@
Aba (29.07.2013 11:45): Nevím, Jagged Alliance jsem hrál jen dvojku a UB a popravdě nikterak netoužím zahrát si onlinovou verzi. Už jen z principu věci - přeci jen JA2 umožňovala všeliké kejkle s postavou (klekání, lehání, šplhání, plížení,...) a především s celým týmem, kde si nějak nedovedu odmyslet tahový mod. Hra je prostě příliš moc taktická. //EDIT: Plus je postavená v podstatě JEN na taktice a boji. Dovolím si tvrdit, že svět Shadowrunu má mnohem širší možnosti. A především to není JEN taktické zázemí (soudě dle PC hry opravdu není taktickým simulátorem virtuálního bojiště, daleko spíš je simulátorem trochu bohatších šachů) :EDIT//
V Shadowrunu si to však představit dovedu. Především proto, že škála činností je mnohem menší, tedy i při zachování tahového režimu se hra nijak zvlášť neproudlouží. A při jeho případném převedení na RT se zase koncepčně tak moc věcí nezmění. Takže já v tomhle ohledu opravdu očekávám světlou budoucnoust.
Co mě naopak děsí, jak se se správou online hry poperou autoři? Jak často a jak kvalitně budou dodávat nový obsah? Nezahrnou nás tunou předmětů, aby lacino udrželi nestálé hráče vyžadující hodnotu nad prožitek ze hry? Když k tomu připočtu relativní nezkušenost týmu...