Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@next_ghost (26.10.2024 20:09): Jo, to pomáhá, ale pořád to nefungovalo zaručeně, nebo jsem dělal něco špatně, nakonec jsem k ponoru nabíral rychlost a dělal takového delfínka :D Každopádně nic pohodlného.
Tak už taky dohráno, Steamácká verze. Za mě trochu horší jak jednička, ale pořád pozitivní zážitek. Drží si to stejně špatný save systém a celkově velmi podobné, snad jen těch plošinovkových pasáží ubylo a lisovací výtahy ubírají méně života. To co mě ale vadilo, bylo vylejzání z vody/lávy, což je řešeno natolik neohrabaně, že jsem touto činností nahrabal mnoho smrtí a do konce hry na ní nenašel stoprocentní grif. Kdyby aspoň té vody nebylo tolik, ale to bylo snad každý druhý level, co jsem se někde snažil vyhrabat na souš zatímco do mě výsměšně nějaký pučmeloud kropil. Stejně tak bylo otravné spawnování nepřátel na ksicht, což mi v jedničce nepřišlo, že bylo.
@PavelU (24.12.2013 19:15): Tak jsem to napsal zmatečně, engine se jmenuje Aleph One (Infinity je třetí díl). Teď těžce přemýšlím, jestli jsem ukládal pouze u terminálů, jestli jsem používal cheat nebo jestli v Aleph One fungovala nějaká klávesová zkratka na save anywhere (pořád mám dojem že ano, ale už je to minimálně šest let).
Tuhle hru jsem dojel tak do poloviny, a tam jsem tvrdě narazil. Ve hře často procházíte stejné lokace. Skoro na začátku jsem zapoměl na jeden spínač. V pokročilejší fázy jsem na tenhle úsek narazil, a nemohl jsem dál. Znovu se mi to rozjíždět nechtělo. Chce to hodně pozornosti. Jinak je to hra vcelku zábavná. Na tu dobu obsahovala spoustu nových nápadů.
Konečně se mi to podařilo rozjet pod OpenGL, v něm hra půjde, bude-li vypnuto DirectDraw v grafickém nastavení hry. Když ale vypínám hru a jdu do menu, mám tam jen černou obrazovku s kurzorem. Takže musím vždy shodit hru na plochu a ukončit aplikaci na liště. V Software tento problém nebyl a šlo to obvykle prostřednictvím menu hry. Nicméně musím říct, že vizuálně je o co stát.

Screen 1, Screen 2, Screen 3.
Nevypadá to špatně, nicméně se ve hře nedá skákat a postrádám i klávesu pro skrčení. Ovládání myší bez potíží, stejně tak chůze. Herně poměrně stylové. Ukládání řešeno netradičně přes jakési panely/sloty, k nimž přijdu a můžu hru uložit, a to i opakovaně. Nevím, jak je na tom technicky původní verze, ale stačí použít AlephOne nebo prakticky to samé odsud, a není pak problém hrát buď v software či OpenGL. Rozlišení jsou podporována i širokoúhlá a hraní v okně nebo přes celou obrazovku též.