Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

PvP se zacina rozjizdet. Dneska jsem poradal invaze v tower of flame a stalo se mi, ze nez nez jsem stacil nalistovat praskle oko v inventari, nekdo napadl me :)
No největší lahůdky jsou právě optional bossové. Třeba dvojce obrů pod Black Gulch je dobrá sviňárna a slyšel jsem že questy u Pilgrims of the Dark mají docela tuhé boje.
Konečně dohráno. Level 152, 50 hodin hraní přesně. Mám toho plný zuby :))
Skeleton, Rat, Sinner dneska down...No ještě teď se potím. Budou tam ještě větší lahůdky než Pursuer a Sinner?
@khudman (08.05.2014 17:33): Boss zbraně jsem moc neokukoval. Nechal jsem si udělat docela dobrý luk. Meče mě moc neoslovily. Boss zbraně obecně mají hodně velké požadavky na staty, jinak jsou hodně o svých speciálních vlastnostech - jejich staty obvykle nebývají nijak oslnivé.
@khudman (08.05.2014 17:33): Taky sem si tuhle otázku tuhle pokládal a pak si vzpomněl, jak všichni vždycky prskali, za jakou vyližprdel zbraně z toho stvořené stojí. Na druhou stranu, prej jsou z toho dobrý štíty. Osobně jsem to tedy pojal jaksi půl na půl, něco sežeru, něco šetřím.
Dex mám někde na 25. Nakonec jsem si ještě vylepšil mastodon greatsword +10, to je takovej o něco lepší bastard, tak pojedu ten. Ty zbraně z bossů jsou hrozný. Třeba Smelter sword, něco s tím trefit je utrpení a po pár ranách je to v hajzlu. Jinak jsem level 146, 48 hodin nahráno, a jsem v tom dragon shrine (za aegis, nejhezčí lokace hry).
Paul: S bastardem jsem hru dohrál a žádná zbaň z bossů se mu DMG ani nepřiblížila.. :D Starý dobrý bastard :)
@Paul (07.05.2014 20:51): Já teda na svém hlavním PVP orientovaném charakteru používám tento build.

Jinak investovat do síly se opravdu vyplatí, pokud chceš používat čisté strenght zbraně (většina ultra greatswordů, velkých kladiv a seker má A/S scaling). Stejně tak se vyplatí investovat do obratnosti, pokud chceš používat katany či poison nebo bleed mody. Co se ale absolutně nevyplatí, je tzv. quality build (40STR/40DEX), z důvodů již níže zmíněných.
@Paul (07.05.2014 20:51): Mrkni na to na wiki. ADP je trochu složitější než ano/ne a zatím ne všechny poznatky byly potvrzeny jako fakta.

Na STR/DEX scalování čůrám ze střechy jedoucího dvoupatrového autobusu. Dát na zbraň element ti zajistí větší damage, zvlášť pokud ty body pak dáš do INT nebo FTH, místo do STR/DEX. Ty dva staty používám vyloženě jenom abych splnil minimální požadavek pro zbraň.

Používám teď Magic Halberd a Fire Murakumo. Obě zbraně se krásně doplňují co se move-setu týče.
Kolik je vůbec doporučeno ADP ? Já to mám na 20 a nevím jestli je to hodně nebo málo. STR mám 50 a přijde mi že je to k ničemu, protože zbraň co by měla A nebo dokonce S na sílu jsem ještě neviděl, nemluvě o tom že stejně budou nejspíš tak pomalý že to je nepoužitelný. Teď jsem sejmul toho ohnivýho draka v Aldia, a používám furt na střídačku starej dobrej bastard +10 a zwei +10
@InfidelBro (07.05.2014 18:19): Rat authority je v pohode musis se drzet vyslovene pod tim coklem. On te nebude mit jak nahitovat. To pak muze utocit u rychlosti svetla. Problem mi, jak jsem psal, delaly akorat ty jeho stenata.
@LIUWIL (07.05.2014 11:19): Hmm. to je fér. Já se nechci chlubit, ale já jsem dal všechny bossy na poprvé s výjimkou Charriota, Ruin Sentinels a Rat Authority, na těchto jsem chcípl fakt hodněkrát (U smelter demona jsem přivolal Lucatiel a u Iron Kinga jsem asi 10x spadl, ale sám o sobě mě ani netečnul). možná to jě tím ,že jsem si taky investoval lvli to Adaptability, takže mám nějaké ty iframy a rychlejší kotouly (ale v samotných úrovních jsem chcíplat snad ještě víc než v jedničce).

No, a ve dvojce se podle mě právě ty bossove dají ochcat ještě víc: opravdu se prostě stačí držet blízko a pochodovat doleva či doprava = skoro nic vás nikdy netrefí. Navíc všichni bossové mají hrozně málo útoků a ještě k tomu je provádí strašně pomalu a jsou docela pomalé (až na Rat Authority, ten útočí fakt rychle)
Jo vystrelit na nej z balisty jsem zkousel tak pulhodku :))

No ja zatim nesoloval jen Charriota (cesta k nemu dlouha a mel jsem problemy drzet se starnou jeho utoku, toz jsem si rek ze privolam nekoho kdo ho zamestna) a Skorpionku (s tou se mi nejak nechtelo srat, neda se rict ze bych to moc zkousel).

