Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nevím, mě ta hra přijde graficky celkem v pořádku. Jasně, nepřítomnost realtime stínů z dynamických světel naštve, ale faktem je že, modely a textury jsou vesměs povedené.

https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14084526785/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14081756322/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14081758522/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14061794996/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14104962373/in/photostream/
@sxg (01.05.2014 20:49): Standardny "offline lag" ktory sa objavuje kazdu chvilu od spustenia uzasneho "major update" prinasajuceho bozsku sluzbu "family sharing".
No vdaka velkemu Baphometovi za family sharing, fakt ze ano.
Klakol mi net, a terazky som v hre prišiel o veci z predobjednávky, dá sa to nejak nahodiť, či čo tým chcú povedať? Používal som len ten štít.

@Say (01.05.2014 19:57): vylákaj ich hore k jaskynke a ušípuj, tak som to poriešil ja.
@Say (01.05.2014 19:57): Tak ako su dvaja naraz tak jedneho som nalakal na ten strom a on spadol dole a druheho som zabil "hit and run". Ten treti vedla domu tych baba-jaga som tiez dal "hit and run" a v pohode.
S Clericom.
@Say (01.05.2014 19:57): Ti hroši mi dělají problém bez ohledu na to v které části jsem. Dost špatně se jim uhýbá, sežerou hodně DMG a kupodivu nezůstávají nijak dlouho otevření. Nejlepší je jejich útok kdy tě zvedne do vzduchu a ukousne ti hlavu :)
@InfidelBro (01.05.2014 12:37): Jak jsem psal, ucelenost měla své pro o proti.
V DS1 byla +15 zbraň otázkou hodiny, maximálně dvou a nejdýl trvalo sehnat titanite. Embery byly po vícero průchodech hrou spíše jenom otrava, než zajímavá mechanika.
+10 zbraň v DS2 není nějaká nehorázná výhra, je to více méně samozřejmost, pokud chceš rozumně hrát.

Mimochodem - dohráno :) (Aspoň hlavní dějová linka)
@LIUWIL (01.05.2014 10:58): To mmě se teda líbil mnohem víc systém v jedničce. Působilo to mnohem uceleněji. Ta obtížnost: když to člověk nejede čistě singleplayer a neignoruje covenanty a přivolávání, tak je tu prostě MNOHEM lehčí stát se právě tím bohem a la Skyrim, než v jedničce. Z části za to určitě může absence jakýchkoli Emberů, takže udělat si +10 zbraň je až směšně jednoduché. Bossové (né zas tak spoiler) mě upřímně taky zklamali, největší problém jsem měl pouze se Sentinelama (a to jen proto, protože jsem na ně šel s +4 longswordem), jinak všichni ostatní bossové zatím měli jen asi 2-3 děsně pomalé útoky, které se dají bloknout kvalitním štítem. Bohužel, žádný O&S, Artorias, Kalameet či Manus se zatím nekonal :(. Posbíral jsem všechny 4 hlavní duše, tak jsem zvědav, co se bude dít teď.
@SilentWolf (01.05.2014 10:48): Rotten je totální výser. Na toho jsem si volal pomoc. Ten má takové debilní útoky, že je to často o štěstí, podle toho jaké útoky se rozhodne použít.
A ten pavouk je, myslím si, vysloveně dělaný pro co-op. V té lokaci úplně vzadu před mlhou má značkou nějaké NPC. Pavouk má dvě hlavy a útočí vždy jen jednou v daný okamžik. Legrační je, že hlavu mu můžeš useknout. Ona pak zůstane na zemi i když boss umře a jde s ní libovolně posunovat po lokaci jako s kopačákem.


