@Chuck (13.09.2013 17:36): Nemůžu si pomoct, něco mi tam strašně vadí. Třeba změním časem názor. Pro teď to však neplánuju ani zapnout.
Diskuze
@Clorky (13.09.2013 17:34): Baví mě to, fakt hodně. :-)
Nebaví mě to, silně.
Po druhé příběhové misi jsem to vypnul. Svatý PT, to byla kurevská hra.
Po druhé příběhové misi jsem to vypnul. Svatý PT, to byla kurevská hra.
Padala někomu během hry fps? Mně v každé misi v různých místech a obvykle o polovinu, tj. z 60 na 30 fps, takže nic příjemného. Zlatý Conviction, kde si na to spousta lidí stěžovalo, ale mě se to stalo v celé hře jen asi na dvou místech.
@Walome (06.09.2013 08:43): Je pravda, že jsem měl docela volno (konec prázdnin, že..), řekl bych průměrně tak 2h hraní denně. Za týden bylo dohráno. A to jsem dělal všechny vedlejší mise (kromě té kooperační s Briggsem)..
@Chuck (06.09.2013 09:57): Hmm... já na to mám jen tenhle víkend a pak na to nebudu mít klid... tak to si ještě rozmyslim, jestli se do toho pustim.
Tak teď nevim, co si o tom mám myslet :)
edit: no ono je to jedno, protože se k tomu tenhle víkend stejně nedostanu.
Tak teď nevim, co si o tom mám myslet :)
edit: no ono je to jedno, protože se k tomu tenhle víkend stejně nedostanu.
@Walome (06.09.2013 08:43): To bych neřekl. Tak bleskově jako Conviction to zas nejde a všechno nasvědčuje tomu, že je to určitě delší a některé pasáže zapeklitější. A pokud se budeš snažit to hrát na "Duch" (k tomu Tě ta hra poměrně tlačí, jelikož za projití tímhle stylem dostaneš víc prachů na vylepšování vybavení - a že se toho dá vylepšovat fakt dost!), tak Ti to nějaký čas může zabrat.
Předpokládám, že když v pátek začnu, v neděli mám dohráno? :)
@becki_tu (03.09.2013 23:36): Seděls u toho celý dny?
@becki_tu (03.09.2013 23:36): Seděls u toho celý dny?
@becki_tu (03.09.2013 23:36): Beru všema deseti! Já jsem teprve(?) na velitelství Oods a zatím nemám ponětí, kolik mi toho ještě zbývá. Ale u téhle hry doufám, že ještě dost. ;-)
O víkendu jsem se úspěšně prokousal celou kampaní. Velká spokojenost. Až to dohrají další, tak můžeme podiskutovat (nejzajímavější mise, oblíbený způsob likvidace, zákysy atd.).
@becki_tu (28.08.2013 22:45): Také souhlas. Já mám pořád dojem, že ať už tahle hra dozná sebelepších kvalit, hodně příznivců předchozích dílů ji odsoudí, protože to není to samé. Koho ovšem odradil Conviction kvůli velmi zvláštnímu druhu stealth, pak tady by mohl být naprosto spokojen. Pokud jde o mě, tak pokud se tahle hra bude ubírat směrem jako doteď, budu velmi vážně uvažovat o absolutním hodnocení. Já v ní mám všechno, co jsem mít chtěl.
@AppleCore (27.08.2013 11:11): Mimochodem, jsem v Paraguayi a nejen tam návrat ke kořenům vidím víc než dost. Hodně mi to připomnělo jednu misi v Pandora Tomorrow.
@AppleCore (27.08.2013 11:11): Mimochodem, jsem v Paraguayi a nejen tam návrat ke kořenům vidím víc než dost. Hodně mi to připomnělo jednu misi v Pandora Tomorrow.
Souhlas s Chuckem. Hráč by měl především ocenit to, že hra nabízí VÍCE možností řešení, VÍCE způsoby (Duch, Panter, Útočník), VÍCE zbraněmi a zařízeními a tyto volby jsou jednoznačně ku prospěchu věci. Současně se nacházím v časové linii těsně před druhým plánovaným útokem, většina vedlejších misí splněna a zatím velká spokojenost.
