Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Vždy' je to jinak. Kristmeister je jen další uživatel, pro kterého je ta stávající dvaceti stupňová stupnice moc široká a tak hodnotí jen na této škále:

odpad! 70 75 80 85 90 95 100

Takže průměrná hra je u něj 85%. Stčí si to jen přepočítat.
@kristmeister (16.11.2013 00:40): Ok, ok, v tom případě jsi vděčný hráč a tím lépe pro tebe:) (byť by určitá diverzita v hodnocení neškodila, pakliže bys přeci jenom k některým hrám choval větší sympatie, nežli k jiným...).

Avšak stále se mi nechce věřit, že jsi za ta léta nikdy nenarazil na hru, která se ti zdála býti potencionálně to pravé ořechové, a přesto tě v závěru pěkně nasrala...
Osobne si myslím, že každý hodnotí hry, podľa toho ako ho bavia a pokiaľ ho naozaj baví, nerieši až tak nedostatky. Ale to neznamená, že bude hádzať automaticky každej druhej stovku :)
@kristmeister (15.11.2013 00:19): Apropo, příběh je...sračka? A každý, koho zajímá (a případně další "blbé detaily") je puntičkář? Mno, je fajn, že chceš, aby tě chápali ostatní, ale že bys ty byl chápavý vůči jiným a jejich měřítkům, that'd be asking a bit too much now, wouldn't it? ;)
@Chuck (14.11.2013 18:59): protoze se nehrabu detailama jak nejakej blbecek. Mimochodem po sestistesedesateseste, prvni veta na mym profilu vam mozna osvetli situaci s mym hodnocenim. Pokud to ani pote nepochopite, jde zvazit jeste slovnik spisovne cestiny a slovnik cizich slov.
@M.a.t.t. (13.11.2013 22:06): Pro mě ten příběh graduje vždy když tam nejsou ty debility a pak spadne na nulu s debilitama a to mě pak nudí a sem z toho otrávený, když to srovnám je to stejné jako FC1/Crysis dokut tam nebyly mutanti/alieni mě to fakt bavilo a pak sem to hrál už jenom z donucení. Pravda je, že FC3 není tak debilní jako ty ostatní jmenované hry pořád, jsou tam jen debilní místa :)
njn detailisti, za chvili si budou stezovat, ze nevidi spicku nosu, kterou svyma ocima vidite :D
@Maximus (13.11.2013 22:00): V podstate súhlasím takmer so všetkým aj s tým, že hra v mnohom kopíruje štýl COD (aj keď nie je tak lineárna a tuneloidná) Ale Chucka nebavili práve možnosti ostrova, preto som mu odporučil ísť po príbehu, čo sa však tiež minulo účinku. Ako vravím, stane sa.
@M.a.t.t. (13.11.2013 21:49): Príbehová linka je obyčajný klon COD hier. Nájdu sa tam svetlé momenty - misia s pálením marišky, občas Vaas, ale oproti okrajovej zábave ktorú človek zažije už len pri jednej naháňačke s tigrom a vojakmi je to proste slabota.

Ovela vačšie a zábavnejšie dobrodružstvá som si vytvoril sám behom hrania a nepotreboval som k tomu naskriptované (dementne napísané) príbehové scény.

Ešte raz opakujem, príbeh nie je úplne hrozný, ale hrať Far Cry 3 kvoli nemu je úplná blbosť, lebo desiatky hodín zábavy ponúka v ostrove samotnom a tá zábava je 100x lepšia.
To ako keby som hral Skyrim len kvoli hlavnému príbehu, keď som tam mal nahratých 80 hodín, z hlavnej príbehovej linky som mal splnené možno nejaké 2 questy.
@Maximus (13.11.2013 21:36): Samozrejme, že má hlavne iné prednosti, príbehovej kampani však nemôžeš uprieť dynamiku a pár vydarených momentov. Že je mierne prehnaná a nie veľmi realistická mi vôbec nevadí, pretože graduje uspokojivo a povedzme si úprimne, na FPS to viac než dostačuje. Takže by som nebol až tak kritický. Ak by šlo o film, samozrejme by som k tomu pristupoval inak a záležalo by aj od iných faktorov.

Základ je nebrať ten príbeh až tak vážne.
@M.a.t.t. (13.11.2013 21:33): No, jediné čo mi na hre naozaj vadilo a čo mi kazilo dojem bol práve príbeh, zo začiatku ešte nie úplne ale potom to už bolo neskutočne dementné.

Naopak gameplay ostrova, volné behanie, skúmanie, lovenie a podobne boli úplne skvelé a nahral som tam dobrých pár desiatok hodín.