Mimochodem příběh DS2 se mi zatím moc libí. Jemně a velice nenásilně se to váže s jedničkou, ale mohl by to být klidně příběh sám o sobě. Kromě samotného příběhu je tam návaznost i na covenanty a některé předměty.
A zas je to příběh který hráče do hry posadí jako součást děje, ne jako boha a la Skyrim.
No však prvního z velké čtveřice jsem zabil jak nic, žádný estus apod... Ale v lokacích před ním to bylo hrozné. Prostě jsem mu vše blokoval a zatímco se vzpamatovával jsem mu ukrajoval HP. Taky zde hodně využívám ty prášky co očarují zbraň. Bohužel idylku narušují bossové kteří mi dali napoprvé takový klepec, že se k nim nechci zatím vracet. A hrozím se toho že má postava už moc lepší nebude.. a půjde tedy o skill.. Tím myslím Jakéhosi zhnilého Nita 2.0 který mi urve hlavu jak panence a ádios a pavouka který.. prostě se k němu špatně jde a ta lokace je fuj, tak nohy na ramena..
@InfidelBro (30.04.2014 22:52): Jsou místa kde si říkám "To se posrali v kině, ne?" a pak ta lokace která následuje za ní je naprostá brnkačka. Ale ve své podstatě je to to samé co v DS1 - pokud člověk není vysloveně přelevelovaný, pořád může dojet i na naprostou trivialitu.
Co mě docela ale sere jsou cesty k některým bossům. Nebudu je jmenovat, ale jsou bossové k jejichž poražení člověk potřebuje jen zlomek času který stráví postupným zabíjením nepřátel mezi mlhou a bonfire.
Nelineární postup mi ale osobně sedí víc než u jedničky. Když se člověk podívá na lokace jako třeba Undead Burg (vrchní i spodní), jedná se téměř o tunel - velice úzké uličky a jenom jeden směr postupu, minimální možnosti explorace a skoro nic co by člověk mohl najít. V DS2 je explorace dobře odměněná.



@SilentWolf (01.05.2014 09:57): Healování je trochu zvláštní v DS2. Ze začátku jsem taky měl problém s estusem a teď ho prakticky nikdy nevypoužívám. Na drouhou stranu je to lepší než 20 estusů v jedničce (což se dalo získat velice brzy ve hře) a v DS2 to je vybalancované tím, že použít estus je téměř nemožná ve většině bojů. V boji člověk musí používat lifegemy. Ze začátku mi přišlo trochu zvláštní že se jich dá koupit neomezené množství, ale jakmile jsem si vylevelil Vigor, poznal jsem, že ty lifegemy léčí velice, ale opravdu velice pomalu.
Zatím to ale nechci hodnotit, protože DS2, narozdíl od DS1, nepřináší naprosto žádný důvod proč nehrát NewGame+. Jak to bude vypadat v NG+ je velkou otázkou.
No já hlavně nechápu jejich rozhodnutí dávat ty estus flasky takhle po jedné. Na začátku je to celkem hardcore, pak brnkačka. Jinak zbraně mi přijdou jaksik slabé (ty z bossů), v podstatě si vystačím s +8 bastardem, a nepřekonal ho ani +3 pursuer greatsword. Asi nechápu moc statistiky.. :D Radši ho ani nebudu magicky vylepšovat, jinak se dmg zas sníží nebo co.
@sxg (30.04.2014 21:07): Prstenů je hodně, ale je nejsou tak "výkonné" jako v DS1. A taky je z čeho vybírat. V DS1 člověk ve většině případů skončil s RoFP a Havel's ring.
Steam: Last Giant-a dostalo iba 67% PC hráčov, takže je ho už mám:
http://tinypic.com/view.php?pic=34fjex1&s=8
K+M je combo iba pre fajnšemkrov, inak, v DS2 je preprsteňované ako v BG2, preto mám rád BG1 a DS1. Nájsť magický prsteň bol malý sviatok.
Ešte mohli dať achievement: Zapálil fakľu od bonfajru, to bolo fakt o držku. :D
Mno na totok si neiekoho pozvem, sa rehocem už pri tom videu ako sa mi budú ruky chvieť: http://www.youtube.com/watch?v=8onBT902CwQ
@SilentWolf (30.04.2014 14:44): Já už vím že se zdárně dostávám ke konci a těch lokací je tam jako když nasere (víc než 30). A popravdě, leč tam nejsou takové high-pointy jako Anor Londo, celkově mi ty levely nyní přijdou lepší než v DS1. V DS1 byly levely hodně podřízené tomu, aby to do sebe zapadlo jako jediný svět. Na jednu stranu to bylo skvělé, ale levely v DS jsou zase dělané tak, aby průchod každou samotnou lokací byl co nejzajímavější. Přirovnal bych to k Painted World of Ariamis - vizuálně to není nic úchvatného, ale hrát v té lokaci bylo super. A i tak narazíš na výtvarný směr který nevidíš nikde jinde.

