Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Arc (03.03.2014 23:23): A jak jinak bys chtel určit jestli mmo funguje nebo ne než tím kolik ji hraje lidí? Je to jedinej zaručenej ukazal jestli má hra úspěch nebo ne, říkám tomu funkčnost ale říkej tomu jak chceč, de spíš o to co to vyjadřuje.


@Redfield (03.03.2014 21:26): Nechápu co tím myslíš podle mě logicky když všichni platí za přístup do hry tak si tam nikdo nemůže připadat lepší protože mají všichni stejné podmínky, naopak při modelu F2P neboli častěji pay to win má navrch ten co do toho nacpe co nejvíc, příjde mě že to máš nějaké obrácené.
@VonSmallhausen (03.03.2014 19:36): Co? Že když někdo záměrně exploituje F2P, tak je to rovnou špatný systém? Takže radši budeme po hráčích chtít 15 dolarů měsíčně, aby si mohli říkat, že jsou lepší než ti, co tomu věnovali míň času?
@Drekt (03.03.2014 17:58): Ještě aby mě do toho nutili. To by byli asi první.

Na raidy jsem zvědavý, jak budou vypadat, ale neočekávám žádný zázrak. V designu instancí Blizzard stále s přehledem drtí všechny ostatní a nečekám, že by TESO mělo být výjimkou. V tomhle podstatně víc věřím Wildstaru.
@VonSmallhausen (03.03.2014 17:25): Máš len slabú predstavivosť zrejme. 0% Je jednoducho hra, ktorá ma nie že nebavila a považoval som ju za stratu času, ale dokonca ma sralo, že vôbec existuje. Jediné pozitívum z tohto celého fiaska okolo TES vidím v tom, že ak dopadne podobne zle ako TOR, kam presne smeruje, tak ďalšie firmy si už rozmyslia nalievať milióny do neoriginálnych k**ín.
@VonSmallhausen (03.03.2014 17:27): Subscription model se dá snést, pokud je po vzoru EVE, ale tohle je utopie. Platit měsíční poplatky za "singleplayer MMO" si s radostí odpustím.

TSW jsem taky ignoroval, dokud nepřešlo na B2P, a to jsem si betu užil mnohonásobně víc.

@Drekt (03.03.2014 17:37): Nehledě na to, že preferuju v MMO spíš PvE, tyhle large-scale PvP mě moc neberou. A obzvlášť nesnáším vyrovnávání statů.
@Redfield (03.03.2014 17:21): Je pravda, že do 10 levelu je to spíš singleplayer, nemáš žádný důvod ani potřebu tvořit skupiny, jen si sám levelíš. Ale od 10 lvlu, jakmile vstoupíš do PvP už je to čiště multiplayer taktická záležitost, obří mapa, tři frakce, útoky na cizí pevnosti, obléhací stroje, ničení hradeb a přebírání pevností, nebo bránění vlastních. A cca tisícovka hráčů každé frakce, musí konstantně spolupracovat, aby dosáhli vítězství. Nejepičtější multiplayer co jsem zatím hrál.
@Redfield (03.03.2014 17:21): Tak nevím jestli nevadí, ale u tohodle typu her mě příjdou lepší poplatky, free to play mě spíš sedne do moba her ale na druhou stranu F2P je zase dobrá záchrana když jde hra do kytek. Když si hra udrží payment model tak se zlobit nebudu.
@Ebb (03.03.2014 17:13): Hm to se dalo čekat no, nechápu že takové lidi tu vůbec nechají něco hodnotit, nedokážu si představit jak strašná by ta hra musela být aby dostala 0% ja jí dám každopádně 70% což je hrozně fanboy hodnocení mimochodem.
ESO je ďalší Titanic, ktorému už ani tentokrát nikto neverí len pár skalných, ktorí hltajú každú prehypovanú a neoriginálnu sračku bez toho, že by boli schopní vykonať svoj awareness check. Pre mňa z bety to zatiaľ nie je na 30% ale na 0%.
@VonSmallhausen (03.03.2014 16:59): Jmenuješ tu dnes docela banální záležitosti. Ještě tak aby nějaké placené AAA MMOčko nemělo namluvené NPC a systém rychlého grindu. A "strasně žeru ten svět" těžko pokládat za nějaké objektivní hodnocení.

Vždycky se objeví nějaký čerstvě registrovaný fanboy...

