Je tu někdo, kdo hráje FOnline, ale tu ruskou verzi The Life after (http://fonline.ru/) a jak je na tom dnes? Já jsem zkoušel tu první FOnline: 2238 a ta mi fakt nesedla gameplayem. Pak jsem před rokem zkoušel to TLA MKII a přišlo mi to docela dost dobrý, tak mám v plánu o prázkách s případnými kámoši to zas prubnout :D
Diskuze
@Tulareanus (25.02.2014 16:48): "I'm jolly ol' Saint Nick. And YOU must be that stupid slip of porno trash that trench coat-wearing elderly men use to fulfill their masturbatory fantasies."
To by chtělo nějakej crossover Falloutu a Vampire, aby si s Renescem (nebo jeho nábytkem) zašel popovídat nějakej malkavian... To by teprve byly hlody. :-D
Mne sa najviac páči, ako sú u Renesca vždy popísané tie pohľady, ako sa tvári, keď mu hráč niečo rozpráva a ako si posúva okuliare a neveriacky hľadí, že wtf. :D
@Hrdlodus (25.02.2014 10:32): Jó, už vím, u Renesca jsou nejlepší hlody :))
@John Mirra (25.02.2014 09:55): V New Renu na západě v rozhovoru s obchodníkem ve velkém skladu. Mám vysokou inteligenci, charisma, speech, nízký barter, většinu času ignoruji svůj quest a chodím do cizích domů, kde luxuju police, stejně jako police jsem to zkusil s policemi v jeho obchodu. Poté mu můžu vyprávět lechtivé historky z Arroya, což ho vůbec nezajímá.
@Hrdlodus (24.02.2014 02:14): Tak na tuhle odpověď jsem snad nikdy nenarazil, s kým jsi mluvil? :D
@Hrdlodus (25.02.2014 01:59): na expení určitě
Tak jsem pochopil, že nejdůležitější skill je Outdoorsman.
"Now, what is you want?"
"What do I WANT? I don't really know. Most of the time I ignore my quest and walk into the homes of others, riffling through people's shelves...oooh, like those over there!"
He, he!
"What do I WANT? I don't really know. Most of the time I ignore my quest and walk into the homes of others, riffling through people's shelves...oooh, like those over there!"
He, he!
Plyne z toho poučení, že bez stopy po fyzickém nadání holt ve světe po apokalypse přežít nelze :-)
Mne taká postava príde ako čistý masochizmus. Či už chce byť človek meelee brute, sniper, charizmatický ukecávač, alebo agilný runner, či heavy, takéto rozloženie vlastnosti mi príde dosť nepraktické pre hociktorý typ hrania.
@Hoonza (21.02.2014 17:34): Vnímání tu ovlivňuje přesnost střelby a rychlost reakce. Takže když máš vnímání 3, tak vždycky střílíš poslední a ještě dost blbě. :)
@Hoonza (21.02.2014 17:34): jo ale to jsou specificky skillchecky, podobnym zpusobem to muze ovlivnit v podstate cokoliv.
@Majkee (21.02.2014 17:31): ok, měl jsem za to, že perception ovlivňuje i možnosti v rozhovorech
@Hoonza (21.02.2014 17:21): Science (používání počítačů) ovlivňuje pouze inteligence. odkaz
Stejně je to u mluvení, zde je určujícím atributem charisma. odkaz
Stejně je to u mluvení, zde je určujícím atributem charisma. odkaz
Vnímání ovlivňuje i kecání s lidmi a používání počítačů, ne? To by pak teoreticky měla být hra s Hrdlousovou postavou nedohratelná. Ledaže by ho bavilo pořád zkoušet save / load. Na parťáky se v některých lokacích / setkáních spoléhat nedá
@Fingon (21.02.2014 09:17): Sakra, no jo! A já si říkal, na co je to tlačítko. Díky.
@Hrdlodus (21.02.2014 13:17): Tak charisma 10. To je na pět společníků.:)) Desítku bych ale opravdu ze začátku nedával do ničeho. Je to škoda těch bodů, co můžeš ve hře získat.
@Hrdlodus (21.02.2014 13:17): Na tvojom mieste by som použil editor a pomocou neho rozložil atribúty úplne inak. Každopádne oceňujem tvoju odvahu vôbec to skúšať s tak zle vytvorenou postavou.
