@Sadako (09.09.2013 11:52): Tak napr. v Jagged Alliance hrala munícia kľúčovú rolu, tam by hra stratila zo svojho čara.
Diskuze
Že se tu nemusí shánět munice mě naopak potěšilo velice velmi. Jak já to doplňování nábojů nesnáším.
Pri RPG nerobím žiadne kompromisy, najviac si cením znovuhrateľnosť a tá dostáva vďaka linearite pekne na frak! Preto vôbec nehrám adventúry. :P
NPC sú ale napísané parádne, estetická stránka nemá chybu, hudba je velice slušná a jediná škoda je, že autori nedostali aspoň pár rokov času na vytvorenie väčšieho herného sveta. Gamesa je pri prvej hre poriadne návyková, odtŕhalo sa od nej ťažko.
NPC sú ale napísané parádne, estetická stránka nemá chybu, hudba je velice slušná a jediná škoda je, že autori nedostali aspoň pár rokov času na vytvorenie väčšieho herného sveta. Gamesa je pri prvej hre poriadne návyková, odtŕhalo sa od nej ťažko.
@mazar1234 (08.09.2013 14:23): Přesně. Konečně někoho napadlo. jak správně vybalancovat prvky běžný spíš ve starých hrách s bezproblémovou hratelností moderních titulů. Nemohl bych být víc spokojen :)
@valcik (08.09.2013 14:05): Pre mna je to ale napriklad "Akcna Adventuroida s RPG prvkami", ano hra je kompletne "bezzakysova" co moze byt chapane ako nevyhoda ale zaroven aj ako vyhoda :-).
Ma to ale skratka nadherne prijemny a velmi zabavny gameplay a to je absolutne najdolezitejsie, preto som hodnotil pomerne vysoko.
Ma to ale skratka nadherne prijemny a velmi zabavny gameplay a to je absolutne najdolezitejsie, preto som hodnotil pomerne vysoko.
@Sinister (08.09.2013 12:15): Chýbali mi tam zložité a zapeklité situácie, pretože hra ťa automaticky presúva z jednej lokality do druhej a ak niekde narazíš na hádanku, pár krokov od nej máš niekoľko očividných riešení spolu s naskriptovanou situáciou, ktorá ťa presunie do ďalšej časti hry. Príbeh vďaka tomu pekne odsýpa a naberá na sile, ale hoci si ho vychutnáš, nijako výrazne ho neovplyvníš a v gurmánskom zážitku z RPG to zanecháva aj trpkú pachuť adventúr a arkád.
@valcik (08.09.2013 09:49): Koukej zvednout hodnocení o 10% a přestaň nám tu zaváděť jakési falloutovské taktické henty gimmicks! :D
Príjemná gamesa. Odohral som ju za hackera s flintou (Quickness, Ranged combat, Rifles + Intelligence, Decking, ESP Control) a aj keď atmosféra bola výborná, pripadalo mi to príliš krátke a jednoduché. V súbojovom systéme by som privítal aspoň dva druhy munície, ktorú treba nakupovať do zásoby, pretože v spojení s maličkým inventárom na päť predmetov sú nekonečné zásoby streliva trocha divné.
@MickTheMage (01.09.2013 23:46): Až bude čas, tak to zkusím :)
Tak som sa s editorom nieco malo naucil, teraz to uz len rozviest (ak bude kedy) do niecoho zmysluplneho :)
Par slov k mojmu kreativnemu (ehm) procesu, pripomienky vitane... :)
Taky jsem pro omezený saveování, ale "save and exit" by měla být samozřejmá součást všech her, škoda že to tak není.
@USER47 (17.08.2013 12:09): Osobne si myslím, že počas súbojov a dialógov sa saveovať dať nebude. Osobne som za obe zmeny (savevovanie + rozšírenie *Belrin DLC) vďačný.
@Phoenix (17.08.2013 07:51): Podľa popisu to vypadá na riadny datadisk (obsahovo), a nie kratučké DLC, super :)
@Phoenix (17.08.2013 07:51): Podľa popisu to vypadá na riadny datadisk (obsahovo), a nie kratučké DLC, super :)
Ach jo, neomezený savování kdekoli dost kazí napětí a vede k loadování v případě každýho nepovedenýho tahu...nechápu, že se do toho nechali překecat.:(
Úplně by stačila možnost "save on exit".
Úplně by stačila možnost "save on exit".
@Phoenix (17.08.2013 07:51): "Berlin odlozen" - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
@Marcusss (12.08.2013 11:01): Mno, tak po dnesku mozem prehlasit, ze to pravdepodobne vazi v nastaveni directorial light (a vlastne aj ambient light). Mnou pridane veci sa nijako nebranili point lightu, dokonca modre svetlo viselo priamo nad tou policajnou dodavkou a v pohode.
