutilo. Vždyť se to hraje hůř než Torchlight, resp. RPG prvky to pohřbilo už všechny, teď je z toho izometrická akce :- / A oproti D2 co si pamatuju jsou ty koridorovité prostředí strašně klaustrofobické.
A hlavně, NEJSOU TAM ZBRANĚ!! Co to je za ***** že zbraně nejsou k boji?
A hlavně, NEJSOU TAM ZBRANĚ!! Co to je za ***** že zbraně nejsou k boji?
Hraje se to poměrně dobře, ale je to strašně zjednodušené
@Say (22.04.2012 00:11): Ne, "RPG" nové generace by muselo obsahovat "kecací" kolečko s členy "družiny", sirotky, boje v aréně, spoustu "pravých emocí", "propracované" romance, "důležitá rozhodnutí" a "filmový" vzhled. A samozřejmě by muselo nadhodit "důležitá" a "kontroverzní" témata, která se řeší v médiích. Tohle vypadá jen na nějakou fosilii, prostě tu není vůbec nic k vidění, můžete se zase rozejít :)
@Bodkin (21.04.2012 23:44): No dyť... Diablo=)