@Hrdlodus (21.02.2014 13:17): Jo, ona není meele. Ale zas to nízké PE...
Nicméně, imho se to dá i takhle (a bude to docela zajímavé hraní), akorát bude lepší s sebou tahat společníky, aby to za tebe odstříleli a nosili ti věci, protože sám uneseš leda sám sebe a koženou bundu.
Nicméně, imho se to dá i takhle (a bude to docela zajímavé hraní), akorát bude lepší s sebou tahat společníky, aby to za tebe odstříleli a nosili ti věci, protože sám uneseš leda sám sebe a koženou bundu.
@Hrdlodus (21.02.2014 13:17): Nechci bejt chytrej, ale:
1) Se silou 2 nezvedneš malý zbraně, natož těžký (až s energozbrojí, ale to bys pro ni musel letět hned)
2) S vnímáním 3 netrefíš ani vrata od stodoly :D
3) S odolností 2 a silou 2 máš tak 25 hitpointů? =/
4) S takhle "slabou" (jako fyzicky a odolnostně) by mělo smysl tagnout spíš obchod (na lepší výbavu parťákům, který za tebe všechno oddřou). 10 akčních bodů se tak hodí na zdrhání z boje :)
Ale jako hustý, jestli to s touhle postavou projedeš, jsi machr :)))
1) Se silou 2 nezvedneš malý zbraně, natož těžký (až s energozbrojí, ale to bys pro ni musel letět hned)
2) S vnímáním 3 netrefíš ani vrata od stodoly :D
3) S odolností 2 a silou 2 máš tak 25 hitpointů? =/
4) S takhle "slabou" (jako fyzicky a odolnostně) by mělo smysl tagnout spíš obchod (na lepší výbavu parťákům, který za tebe všechno oddřou). 10 akčních bodů se tak hodí na zdrhání z boje :)
Ale jako hustý, jestli to s touhle postavou projedeš, jsi machr :)))
@Sadako (21.02.2014 11:40): Tak abych vás pobavil: ST-2, PE-3, EN-2, CH-10, IN-10, AG-10, LK-10 | Gifted, Fast Shot | Small Guns, Big Guns, Speech. (A první dva perky: Here and Now, More Criticals.)
@Bodkin (21.02.2014 12:01): Vo vanilla hre je buglá munícia, to preto. Bez YAMM už bych to nehral! (Aj v Resurrection je to opravené, chalani vyrobili pre muníciu vlastné súbory s prototypmi.)
@valcik (21.02.2014 11:23): Hmm, já jsem vždy rád, když dám magnumem ránu za více než 10. :/ Stejně jako laserem. Jakžeto ten Javor říkal? Stormtrooper Effect?
@Hrdlodus (21.02.2014 03:57): No, hrát za meele postavu se silou 2 je takové, jak to říci...odvážné.
U mna bol Fallout najzabavnejsi, ak boli boje rychle a brutalne, preto bol aimshot kriticky, fast shot len cez heavy weapons alebo late game so sniperom.
@mazar1234 (21.02.2014 11:19): Magnum uberá postave v koženej zbroji ~20HP za výstrel, na tri šupy zložíš otrokára. 14mm pištoľ leží v Reddingu u šerifa, stačí tam zaskočiť hneď z Denu a zo Sulika je od začiatku hry trhač prdelí a .223 kvér sa dá získať až okolo Rena alebo V15. Ale máš recht, vo Falloutoch si každý nájde to svoje. :-)
@valcik (21.02.2014 11:03): Na druhej strane fastshot je ti na houby ked mas trait gifted, pac nemierene rany maju slaby DMG. Vzhladom na to ze mi lepsie vyhovuje Gifted postava a vzdy za nu hram tak automaticky idem cestou aimshotov cize 5 bodov za akciu. Neskor so zlacnovacom shotov a 2 bonus AP perkami je to masaker. 2 mierene + nabitie v jednom kole. Dokonca s gauss pistolkou este viac striel.
Ja skor zvyknem Sulikovi neskor vymenit 10mm SMG za .223 urezanu nie za 14mm.
Je to asi prilis individualna zalezitost navyse by to malo zavisiet aj od planovaneho buildu postavy takze pri jednom type je AG10 must have, pri inom nie.... Cize pravdu mame vsetci :-))
Ja skor zvyknem Sulikovi neskor vymenit 10mm SMG za .223 urezanu nie za 14mm.