Skoro každá lokace má nějaké tajemství, skryté předměty a podobně. A ve hře je taky mnohem více NPC se kterými můžeš mluvit, což považuji za obrovské plus.

Emberů je jenom pár v celém světě a potřebuješ jenom jeden. Embery teď už slouží jenom k tomu, abys na zbraň dal nějaký element a myslím si, že to umí jenom jeden jediný kovář ve hře.. Vylepšit základní zbraň na max jde i bez emberů. Obrovskou změnou taky je, že absolutně všechny elementy (včetně ohně a blesků) scalují s nějakými staty, takže to má smysl jedině tehdy, pokud máš body v INT nebo FTH.
From Software, přijde mi, hodně omezili možnost min/max postav (což je jenom dobře).


@sxg (30.04.2014 19:38): Jo, můžeš s ním některé věci vyměnit za jiné věci. Funguje to, myslím si, stejně jako v DS1 - něco tam hodíš, dáš quit game, loadneš se zpátky a budeš tam mít něco jiného. Osobně se mi ale moc nechce trávit u toho hodinu a zjišťovat co za co dostanu. Časem spíš poreferuji wiki.
Normálne sa bojím spustiť DS1, to hranie na K+M je uber brutal hadcore, čo nejaké NG+7, striedajte hranie DS1 a DS2 s K+M!
PS: 5 hod, žiadneho bosa som ešte nesundal, bavím sa kupovaním výbavičky.
V tutorial časti je vtáčie hniezdo, aka v DS1, "vtáčik" chce po mne nejaký silky, niečo také mám, mal by to za niečo vymeniť, skúšal to niekto?
A taky zažívám drobné zklamání z prostředí. Šlo by z toho vytřískat víc. Je asi lepší než v 1, vítám více bonfirů, ale je takové mdlé. Dostal jsem se kdesi do písku, a hrozně se mi to tam líbilo, a ona to byla tak malinká lokace... :/ Teda ne že by ty ostatní byly malé, ale jsou si moc podobné. Žádný Ash lake, Anor Londo, Kiln of the first flame nebo demon ruins se zatím nekoná. Nahlídl jsem do mapy a už se děsím toho že jsem za půlkou lokací.

Jinak je to samozřejmě perfektní hra. :) Frustrace ustoupila co jsem sehnal štít který blokuje veškeré fyzické poškození.. :D