@montana (28.08.2013 09:39): Použití jiného postupu se tím ale nijak nevylučuje. Je to JEDNA z možností, nikoliv JEDINÁ.
@Chuck (28.08.2013 09:04): No jiste, proto taky byly dost slaby stealth hry ;) Ony to umoznuji skoro vsechny, ale je uplne spatne, pokud jiny postup prakticky neni mozny.
@montana (27.08.2013 20:21): Psal jsem "např.". Ale jinak na tom přilákávání nepřátel nevidím nic zhovadilého. V Death to Spies a Cold War to byla dost častá praktika (hlavně v tom prvním).
@montana (27.08.2013 20:21): Přilákávání? Jako světlušky?
@Chuck (27.08.2013 10:55): "postupný přilákání nepřátel do svého úkrytu" Pokud opravdu jde pouzit prakticky jen tenhle postup, tak je to neuveritelna zhovadilost. Presne jak popisoval Edge.
@AppleCore (27.08.2013 11:11): To víš, do těch starých kolejí se to už s největší pravděpodobností nikdy nevrátí. Já, ačkoliv jsem si první 4 díly jakožto stealth fanoušek užíval, tenhle nový koncept vnímám jako určité okořenění a líbí se mi. Teď jdu na to! ;-
@Chuck (27.08.2013 10:55): Mým největším problémem je už jenom to, že ta zjednodušení v tý hře jsou. V žádném jiném díle od prvního až do čtvrtého nic podobnýho nebylo a hráč všechno musel dělat a zjišťovat sám bez nutnosti automatických vychytávek. U Blacklistu, ač to jde vážně hrát i bez toho, je ten stealth postup pak strašně moc zjednodušnej a je vidět, že šlo tvůrcům o to, aby na tyhle vychytávky nalákali i hráče, kteří jinak podobným hrám neholdují. Jinak neříkám, že by ta hra nebyla stealth, přijde mi ale, že každý další díl přichází o atmosféru prvních tří. Už prostě nemám pocit, že hraju tu relativně složitou pecku, ale že mi tvůrci servírují něco, co je určeno spíše novým/mladším hráčům, než fanouškům série. Když bych měl Blacklist porovnat s prvními třemi čtyřmi díly, vychází mi zkrátka nejhorší. Ale je to o vkusu, kdo komu co vyhovuje, nechť se mu to líbí. Nikoho svým komentářem nechci odradit, pouze projevuji názor ;)
@AppleCore (komentář): Nemůžu to sice ještě moc hodnotit, ale přesto mě pár věcí z Tvého komentu zajímá - jak jsi myslel, že Tě hra nenutí hrát stealth stylem? Pokud jde o Tebou (a zdaleka nejen Tebou) nenáviděný "mark & execute" - je to jen efektní vychytávka, která vypadá parádně (o to asi autorům šlo nejvíc) a je jasné, že hru poněkud nepřiměřeně zjednodušuje, ale na druhou stranu, kdo Tě nutí to používat? Jsou pasáže, kde bez jeho použití není téměř východisko z dané situace, to je fakt, ale nakonec zjistíš, že to vyřešit jiným způsobem lze, např. postupným přilákáním nepřátel do svého úkrytu, kde je tiše krouhneš ručně. Je to sice složitější a zdlouhavější, ale sám vím, že to jde. To samé je přesunutí do dalšího krytu, které používat také nemusíš. Ta hra Ti to sice umožňuje, ale když nechceš, řeš to jinak. Nechci se s Tebou nějak přít, ale přijde mi, že ty kritizované věci lze jednoduše ignorovat a jít si svou cestou.
Teda, ať už to každý kritizuje, jak chce, jako stealth akce to nemá chybu. Ty eliminace nepřátel a grafika mě přivádějí do stavu blaženosti. Jsem vysloveně ve svém živlu! :-)
@Paul (26.08.2013 17:53): Tak tak, nějak přestala zlobit, tak jedu na ní. Já si taky myslím, že se bez té teselace obejdu.
@Paul (26.08.2013 17:53): Tak tak, nějak přestala zlobit, tak jedu na ní. Já si taky myslím, že se bez té teselace obejdu.
