@Sinister (29.01.2014 13:38): Přesně, to mě taky na těhletěch hrách deptá. A proč musíš slejzat z koně, nestačí projet?
Diskuze
...jen, co mě Skyrim začal bavit, začal okamžitě kráčet ve stopách retardovaného Oblivionu :/ Existuje nějaký mod na spawn monster? Naprosto nemůžu vystát, že jedu na koni a co půl minuty (bez nadsázky) musím slejzat. Plus teda je naprosto odporný, když si tak jedu po malebné cestičce (abych citoval Garreta) a vyskočí na mě jeden vlk, dva Ice Wrathové a nedaleko jsem zaslechl Ice Trolla. Co to sakra jako má být? Mimo toho, že jsem na lvl. 13, a tudíž je to trochu o hubu, to působí dementně jako rumunská diskotéka.
@Walome (29.01.2014 12:34): Já si při tom vždy připadám jako Gagarin.
@Bodkin (29.01.2014 11:22): Je pravda, že mě to hodně rozesmálo (a to jsem to viděl už předtím na videích).
@Bodkin (28.01.2014 23:15): To tam díkybohu nechali, protože je to děsně vtipné.
S tím odkazem je to samozřejmě FAIL :D mělo tam být toto. Ty hipstery jsem linkoval kámošovi, páč jsem celou dobu tvrdil, že to jsou hipsteři (takže jak by řekl Say, důkaz místo slipů).
@musa (29.01.2014 09:21): Dík, na screeny se to bude hodit :)
@Sinister (29.01.2014 00:04): Třeba je Skyrim sere :)
@musa (29.01.2014 09:21): Dík, na screeny se to bude hodit :)
@Sinister (29.01.2014 00:04): Třeba je Skyrim sere :)
@Walome (28.01.2014 23:11): ale jde, pouze však v pc verzi co vím. v dialogovém okně napiš "tm" a tím ho vypneš. zpátky ho zapneš stejným způsobem. viz tohle video (tip č.9).
@Walome (28.01.2014 23:11): Ne, ale je na to mód Immersion HUD.
@Walome (28.01.2014 23:11): Nepředpokládám, že 1000 věcí, co mě serou, jsou Skyrim-related :D
@Walome (28.01.2014 23:11): Ten link má jakou souvislost se skyrimem?
@Say (28.01.2014 18:44): Nakonec to ale přece jen dobouchám za Orka. Khajit chce víc trpělivosti a na to v současnosti moc náladu nemám :/ Ale ten khajitský gameplay je nesrovnatelně pestřejší než za klasické 'bojové' rasy.
@Crash (28.01.2014 17:12): To jsem přesně hledal, díky :)
@Crash (28.01.2014 17:12): To jsem přesně hledal, díky :)
@musa (28.01.2014 18:03): Co? Kde? Proč?
@Say (28.01.2014 17:28): mmt, to tu srovnáváš Fallout 2 se Skyrimem?
@Walome (28.01.2014 17:19): No vlastně je fakt, že třeba takový Crysis nemá loadingy mezi přechody do ext. at int. a je vykreslený výborně. Jen teda herní plochy jsou značně menší, než třeba ve zmiňovaném Risenu.
@Say (28.01.2014 17:11): A tak zase asi nelze srovnávat izometrickou 2D hru a 3D prostředí, ne?
@Sinister (28.01.2014 13:37): Tady to máš všechno pěkně na hromádce, ale pokud jseš ortodoxní, tak na konci toho článku jsou i odkazy na knihy:
Khajiiti
Orkové
Khajiiti
Orkové
@Walome (28.01.2014 16:50): Vůbec nic, ale v tom případě takový Fallout 2 má taky interiéry v exteriérech. Chápej.
@Bodkin (28.01.2014 16:45): Hrál jsem asi půl hodiny, takže nevím.
@Bodkin (28.01.2014 16:45): Hrál jsem asi půl hodiny, takže nevím.
@Walome (28.01.2014 16:50): Už si nepametám. V posledních pár (3) letech jsem hrál jen Gothic 3, a oba Riseny, tak jsem soudil dle nich.
@Say (28.01.2014 16:44): Prdele, co se Ti nelíbí na Gothicu?
@Bodkin (28.01.2014 16:45): V Gothicu jedničce jsou snad dvoje max. troje dveře, ne? :D
@Bodkin (28.01.2014 16:45): V Gothicu jedničce jsou snad dvoje max. troje dveře, ne? :D
@Walome (28.01.2014 16:39): Někde dveře jsou :P Ale "A vykreslovat plně interiéry v exteriéru... To ještě pár let pořádně nebude" to splňuje, ne?
@Say (28.01.2014 16:44): Risen 2, Risen 2, Risen 2.
@Say (28.01.2014 16:44): Risen 2, Risen 2, Risen 2.
@Bodkin (28.01.2014 16:33): V přijatelné kvalitě odpovídající dnešním vymoženostem...
@Say (28.01.2014 16:22): Tak jako to má Gothic/Risen?