@Redfield (03.03.2014 16:51): No vycházej z toho že je to můj názor, ale hrál jsem prakticky každou betu tuším že teď to byla asi moje čtvrtá, příběh se mě moc líbil co jsem zatím stihnul a kdybych si to nechtěl spoilovat před ofiko startem tak hraju jako ďas, grind zcela výjmečně, kompletně namluvené npc které na mě halekají ze všech stran, spousta points of interests které jsou rozházené po mapě a čekají na prozkoumání, strasně žeru ten svět, myslím si že města a vesničky a všechno je to takové malebné, pro mě velice zajímavý skill systém podobný tomu v GW ale né tak zkomolený stylem do 2 hodin hraní mam odemčené všechno a v neposlední řadě slušné pvp které je opět klonem GW což je klonem WH online ale opět méně debilnější, to snad zodpoví tvou otázku :) - Abych nevynechal celkem mě překvapil například systém guild pro které hráč dělá questy a kde dostává za odměnu Skilly! což mě příjde jako dost pekně vymyšlené.
@VonSmallhausen (03.03.2014 16:27): Ahá, už to chápu. A tu kvalitu jsme zjistili jak, z bety? Tak málo stačí? Budiž, ale stejně - i kdyby to bylo funkční, tak k tomu potřebuješ hráče. A ti hráči momentálně hrají wowko nebo GW nebo jiné MMORPG a budou muset přesedlat z her, které hrají roky do nové online hry, která vypadá hrozně a první dojmy jsou hrozné. V tom vidím hlavní slabinu, i kdyby TESO bylo supr kvalitní a supr funkční.

Dneska je každej troll nebo hater, já bych ty internety zakázala.
@Walome (03.03.2014 16:06): Zkusím to vysvětlit ještě jednou, naposled, kvalita hry nemá nic společného s její funkčností (funkčnost=počet hrajících ,,platících hráčů) = můžu já dnes posoudit její kvalitu? Ano můžu. Můžu já dnes posoudit její funkčnost? Né nemůžu. Je zavededená a úspěšná hra důsledkem funkčnosti nebo kvality? Funkčnosti! - Funkčnost jsme zatím ještě nemohli posoudit tudíž se zde bavíme o kvalitě!



@Say (03.03.2014 16:14): A pro druhého trolla Kvantita není úměrná kvalitě ale Kvantita je úměrná funkčnosti a je to tak sayi od doby co kvantita vydělává peníze v mmo na čemž je systém dlouhodobého mmo postaven.
O nic horší než GW2 to není a to se všude vychvalovalo až do pr...e. Funkčnost mmo a záměrně říkám funkčnost a né kvalitu mmo určuje jen počet hráčů a v tomhle žádná hra WoW nikdy nepřekoná, to z toho ovšem nedělá méně kvalitní hru a to že to nikdo nebude hrát z důvodu že všichni prostě a jednoduše hrají nesmrtelné WoW už vůbec ne.
Stejně tak mě tu fascinují jistí chytráci kteří tu předpovídají hře její budoucnost jen z důvodu aby za pár měsícu mohli říct ,,Játo říkal" a připadali si tak strašně in a cool ale popravdě je to stejná predikce jako kdybych řekl že fifu 13 už za pár let nikdo hrát nebude, takže pro všechny chytráky, ano TESO si neudrží stabilní hráčskou základná nad milion a ano z hlediska ,,Funkčnosti" to bude propadák a hlavně už se teším na ty hodnocení 30% a méně a podobné objektivity.
@Drekt (03.03.2014 14:03): A v TESO snad nemačkáš tlačítka?