Ale hrať Far Cry 3 kvoli príbehu to fakt nie, tá hra má iné prednosti.
@Chuck (13.11.2013 17:25): svatá pravda, Survival se jim moc nepoved, ale mě to přišlo zábavné (těch pár minut za kterých sis všecko vymaxoval). Já spíš nadával na stupidity typu halucinační mise a nelogičnosti v příběhu, to pro mě hru pohřbilo a dohrál sem ji jen z donucení.
@M.a.t.t. (13.11.2013 15:01): Šel a velice striktně, ale nijak to můj špatný dojem neodvrátilo. A co že je na ní výborného? :-)

@Arc (13.11.2013 14:59): Potřebuješ nějakou naprosto banální věc, jakou je batoh? Krouhni nějaké zvíře! Proč bych si to sakra nemohl koupit stejně jako např. zbraně? Copak jsem Xixao z pouště Kalahári s oštěpem v ruce a kožešinou přes vocas, abych si něco takového musel vyrábět?? V tom případě bych potřeboval i pevnější kanady, takže mě omluvte, jdu se poohlédnout po nějakém krokodýlovi. Beru, že jsem sice na ostrově, ale nevypadá to, že bych byl mimo normální civilizaci, abych si musel takovéhle věci vyrábět. Ty zbraně také evidentně nikdo nevyrábí na koleně. Atd.

@Red (13.11.2013 15:02): To bych musel jít s hodnocením ještě níž.


Nevím, ve hře peníze vůbec nepotřebuješ tak nepotřebuješ ani tu větší peněženku. Spíš by mi vadilo nosit jenom jednu zbraň, ale řekl bych že si to až na ty questový časem vylepšíš "přirozeně" (rozuměj tím, že když už uvidíš zdechlinu tak ji stáhneš)
@Chuck (11.11.2013 16:08): :D Jako to byl fakt stupidni napad no.


@M.a.t.t. (11.11.2013 19:25): Dohral jsem to na nejtezsi :) a je to docela prca je to hlavne zabavnejsi vsechno nemas hned musis setrit s munici a tak, ale v pozdejsi fazi..Je to stejne jedno pac nevim, cim koho driv zabijet.. nejpouzivanejsi byla brokovnice sniperka luk a kulas.Nekdy i plamenomet ..
Mel jsem vseho "milion" v poctate jsem pouzival jen leceni a obcas ty injekce na zver.
@Borghal (11.11.2013 19:19): Ťažko povedať, na najvyššej obtiažnosti by to už bez plnenia týchto featuret mohlo byť náročnejšie. Ja to neberiem ako pozitívum, ale ani ako negatívum. Je však fajn, že hra ponúka krásne otvorený svet s množstvom možností a v zásade hráča nijak neobmedzuje a ani do ničoho nenúti. Chceš loviť zvieratá, či plniť vedľajšie questy? Ak nechceš, môžeš ísť len po príbehu, bez výrazných postihov.
@M.a.t.t. (11.11.2013 16:21): To ale není ani omluva, natož pozitivní feature :-D Faktem je, že bez větší peněženky se poměrně rychle dostaneš do situace, kdy už není prachy kam dávat...Mě tohle taky přišlo jako jeden z těch blbějších nápadů.
@Chuck (11.11.2013 16:08): Dokonca ani väčšia peňaženka nie je nutná. Síce to hru uľahčuje, ale prejsť ju je možné aj bez toho. Mňa to lovenie aspoň bavilo, ale pokiaľ teba nie, zameraj sa na to, čo má naozaj zmysel.
@M.a.t.t. (11.11.2013 15:58): Jasně, to já vím, proto jsem se vedlejším úkolům úspěšně vyhýbal, jenže pokud chci svoji postavu nějak vypracovat a poskytnout ji aspoň tu přiblblou větší pěněženku (jako kdybych si ty prachy nemohl strkat i do trenek - proboha, nejsem přece v supermarketu, ale především v džungli!), tak musím po ostrově shánět kůži z bůhvíjakého tvora.
Naopak ta akce mě tam bavila - nádherný pocit ze střelby (a i když nic moc řídící model tak nádherný pocit z řízení), napětí při skrývání a ten vlastní pohled tomu přidává něco z Mirror Edge, ať už v běhu, ve skákání či področilejšími likvidacemi.
S těma věcma máš pravdu, je úsměvné jak jsou někdy vedle sebe tři těžké obrovské bedny a v každé je jedna karta k pokeru a 5 doláčů. Ale právě já to v týhle hře poprvé chápal spíš jako checkpointy aby ti nic neuteklo. Odměnou mi byl výhled a objevování, nikoliv obsah bedny. Nenarazil jsem na nějaké generické místo, naopak mnohdy jsem byl na cestě za nějakou zastrčenou bednou překvapen co vymysleli za zajímavou skákací cestu a někdy jsem jen strnul a kochal se scenérií.
Takže za mě rozhodně palec nahoru, takhle si představuju progresi. Pár výtek samozřejmě mám.