@MickTheMage (12.08.2013 14:47): Asi bude tvorba tutoriálů taky na tobě=)
@Marcusss (12.08.2013 11:01): To nebude problem len vytvorenych veci, ale aj ich vlastnych - resp. problem je nasvietenie a nidke ziaden poriadny tutorial. :(
@MickTheMage (12.08.2013 02:18): Zkus zkontrolovat jak se ty UG modely chovají pod světlem. Osobně jsem na ně zatím zanevřel, protože občas se světlem (point light) moc nekamarádili.
Ked si raz vymyslim kravinu, potom sa jej chvilu drzim. Len skoda, ze maloco ostane dokoncene (alebo mozno nastastie :))...
@MickTheMage (09.08.2013 23:17): Myslis tej skodovky? :)
Inak, z mojej strany spokojnosť, až na ten saveovací systém.
Inak, z mojej strany spokojnosť, až na ten saveovací systém.
@MickTheMage (09.08.2013 23:17): Ha ha ha, ty si to fakt urobil :-)))
Test cislo 2, schvalne ci niekto pozna znacku ;)
@MickTheMage (04.08.2013 13:13): V čem je to špatný? Přemýšlel jsem, že si počkám ještě pár verzí a vyzkouším to, ohlasy byly zatím celkem dobrý.
@Sirnix (04.08.2013 13:03): Docela velký sousto - těch sourcebooků a novel je opravdu hodně...
Life on the Limb je hooodne slabe. Ked vas hra znechuti hned pri prvych minutach hrania a clovek pokracuje dalej doslova nasilu, je jasne, ze nieco nie je v poriadku.
@Marcusss (04.08.2013 11:36): Zdar nemáš chut se k nám připojit ? http://www.shadowrunidentity.org/Home_Page.html ja pro ně pracuji jako Map Designer na projektu http://www.shadowrunidentity.org/Mob_War_.html pokud by te zajimali podrobnosti napis my pls email
@mazar1234 (04.08.2013 11:27): Takhle, nepotřebuješ znát žádný jazyk, jestli myslíš tohle. Ale zase to není vyloženě jednoduchý editor. Pro skriptování triggerů stačí chápat jak funguje WHEN-IF-DO-OTHERWISE. Pro skládání prostředí je potřeba představivost a spousta trpělivosti.
Je tam dost věcí, se kterýma jsem ještě nevrtal = charaktery, NPC, akce. Ale věřím, že když si s tím budu hrát, tak příjdu na to, jak to donutit dělat co chci.
Myslím, že je to složitější než Grimrock, ale s Grimrockem jsem moc nedělal. Každopádně je tam asi rozsáhlejší knihovna, rozhovory, goaly atd...
Doporučuju proletět ta tutoriálová videa (viz odkazy) a rozhodnout se sám.
Je tam dost věcí, se kterýma jsem ještě nevrtal = charaktery, NPC, akce. Ale věřím, že když si s tím budu hrát, tak příjdu na to, jak to donutit dělat co chci.
Myslím, že je to složitější než Grimrock, ale s Grimrockem jsem moc nedělal. Každopádně je tam asi rozsáhlejší knihovna, rozhovory, goaly atd...
Doporučuju proletět ta tutoriálová videa (viz odkazy) a rozhodnout se sám.
@Marcusss (04.08.2013 11:22): Takze je nutne mat predstavu o programovani skriptov a tak podobne? Tym chcem povedat ze obycajna programming-lama nema ziadnu sancu vytvorit nieco aspon trosku na urovni. Co je sice prakticky normalny standard (vid. Grimrock) ale tak pre istotu si to chcem ujasnit.
Ten editor je super. Sice mě občas hodně sere pokládání některých assetů a nepřesná návaznost některých stěn, ale každý editor má své ujetosti a s trochou snahy jde všechno.
Sice ve svém projektu už teď mám pár zbytečností (zbytečně složitý trigger na otevírání a zavírání dveří, který by šel udělat mnohem jednodušeji, ale to mi docvaklo až po pěkně dlouhé době), ale pracuje se v tom dobře...:)
Sice ve svém projektu už teď mám pár zbytečností (zbytečně složitý trigger na otevírání a zavírání dveří, který by šel udělat mnohem jednodušeji, ale to mi docvaklo až po pěkně dlouhé době), ale pracuje se v tom dobře...:)
je tu někdo kdo by chtěl pomoct s tvorbou scenáře ?
