Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

DA imho utrpěl především těmna technickejma problémama, jinak je to výborná hra a můj zatím nejoblíbenější Splinter Cell. To by se mohlo po Blacklistu změnit, protože zatím na něm nemůžu najít moc chyb.

Chuck: Ani jsem si nevšiml, že někdo k Velvet Assassinovi pak něco psal. PhysX error se dá vyřešit snadno, hodím tam do diskuze link.
@USER47 (19.07.2014 14:51): Vidíš, to byla jedna z těch dvou her, které jsem Ti chtěl doporučit v návaznosti na můj příspěvek v diskuzi k Velvet Assassin. Jinak se tak nějak avizovalo, že Blacklist se vrátí k původním kořenům série, takže ta kvalita se vcelku dala očekávat. :-)
@USER47 (19.07.2014 14:51): no asi právě kvůli špatným ohlasům na Conviction si řekli, že se zase po delší době inspirují u Chaos Theory. Jen je škoda že DA a CV sérii uškodili natolik, že se ani ten Blacklist nějak slavně neprodával.
@Chuck (10.04.2014 10:34): Myslel jsem to tak, že ne vždy se s tou "pistolí" prostřílím, když jsou 3 nepřátele ode mě a čekám než odejdou, víceméně mě jeden odhalí a pak po mně jdou všichni, protože ho nestačím zabít a stává se to i jiným lidem, co jsem viděl na Youtube.
Proč prostě toho svého rukojmí nepřiváže k nějakému sloupu, nevystřílí tábor a pak se pro něj nevrátí, bylo by to praktičtější.
@Thundeus (komentář): Chtěl jsem to ignorovat, ale i po několika dnech mi to nedá. Různé typy nepřátel jsou v téhle hře chybou? Proč? Protože jsi měl problém se s nimi vypořádat? Doufám, že takhle jsi to nemyslel. Pokud Sam zajme postavu, odvádí ji do Palladina (mám spíš dojem, že jsi měl na mysli tu misi, v níž musíš tu postavu dovést do člunu a ne do letadla) a v druhé ruce drží pistoli, jak by ty nepřátele, které potká, měl eliminovat ručně? On sice svede hodně, ale všechno také ne, nehledě na to, že ti zakuklenci, které cestou potkáš (asi tři?), můžeš zpoza balvanů, za které se schováš, tou pistolí hravě na jednu ránu sejmout, aniž bys tím vyvolal poplach a přivolal tak posily. Proti nim bys tu šanci už opravdu neměl.
@Majkee (19.12.2013 14:30): Nevím, jak znělo originální znění té hlášky, ale ať už bylo jakékoliv, mohlo se to do té češtiny přeložit poněkud inteligentněji. Ale zas to bylo fajn zpestření. :-)
@Chuck (19.12.2013 12:55): Hehe, přesně to se mi stalo v té misi, která se odehrává na Guantanamu, po paralyzování pejska pomocí kuše následoval restart. Říkal jsem si : "To si snad dělaj srandu" .

@Walome (19.12.2013 11:57): Ti byli hodně nepříjemní, zvlášť když se zničeho nic rozběhli směrem ke mně. Stejně jako ti malí kamikadze robůtci ke konci. Jedna rána je zneškodnila, ale dvě už znamenaly jejich výbuch a chaos.
@Walome (19.12.2013 11:57): Nejlepší je ta mise ve věznici, kde nesmíš nikoho zabít a pokud zabiješ psa, je konec mise a následuje varovná hláška "zabil jsi amerického vojáka". :-) Zrovna tak je kouzelný pohled na Sama nesoucího přes rameno zabitého psa. :-) Ona není sranda ani s těmi těžkooděnci, které Sam nedokáže zpacifikovat, když jsou k němu tváří v tvář.
@Majkee (18.12.2013 16:28): To nic neznamená - konkrétně u stealth her je to tuplem jedno, páč jakmile dojde k boji, seš tuhej hned tak jako tak (když pominu asi nejlehčí obtížnost), hlavně dneska "realistic" = před x lety "medium" a možná ani to ne. Spíš ses ochudil o MaE a bez toho je ta hra tuplem vo hovně :)
@Majkee (18.12.2013 16:28): Však taky přesně tenhle okamžik finální scény jsem měl na mysli. Je mi jasné, že dostat se k Sadiqovi pro Tebe určitě žádným velkým problémem nebyl. ;-)
@Chuck (18.12.2013 16:21): No to já netvrdim opak, myslel jsem to tak, že dneska obtížná situace ve hře překvapí. Většinou se člověk stihne rejpat v nose a druhou rukou jíst sendvič...
@Walome (18.12.2013 13:49): Pochop, že to prostě ze sebe musel takhle napřímo vyventilovat, zvlášť když ho ten finální souboj stál 10 pokusů. :-)