Jo a ještě jsem nanašel žádný ember a to už rozhodně jsem ve fázi kdy bych mohl.. nevím jestli tam vůbec jsou.. :D
@SilentWolf (30.04.2014 10:39): Jojo Vaatividya to dělá dobře a i díky jeho videím mě ten svět neuvěřitelně chytil, navíc co všechno jsou z toho schopný vykopat to člověk až zírá, máš pravdu jak archeologové. I když musím uznat, že i právě to, že ten příběh mi nenesou jak na podnose ve mně probouzí ještě větší zvědavost.
Hmm, ale zase nemám absolutně šanci porozumět lore. To je opravdu jak pro nějaké archeology prácička. Tak zas jak v jedničce budu bezmyšlenkovitě zabíjet a pak zkouknu videa od uživatele "vaatividya" na youtube. Píšu to i jako doporučení, protože po zkušenostech z 1, osud mnoha bossů je fakt zajímavý a svým způsobem jeden s nejsilnějších herních zážitků. Bude asi i více takových videí, ale tenhle uživatel má snad nejsrozumitelnější a má docela příjemný hlas na poslech podobných věcí. Tak za chvíli se snad pustí do videí z dvojky.
Hmm. Multiplayer DS II je opravdu zajímavý, když někoho invadujete, máte docela velkou šanci, že se seknete na nekonečném loading screenu, a jakmile tu hru vypnete "násilím", dostanete ban na multiplayer (protože si hra myslí, že jste ALT+F4nul, když vás někdo invadnul), a ban se dá oddělat pouze itemem, který ve hře můžete dostat jen jednou, GG.
@pipboy (29.04.2014 04:33): Vetsina lidi jeste porad hraje prvni9 hru. Zatim jen minimum lidi se venuje invazim. Jsou ale lokace kde jednotlive covenanty maji uzemi odkud utoci (podobne jako forrest hunter) a je par hotspotu kde lidi nechavaji lezet cervene znacky. Jednou me napadnul borec v te casti Forrest of Giants jak jsou tam ti Ironcladove. Tak jsem pouzil seed of giants :D (primeje vsechny NPC aby utocili i na cervene phantomy)
No, tak dneska me poprve invadoval nejaky borec a dostal radne pres prdel. A ted ctu ze to bylo NPC. Toz kurde nejak si rikam estli to invadovani neni rozbite.
Anyways, Fire Longsword +6, aww yiss.
Nicméně, dneska konečně opravili launch bug, takže už mi to bezchybně jede na TV a jsem velmi spokojen. Dneska se do toho pustím, hned jak dokoukám Game of Thrones :)
Jsou to japonci. Japonci prostě nechápou. A bohužel zápaďáci z Namca nejsou schopní jim vysvětlit jak to udělat.
Ty vole farmení Sunlight Medal je frustrující jak prase, HLAVNĚ při boji s tím posraným jezdcem v huntsman Corpse, 80% lidí spadne z mostu a zbylých 20% vás blokuje ve víklencích
@sxg (27.04.2014 12:43): Jak píše @pipboy (27.04.2014 12:50): , ta dívčina občas stojí nad útesem, jindy postává v okolí bonfire a jindy u něj jen tak sedí. Zatím jsem ještě neviděl z tama někoho odejít.
Jinak je dobré s některými sem tam pokecat, občas od nich něco dostanete.

Docela žasnu jak je ta hra rozlehlá. Lokací opravdu přehršel a stejně jako v předchozí hře, každá má svou vlastní stylizaci a specifické nepřátele.
Z gameplay hlediska jsem maximálně spokojený, hlavně proto že vývojáři nešli línou cestou iterace, ale staré herní mechaniky změnili, přinesli spoustu nových a hru po mnoha směrech opravdu vylepšili. Fyzika boje je lepší. Když si člověk vezme nějakou těžkou zbraň, tak to skutečně vypadá jako když mává masivním kusem kovu a postava se v těžké zbroji nehýbe jako gymnastka při rozcvičce.

Zvuky už tu někdo chválil. Chválím taky - málokterá hra má takto dobré zvuky. Jen u jedné nebo dvou postav byl dost slabý dabing a některé brnění při chůzi nezní úplně přesně jako brnění. Jinak paráda.
No u mna zatial velka spokojnost. Vcuclo ma to teda totalne.

17 hodin - level 62. (z toho som ale nejake 2 hodiny nehral, len som to nechal pustene)

Inak do tej treningovej casti som siel ako level 40 :D vobec som nevedel, ze tam trening je. Ale na vsetko som si prisiel sam.
Hm, jeste jsem nemel ani invazi ani jsem nikoho nevyvolaval (i kdyz znacky vidim vsude mozne) ani jsem necestoval jinam. No, touhle dobou uz bych asi nejakou invazi cekal, ale nechybi mi to :)
Lidi, nemáte náhodou někdo problém s přivoláváním ostatních hráčů ? mě si přivolají okamžitě, invadovat taky můžu, ale já si prostě nikdy nikoho přivolat nedokážu, zkoušel jsem to snad milionkrát a furt nic.
@Say (27.04.2014 10:52): No aspon ukazuje znacky z Xboxu, horsie by bolo keby tam zobrazoval tie vseliake kosostvorce a ine perverzne znacky z PS ovladaca, to by som bol v rovnakej situacii ako ty.

Inac neviem co sa tu furt blaboli o slabej grafike, cokolvek "over ASCII" je dostatocna grafika :-).