Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Momentálně přemýšlím, jestli jít konečně do jedničky, jestli to není celé jen hype.
Ja som momentalne level 152 a hodin mam 47. Ešte mi ostáva asi 5 bossov (dokopy ich je nejakych 32). Inak som už bol v kazdej lokacii okrem tých spomienok stromových obrov.
130 level přibližně
30 hodin

Ale musím se přiznat, u většiny bossů jsem používal summon. Hodně lokací jsem proběhl, aniž bych se pokochal jejich krásou (gutters... lol.. :D ) Asi 4-5bonfirů mám neobjevených. Zejména proto že finišuju školu a čas není. Kdybych ho měl a užíval si tu hru dostanu se nad 40 v pohodě, docela mě mrzí že jsem to odflákl. Ale dám si NG+ až bude čas. A těším se na to skoro jako na novou hru.

Paul: To je super boss :D takový forever alone výraz a jen se chce tulit :D bohužel to má za následek asi největší DMG co jsem kdy od bosse obdržel, instant kill víceméně.. Pak ať se nediví že jí nikdo nemá rád..
Docela mě teď nasralo že jsem zabil tu velkou žábu nebo co to je, a přesně když chcípla tak jsem chcíp taky. A musel jsem jí pak zabít znova.
Gutter sice vypada jako Blighttown, ale na projiti to byla asi jedna z nejpohodovejsich lokaci...
Dark souls 2 je pro mě po dohrání opravdu takový fantasy ekvivalent Silent Hillu. Naprosto ideální kombinace, která mi prostě sedí. Tímto hlásím- dohráno. Zážitek tak skvělý že hru projedu rozhodně víckrát než jedničku. A už se moc těším na lore videa.
EDIT: Hra má víc konců?
ty jo jeste zadna recenze tady? Haluz ne. Vsude se o ni mluvi i ty v diskusi a nikdo nic nenapsal. docela sok
A co teprve Shaded Woods ? Ta lokace vypadá jak prasečí zvratky. Jinak hodně pěkná je i Shrine of Amana a Dragon Aerie je imho jedna z nejhezčích lokací co jsem viděl vůbec.
Najkrajsia lokacia v hre je rozhodne - DRAGON SHRINE. Velka skoda, ze podobne nevypadaju vsetky lokacie v hre. Najvacsi humus je rozhodne THE GUTTER.
Zábava nehorázna, prvého pomocníka som si odstrelil kušou, na čo ma bos zrušel, tak som si vyvolal dvoch, niet času sa s tým párať.
@InfidelBro (04.05.2014 22:06): Právě to mi přijde na prd, protože to rozmlátíš za takovou chvilku.

Jinak teď jsem si teprve všiml, že pokud jako bílý phantom nebo stín někomu úspěšně pomůžete, nejenom že se vám vrátí lidská forma, ale taky se vám doplní estus a opraví zbraně.
V tomto je dobrý ten malý soapstone, protože není potřeba porazit bosse, stačí danému hráči pomoci zabít určité množství nepřátel. Takže když někde došel estus nebo je na tom špatně zbraň, hodit malou značku, vykuchat pár hovad a vrátíte se domů s plnou flaškou a opravenými zbraněmi.
@LIUWIL (04.05.2014 21:34): Doufám ,že se to časem nějak vyřeší. Už tu byly nějaké tweakovací patche, takže můžem jen doufat, že ty enchanty nějak pořeší. Jo a taky bych zrušil posraný Mundane Santier's Spear, proti tomu se prostě nedá hrát.

S tou halberdou: nemyslíš náhodou, že je to spíš hodně promyšlená mechanika, než nedomyšlená ? :D Zbraně se celkově opotřebovávají šíleně rychle, já osobně nosím pokaždé jednu zbraň z každé kategorie (strike atd.), takže mě to zas tak netrápí. Ale když npoužívám např. Pursuer's ultra greatsword, tak je zničený okamžitě, protože taky s ním furt jebeš do země.
@InfidelBro (04.05.2014 19:10): Nejhorší je, že něco podobného se tuším že řešilo po vydání DS1. Udělat dvakrát stejnou chybu? WTF?
A největší blbost mi přijde právě to že elementární zbraně jdou buffnout.
Teď jsem začal hrát s Halberd a objevil jsem další docela velký problém - jelikož je součástí move-setu při držení jednou rukou praštění zbraní do země, ubírá se životnost zbraně naprosto neskutečným způstobem. Jsem takto zabil deset nepřátel a hlásilo mi to "weapon at risk". To mi více méně přijde jako nedomyšlená mechanika než cokoliv jiného.

