Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ringo (28.12.2024 20:04): To univerzium mi tady nepřijde stěžejní, kvůli němu bych to nehrál. Grafika je krásná, ale pro adventuristy asi ne moc podstatná.. Skvělý je příběh - správně temně pohádkový. Dohrát mi to trvalo 8h, nicméně asi je záhodno si potom dát i pokračování Memoria, která je ještě o stupeň lepší. To už dá dohromady 16h, ale oproti rpgčkům je to pořád ok:)
Tak mám dohráno. Hraje se to dobře, vypadá to pěkně, má to logické kombinace a není to moc těžké. Ale příběh je teda jen obyčejná temnější pohádka, nic extra. Možná je to tím, že neznám Dark Eye svět. Nejvíc mě sralo, že vám hra někdy dává na vyběr co říct, jak se zachovat, ale ať si vyberete cokoliv, tak výsledek je uplně stejný. No a anglický dabing je hrůza a děs, hrajte to raději německy (pokud je to vůbec možné s českými/anglickými titulky).
Neskutočné, ako krásne sú obrazovky namaľované. Práve som v osade orkov, tak dúfam, že ma ešte čaká tých obrazoviek veľa :)
@MickTheMage (07.12.2015 22:52): Ja som ju kúpil minulý týždeň v tom daedelic bundle na steame za 5€. Uvidím, kedy to zahrám, teraz si chcem dať asi niečo iné. Včera som prešiel Dreamfall Chapters Book Four, tak by to chcelo asi niečo iné než adventúru teraz. :)
Tak som to akurát dohral. Veľmi milo ma to prekvapilo. Hoci najprv mi nie príliš plynulé rozpohybovanie postáv troška vadilo, potom som si zvykol a užil som si to. Prišlo mi to ako rozprávka ako od Dobšinského - jednoducho stará rozprávka s troškou tej temnoty, ktorá vraj dnes už nie je pre deti (pamätám si, ako som čítal Zakliatu horu a odťaté hlavy tam len tak lietali). Viac sa rozpisovať zatiaľ asi nebudem, aby som si čosi nechal aj do komentára. Ešte zvažujem, či hodnotenie nezvýšiť na 80%. Uvidíme.
@ugraugra (04.11.2012 13:47): když zakysnu v adventuře na hodně dlouho nebo už jsem prostě otrávený, koukám do návodu. takhle se toho často vyvaruju. ve kvalitní adventuře takové potřeby nemám (Broken Sword), protože většinou vím, kde co použít už z logiky věcí...
@Garret (04.11.2012 13:05): Jde o to, že většina hráčů bude jako já a místo nějakého přemýšlení co kde použít bude prostě na všech hotspotech otrocky točit kolečkem. Používání správných itemů na správných místech je důležitou částí adventury a tady to prostě odpadá, protože to můžeš takhle "ocheatovat". Mě to teda správné nepřijde...
-smazány 3 příspěvky-
...Jono, radši jsem ten spoiler smazal. Byl jsem včera trochu v náladě, tak jsem nad tím moc nepřemejšlel :)

Každopádně nakonec jsem z té hry trochu zklamanej, asi jsem čekal příliš. Hlavně s tím systémem, kdy se dají kolečkem rolovat itemy z inventáře se ta hra stala trapně jednoduchou - stačilo vždy ukázat na nějaký hot-spot, zatočit kolečkem a kontrolovat kdy se ikonka rozsvítí.
@ugraugra (03.11.2012 12:16): Nahodou, fairy svet ma svoju logiku, ale musis ju pochopit - potom je vsetko jasne. V tej hre nebol jediny zasek, ktory by sa nezakladal na niecom nelogickom. V realnom svete vobec a vo fairy, nuz ked si pochopil ako tam veci funguju, vsetko bolo jasne :)
Ježiši, já furt přemejšlim jak zmenšit ten spear a udělat z něj šíp... a řešení je... hodit ho do jezírka? What the... Ok, jsem nasranej, ta část ve fairy světě mě vůbec nebaví...