Je to asi prilis individualna zalezitost navyse by to malo zavisiet aj od planovaneho buildu postavy takze pri jednom type je AG10 must have, pri inom nie.... Cize pravdu mame vsetci :-))
@Say (21.02.2014 00:21): Agilita 8 úplne stačí, ak má postava trait Fastshot, ktorý spomína Hoonza. Už v Dene sa dá zohnať revolver magnum a z toho vypáliš s 9AP trikrát za kolo = masakr. ^^
@Hrdlodus (21.02.2014 03:57): Spoločníci sú vo F2 zbytočná príťaž, viac si to užiješ bez nich. S modifikáciou RP je to iné, tam už vďaka modu YAMM funguje prierazná munícia a Sulik so 14mm pištoľou je nekompromisný. A pribudlo tam aj pár úloh, ktoré s ním súvisia. (Záchrana Kurisu, Umbra Tribe.)
@John Mirra (21.02.2014 10:19): Boxer je zbytočný. Postava s talentom na boj zblízka postupne odomyká špeciálne údery, ktoré majú bonusy k poškodeniu, k šanci na kritičák a napokon aj k prerazeniu zbroje, ale fungujú iba s holými rukami. Jediná dobrá zbraň je power fist, zvlášť s perkom Slayer. ^^
@Hrdlodus (21.02.2014 03:57): Spoločníci sú vo F2 zbytočná príťaž, viac si to užiješ bez nich. S modifikáciou RP je to iné, tam už vďaka modu YAMM funguje prierazná munícia a Sulik so 14mm pištoľou je nekompromisný. A pribudlo tam aj pár úloh, ktoré s ním súvisia. (Záchrana Kurisu, Umbra Tribe.)
@John Mirra (21.02.2014 10:19): Boxer je zbytočný. Postava s talentom na boj zblízka postupne odomyká špeciálne údery, ktoré majú bonusy k poškodeniu, k šanci na kritičák a napokon aj k prerazeniu zbroje, ale fungujú iba s holými rukami. Jediná dobrá zbraň je power fist, zvlášť s perkom Slayer. ^^
@Hrdlodus (21.02.2014 03:57): Já to prošel s postavou co rozdávala jen pěsti a kopy a bylo to překvapivě jednoduché (dáno asi i tím, že tu hru už znám jako svoje papuče).
Se i s tou silou 2 bys měl být schopný používat nůž/boxer...
Se i s tou silou 2 bys měl být schopný používat nůž/boxer...
@Hrdlodus (21.02.2014 03:57): no tak je proste posun - klikni na npc pravym, drz, skrollni dolu na patricnou ikonku a potvrd levym.
@Hrdlodus (21.02.2014 03:57): Síla 2 a vnímání 3? Tak tohle jsem nikdy nezkusil..
Paráda! Po pár hodinách hraní jsem se dostal konečně k palné zbrani a zjistil, že ji neumím používat. Sílu mám 2 a vnímání, mám dojem, 3. Ovládání lehkých zbraní asi na 60 procentech. A když jsem poprvé měl použít zbraň, pravděpodobnost zásahu byla -50 %.
Takže nová tvorba postavy a nudné procházení prvních lokací.
Nemá cenu pokoušet se hrát za postavu, která neumí střílet a může bojovat jen beze zbraně, maximálně s nožem.
Štvou mě companioni. Furt se někde promenádujou a prochází dveřmi napřed, v boji občas začnou utíkat na opačnou stranu, ale jakmile mě uvězní v místě, ze kterého vede cesta přes jediný hexagon, tak to se nehnou ani za enrgozbroj.
Co to provedl hrdina prvního Falloutu? Vybaven energozbrojí, arzenálem zbraní a tunou znalostí jeho potomci žijí jako křováci a zbylo jim po něm jen oblečení?
Takže nová tvorba postavy a nudné procházení prvních lokací.
Nemá cenu pokoušet se hrát za postavu, která neumí střílet a může bojovat jen beze zbraně, maximálně s nožem.
Štvou mě companioni. Furt se někde promenádujou a prochází dveřmi napřed, v boji občas začnou utíkat na opačnou stranu, ale jakmile mě uvězní v místě, ze kterého vede cesta přes jediný hexagon, tak to se nehnou ani za enrgozbroj.