Ve WoW je to především o pohybu a rychlosti. V TESO máš možná dodge a block, který si vypůjčili z mlátiček, ale je ti to k ničemu. Když dodgneš nebo vycounteruješ např. v Devil May Cry, tak máš příležitost nepřítele doslova zprasit nějakým kombem. Stejně tak ve WoW, když získáš nějakou výhodu, tak to nepřítel dost znatelně odnese. V TESO něco takového uděláš těžko, protože všechno je pomalé a trvá strašně dlouho.
WOWko má stejně jako SWtor několik lišt a pro efektivní hraní je třeba nabindovat na klávesnici přes 20 abilit (nebo je taky můžete klikat myší) . TESO má těch skillů o mnoho méně , jestli se nepletu tak jen 5 + úskoky, je to podobné jako v Neverwinter Online či GW2.
@Redfield (03.03.2014 13:57): Ve WoW jen mačkáš tlačítka se spelly ve správném pořadí, tady jsou souboje mnohem akčnější, můžeš třeba uskakovat útokům do stran, blokovat útoky, nebo strčit do soupeře a přerušit tak vyvolávání jeho spellu.
@pipboy (03.03.2014 13:09): Já bych řekl zase pravý opak, souboje ve WoW jsou podstatně rychlejší než v TESO. WoW je hlavně podstatně responzivnější, v TESO pořád čekáš na dokončení nějaké animace, takže to působí jako hrát s velkou odezvou. PvP (snad s výjimkou té jejich obdoby World vs World) díky tomu bude prakticky zabité
ad souboje, me to prislo jako chaos, ale hlavne me sralo ze moje rogue schopnosti jsou k nicemu, kdyz hra ke me vzdycky soupne par hracu, ktery se proste promlatej skrz. Souboje ve WoW/Lotro/L2 jsem sice nikdy buhvijak nemusel, ale jejich pomalejsi tempo mi vyhovuje vic, nez ten akcni maglajz co predvadi TESO nebo Wildstar.
@Say (03.03.2014 12:56): No právě, o tom mluvím :) Když vypustíš TES univerzum, které tu nefunguje, zbyde ti hra, která hráče, co hledají "prostě jen MMORPG" nebo ještě hůř "prostě jen zábavu, když jsem se vysral na přednášku", nezaujme a v konkurenci s jinými neobstojí...
SWTOR mělo podle mě daleko větší potenciál, nevím ale přesně, co stálo za jeho úpadkem. Tam ale byly inovace, universum, značka, do začátku všechno dobré :) Alespoň co jsem pochytil mj. z hraní bety.
@Wolfram (03.03.2014 12:34): Zkus vypustit TES universum, které je už samo o sobě jako MMO fail... Když se na ESO podíváš z jiného úhlu pohledu, máš tu další generickou, ničím novou MMO za nehorázné prachy. Vsadím se, že za stejnou cenu je tu hromada jiných, mnohem originálnějších a lépe udělaných MMO. Do půl roku přejdou na F2P model a budou na stejném mrtvém bodě jako SWTOR.

Že je to furt baví, fakt se jim to vyplácí? No očividně jo...
@Walome (03.03.2014 10:05): Já si myslím, že značka TES uškodí přesně z opačného důvodu :D Nalezou tam lidi, kteří s tím vyrůstali, a děsivě je to zklame, protože tohle je tak maximálně parodie na TES, alespoň co jsem zatím viděl ve videích. Alespoň že se to neodehrává po událostech Skyrimu, jak jsem si původně myslel, to by si autoři tu značku už kor pošlapali bez možnosti nápravy.
A v dnešní konkurenci MMORPG nevím, jestli to přitáhne dost hráčů, kteří jdou po technické stránce a ne po značce.
Aha, von tam je jinej systém boje, moje chyba. Ale dřív se snad psalo o tom, že bude stejnej jak ve wowku, nebo ne?
No to je fuk, stejně to bude fail, z logiky věci. Ganny, nehádej se, bude to tak :)
Tí investori si mali dať reality check už v 2010 a zabaliť to ked videli čo sa deje na trhu kým do toho nenaliali miliony $$$.
@Say (03.03.2014 01:42): Podle mě větší. Všechno tomu nasvědčuje. Blbě to vypadá, souboje jsou stejně blbý jako v každým jiným MMORPG a ještě ke všemu jen to TES - to přece není až tak dominantní značka.
A měsíční poplatky v dnešní době? Nesmysl.

Hrozně zbytečnej projekt, lituju lidi, co na tom dělali.
A neskutečnou radost mi udělalo, že Malukah (známá především díky coverů bardských písní ze Skyrimu - tu a tu), nazpívala do TES online skutečnou bardku - odkaz :)
Soubojový systém mnohem zábavnější než ve WoW. Akorát beta mi několikrát za den spadla, dost questů bylo nefunkčních a PvP sice epické (bitvy několika set hráčů), ale lagovalo tak moc, že to bylo nehratelné. Snad stihnou do vydání vše opravit.
Kupovat pak už neplánuji, protože bych na to neměl čas, ale pokud hledáte nějaké mmorpg u kterého chcete zase strávit stovky hodin, můžu doporučit.
Beta byla zajimava, asi jsem jeste nehral mmorpg tak vzdalene od WoWka. Ale taky jsem si pripomnel, ze vlastne nemam rad mmorpg :) Potrebuje vic instancovanych lokaci a nepratele co neprochazjei skrz hrace.