@Chuck (26.08.2013 15:14): Jestli máš gtx560Ti tak ta obecně teselaci moc ráda nemá, taky jí vypínám. Ale ona obecně při hraní prakticky není poznat, jen na srovnávacích screenshotech. Možná v budoucnu až se bude využívat nativně tak k něčemu bude.
Nečekal jsem, že ta hra bude poměrně HW náročná. Chvíli jsem to celkově zkoušel dát na ultra detaily, ale nad 30 fps jsem se bohužel nedostal, což mi poměrně vadilo. Detaily textur jsem sice na ultra nechal, ale musel jsem vypnout teselaci, snížit vyhlazování hran na FXAA a dynamickou okluzi dát na Field A0, DX 11 jsem nechal a pak už to pod 60 fps nekleslo. Jsem sice teprve v Libyi, ale přijde mi to podle očekávání přece jen vymakanější než Conviction.
No...
Tak abych pravdu řekl, tak na nového splinter cella jsem se docela těšil, ale po odehrání momentálně asi 6 misí to nějak opadá.
Není to vůbec špatná hra, ale bohužel jsem čekal trochu víc. Hrál jsem pouze conviction a chvilku ve své době první díl, ale v té době jsem na to neměl železo, takže už si vesměs nepamatuju jak se to vlastně hrálo, ale conviction byla příjemná nenáročná odreágovačka, která mě na pár hodin slušně zabavila. Blacklist bych hodnotil prakticky totožně. AI je otřesná, nevšímavá a hrozná. Celou úroveň jsem prakticky schopen ničit nepřátelé jednoho za druhým a to bez větších problému. Smutné je, že nepřátelé likviduji doslova před očima dalších trotlů, ale vůbec ničeho si nevšimnou a mohl bych pokračovat ještě dál ... hra se mi zdá i na nejtěžší obtížnost až příliš jednoduchá a tím pádem to není absolutně žádná výzva. Takže momentálně hraju trochu akčnějším stylem ala tlumičem do hlavy všechno co vidím. A především stále více čelím "Ultra mega speciálním jednotkám" které jsou snad ještě tupější, než kolegové z první mise.
Příběh je slušný, ale nic nového pod sluncem. Grafika umí být krásná i hnusná .. některé textury jsou vážně odpudivé ( viz auta ), ale jinak na plné detaily vypadá velice slušně.
Za mě 7/10.
Tak abych pravdu řekl, tak na nového splinter cella jsem se docela těšil, ale po odehrání momentálně asi 6 misí to nějak opadá.
Není to vůbec špatná hra, ale bohužel jsem čekal trochu víc. Hrál jsem pouze conviction a chvilku ve své době první díl, ale v té době jsem na to neměl železo, takže už si vesměs nepamatuju jak se to vlastně hrálo, ale conviction byla příjemná nenáročná odreágovačka, která mě na pár hodin slušně zabavila. Blacklist bych hodnotil prakticky totožně. AI je otřesná, nevšímavá a hrozná. Celou úroveň jsem prakticky schopen ničit nepřátelé jednoho za druhým a to bez větších problému. Smutné je, že nepřátelé likviduji doslova před očima dalších trotlů, ale vůbec ničeho si nevšimnou a mohl bych pokračovat ještě dál ... hra se mi zdá i na nejtěžší obtížnost až příliš jednoduchá a tím pádem to není absolutně žádná výzva. Takže momentálně hraju trochu akčnějším stylem ala tlumičem do hlavy všechno co vidím. A především stále více čelím "Ultra mega speciálním jednotkám" které jsou snad ještě tupější, než kolegové z první mise.
Příběh je slušný, ale nic nového pod sluncem. Grafika umí být krásná i hnusná .. některé textury jsou vážně odpudivé ( viz auta ), ale jinak na plné detaily vypadá velice slušně.
Za mě 7/10.
