@valcik (12.03.2014 10:22): Potrebne to nie je, ale vies si tam aktivovat tie turrety co nie je zle.
Diskuze
@mazar1234 (12.03.2014 10:06): Treba tam vlastne hackovať matrix? Veď stačí zapnúť tie dva purge vypínače a po pár kolách vypnúť AI poklepaním na hlavný terminál.
@Zero (11.03.2014 23:25): To hras na hard ci co? Ja som to dal na prvy pokus (medium), oni ti nepriatelia su dost slabi, maju malo zivotov a slabe ci ziadne brnenia takze kapu ako muchy. Treba sa dobre rozostavit a dokonca staci mat pod kontrolou iba jednu stranu turretov a da sa to. Ale ten cyberspace je tam o hubu, ten staly respawn ICE je fakt celkom prepaleny.
Tyjo, ten souboj u APEXu je strašný záhul. Zkoušel jsem obě varianty, vždycky jsem se s tím babral snad hodinu, ale pořád mi to o vlásek uniká.
@Zero (10.03.2014 02:11): Clovece, Zero, citaj tie texty co sa tam vyskytuju, ono je to na nieco dobre! ;)
@Zero (10.03.2014 01:40): Najzabavnejsia misia obidvoch kampani, akurat musis pozerat kto je rigger a okamzite vsetkou silou ho hned zabit. MKVI to bez problemov potom docisti za teba.
@Daemon (10.03.2014 02:02): Díky, to mě vůbec nenapadlo. :-)
@Zero (10.03.2014 01:40): Je tam vždycky rigger, který ti ho hackuje (dohromady myslím potkáš tři). Chce to prioritně zabít riggera. Nebo cyberzombie nepřibližovat riggerovi na dohled.
Nemáte někdo nějaké tipy na misi s projektem MKVI? Po získání cyberzombie trolla je tam celkem dost soubojů, které jsou v pohodě, dokud je ten troll přátelský, ale pokaždé se nakonec obrátí proti mě. Nezávisle na tom, jak moc je zraněný. Obvykle je to v případě, kdy mám proti sobě asi tak 8 nepřátel, které bych ani samotné nedal, natož pak když je proti mě ještě ten troll.
Už od začátku mě to dost vtáhlo. Vypadá to, že to bude přinejmenším stejně dobré jako původní kampaň.
Moničina smrt byla dost brutální hned takhle na začátku.
Edit: V tom sídle jsem nakonec nevzal tu vázu, která by měla jít vzít. Změnilo by se něco, kdybych se rozhodl jinak?
Moničina smrt byla dost brutální hned takhle na začátku.
Edit: V tom sídle jsem nakonec nevzal tu vázu, která by měla jít vzít. Změnilo by se něco, kdybych se rozhodl jinak?
@Say (08.03.2014 19:13): Vidím to stejně :/
Hm, 30 babek je moc. Počkám si na nějakou akci.
@Say (08.03.2014 18:52): Určite je treba pôvodnú hru. Ale tie rozdiely medzi nimi dosť zveličujú, mňa bavil DMS takmer rovnako.
@mazar1234 (08.03.2014 18:43): No právě to mě mate. Tak je původní Returns potřeba nebo ne?
Steam pise ze "Requires the base game Shadowrun Returns on Steam in order to play." a GOG pise "Requires the base game Shadowrun Returns on GOG.com in order to play."
Z toho vyplyva ze by mal byt potrebny aj povodny Shadowrun.
Z toho vyplyva ze by mal byt potrebny aj povodny Shadowrun.
@Say (08.03.2014 18:34): Jestli je to stand-alone, to netuším, tutově to bude na store page na Steamu.
A co se příběhu týče, tak už Ebb říkal a ostatně to inzerovali dopředu - nejedná se o návazující hry. Já zatím koupeno nemám, hrál jsem jen původní hru.
A co se příběhu týče, tak už Ebb říkal a ostatně to inzerovali dopředu - nejedná se o návazující hry. Já zatím koupeno nemám, hrál jsem jen původní hru.
Tzn. pokud vynechám Returns, o nic se z příběhu neochudím? A ani ho nepotřebuji ke spuštění.
@AlieN (08.03.2014 17:21): Ten mě kupodivu vůbec nemrzel - za mě jednoznačně délka a nemožnost opustit bojový mód.
@Say (08.03.2014 17:26): No, oni hry Shadowrunu očividně koncipují jako PnP převedené do videoherní podoby. Tudíž jsou ty kampaně nezávislé - jako když si kupuješ jednotlivé moduly. Koneckonců i editor a fanzákladna tak funguje.
@Say (08.03.2014 17:26): No, oni hry Shadowrunu očividně koncipují jako PnP převedené do videoherní podoby. Tudíž jsou ty kampaně nezávislé - jako když si kupuješ jednotlivé moduly. Koneckonců i editor a fanzákladna tak funguje.