Co to provedl hrdina prvního Falloutu? Vybaven energozbrojí, arzenálem zbraní a tunou znalostí jeho potomci žijí jako křováci a zbylo jim po něm jen oblečení?
@Hoonza (20.02.2014 22:13): Přesně jak píše mazar... 9AP je prostě číslo na prd. A než se dostaneš ke zvýšení, je půlka hry fuč.
A jo... nějak se mi to už v hlavě pomíchalo... Takže perk Action boy je od 12. levelu, to jsou tak 3-4 hodiny hraní, podle toho jak je hráč šikovný... Já jsem právě fallouta2 dohrál asi 10x a pamatuju si, že vždycky jsem si dával těch 10 AG na začátku, ale teď jsem to hrál s devíti a bylo to v pohodě... Možná mi to usnadnilo i to, že jsem si naskilloval melee weapons a hodně jsem používal pěsti (jen 3AP). Když si člověk dá perk, který odstraní míření u zbraní, tak může z malých zbraní střílet i 2x s devíti AP.
Nah, agilita sa dá zvýšiť len perkom alebo sérom v RP, operáciou to nejde.
@Hoonza (20.02.2014 22:13): To hej, ale urcitu nie prave 5-minutovu fazu hry tak musis hrat s 9 pointami, kym najdes chip a kym sa dostanes do miestnosti brotherhoodu aby si to mohol pouzit....
@Say (20.02.2014 16:43): Ono je trochu zbytečné dávát si agilitu na 10, když si člověk může nechat udělat v San Franciscu operaci. Stačí dát 9 a ten jeden bod využít někde jinde.
@Bodkin (20.02.2014 11:12): Ne, je to osud.
Z hlediska zábavnosti bych popravdě řečeno radil postavu spíš optimalizovat na nižší úrovně:
1) na Fallout-ech mě vždycky nejvíc bavily právě ty začátky, kdy je každý kritický zásah nebo každá úspěšná dávka radost
2) ke konci hry jsou postavy OP vesměs bez ohledu na vlastnosti (nejlepší zbraně a brnění)
Dříve jsem taky optimalizoval postavy tak, aby využily každý upgrade, každý implantát nebo perk, ale ke konci hry to už nemá na boje velký vliv.
1) na Fallout-ech mě vždycky nejvíc bavily právě ty začátky, kdy je každý kritický zásah nebo každá úspěšná dávka radost
2) ke konci hry jsou postavy OP vesměs bez ohledu na vlastnosti (nejlepší zbraně a brnění)
Dříve jsem taky optimalizoval postavy tak, aby využily každý upgrade, každý implantát nebo perk, ale ke konci hry to už nemá na boje velký vliv.
@Say (20.02.2014 16:43): Presne, Power Armor je dovod preco nikdy nezacinam so silou vacsou ako 5 (pocitane do buducnosti aj +1 z implantatu). Ale nikdy nehram melee postavy takze to suvisi aj s tym.
Taky dávám vždy HB 10 hned od začátku. Není jiný stat, který by byl po celou dobu hraní na čísle 10 tak moc využitý. Nehledě na to, že tři další jde permanentně zvýšit během hry a sílu (když je potřeba) pak zvyšuje energozbroj.
Já hrál taky vždycky s hbitostí 10 a nikdy mě nezklamala. Ještě s traitem Fast shot (rychlostřelec), to pak byly dvě dávky za kolo a nabití :)
@Hrdlodus (20.02.2014 13:15): Hbitost na začátku bych dal tak na 8. V průběhu hry jí můžeš několikrát zvednout.
@Longin (20.02.2014 15:08): na kopni a uteč nepotřebuješ, tolik akčních bodů, hodně důležité je to za meele charakter, za který je to o dost těžší.
@Hrdlodus (20.02.2014 13:15): "Kopni a uteč" je náhodou dobrá taktika pro meele. Kopneš, utečeš, nepřítel přijde k tobě, ale už nemá AB, aby tě jebnul, kopneš, utečeš etc. etc.
@Longin (20.02.2014 15:08): Veru, ja som este nikdy nehral Fallouty (1,1.5,2) s postavou co nema startovnu Agilitu 10.
@Mount (20.02.2014 13:21): to by pak neměl tolik akčních bodů! A když máš 10 AB, tak můžeš z pistole z boku vystřelit dvakrát za kolo!
@Hrdlodus (20.02.2014 13:15): :D lol na to nepotřebuješ maximální hbitost :DD XD