I to je zatím jen nějaká raná alpha...
@USER47 (02.08.2013 18:48): No vydali ten "Life on the Limb"... jakou to má kvalitu nevím.
Tihle chlapci maj hodně megalomanský ambice...
http://www.shadowrunidentity.org/
Snad alespoň pár příběhů vyjde a budou mít jakous takous kvalitu.
http://www.shadowrunidentity.org/
Snad alespoň pár příběhů vyjde a budou mít jakous takous kvalitu.
@USER47 (komentář): 100% souhlas. Můj komentář bude hodně podobný :)
@KordusCZ (01.08.2013 17:07): a kdyby to bylo anime grafice? :D
jinak koument moc pěknej Kordusáku, jak si vedou lamy?
jinak koument moc pěknej Kordusáku, jak si vedou lamy?
@Marcusss (01.08.2013 15:18): Částečně. Vadí mi, že hráčovo rozhodování bylo omezené na minimum a vždy má jasně vytyčenou cestu, kterou se musí vydat. Je tam pár možností, jak to lehce ovlivnit (odpovědi vázané na schopnosti, nebo třeba tajný průchod v Bratrstvu), ale ty změny jsou jen kosmetické. Mě je fakt ukradené, co tvůrci slibovali, vycházím čistě jen ze svého osobního zážitku.
Prostě potenciál byl mnohem větší a výsledný produkt mě moc nenadchl :(
Prostě potenciál byl mnohem větší a výsledný produkt mě moc nenadchl :(
Existuje nějaký forma portálu, mimo steam workshop, kde se probírá a boduje UGC?
@Marcusss (01.08.2013 15:18): Tušíš správně.
@KordusCZ (komentář): Takže tvůj hlavní problém (a nejen tvůj) je nepřítomnost otevřeného světa? (který tuším tvůrci nikdy neslibovali?)
Tak, na několikátý pokus dohráno...:) Líbilo se...:)
@Marcusss (31.07.2013 21:35): Což opět dokazuje, že street samurai projde hru jako nůž máslem :). Což je typické.
@MickTheMage (31.07.2013 22:41): Mmm, toho jsem minul. A znova se mi přes ty tři patra probíjet nechce.
@Marcusss (31.07.2013 22:05): Mohol si zo sebou zobrat toho specialneho guarda - Tir Ghost, ci ako sa volali. Ten mal este speci pusku (tzn. ty, Harlequin + Tir Ghost - tri zbrane do zaverenceho suboja).
@Daemon (31.07.2013 21:52): Třetí slot se mi neodemkl a ani jedna další postava tu zbraň mít nemohla...:(
@Marcusss (31.07.2013 21:35): Riggerovi se neodemkne třetí slot? A ani nevim, nešlo případně tu zbraň si nevzít? Spolu s Harlequinem jí může mít ještě jedna postava, což může teoreticky stačit.
:(
Jedna věc mě pěkně sere:
Jako Rigger v boji proti Jessice nemůžu mít dvě drony, protože potřebuju mít v pazouře tu zbraň = jsem o hodně slabší. Navíc v tom boji už mám jen asi 2 lékárky a 2 trauma kity, Harlequin je docela zraněný, dost spoléhám na summony shamana (=risk) a aby člověk sejmul brouka, většinou potřebuje použít střelbu z obou těch zbraní, takže se s Harlequinem nemůžu soustředit na Jessicu (která dává docela dost damage)... A ještě je tam bug na drony = jejich AP se na začátku boje nastaví náhodně na 2-4...:/
Jedna věc mě pěkně sere:
Jako Rigger v boji proti Jessice nemůžu mít dvě drony, protože potřebuju mít v pazouře tu zbraň = jsem o hodně slabší. Navíc v tom boji už mám jen asi 2 lékárky a 2 trauma kity, Harlequin je docela zraněný, dost spoléhám na summony shamana (=risk) a aby člověk sejmul brouka, většinou potřebuje použít střelbu z obou těch zbraní, takže se s Harlequinem nemůžu soustředit na Jessicu (která dává docela dost damage)... A ještě je tam bug na drony = jejich AP se na začátku boje nastaví náhodně na 2-4...:/
@Marcusss (31.07.2013 17:01): Vím. Ale nikdy jsem se k tomu nedokopal.
Navíc hodnocení SNES a Genesis adaptací se server od serveru dost liší.
Navíc hodnocení SNES a Genesis adaptací se server od serveru dost liší.
@Marcusss (31.07.2013 17:01): Hru jsem nehrál, jen jsem mrknul na gameplay videa, nicméně to bude muset asi opravdu VELMI volná inspirace :)