@ViRus (23.08.2013 10:27)@Wolverine (23.08.2013 10:31):: U mě se teda jednal o první problém, ale natolik zásadní, že mě to nakoplo víc než slon. Pravda je, že jejich ceny jsou opravdu dost často zajímavé, ale to si radši připlatím. Mrzí mě, že jsem si tehdy (stačilo by před týdnem) neudělal Print Screen a neotloukl jim to o hlavu. Nakonec naštěstí nebude tak zle, jelikož jsem oslovil osvědčený e-shop, kde to sice budu mít kapánek dražší, ale vzhledem k tomu, že jejich nabídka je od českého distributora, neměl by být problém a hra mi tudíž přijde v pondělí. Ale pro všechny případy jsem si Print Screen udělal. :-)
@Chuck (23.08.2013 10:09): Také mám se Surtepem špatné zkušenosti. U osobního odběru mi dali jinou hru, než kterou jsem si u nich objednal.
@Chuck (23.08.2013 10:09): uz davno ;-)
Tak jsem po minimálně půlročním očekávání objednávku u Surtepu zrušil, jelikož najednou mají na svých stránkách anglickou verzi, což mi prodejce zároveň potvrdil a tvrdošíjně mlel, že oni nikdy českou verzi nenabízeli. Přitom ještě minulý týden bylo u všech platforem uvedeno "české titulky". Odteď s nimi končím a doporučuji to každému z vás!
@SilentWolf (22.08.2013 22:12): tak ono to ma fungovat podobne jako Far Cry 3, kdy pribehovy mise jsou over the top call of duty radoby husty mega filmovy akce a vedlejsaky normalni hra.
@SilentWolf (22.08.2013 22:12): Takže to není tak zpraseně optimalizované jako Conviction ? to bych si možná i zahrál (NOPE).
Nejdřív jsem se lekl, hra se neuvěřitelně sekala i v menu, pomohlo vypnout DX11, pak se to stále sekalo ale jen v letadle a cutscény, nevím proč a jsem zdechlý googlit, whatever.. hra jde jinak parádně, conviction se mi sekal i na nejnižší, tady mám jen menší kvalitu stínů, vyplé vyhlazování a DX11 věcičky a jde to na nejvyšší textury naprosto skvěle.. jen holt v letadle a v cutscénách se to dost seká..
A hra je to parádní, docela těžká.. rozjel jsem to na normal a musel jsem snížit.. ty vedlejší úkoly jsou občas dost frustrující, protože to třeba celou misi neukládá. Tak s nima mám problém, a jelikož hraju jen ty vedlejšáky abych měl na výbavu a mohl si pak machrovat v příběhových misích tak mě to opravdu frustruje, a označil bych to za docela hardcore hru, ale jak říkám- to jsou vedlejšáky.. a čím víc udělátek mám tím to bude jednodušší.. Rozhodně se ale neopakuje scénář z Conviction kde jsete vylezli na trubku a nepřátelé chodili jak na porážku :D
A hra je to parádní, docela těžká.. rozjel jsem to na normal a musel jsem snížit.. ty vedlejší úkoly jsou občas dost frustrující, protože to třeba celou misi neukládá. Tak s nima mám problém, a jelikož hraju jen ty vedlejšáky abych měl na výbavu a mohl si pak machrovat v příběhových misích tak mě to opravdu frustruje, a označil bych to za docela hardcore hru, ale jak říkám- to jsou vedlejšáky.. a čím víc udělátek mám tím to bude jednodušší.. Rozhodně se ale neopakuje scénář z Conviction kde jsete vylezli na trubku a nepřátelé chodili jak na porážku :D
@Phoenix (21.08.2013 20:40): To je jak patche na armu :D, měl bych dotaz, je to pořád stejně podělaně optimalizované jako Conviction ?
@Phoenix (21.08.2013 20:40): To je nevýhoda brzkého nákupu. Ale ti dva lidé z DH, kteří to už hrají, ten patch ve své verzi určitě potřebovat nebudou. :-/
Ale je to dobré, a to říkám jako někdo kdo si nedávno nainstaloval conviction s tím že mu dá druhou šanci a měl chuť navalit té hře 20% po třech misích.
@Phoenix (18.08.2013 22:24): Maliarovi? Delas si srandu? :)
@montana (18.08.2013 21:23): Budeme věřit Edge nebo Doupěti? ;-)
@Chuck (18.08.2013 21:20): To je mi právě záhadou, protože jsi asi první člověk, kterého bavily jak herní principy prvních čtyř dílů, tak pětka. Ale proti gustu ...