Pořád lepší, než to, co razil Witcher 2... Přechod mezi interiéry a exteriéry bez loadingu. Dveře se otevírat musí tak jako tak. Výsledek je stejný. A vykreslovat plně interiéry v exteriéru... To ještě pár let pořádně nebude.
@Bodkin (28.01.2014 16:19): Ale zase aspoň ty lidi vycházej a vcházej do budov (sice mizej, ale tak...). A denní režim NPC tam docela funguje.
@Walome (28.01.2014 16:16): Jj, gamebryo to tak řeší už od dob Morrowindu. Děkoval bych za to dosluhujícím konzolím.
@Say (28.01.2014 15:21): Hlavně "výhled" připomíná Operaci Flashpoint, kde lesy a pole jsou jinak tmavé čtverce.
Hodně zpátečnické mi přijdou loadingy při otevírání dveří/vycházení z jeskyně. Zajímavé.
Mám nějakou Legendary edici či co, měly by tam být všechna dlc, takže doufám, že se mi nevyhne volba upír/vlkodlak :)
Hodně zpátečnické mi přijdou loadingy při otevírání dveří/vycházení z jeskyně. Zajímavé.
Mám nějakou Legendary edici či co, měly by tam být všechna dlc, takže doufám, že se mi nevyhne volba upír/vlkodlak :)
@Walome (28.01.2014 15:01): Nejvtipnější na tom je, že když jsi dole pod horama, tak to vypadá všechno hrozně monumentálně. Vysoké zasněžené hory, pláně atd... Když se ale za pár minut dostaneš nahoru, zjistíš, že jsi vlastně kousek od toho místa, kdes před chvílí byl a v převýšení nanejvýš 200m, přesto se však hra snaží všemi možnými prostředky tě přesvědčit, že jsi hrozně vysoko (vánice, sníh, vítr). Ale o tomhle tu už Ebb kdysi psal... První pohledy ve Skyrimu jsou perfektní, ty druhé už ne. Takový pohled na pěknou slečnu, do té doby než se s ní začneš bavit. Ty hromady módů pak představují tuny kosmetiky=)
Jinak dojem ostrosti dělá právě ten DoF, ve skutečnosti je to rozmazanější než hra bez ENB a podobných shaderů.
Jinak dojem ostrosti dělá právě ten DoF, ve skutečnosti je to rozmazanější než hra bez ENB a podobných shaderů.
@Say (28.01.2014 14:47): I ten kočičák mi přijde nějakej vostrej (ale to asi souvisí :)).
Každopádně Skyrim vede v panoramatech, při bližším zkoumání textur opět selhává.
Každopádně Skyrim vede v panoramatech, při bližším zkoumání textur opět selhává.
@Walome (28.01.2014 14:38): To je jen depth of field, jestli myslíš to rozmazání pozadí. Na típání konkrétních věcí dobrý, ale jinak se s ním hrát nedá.
@Say (28.01.2014 14:21): Co to tam máš zase za efekty?
@Sinister (28.01.2014 13:37): Já si včera taky udělal khajiita - SuNaKashi=) Faktem je, že ve Skyrimu mě plížení a odstřelování s lukem baví víc, než řezání katanou či smažení magii, takže jsem po dlouhé době rozehrál někoho jiného, než dark elfa...
Nějaké, včera pořízené, napózované screeny:
SuNaKashi 1
SuNaKashi 2
SuNaKashi 3
SuNaKashi 4
Damit, teď furt přepínám mezi TES3 a TES5=D
Nějaké, včera pořízené, napózované screeny:
SuNaKashi 1
SuNaKashi 2
SuNaKashi 3
SuNaKashi 4
Damit, teď furt přepínám mezi TES3 a TES5=D
Nevzpomenete si někdo na nějakou knihu o Khajitech? Kultura, historie, zeměpis atd.?
Rozehrál jsem sice Orka - ostatně jako v každých TES a v drtivé většině her, kde je to možné - nicméně už od Morrowindu jsem kočičáky docela dost fascinován. Vážně uvažuju, že zastavím hraní za Orka a rozjedu to za ně. Na čemž má lví podíl to, že konečně vypadají, jak bych si je opravdu představoval - na tom bude mít určitě lví podíl (pun intended) to, že se dá nastavit objemnost těla.
EDIT: Vlastně by mě taková knížka zajímala i o Orcích :)
Rozehrál jsem sice Orka - ostatně jako v každých TES a v drtivé většině her, kde je to možné - nicméně už od Morrowindu jsem kočičáky docela dost fascinován. Vážně uvažuju, že zastavím hraní za Orka a rozjedu to za ně. Na čemž má lví podíl to, že konečně vypadají, jak bych si je opravdu představoval - na tom bude mít určitě lví podíl (pun intended) to, že se dá nastavit objemnost těla.