Taky jsem chtel nesolovat Rat King Authority (stasnej vopruz s kamerou, ale zrovna vypadnul steam nebo co a tak jsem ho nakonec dostal sam) a Smelter Demona (tam jsem nakonec jeste prezbrojil na ten kamenny stit co ma 100% fire resitance a za chvili bylo vymalovano)
@InfidelBro (07.05.2014 07:26): Problém jsem měl například s Pursuerem ve Forest of Giants (protože se tam na hovno uhýbalo - v iron keep jsem ho pak dal v pohodě). Právě pak Smelter Demon mi dělal problém na SL80. No a osobně jsem pak měl hrozný problém s The Rotten. Vybavil bych si další, ale z hlavy všechny bossy zatím nevyjmenuju.
Nevím, mě ti bossové až o tolik lehčí nepřijdou. V DS1 byl na každého systém (snad kromě Four Kings a Orn&Smo.) Ve spoustě bossů v DS2 je nějaký prvek náhody. Třeba jak je Royal Rat Authority, tak pokud tam nestihneš zabít ty toxické krysopsy, tak můžeš obvykle dát boss fight rovnou od začátku. The Rotten má některé útoky před kterýma se blbě uhýbá a když tě zasáhne jednou, tak pak následují až tři další útoky (tedy bez šance přežít). Nedej bože aby se rozhodnul ty útoky spamovat.
@LIUWIL (07.05.2014 01:09): lol a co teprve co-op u Smelter Demona ? každý druhý tam stojí jak totalní idiot, nechá se upalovat a vůbec mu to nevadí. Smelter Demon a Executioner's Chariot jsou ti imho nejhorší a nejvíc frustruíjcí bossové na co-op ... ve dvojce je těžké být SunBro.

Mimochodem, můžeš mi říct, jací bossové ti dělali potíže vysólovat ? Já si to osobně nedokážu dát dohromady. Když už jsem přetrpěl jedničku, kde jsem musel dát všechny bosse uplně sám, tak ve dvojce mi uplně všichni připadali jak hračka. Jinak při mém druhém projítí si přivolávám lidi furt, jelikož při mém první mi to můj router nedovolil. Teď si je prostě přivolávám opravdu jen z čiré radosti, že to všechno funguje jak po másle :D
@Paul (07.05.2014 00:58): Jo už vím. Já jen že je tam Royal Knight, Royal sorcere Navlaan (nebo jak se píše) a v bufetu prodávaj Royal sýr.
Víc mě ale srala cesta k tomu bossovi než samotný boss a stejně je tomu v mnoha jiných lokacích.

Jinak mě přijde naprosto super že ten co-op takhle funguje. V DS1 to fungovalo ani ne z poloviny a stejně jsme to považovali za naprosto super věc. A dovedu si představit, že až se vypilují některé mechaniky (jako třeba scalování zbraní a DMG elementárních zbraní), bude i PvP velká radost. Za předpokladu že něco udělají s těmi stunlocky - stunlocknout full-Havel set kudlou je prostě moc a poise je tak docela na prd.
@Say (07.05.2014 00:23): Jedničku jsem dal sólo a ta mi přišla těžší. Ale u dvojky už nemám takovou trpělivost, a hlavně, vyvolávání pomocníků ať už AI nebo živejch tu funguje naprosto pohodově, takže lenost občas vítězí.

@LIUWIL (07.05.2014 00:49): ale no ten královskej rytíř, jak je za ním hned ten král jak tam chodí v kruhu jak retard :)
@Paul (07.05.2014 00:19): Royal Bitch? Co to je za bosse? :D
Mě Iron King poprvní zabil, protože jsem si nevšiml že se tam dá schovat za ten rožek. Je to však jeden z těch mála bossů který má velmi jednoduchý moveset a každý jeho útok trva dvě hodiny, takže není šance že by člověk nestihl zareagovat.

@Say (07.05.2014 00:23): Samozřejmě je, ale někteří bossové jsou pořádný vopruz. Chystám se někdy časem na 100% sólo průchod, ale jsou bossové na které se opravdu moc netěším.
Snažím se lidem pomáhat v Iron Keep s králem a oni prostě pořád chcípají! Jeden z nejjednodušších bossů ve hře!
@Bodkin (06.05.2014 15:40): Hype to je i není, záleží co od her chceš. Ono to má opravdu dobrej, vybroušenej design, a pro některý lidi je to díky tomu best game ever (třeba tvůj kolega Viktor Bocan, mám dojem), ale pro jiný lidi, jako jsem já, kterejm jde víc o příběh/choices/exploration, tak DS je prostě skvělá zábavná akce s RPG prvky, ale nic z čeho bych učůrával. No a pak jsou lidi který viděj poprvé YOU DIED a hru zahoděj, protože o ní nic moc neví a přijde jim bizarně těžká.
@Bodkin (06.05.2014 15:40): Kamos zkusil DS1, po tutorialu se snazil projit hrbitov a nasledne se na to vykaslal. Trpelivost je dulezita, kdyz to nekde dal nejde, zkusit to jinde. Urcite to stoji za zahrani.