@Chuck (18.08.2013 21:20): To je mi právě záhadou, protože jsi asi první člověk, kterého bavily jak herní principy prvních čtyř dílů, tak pětka. Ale proti gustu ...
"Splinter Cell used to be built like a Clancy novel; now it’s an action movie. Where a novel can find drama in the smallest moments – a man hiding while a lone guard probes the darkness with a flashlight – modern action flicks are obsessed with spectacle and constant one-upmanship. And so Blacklist has explosions and chases and extended platforming sequences and sniper missions and firstperson missions and missions against the clock and missions upon missions where being undetected feels like an exploit rather than a victory. Pure stealth was the most graceful way to play classic Splinter Cell, but here it’s the ugliest option as the game constantly urges you to take the shot, take the shot, take the shot. "
http://www.edge-online.com/review/splinter-cell-blacklist-review/
heh, a pak prej dobra stealt akce ;)
http://www.edge-online.com/review/splinter-cell-blacklist-review/
heh, a pak prej dobra stealt akce ;)
@Phoenix (18.08.2013 21:00): Tak podle mého hodnocení to na čistokrevnou genialitu vypadá víc než dost, ale mě prostě ty jiné herní principy neskutečně bavily, přestože jako milovníkovi předchozích dílů by vlastně neměly. :-) A hlavně(!) se podepsal fakt, že kdykoliv se k té hře jen tak letmo vrátím, vždycky nemůžu odolat dohrání celé mise. Prostě replaybilita jak hrom. :-)
@Chuck (18.08.2013 20:09): Já jsem o tom pochyboval například proto, že předchozí díl nebyl stealth ani těžkým omylem a akce to byla velmi průměrná (a to se mi nakonec celkem dost líbila i hodně kritizovaná čtverka). Nicméně jak vidím (dle Tvého hodnocení), tak považuješ pětku za téměř geniální hru ;-)
@Phoenix (18.08.2013 18:01): Já pořád nevím, proč o tom spousta lidí pochybuje. Jo, akce tam bude víc, ale myslím, že ve většině případů si budeš moct vybrat, ke kterému stylu se přikloníš. U mě je to vcelku jasné, i když podle situace nejsem proti kombinaci obojího.
@Coldplaz (11.08.2013 03:03): To neni pravda - není tak hroznej a místy dokonce zní stejně. ALE samozřejmě nepochopim, proč ho tam nenechali.
@MATADOR (12.08.2013 09:43): Je to úplně jinej Splinter Cell, ale to už víme od Double Agent, netřeba se nad tím již rozčilovat ;)
@MATADOR (12.08.2013 09:43): Je to úplně jinej Splinter Cell, ale to už víme od Double Agent, netřeba se nad tím již rozčilovat ;)
@MATADOR (12.08.2013 09:43): Máš pravdu, atmosféra už není taková - je ještě lepší. :-P
Mno, popravdě si tohle nechám ujít. Není Ironside, zůstala ta magořina "označ a zabij" a celková atmosféra už není taková. Až to bude za pár drobných, tak možná!
Akože ten nový chlapík čo dabuje Sama je úplný šmejd, Michael Ironside je stokrát lepší.
Nové video u příležitosti předání hry do lisu.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kE9SMN2L17I
Pár negativních šťouchů, protože negativně kritizovat je snazší než pochválit to dobré. Mě se to video nějak nelíbí. U Convictionu mě vcelku bavil příběh. Proč vypadá Sam jinak a je šedivý? A obličeje mi přijdou ošklivější.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kE9SMN2L17I
Pár negativních šťouchů, protože negativně kritizovat je snazší než pochválit to dobré. Mě se to video nějak nelíbí. U Convictionu mě vcelku bavil příběh. Proč vypadá Sam jinak a je šedivý? A obličeje mi přijdou ošklivější.
@Walome (09.08.2013 14:37): Každopádně vraždit bude a ne málo. Já si zabírám lámání vazu. ;-)
aha, já myslel, že Blacklist znamená, že Sam bude postupně vraždit jednoho padoucha za druhym. No tak nic no :)