EDIT: Vlastně by mě taková knížka zajímala i o Orcích :)
@Jack_Dark (27.01.2014 14:23): INTENZIVNÍ ZÁŽITKY JEN VE SKYRIMU
@Walome (27.01.2014 14:06): Ja mám lvl 45, 130 hod, drakov som vypustil až na lvl 30 a to keď som videl nejakého čo chrlí mŕáz /dark elf/ tak som musel utekáááť, terazky s 80% odolnosti na mráz už ho dám za cca 3 min, obtiažnosť mám majster.
@Walome (27.01.2014 14:06): No já mám za sebou jen chvilku ve Skyrimu, ale některé věci jsou zde vtipné. Například zabil jsem tři vojáky co vedli vězně a byla na mě vypsána odměna 40 zlatých, v hospodě jsem ukradl mrkev a hned se odměna zvýšila o 20 zlatých. Zastavila mě pak stráž že jsem hledaný, řekl jsem že na to nemám čas a stráž mě nechala jít dál :D
@Jack_Dark (27.01.2014 14:03): To se ptej spíš jich. Oni asi sbírají kytičky, staví domečky, skupují koníčky a prozkoumávají každou copy paste jeskyni, která se tam objevuje. Já se držím hlavní linky, sem tam vedlejší quest a velice rád se kochám pohledy do dáli, protože to se povedlo. Stejně tak mě baví souboje. A sem tam nějaký ten dialog taky zaujme/pobaví :) je to dobrá odpočinkovka.
P.S.: Já furt píšu tři hodiny, ale už mám za sebou asi 8 - letí to rychle :)
P.S.: Já furt píšu tři hodiny, ale už mám za sebou asi 8 - letí to rychle :)
@Walome (27.01.2014 14:01): Tak to mi pak řekni co tam ti lidi přes 200 hodin dělají když už máš po 3 hodinách jasno :D
@Drolin (27.01.2014 13:47): Ale jo, jde to, ale po 3 hodinách hraní už máš jasno v herních mechanismech a je jisté, že tě nic nepřekvapí (a pokud ano, o to větší překvápko to bude :) ).
Jen ne to zbytečně velký, takže je tam spouuuustu hluchejch míst.
Jen ne to zbytečně velký, takže je tam spouuuustu hluchejch míst.
@Jack_Dark (27.01.2014 12:43): Levelovanim (stamina), ocarovanymi vecami alebo - aby to bolo trochu immersive :) - cez tento super mod :) (nj mody, to by nebola TES hra, ze :))
@Walome (27.01.2014 13:32): To já také, jinak bych hru ani nehodnotil (takto má "privilegium" být v mém žebříčku :). Hry jako Brothers in Arms, RtCW nebo Timeshift ani raději nehodnotím.
A počkej, tobě se Skyrim nepozdává?
A počkej, tobě se Skyrim nepozdává?
Ale nosnost mě netrápí - počítám, že dneska už to není tak jak v případě starých RPG, kde kdys vyhodil nějakej no name kámen, tak jsi ho potřeboval o 30 hodin hraní dál a tudíž jsi byl v prdeli.
Skyrim mi přijde velice user friendly a tudíž si všechno co najdu hážu do truhly (kdybych to třeba někdy potřeboval) a jinak mám u sebe jen zbraně, brnění a lektvary.
Skyrim mi přijde velice user friendly a tudíž si všechno co najdu hážu do truhly (kdybych to třeba někdy potřeboval) a jinak mám u sebe jen zbraně, brnění a lektvary.
@Jack_Dark (27.01.2014 12:43): Když si při levelování vybereš stamina, tak ti to o pár bodů zvedne nosnost na trvalo. Další věci jsou lektvary + očarované kousky brnění (boty)
Ve skyrimu je to zvěrstvo největší, zaklínač 2 měl alespoň nějaké řazení a ne obrázek věci přes 4/5 obrazovky.
Ve skyrimu je to zvěrstvo největší, zaklínač 2 měl alespoň nějaké řazení a ne obrázek věci přes 4/5 obrazovky.
@Drolin (27.01.2014 13:26): budiž :D ale aspoň jsem ocenil, že to jde spustit a že je to hra :p
@Walome (27.01.2014 13:02): Nevím, zda je to normální, ale 30 procent u Gothicu 3 je minimálně na vyšetření! :)
@Walome (27.01.2014 12:29): Já si na ten "inventář" nezvykl nikdy. A v Zaklínačovi 2 mě sral snad ještě víc. Obludnosti.
@Jack_Dark (27.01.2014 12:43): Jo jde, když si zvýšíš (tušim) výdrž při levelování.
@Say (27.01.2014 12:46): No na to jsem zvědavej!
Drolin tomuhle dal 80% a HL 0%? Je normální? :D
@Say (27.01.2014 12:46): No na to jsem zvědavej!
Drolin tomuhle dal 80% a HL 0%? Je normální? :D
@musa (27.01.2014 12:02): To sice jo, ale u těch ostatních her se to dá ještě jakžtakž pochopit. :-)
@Walome (27.01.2014 12:29): Počkej si na šíp v koleni=D