@Paul (04.05.2014 17:00): Dnešní SSD mají potenciál vydržet déle než klasický HDD. Obvykle se podělá něco v tom SSD dřív než se "vypíše".
@LIUWIL (04.05.2014 14:50): Jj, s quality buildem jsem taky hrozně zklamaný. Moje první ( zatím jediná) postavá je právě 40/40 a jediná quality zbraň, která je lepší na +10 než jakýkoli enchantment, je pravděbodobně Sun Sword - A/A scaling, božský moveset (potřebuješ být rank 2 sunbro). Ale pokud nemáš žádný buff (používám Flame weapon), tak čistě fyzické zbraně nemají smysl, tedy pokud člověk nepoužívá fakt těžké zbraně.
Jinak chápu to dobře, že krom toho projet Beast, může studio které udělalo DS2 dělat trojku, popř. jiné pokračování?
@Paul (04.05.2014 12:41): Opravdu je to okamzite (resp. Jak moc okamzite to je?) Premyslim ze bych si DS taky hodil na SSD.
Prsten je naprosto skvely, zvlast pokud privolavas nepratelske phantomy.
Jinak ve hre je misto, kde kdyz se pomodlis, promenis se do lidske formy. A pokud pouzijes ten maly bily soapstone, tak krome lecive kukicky se ti obnovi lidska podoba pokud nasbiras 7000 dusi nebo pokud pomuzes zabit bosse.
@Say (04.05.2014 13:37): SSD by měly vydržet minimálně 1000 přepisů (pravděpodobně vydrží mnohonásobně víc), i v případě miniaturního 64 GB disku to je 64 TB. Já mám v počítači pouze SSD a za půl roku jsem nezapsal ani 1 TB. O životnost bych se opravdu nebál. Navíc co se týče her, tak tam většinou ty soubory pouze čteš...
@Say (04.05.2014 12:33): Mám teď na SSD nainstalováno 9 her a zbývá mi na něm 20GB místa. ale dalších cca 200 her mám nainstalováno na normálním disku. Na SSD většinou dávám hry u nichž jsou časté loadingy, popř. je zrovna hraju a mají dlouhou herní dobu.
Já teda zaregistroval i několikahodinový výpadky, i na steam forech hodně lidí to samý. Ale dneska to zatím jede jak má. Jinak jsem objevil krásu ring of life protection. Už žádný plejtvání effigies, stačí se teleportovat do majuly, opravit prsten a nemusím nic řešit. A díky kombinaci PC+SSD a okamžitým loadingům to ani nijak extrémně nezdržuje.
Jo a teď padnul ten charriot, nakonec to vůbec nebyl problém, jen bylo nutný rychle zabít ty necromancery.
Ja to hram tiez ako multak a je to ohromna zabava. Naozaj fajn pocit, ked clovek vidi, ze v tom pekle nie je sam (ako ini hraci skapinaju, pisu spravy alebo spolocne rozsekame nejakeho bossa ci inych hracov - parada).

A okrem 2 vypadkoch steamu, ked multak prestal fungovat na nejakych 10 minut, to nemalo ani jeden problem, ani jeden lag. Uplne skvely a hladky priebeh.
@Paul (04.05.2014 02:03): U mě to samé. Hodně často pokládám vlastní značky. U bossů jak Pursuer, ne-Ornstein atp. si mě někdo zavolá do půl minuty.
Invaze jsou zatím docela o ničem. Včera jsem zkusil low-level invazi v Heide's tower of flame. Celou dobu host jenom utíkal z jednoho konce mapy na druhý. Nakonec jsem se na to vysral a sám jsem odešel.
No, uvodni ctyrka velkych bossu padla a grindovat se tu v pohode da i titanite slab. Uf.
Teda jak jsem celou DS1 dojel komplet sólo, tak u dvojky jak díky steamworks funguje perfektně MP už využívám docela často, je sranda hrát s ostatníma, nebo zabíjet pro ten kovenant.
@Say (04.05.2014 00:33): Zacni Forest of Giants a vycisti to tam aj s hradom a okolim.
Hlavne ale zozer efigy lebo kym budes mat -50% tak nic nespravis a stale budes len skapinat a prichadzat o duse.
Majula cliffs (panorama)
Majula on little planet (polar panorama, ty mě fakt baví dělat)

Jinak ssem děsně bad ass... Musel jsem z Majuly jít na 3 různé směry, protože všude dostávám děsně na pr*el. Našel jsem morningstar, který ale není o moc lepší, než mace a furt to píše, že s těmto skilly to nedokážu efektivně používat. Jedu obouruč, protože s jednou zbraní v každé ruce není moje zombie klerik nic schopný ukudlat.

Btw, jak se postupuje na level? U bonfire nabídku nemám.
@pipboy (03.05.2014 22:37): Jestli ti vadila cesta k bráně u charriota, počkej na další bossy :D Jsou tam i větší lahůdky.

Teď se tak rozkoukávám po možnostech v PVP a došel jsem k docela zajímavému zjištění - mít 40STR a 40DEX nemá moc význam. Nevím, jestli ve From Software něco podělali, nebo jestli je to záměrný design, ale čistě fyzické útoky jsou SLABŠÍ než útoky elementárních zbraní a elementární zbraně je možné očarovat pro ještě větší damage. A třeba takový Heide Sword jde taky infusnout, takže na něm můžete mít blesky, oheň a při očarování i magii, tedy tři elementy na jedné zbrani. WTF? Na vrch toho všeho, elementární zbraně scalují s FTH/INT, takže v tuto chvílí nedává smysl mít čistě fyzické zbraně a mít vysokou STR/DEX. Resp. nedává to smysl ve světle toho, že můžete se stejnou zbraní dělat větší DMG s postavou, která kromě sekání umí ještě kouzla. I když člověk nepoužívá ofenzivní nebo defenzivní magii (kromě magic weapon), existuje spousta "utilitních" kouzel jako třeba Repair.

Tohle mi přijde jako docela podělaný design. Jak jsem si zpočátku myslel, že min/max nebude tak užitečný, tak opak je pravdou.