@Majkee (18.12.2013 14:31): Dneska se MoT dá sehnat za slušné peníze, např. tady. Psávalo se, že MoT je těžší než jednička, ale přesvědčil jsem se, že tomu tak není. Možná pro toho, kdo jedničku nevyzkoušel, ale to Tvůj případ není.
@Walome (18.12.2013 13:35): Sorry, já se obvykle snažím udržet, ale teď mi to nějak uklouzlo.

@Chuck (18.12.2013 13:46): Na tu jsem úplně zapomněl. Vzpomínám, že jednička byla dost těžká, ale bavilo mě to, byl to takový hybrid Hitmana a Splinter Cellu. Tohle pokračování určitě vyzkouším. Škoda, že pak nevydali i další díly, asi nebyly moc dobré prodeje.
@Chuck (17.12.2013 21:54): Příště dám vedět. :D I když nevím, kdy se zase dostanu k nějaké pořádné stealth akci, všechno podstatné už jsem hrál. A v příštím roce vidím jen pokračování Thiefa, jinak nic ze žánru, co by bylo zajímavé.

A ten závěr mi hlavně osladil Sadiq. :) Jsem to dohrál snad na desátý pokus, než se mi ho konečně podařilo přetlačit a postřelit ho. Přišlo mi to dost konzolový, ale na to už si zvykám.
@Majkee (17.12.2013 20:36): Sakra, tos nemohl říct, že to hraješ? Aspoň bych to pořádně prožíval. :-D To mě těší, že sis to užil! Poslechl sis v závěru ten Samův telefonát se Sarah? Asi jsem sentimentální, ale na mě působil ohromně pěkně až dojemně a ten závěr mi působivě osladil. No jo, musím opětovně uznat, že na Conviction sice vzpomínám rád, ale vedle Blacklistu působí poněkud...no, trochu blbě. :-)
Tak konečně dohráno, bavilo mě to víc než Conviction. Na stovku to sice není Chucku :D, ale stejně nelituji koupě. V budoucnu si to na rozdíl od předchozího dílu zopáknu.

Já bych do toho vstoupil a souhlasím s Chuckem - je to spíš taková symbolická pasáž, naprosto bez potíží... a je tam asi tak pět chlápků max. Hrál jsem asi na třetí obtížnost, ačkoli tady jsem si to možná omylem přepnul na nejtěžší, páč jsem neměl označ a zastřel, což mě sralo :)
@Chuck (26.11.2013 07:27): ale houby, byli tam dva, další tři přiběhli zprava a další 4 zleva. hraju na obt. Profesional, jestli má nějaký vliv... tenhle systém, kde tě hra drží v malé místnosti za jedním stolem a nechá na tebe nabíhat respawnující se nepřátele, je pěkně debilní. zvlášť v takové hře...
@Walome (26.11.2013 07:56): Dobrá, tak tedy detailněji - toho prvního, který je hned za sklem, sejmeš sice likvidací, ale tou ruční. Takže ideální je, když si toho prvního k sobě přitáhneš a zlikviduješ, tím se Ti likvidace nabije a ty zbývající tři si označíš a odpráskneš. Pokud jde o tu jakousi mapu, tak její zobrazení by mělo záležet na typu optiky, kterou používáš.
@Chuck (26.11.2013 07:27): Ták počkat, jaktože můžeš pomocí likvidace sejmout 4, zatímco já jen 3.

A další věc - když si koupim nějakou serepetičku, co mi přidá radar - to se mi na HUDu objeví nějaká jakože mapa? A jde to vypnout?