@HolyMeatball (08.03.2014 17:22): Výborně.
@Say (08.03.2014 17:26): Je to datadisk s novým standalone příběhem. Očividně delším a snad i lepším než samotná původní hra.
@Say (08.03.2014 17:26): Je to datadisk s novým standalone příběhem. Očividně delším a snad i lepším než samotná původní hra.
@Say (08.03.2014 17:26): Nenadväzuje.
Jestli dobře chápu z popisku... Tohle je rozšíření pro Shadowrun Returns, samostatně nehratelné, které základní hru neobohacuje o nic nového, než saveování. Kampaň Dragonafallu navazuje na základní hru? Je to tak?
@Ebb (08.03.2014 15:44): jasně! XD dej mi vědět až tu bude storytelling žánr u her..lol :DDD XD
@AlieN (08.03.2014 17:21): Už můžeš ukládat kdykoliv a kdekoliv. Snad kromě bitev, ale to dá rozum (i když nevím jistě, zatím jsem to ani nezkoušel).
A co systém savování? Ten byl na Returns nasírací zdaleka nejvíc.
Ten Interface by mohol byť lepší. Trochu plynulejšie reagovať a tak, vždy je čo zlepšovať.
@7c (08.03.2014 16:31): Zrovna u Shadowrunu jsem si toho nijak výrazně nevšiml. Nevím proč, normálně mi vadí kdejaká podivnost nebo nemotornost.
@Sinister (08.03.2014 15:55): Pro mě osobně je zápor hlavně poněkud debilní způsob označování jednotek a zahajování rozhovorů (označení a kliknutí). Nechápu, jak tohle mohlo projít nějakým QA - přitom zbytek UI je vesměs v pohodě. Není to samozřejmě nic kritického, ale zamrzí to.
@Ebb (08.03.2014 15:51): To je paráda. Vlastně jediný zápor Returns byla pro mě osobně délka.
@Sinister (08.03.2014 15:49): Hej na steame mi ukazuje viac hodín, takmer dvojnásobne, takže nechápem, prečo všade inde väčšinou píšu že rovnako dlhé.
@Ebb (08.03.2014 15:44): Takže je to vlastně výrazně delší než Returns. Bomba :)
@Sinister (08.03.2014 14:39): Čistého času možno 15-20, ale s loadovaním a skúšaním rôznych alternatívnych spôsobov mi to zobralo 30 hodín.
Storytelling je slovo rovnako ako hack and slash, ktoré označuje žáner. Storytelling je skupina hier zameraná na prednášanie príbehu a neobsahuje len príbeh samotný ale aj spôsob akým sa podáva. Tým slovom som nahradil niekoľko slov v slovenskom jazyku, ktoré by to zbytočne natiahli.
Storytelling je slovo rovnako ako hack and slash, ktoré označuje žáner. Storytelling je skupina hier zameraná na prednášanie príbehu a neobsahuje len príbeh samotný ale aj spôsob akým sa podáva. Tým slovom som nahradil niekoľko slov v slovenskom jazyku, ktoré by to zbytočne natiahli.
@Ebb (komentář): Jaká je trvanlivost hry?
@Mount (08.03.2014 08:07): To je ale "standard Slovensko", obávám se. Oproti SK je CZ vesměs jazyková rezervace.
Newspeak.-)
Newspeak.-)
@Ebb (komentář): za wrájting a storyteling - Dál jsem to nečetl páč takovýhle z hovadilosti v kombinaci se slovenštinou fakt odmítám číst, to jako sorry. Ve výsledku to působí fakt strašně stupidně.
S tou lahkostou je to relativne. Imho, zalezi na...vobec netusim na com. Napriklad: chcel som vyhubit free spirits ako ma poziadali a prakticky som nemal sancu. Kedze po otvoreni dveri do miestnosti (a spusteni tahoveho rezimu) na mna nabehli a behom dvoch kol bola polovica druziny v prdeli. No nic. Load a inak... :)
@mazar1234 (04.03.2014 10:47): Pokud já si vybavuju, tak tam nějaký CHA byl, já ho usmlouval bez použití kafe na nějakých 100… Ne že bych s nuyenama měl problém, přinejmenším ne s takovou částkou...
@7c (03.03.2014 22:14): Ja hram na Medium a je to v podstate take slusne easy, ale ako pise Ugra, ked robis blbosti tak si to riadne vyzeries. Oni ti zmrdi dost hadzu napr. granaty ci strielaju z granatometu a podobne.
@ugraugra (04.03.2014 10:27): Na druhej strane sa to da chapat aj opacne, je sice pravda ze onen predmet v podstate nikto nema ale taktiez je po nom prakticky absolutne nulovy dopyt takze priestor na vyjednavanie tam urcite je. Ked to nekupi dotycny tak je celkom mozne ze to uz nepreda nikdy. Ale CHA check tam mal asi byt s tym suhlasim. Ked uz je tam STR chceck na volbu "zadarmo".
@ugraugra (04.03.2014 10:27): Na druhej strane sa to da chapat aj opacne, je sice pravda ze onen predmet v podstate nikto nema ale taktiez je po nom prakticky absolutne nulovy dopyt takze priestor na vyjednavanie tam urcite je. Ked to nekupi dotycny tak je celkom mozne ze to uz nepreda nikdy. Ale CHA check tam mal asi byt s tym suhlasim. Ked uz je tam STR chceck na volbu "zadarmo".
@7c (03.03.2014 22:14): Príde mi to relatívne dosť ľahké ako Dead Man Switch.
@Ebb (03.03.2014 19:18): Já to vidím spíš tak, že ten ožrala věděl, jaký "artefakt" se mu tam válí, že ho nutně potřebujeme a že ho nikdo jiný široko-daleko nemá, tak nasadil tuhle směšnou cenu. To mi přijde jako obvyklá praktika. Že se to dalo takhle jednoduše usmlouvat na 50 mi přijde hloupé. Kdyby tam aspon byl nějaký charisma check, tak bych to ještě překousl, ale taklhe mi to prostě vadí.
@7c (03.03.2014 22:14): Z mého pohledu je obtížnost akorát - když neuděláš nějakou blbost, tak je to jednoduché, ale jinak se to může lehce zvrtnout a někdo ti může chcípnout. Co mi pořád vadí je, že moje postava chodí všude první, takže když vejdu do nějakých dveří, za kterými jsou nepřátelé, tak na ní hned zaútočí. Ponaučen z minule tentokrát hraju za shotgun + katana mlátiče, takže ten to dokáže ještě nějak utankovat, ale kdybych zase hrál za chcíplého riggera, tak bych byl rozezlen.
Jo a jinak mi to občas při loadingu lokace zamrzne, což taky není moc příjemné.
@7c (03.03.2014 22:14): Z mého pohledu je obtížnost akorát - když neuděláš nějakou blbost, tak je to jednoduché, ale jinak se to může lehce zvrtnout a někdo ti může chcípnout. Co mi pořád vadí je, že moje postava chodí všude první, takže když vejdu do nějakých dveří, za kterými jsou nepřátelé, tak na ní hned zaútočí. Ponaučen z minule tentokrát hraju za shotgun + katana mlátiče, takže ten to dokáže ještě nějak utankovat, ale kdybych zase hrál za chcíplého riggera, tak bych byl rozezlen.
Jo a jinak mi to občas při loadingu lokace zamrzne, což taky není moc příjemné.
@Ebb (komentář): Jaká je obtížnost a délka bojů?
@Mount (05.02.2014 21:42): Jedna vlaštovka z Hitlera Gándhího neudělá... .-)
@Mount (05.02.2014 21:42): Jedna vlaštovka z Hitlera Gándhího neudělá... .-)
@Ebb (03.03.2014 19:18): A pretoze som mal STR 4 tak mi ho dal vlastne pomerne ochotne aj zadarmo.
@ugraugra (03.03.2014 18:56): To si trochu zjednodušil, jednak to bol žobrák, čo vedel že to tak ľahko inak nepredá (sám to potom aj priznal) a jednak to kafé stojí 50 nuyenu a je považované za "magical". Tých 500 na začiatku ten ožran len tak strelil a nemal ani šajnu akú to môže mať cenu.
"...dialógy od Bioware sú asi ako talianske tanky -- je ich veľa, ale stoja za hovno..."
Tohle si někdy vypůjčím.:-D
Tohle si někdy vypůjčím.:-D
Mě to zatím nějak extra super nepřijde. Je to další dobrá kampaň, ale 90%? Pravda, jsem na začátku, ale to by tam musela bejt nějaká sakra překvapivá zápletka a geniální dialogy / lokace.
Zatím jsem narazil spíš na pitomosti typu - "Tak ty chceš starý přehrávač? Tak to bude drahý, chci za to 500 nuyenů!" "A co kdybych ti přinesl kafe?" "Hmm, tak jo, to by taky šlo - tady to máš"...
Zatím jsem narazil spíš na pitomosti typu - "Tak ty chceš starý přehrávač? Tak to bude drahý, chci za to 500 nuyenů!" "A co kdybych ti přinesl kafe?" "Hmm, tak jo, to by taky šlo - tady to máš"...
@Ebb (komentář): Myslim ze je to lepsia kampan ako Dead Man Switch. Na mojej strane tiez maximalna spokojnost.
Je to fakt dobrý. Mnohem zajímavější příběh než Dead Man Switch.
Fíha, no tak keď Ebb dá 90-tku, to musí byť game-gasm :)
hurááá
první....
To jsem přidal já..
To jsem přidal já..